Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.9.2017 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Han prøvde en dag å la være å snappe med meg, men fikk før kvelden var startet allikavel så det hjalp ikke mye. Han har kode på sin så ser ikke helt hensikten ved det. Han lar kona få vite at han har kode på tlf sin, så hun ikke kommer inn. Han er ikke mye redd for å bli bustet, når han kliner med meg på et åpent dansegulv osv. 

Men! Hvorfor skal  det være for gitt at kona godtar utroskap da? Alle her skal ha det til at det ikke blir oss, det er helt greit!! Men hvis kona finner ut av dette (noe jeg ikke håper), men å finne ut at mannen har vært utro i 3mnd i strekk, det er nok få som godtar og lar ekteskapet gå sin vei videre etter slikt. Så det er ikke sikkert det bare er meg som trenger å bli såret her, det er godt mulig det er han som til syvende og sist er den sårede. Jeg vil tro at hvis hun finner ut av dette, er veien kort over til meg. 

Lurer på hvordan ting blir etterhvert om det ikke blir oss, om vi vil fortsatt kjenne hverandre, møtes tilfeldig igjen via felles bekjente ( som vi gjorde i sommer ). Vil dette bare være en historie? Å denne mannen etterhvert blir glemt...? Tusen spm i hodet her. 

Anonymkode: da354...2ca

Men hvorfor vil DU ha en som er tilbøyelig til å være utro 3 måneder i strekk? Tenker du at du, og det dere har, er sååå spesielt, at han ikke gjør dette mot deg, hvis det eventuelt blir dere? Når han da, tydeligvis, er tilbøyelig til å gjøre det mot kvinnen han har forelsket seg i, fridd til, gått ned kirkegulvet med, å giftet seg med, kjøpt hus med, fått barn med, og generelt sett bygd opp et helt liv over mange, mange år med? Tror du ikke alle som er utro, sier at det selvfølgelig er første gangen, og at den de er utro med er veldig spesielle? Hvis man IKKE sier det, så forduftet jo den man er utro med, og det vil de jo selvfølgelig ikke (siden de ønsker å gå igjennom et slikt svik, og da er det mye lettere, når man først har tatt det steget, å holde seg til den samme, som man vet (håper) ikke kommer til å avsløre, fordi personen er hodestups forelsket, å tror å løgnene.)

Anonymkode: 20208...a35

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ikke kom å si at dette er noe han ikke har lyst til, og ikke kan noe for. Ja, han føler spenningen, og du føler følelsene, men dere styrer faktisk begge hva fete gjør. Ingen tvinger dere. Hvis jeg blir påkjørt og dør, kan jeg ikke noe for det. Det er utenfor min kontroll. At jeg kjører i meg 200 gram sjokolade og en pose potetgull, kan jeg noe for. Ja, det er jævlig vanskelig å stå i mot fristelsen, men jeg har kun meg selv å takke. Jeg kjøpte, og jeg åt godteriet. 

Du kan noe for at du agerer på følelsene dine, og han kan noe for at han sviker. Ingen tvinger ! 

Anonymkode: 20208...a35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør også ha i bakhodet at ikke alle bedratte kvinner bare bøyer hodet og går.

Derom kona hans er som meg, er det ikke noe som blir glemt. Når kvinner bevisst legger seg etter gifte menn, fortjener de alt som karma kaster deres vei og litt til. Jeg for min del hjelper gjerne karma på sin vei.

Ødelegg mitt liv og jeg ødelegger ditt!

Anonymkode: 713d2...be8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor vil DU ha en som er tilbøyelig til å være utro 3 måneder i strekk? Tenker du at du, og det dere har, er sååå spesielt, at han ikke gjør dette mot deg, hvis det eventuelt blir dere? Når han da, tydeligvis, er tilbøyelig til å gjøre det mot kvinnen han har forelsket seg i, fridd til, gått ned kirkegulvet med, å giftet seg med, kjøpt hus med, fått barn med, og generelt sett bygd opp et helt liv over mange, mange år med? Tror du ikke alle som er utro, sier at det selvfølgelig er første gangen, og at den de er utro med er veldig spesielle? Hvis man IKKE sier det, så forduftet jo den man er utro med, og det vil de jo selvfølgelig ikke (siden de ønsker å gå igjennom et slikt svik, og da er det mye lettere, når man først har tatt det steget, å holde seg til den samme, som man vet (håper) ikke kommer til å avsløre, fordi personen er hodestups forelsket, å tror å løgnene.)

