Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen aning om hun er utro selv, men hun var på byen en helg. Jeg merker da å han nektet på at hun kunne være utro. Jeg spurte han rett ut, er du engstelig nå? Nei det var han ikke. Jeg tror faktisk han var det, han var stille. Det jeg reagerer litt på er at han mener hun ikke kan være utro, "det er ikke henne å gjøre sånnt". Jeg undres! Hvorfor skulle ikke hun være det? Jeg lurer også på om ikke det blir oss to da, om de sitt ekteskap vil være? Vil det ikke uansett henge i en tynn tråd? Det kommer flere sommertider hvor man blir 'høy' på livet igjen. Vil han klare å roe seg ned? Vil hun aldri få nok? Er han så heldig at han uansett er sikker som fjell på at får være i ekteskapet? Nei det kan han ikke være. Makan å heldige mannfolka skal være da. 

Anonymkode: da354...2ca

Alt det du nevner her, er det virkelig en mann og et forhold du ville hatt selv? Du lurer på hvor lenge kona holder ut et slikt ekteskap. Et viktig spørsmål du bør stille deg selv er hvordan og hvor lenge du hadde holdt det ut selv? For det du ser nå er hva du hadde fått. Eller sitter du der i din villeste fantasi og tror han hadde vært annerledes mot deg?

Husk at det var tider der han var forelsket i kona si også, han valgte å gifte seg og få barn med henne. Så selv om han har en periode hvor han er lei nå, så har hun tross alt betydd mye for han og gjør det tydeligvis fortsatt også, siden han ikke klarer å gå.

Endret av Tutte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 31.10.2017 at 9:57 AM, AnonymBruker said:

Har holdt meg litt borte fra KG å tråden. Først å fremst til den personen som tror jeg er ute etter oppmerksomhet og tror dette er en trolletråd, så nei - det er ingen trolletråd. Heller ikke ute etter oppmerksomhet, det var ikke derfor jeg startet denne tråden. Jeg sier bare hva som skjer mellom oss to til punkt å prikke, å gjør ikke dette for å være ekkel mot familien hans, tror dere dette er enkelt? Å at jeg gjør dette for gøy? Er ikke en person som vil ødelegge for andre, tvert imot. Det er ikke lett å gi slipp på en som stadig gir meg oppmerksomhet, som viser MEG en god side, det stadig dukker opp situasjoner der jeg møter han uten at vi har avtalt det. Han smiler å bryr seg, det er meg som merker dette. Ikke gå etter prototypen for utroskap, han har fortalt meg at dette skulle han ha vært foruten. 

Vi prater enda, å han er fortsatt veldig lei det hjemme. Ellers er det ikke mye fremgang, men jeg vil ikke sette krav og vil heller ikke pushe på. Nå går jeg etter hva jeg føler, å jeg føler det beste er å ta det rolig og se med tiden hva som skjer. Hvis jeg begynner å sette krav til at han skal forlate kona, vil jeg tro han kutter meg ut tvert. Det ønsker jeg ikke. Godt mulig jeg etterhvert blir knust av sorg (utrolig hvor fort man kan bli i et menneske), men her er det ikke en jeg bare treffer for å "ha meg et nummer". Nei her er det så mye mer! Vi har pratet om alt, om hvordan det ville vært om meg og han var sammen, om hvordan han skal gå ifra kona... osv.. De er i en setting hjemme der det går dårlig, sånn er det bare. Tiden får vise hva som skjer.

Nå kommer det en feig kommentar fra meg; men jeg håper fortsatt han blir min en dag. Blir han ikke, så var ikke det meningen heller. Hvis det er kjærlighet mellom oss, så vinner den tilslutt.

Anonymkode: da354...2ca

Jeg håper mannen min aldri har sex eller innleder et forhold til en så utspekulert og ond kvinne som deg!