Anonymkode: 20208...a35

Jeg har selv aldri vært utro før, å hadde aldri trodd jeg skulle havne i en drama trekant som dette. Jeg har selv vært sammen med en som ble interessert i meg mens han hadde kona hjemme. Da gjorde jeg det "riktige".  Jeg sa til han da at han må gjøre ordne opp hjemme før han å jeg evt skulle bli sammen med meg (vi hadde vært venner lenge). Det gjorde han, men der merket jeg at forholdet de sitt hang i en tynn tråd. Så jeg mener fortsatt at noen ganger så kan kan denne spesielle elskerinnen/beundreren bli til kjærlighet. 

Jeg vil selfølgelig ikke fortsette som dette, så håper vi finner ut av det. Ikke greit for noen, å spes ikke kona hjemme. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye hun bryr seg om han. Vi snakker veldig lite om følelser, men han vil virkelig møte meg igjen snart. Han ga uttrykkelig beskjed om det nettopp. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv aldri vært utro før, å hadde aldri trodd jeg skulle havne i en drama trekant som dette. Jeg har selv vært sammen med en som ble interessert i meg mens han hadde kona hjemme. Da gjorde jeg det "riktige".  Jeg sa til han da at han må gjøre ordne opp hjemme før han å jeg evt skulle bli sammen med meg (vi hadde vært venner lenge). Det gjorde han, men der merket jeg at forholdet de sitt hang i en tynn tråd. Så jeg mener fortsatt at noen ganger så kan kan denne spesielle elskerinnen/beundreren bli til kjærlighet. 

Jeg vil selfølgelig ikke fortsette som dette, så håper vi finner ut av det. Ikke greit for noen, å spes ikke kona hjemme. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye hun bryr seg om han. Vi snakker veldig lite om følelser, men han vil virkelig møte meg igjen snart. Han ga uttrykkelig beskjed om det nettopp. 

Anonymkode: da354...2ca

Hva snakker dere om da?

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv aldri vært utro før, å hadde aldri trodd jeg skulle havne i en drama trekant som dette. Jeg har selv vært sammen med en som ble interessert i meg mens han hadde kona hjemme. Da gjorde jeg det "riktige".  Jeg sa til han da at han må gjøre ordne opp hjemme før han å jeg evt skulle bli sammen med meg (vi hadde vært venner lenge). Det gjorde han, men der merket jeg at forholdet de sitt hang i en tynn tråd. Så jeg mener fortsatt at noen ganger så kan kan denne spesielle elskerinnen/beundreren bli til kjærlighet. 

Jeg vil selfølgelig ikke fortsette som dette, så håper vi finner ut av det. Ikke greit for noen, å spes ikke kona hjemme. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye hun bryr seg om han. Vi snakker veldig lite om følelser, men han vil virkelig møte meg igjen snart. Han ga uttrykkelig beskjed om det nettopp. 

Anonymkode: da354...2ca

Og det var dette du skulle gjort nå også. 

Den gangen fikk du en mann som gikk fra kona si uten å være utro, denne gangen er ikke helt den samme. 

Selvfølgelig kan elskerinnen bli en kjæreste. Jeg tror ikke det kommer til å skje i ditt tilfelle. Og som så mange andre har nevnt i tråden her: Hvordan kan du stole på han hvis dere blir kjærester? Det vil bare bli stress og mas i forholdet deres hvisomattedersomatte han skulle finne på å forlate kona si for deg. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv aldri vært utro før, å hadde aldri trodd jeg skulle havne i en drama trekant som dette. Jeg har selv vært sammen med en som ble interessert i meg mens han hadde kona hjemme. Da gjorde jeg det "riktige".  Jeg sa til han da at han må gjøre ordne opp hjemme før han å jeg evt skulle bli sammen med meg (vi hadde vært venner lenge). Det gjorde han, men der merket jeg at forholdet de sitt hang i en tynn tråd. Så jeg mener fortsatt at noen ganger så kan kan denne spesielle elskerinnen/beundreren bli til kjærlighet. 

Jeg vil selfølgelig ikke fortsette som dette, så håper vi finner ut av det. Ikke greit for noen, å spes ikke kona hjemme. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye hun bryr seg om han. Vi snakker veldig lite om følelser, men han vil virkelig møte meg igjen snart. Han ga uttrykkelig beskjed om det nettopp. 

Anonymkode: da354...2ca

Selvfølgelig kan interessen man skaper seg for en annen mens man er i et forhold, utvikle seg til kjærlighet. Men veldig ofte ikke. Og for å få bekreftet at det faktisk er kjærlighet, og ikke en drittsekk du har med å gjøre, må man gjøre det riktige, å be personen ta et valg. Det at han nå har holdt på med dere begge i tre måneder, er desverre ikke et tegn på kjærlighet. Eller et tegn på at han har det jævlig med kona. Det er et tegn på at han trives veldig godt med å ha i pose og sekk. 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt noe ala dette; har du følelser for meg? Hvis ja, er du villig til å gå fra kona, for å satse på meg? I så fall, så tar vi opp tråden når du har løst ting på hjemmebane. 

Hvis han da ikke kommer til deg, får du svaret ditt. 

Hvis han kommer til deg, har han tatt et valg, og dere kan jobbe derfra. Dog tror jeg dere eventuelt hadde fått et forhold basert på dårlig tillit, da dere begge to vet så alt for godt hva dere er tilbøyelig til å gjøre, og at dere begge minimalisere utroskap, hvis interessen og spenningen er stor nok. 

Personlig hadde jeg bitt i det sure eple, avsluttet det hele, og satset på å finne en mann med ryggrad og integritet, som du kan begynne med blanke ark med. Du kommer til å være lei deg noen uker, men en dag kommer det til å gå opp for deg at han faktisk fremdeles er med kona, og hvilken drittsekk han egentlig er, og da kommer du til å være glad for at det aldri ble dere. 

Anonymkode: 20208...a35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv aldri vært utro før, å hadde aldri trodd jeg skulle havne i en drama trekant som dette. Jeg har selv vært sammen med en som ble interessert i meg mens han hadde kona hjemme. Da gjorde jeg det "riktige".  Jeg sa til han da at han må gjøre ordne opp hjemme før han å jeg evt skulle bli sammen med meg (vi hadde vært venner lenge). Det gjorde han, men der merket jeg at forholdet de sitt hang i en tynn tråd. Så jeg mener fortsatt at noen ganger så kan kan denne spesielle elskerinnen/beundreren bli til kjærlighet. 

Jeg vil selfølgelig ikke fortsette som dette, så håper vi finner ut av det. Ikke greit for noen, å spes ikke kona hjemme. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye hun bryr seg om han. Vi snakker veldig lite om følelser, men han vil virkelig møte meg igjen snart. Han ga uttrykkelig beskjed om det nettopp. 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg ville ikke kalt dette en drama-trekant. Dette er en mann som har en elskerinne på si, ingen følelser involvert (iallfall fra hans side). Jeg assosierer drama med sterke følelser og det er iallfall ikke til stede i din situasjon. Kanskje fra din side bare?

Og det blir litt feil å hevde at du havnet i denne situasjonen, du gikk inn i den med vidåpne øyne. Du var nysgjerrig på hva det kunne lede til. Du var ikke forelsket (iallfall ikke i begynnelsen). Så å påstå at du plutselig havnet i denne trekanten er en overdrivelse av dimensjoner. 

Men det er vel en trøst å lyve for seg selv slik, du bare havnet her, jaja...

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Ingen mann forlater familien sin for en ung kvinne med 3 barn på slep. Han har funnet den perfekte elskerinne, hun som aldri stiller krav, og er like blåøyd hver gang en man gir henne oppmerksomhet. Tror alle parter høster det de sår i denne saken.