Anonymkode: 56f09...b55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.11.2017 at 12:52 PM, wintergirl said:

Dette var IKKE usmakelig nei. Det eneste som er usmakelig her er deg og den utro dritten. Du bør ikke rettferdiggjøre dere med å nevne all utroskap der ute. Så du fikk eksen din sånn også. Har du problemer med å få deg single og skikkelige menn?  Og du vet ikke om denne du driver med nå er noe for deg på sikt heller.  Hva i helvete! Dere er ikke ekte  noen av dere. Det eneste dere lever for er å få bekreftelse fra hverandre . Dette skjer ikke, men hvis han hadde forlatt kona for din skyld så hadde du vært fornøyd. For da hadde du fått en skikkelig selvtillitsboost ved at han valgte deg fremfor kona. Men akkurat nå er du usikker. 

Nei,dere for rote i vei.  Akkurat dette "forholdet" går uansett til helvete. 

Jepp, og om hun får han vil hun måtte ta hans unger under sine fine vinger, og være en fantastisk stemor når mannen reiser vekk på jobb.Han er jo mye borte fra familien nå.  Det er det som kommer til å skje, nemlig. Hun blir sittende der med både hans unger og egne unger. Da blir hun bra lekker i lengden? 

Hun har 3 barn selv, men nå får hun 2 til som hun må takle i hverdagen mens mannen er mye borte. Hvor fristende er det?

 

Anonymkode: 56f09...b55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2017 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen aning om henne, men noe naiv er hun vel

Anonymkode: da354...2ca

Ja, hun tror nok det beste om ham til tross for at han har mangler - akkurat som du velger å tro det beste er eller skal bli, selv om mannen er utro mot kona si og ikke gjør noe for å velge noen av dere. 

Han har sikkert framstilt henne som et skikkelig rævhol og fortalt om hennes reelle eller innbilte feil, så det blir lettere for ham å være utro mot henne og for deg å delta i det, så dere kan snakke litt dritt om henne og hennes feil (enda du ikke kjenner henne, og ikke er i et forhold med henne).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og om hun får han vil hun måtte ta hans unger under sine fine vinger, og være en fantastisk stemor når mannen reiser vekk på jobb.Han er jo mye borte fra familien nå.  Det er det som kommer til å skje, nemlig. Hun blir sittende der med både hans unger og egne unger. Da blir hun bra lekker i lengden? 

Hun har 3 barn selv, men nå får hun 2 til som hun må takle i hverdagen mens mannen er mye borte. Hvor fristende er det?

 

Anonymkode: 56f09...b55

Ikke bare det, men hvor interessert er HAN i å være hjemme i et hus med seks småunger (jeg tro faktisk TS har fire barn),   hvorav de fleste ikke er hans engang. Tror nok ikke det blir noe færre  "jobbhelger" og "gutteturer" da ....

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og om hun får han vil hun måtte ta hans unger under sine fine vinger, og være en fantastisk stemor når mannen reiser vekk på jobb.Han er jo mye borte fra familien nå.  Det er det som kommer til å skje, nemlig. Hun blir sittende der med både hans unger og egne unger. Da blir hun bra lekker i lengden? 

Hun har 3 barn selv, men nå får hun 2 til som hun må takle i hverdagen mens mannen er mye borte. Hvor fristende er det?

 

Anonymkode: 56f09...b55

Ja akkurat. Han vil være fri fra alt også henne og hennes barn. 5 barn tilsammen for en som vil være ungkar og spellemann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.10.2017 den 8.50, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare skulle fått litt fortgang i det hele, så får du han sikkert helt for deg selv og kan feire jul sammen og det blir bare lykke og harmoni - hvis du sier i fra til kona?! Det må da være det beste forslaget hittil, vel? Du sender henne bildebevis i form av skjermbilder av hva dere snakker om og litt sånn forskjellig, så er hun jo bare nødt til å gå fra mannen. Så kan han være singelsammen med deg... (og sannsynligvis en gjeng andre damer som gidder å ha noe med han å gjøre). 