Anonymkode: bbccf...cb8

Applaus:Nikke:

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2017 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan interessen man skaper seg for en annen mens man er i et forhold, utvikle seg til kjærlighet. Men veldig ofte ikke. Og for å få bekreftet at det faktisk er kjærlighet, og ikke en drittsekk du har med å gjøre, må man gjøre det riktige, å be personen ta et valg. Det at han nå har holdt på med dere begge i tre måneder, er desverre ikke et tegn på kjærlighet. Eller et tegn på at han har det jævlig med kona. Det er et tegn på at han trives veldig godt med å ha i pose og sekk. 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt noe ala dette; har du følelser for meg? Hvis ja, er du villig til å gå fra kona, for å satse på meg? I så fall, så tar vi opp tråden når du har løst ting på hjemmebane. 

Hvis han da ikke kommer til deg, får du svaret ditt. 

Hvis han kommer til deg, har han tatt et valg, og dere kan jobbe derfra. Dog tror jeg dere eventuelt hadde fått et forhold basert på dårlig tillit, da dere begge to vet så alt for godt hva dere er tilbøyelig til å gjøre, og at dere begge minimalisere utroskap, hvis interessen og spenningen er stor nok. 

Personlig hadde jeg bitt i det sure eple, avsluttet det hele, og satset på å finne en mann med ryggrad og integritet, som du kan begynne med blanke ark med. Du kommer til å være lei deg noen uker, men en dag kommer det til å gå opp for deg at han faktisk fremdeles er med kona, og hvilken drittsekk han egentlig er, og da kommer du til å være glad for at det aldri ble dere. 

Anonymkode: 20208...a35

Veldig enig i det du sier her. Jeg googlet litt om dette temaet, å det står faktisk flere steder at ei "elskerinne" (hater å kalle det det da) men man er det til en gift mann, var det bevist opp til flere ganger at mannen sjeldent forlot kona si fremfor elskerinnen, dessverre. Desverre fordi det er dårlig gjort mot kona og litt fordi denne herre elskerinnen får følelser inni bildet også etterhvert, noe jeg har merket mer og mer på meg selv. 

Situasjonen tilsier at han har det bra nok med kona, siden han fortsatt er der. Samtidig som han forteller sin misnøye med hun. Men jeg møtte han for 2 dager siden igjen. Da visste en kollega av han dette, han er ikke redd for å si det til de nærmeste. Men når vi snakket da, så måtte jeg si til han at vi nå måtte finne ut av noe, eller han da. Da sa han kanskje det blir oss, hva vet vi om en liten stund? Sa han da. Han merker nok på meg at jeg har fått litt følelser for han. Han er ekstremt kosete når vi er sammen, å vil holde rundt meg hele tiden. Er det slik de holder på, de som har ei kone de elsker hjemme? Må ærlig innrømme jeg blir deppa av tanken på om det ikke blir oss. Kona kan jo heller ikke bli til sidesatt slik i lang tid fremover? Det blir bare værre og værre dette merker jeg.

Om det skulle blitt oss, vil jeg selfølgelig vært usikker, iallefall i begynnelsen. Det hadde jeg tatt opp med han tidlig i forholdet, å tro meg, det er jo klart det ville blitt litt vanskeligere for han å holde ting skjult da. Siden jeg visste hva han gjorde med meg mot sin kone.

Hvorfor virker han så interessert? Å hvorfor holde meg i hånda å kose med meg i en time. Bare ha meg inntil han osv.. Så for meg at en som bare er ute etter sex, kun vil ha sex. Ikke snakke om følelser og hvor vanskelig dette er å la være. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fant jeg fra KG i 2014. Det finnes folk der ute som tenker i samme bane som meg...

 

"Hei. Jeg har lagt merke til at når en elskerinne har fått følelser for en gift mann, så er standardsvaret her inne at han aldri går fra kona. Er det konene som har laget denne fasiten? Bitre koner som er livredde for at den unge, søte jenta skal stjele mannfolkene? Eller?

 

Jeg hadde et seksuelt forhold til en mann på jobben, etter 1 år bad jeg han om å velge, og i dag er det jeg som er gift med han.

 

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg syns det er rart at mannfolka Ifølge kvinneguiden ALRI forlater kona si for elskerinnen. Altså hello, det var vel en grunn til at han ville ha seg en elskerinne? Det "trygge" ble for kjedelig.

Det skjer iblant dette også. 

 

Anonymous poster hash: 75fd9

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med å starte en tråd å spørre om hva man skal gjøre når man ikke er villig til å høre på et eneste svar? Spesielt at du fortsetter å krangle på synspunktet det når du ikke bryr deg om hva andre sier og mener.

Anonymkode: 766ab...dbe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bare fortsett å tro at det kommer til å skje, da. Det er klart at man finner eksempler på alt mellom himmel og jord, også dette. Statistikken tilsier imidlertid at det ikke skjer så ofte som man tror. Årsaken er jo at det er umulig å bli kjent på en normal måte når forholdet skal holdes hemmelig. Og NÅR det skjer, så er det ofte en følge av at kona har oppdaget det  og kastet ham ut. Ikke en optimal start på forholdet. Derfor er det jo også slik at ekteskap nummer to ryker oftere enn ekteskap nummer en.

Men TS: Tenk nå litt på deg selv. Er du HELT sikker på at det er dette du vil? Å snike rundt i måneder og år og håpe på - på hva? At han skal gå igjennom en opprivende skilsmisse for så å komme luskende med halen mellom bena og to barn på slep i tillegg til de tre du allerede har? Du vil måtte forholde deg til stebarn, ekskone og svigers samt en vennekrets som kanskje ikke har så høye tanker om deg. Han kan fort begynne å klandre deg for alle problemene med barn, økonomi, ekskone, stress og mas. Du bør ihvertfall sette en grense for din egen del for hvor lenge du vil holde på sånn. For det går utover selvrespekten, det kan jeg love deg. Du er - og vil føle deg - veldig billig rett og slett.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Sitat

Veldig enig i det du sier her. Jeg googlet litt om dette temaet, å det står faktisk flere steder at ei "elskerinne" (hater å kalle det det da) men man er det til en gift mann, var det bevist opp til flere ganger at mannen sjeldent forlot kona si fremfor elskerinnen, dessverre. Desverre fordi det er dårlig gjort mot kona og litt fordi denne herre elskerinnen får følelser inni bildet også etterhvert, noe jeg har merket mer og mer på meg selv. 

Ja, det hører med til sjeldenheten at den utro parten forlater partneren sin. Det er stort og omveltende å forlate et trygt forhold, tro meg, jeg rev opp et ekteskap og hjem etter 11 år, og det var ikke en avgjørelse jeg tok lett på (var ingen andre i bildet, vi bare hadde det ikke godt). Hadde han virkelig ikke hatt det bra med kona, hadde han i alle fall tort å tatt steget ut nå, hvis han hadde funnet seg en annen han faktisk hadde følelser for. Desverre er ofte en elskerinne bare spenning, og en flukt fra hverdagen. 

Sitat

Situasjonen tilsier at han har det bra nok med kona, siden han fortsatt er der. Samtidig som han forteller sin misnøye med hun. Men jeg møtte han for 2 dager siden igjen. Da visste en kollega av han dette, han er ikke redd for å si det til de nærmeste. Men når vi snakket da, så måtte jeg si til han at vi nå måtte finne ut av noe, eller han da. Da sa han kanskje det blir oss, hva vet vi om en liten stund? Sa han da. Han merker nok på meg at jeg har fått litt følelser for han. Han er ekstremt kosete når vi er sammen, å vil holde rundt meg hele tiden. Er det slik de holder på, de som har ei kone de elsker hjemme? Må ærlig innrømme jeg blir deppa av tanken på om det ikke blir oss. Kona kan jo heller ikke bli til sidesatt slik i lang tid fremover? Det blir bare værre og værre dette merker jeg.

Det er klart han uttrykker sin misnøye med konen til deg. Han vet at det nærer håpet ditt, og gjør at du blir der du er. Han kommer selvsagt ikke til å si til deg at han egentlig har det ganske bra hjemme. Han vil jo ha din oppmerksomhet.

(det jeg har uthevet) 

Dette er ikke en bra ting. Kanskje det blir oss, hvem vet? Han burde vel visst noe til nå, vel? Igjen, dette er noe som blir sagt for å nære et håp hos deg, men legg merke til at han ikke kommer med noen lovnad eller konkrete ting, da kan ikke du 'ta han' på det, han har tross alt ikke lovet noenting. Ts.. Hadde han hatt følelser, hadde han ikke sagt det slik. 

Ja, han merker at du har følelser, og dette utnytter han til fulle. Jeg har vært borti utrolig mye rot i kjærlighet, men jeg har hørt et godt tips en gang. Ikke hør på hva de sier, se på hva de gjør. Ja, slik som han holder på, tyder ikke på at han har det fælt med kona hjemme. Han jeg var med, møtte meg flere ganger i uka, kollegaene hans visste om det, han sa til meg at han hadde det fælt hjemme, null sex, og at han hadde sterke følelser for meg. Men at det var vanskelig å gå fra en familie. Han holdt rund meg, kysset meg, sendte søte meldinger flere ganger om dagen, hadde sex med meg, osv. Men så fort jeg fikk sterke følelser tilbake, å satte krav, forduftet han. Han valgte ikke meg, og jeg lærte på den harde måten. 

Sitat

Om det skulle blitt oss, vil jeg selfølgelig vært usikker, iallefall i begynnelsen. Det hadde jeg tatt opp med han tidlig i forholdet, å tro meg, det er jo klart det ville blitt litt vanskeligere for han å holde ting skjult da. Siden jeg visste hva han gjorde med meg mot sin kone.

Hvorfor virker han så interessert? Å hvorfor holde meg i hånda å kose med meg i en time. Bare ha meg inntil han osv.. Så for meg at en som bare er ute etter sex, kun vil ha sex. Ikke snakke om følelser og hvor vanskelig dette er å la være. 

Tenk litt over dette selv. Hvorfor koser han, er nær deg, osv. Jeg har også vært borti playere (altså single menn), og disse har også gitt nærhet, kos, oppmerksomhet, holdt rundt meg og diverse, når de har vært med meg. Tror du han hadde kommet så langt, og fått fortsatt med deg, hvis han bare kom til deg, stakk pikken sin i deg, å dro igjen? Eller tror du han selv forstår at du da hadde følt deg utnyttet, og skjønt hva som skjer, og avsluttet det? Han VET hva som kreves for å få deg til å tro på han, men bit merke i at han aldri noen plass lover deg å forlate konen, lover deg et samliv, eller noenting. Alt han sier, er 'jeg vet ikke... Meeeen... Jeg dette er veldig vanskelig for meg da, for jeg liker deg så godt' hadde han ment det, hadde han fått fingeren ut av ræva, gitt deg noe mer konkret, og ønsket seg ut av situasjonen med konen så fort som mulig. Han har jo en trygg grunn i deg, eller... Han burde hatt det, hvis han hadde følelser da.. 

Igjen, mitt eneste tips, er å spille han et ultimatum, og deretter null kontakt. Ingen sex, ingen kyss, ingen kos, FØR han beviser at du er verdt det for han! Du er verdt mye mer enn det her ts.. Virkelig!

Anonymkode: 20208...a35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne fant jeg fra KG i 2014. Det finnes folk der ute som tenker i samme bane som meg...

 

"Hei. Jeg har lagt merke til at når en elskerinne har fått følelser for en gift mann, så er standardsvaret her inne at han aldri går fra kona. Er det konene som har laget denne fasiten? Bitre koner som er livredde for at den unge, søte jenta skal stjele mannfolkene? Eller?

 

Jeg hadde et seksuelt forhold til en mann på jobben, etter 1 år bad jeg han om å velge, og i dag er det jeg som er gift med han.

 

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg syns det er rart at mannfolka Ifølge kvinneguiden ALRI forlater kona si for elskerinnen. Altså hello, det var vel en grunn til at han ville ha seg en elskerinne? Det "trygge" ble for kjedelig.

Det skjer iblant dette også. 

 

Anonymous poster hash: 75fd9

Anonymkode: da354...2ca

Prøver du å smigre deg selv nå med å være den søte og beste i motsetning til konene? Har du sett kona hans? Kanskje hun er 10 × bedre enn deg. 

Selvsagt blir man også bitter når to mennesker går bak ryggen på deg. Sjalu også. Hallo! Det er helt normalt. Moro med disse damene som tror de er så utrolig flotte og at andre damer er redd de skal stjele deres menn. Hun som eksen min var utro med var hverken yngre eller penere. Hun var helt alminnelig. Han har også kuttet henne ut. Var en dritt periode  han gikk igjennom og hun var der. Nå er hun vekk! Slutt å tro du er noe helt utrolig noe og bedre enn kona hans. Mest sannsynlig er hun enda bedre enn deg. Mye bedre! Skulle han satse på deg så håper jeg seriøst han finner en annen dame og går bak ryggen på deg. Da er det du som er den bitre kona som er redd en søt dame vil stjele DIN mann. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne fant jeg fra KG i 2014. Det finnes folk der ute som tenker i samme bane som meg...

 

"Hei. Jeg har lagt merke til at når en elskerinne har fått følelser for en gift mann, så er standardsvaret her inne at han aldri går fra kona. Er det konene som har laget denne fasiten? Bitre koner som er livredde for at den unge, søte jenta skal stjele mannfolkene? Eller?

 

Jeg hadde et seksuelt forhold til en mann på jobben, etter 1 år bad jeg han om å velge, og i dag er det jeg som er gift med han.

 

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg syns det er rart at mannfolka Ifølge kvinneguiden ALRI forlater kona si for elskerinnen. Altså hello, det var vel en grunn til at han ville ha seg en elskerinne? Det "trygge" ble for kjedelig.

Det skjer iblant dette også. 

 

Anonymous poster hash: 75fd9

Anonymkode: da354...2ca

Det er vel ingen som har sagt at det ALDRI skjer. Men at det er svært sjelden at skjer, og det er jo noe alle vet. Det har ikke noe med meninger på KG å gjøre. Hva er vitsen med å sette livet sitt på vent måned etter måned, og etter hvert også år etter år, bare sånn i tilfelle mannen skal velge deg når sannsynligheten for det er svært liten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts 

Jeg anbefaler deg å gå inn på nettet. Se "Skavland" som gikk nå fredag. Siste gjest snakker om utroskap. Kanskje du lærer noe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ekstremt kosete når vi er sammen, å vil holde rundt meg hele tiden. Er det slik de holder på, de som har ei kone de elsker hjemme?

- Det kan det være. 

Hvorfor virker han så interessert? Å hvorfor holde meg i hånda å kose med meg i en time. Bare ha meg inntil han osv.. Så for meg at en som bare er ute etter sex, kun vil ha sex. Ikke snakke om følelser og hvor vanskelig dette er å la være. 

- Han har følelser for deg. Men han vet ikke hva han vil. 

Anonymkode: da354...2ca

 

Anonymkode: 77678...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne fant jeg fra KG i 2014. Det finnes folk der ute som tenker i samme bane som meg...

 

"Hei. Jeg har lagt merke til at når en elskerinne har fått følelser for en gift mann, så er standardsvaret her inne at han aldri går fra kona. Er det konene som har laget denne fasiten? Bitre koner som er livredde for at den unge, søte jenta skal stjele mannfolkene? Eller?

 

Jeg hadde et seksuelt forhold til en mann på jobben, etter 1 år bad jeg han om å velge, og i dag er det jeg som er gift med han.

 

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg syns det er rart at mannfolka Ifølge kvinneguiden ALRI forlater kona si for elskerinnen. Altså hello, det var vel en grunn til at han ville ha seg en elskerinne? Det "trygge" ble for kjedelig.

Det skjer iblant dette også. 

 

Anonymous poster hash: 75fd9

Anonymkode: da354...2ca

Du skrev at han har små barn, og du vet hvor slitsom småbarnsperioden kan være?  Siden du har barn selv?  Det er mange ektepar som sliter i den perioden, ikke uten grunn at syvårs-krisa er et begrep. Etter syv år sammen har man som regel fått barn og de er små. Så hva gjør denne drømmeprinsen din?  Jo, han skaffer seg en elskerinne og bruker tiden sin på det, istedet for å være der og hjelpe sin kone med barna. Han reiser på hotell med deg, mens kona passer ungene hjemme. For et prakteksemplar av et mannfolk!  :sarkasme:

Og hvis han ikke er sammen med deg så går han ut på byen med kompiser, igjen er kona hjemme og passer ungene. Jøss, han er virkelig en fangst!

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke hvor mange innlegg du finner som bekrefter det du vil, du har uansett et ansvar for og avslutte dette.

Anonymkode: 713d2...be8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...