Anonymkode: 929e4...271

Tror du har hoppet over denne, TS, så jeg siterer meg selv og spør igjen: Hvorfor gir du ikke kona beskjed selv slik at du får han for deg selv? Da slipper han å ta avgjørelsen og så blir det slutt med kona. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har hoppet over denne, TS, så jeg siterer meg selv og spør igjen: Hvorfor gir du ikke kona beskjed selv slik at du får han for deg selv? Da slipper han å ta avgjørelsen og så blir det slutt med kona. 

Anonymkode: 929e4...271

Tror Ts svarte på dette et sted i tråden, hun våget ikke for da ville han helt sikkert dumpe henne. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror Ts svarte på dette et sted i tråden, hun våget ikke for da ville han helt sikkert dumpe henne. 

Anonymkode: 2719c...614

Hun tør heller ikke å stille ultimatum....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror Ts svarte på dette et sted i tråden, hun våget ikke for da ville han helt sikkert dumpe henne. 

Anonymkode: 2719c...614

Ok, da var det meg som bare ikke leste godt nok. 

14 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Hun tør heller ikke å stille ultimatum....

Skjønner at hun ikke tør, for hun vet jo hvor skjørt hele opplegget er. Og det er vel det som er det teiteste her, at hun virkelig velger å fortsette dette når det hadde vært så enkelt og avsluttet det og funnet seg en mann som er ledig. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da var det meg som bare ikke leste godt nok. 

Skjønner at hun ikke tør, for hun vet jo hvor skjørt hele opplegget er. Og det er vel det som er det teiteste her, at hun virkelig velger å fortsette dette når det hadde vært så enkelt og avsluttet det og funnet seg en mann som er ledig. 

Anonymkode: 929e4...271

Jeg tror hun foretrekker de som er opptatt, det er vel mer spennende (iallfall i begynnelsen). Tror hun har fått oppleve at "etter den søte kløe kommer den sure svie", nå. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har hoppet over denne, TS, så jeg siterer meg selv og spør igjen: Hvorfor gir du ikke kona beskjed selv slik at du får han for deg selv? Da slipper han å ta avgjørelsen og så blir det slutt med kona. 

Anonymkode: 929e4...271

Eller han kunne ha fortalt det selv, han som sier han "så inderlig håper at kona skal finne det ut, slik at det blir lettere for han gå". Eller han kunne i det minste gjort ting mer så hun fant det ut. Tydeligvis så klarer han derimot å skjule det ganske godt. Ganske selvmotsigende kan man si.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Tutte skrev:

Eller han kunne ha fortalt det selv, han som sier han "så inderlig håper at kona skal finne det ut, slik at det blir lettere for han gå". Eller han kunne i det minste gjort ting mer så hun fant det ut. Tydeligvis så klarer han derimot å skjule det ganske godt. Ganske selvmotsigende kan man si.

Syns hele historien er et sammensurium av tull og selvmotsigelser, jeg. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har hoppet over denne, TS, så jeg siterer meg selv og spør igjen: Hvorfor gir du ikke kona beskjed selv slik at du får han for deg selv? Da slipper han å ta avgjørelsen og så blir det slutt med kona. 

Anonymkode: 929e4...271

Tenk å fort jeg kan ødelegge ekteskapet de sitt. Si til kona hva vi har gjort de siste mnd. Jeg har ingen mann han kan gjøre det samme mot. Nei klarer ikke å gjøre det. Men han tar jo en sjans hver dag. Hun kan oppdage dette, plutselig. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tenk å fort jeg kan ødelegge ekteskapet de sitt. Si til kona hva vi har gjort de siste mnd. Jeg har ingen mann han kan gjøre det samme mot. Nei klarer ikke å gjøre det. Men han tar jo en sjans hver dag. Hun kan oppdage dette, plutselig. 

Anonymkode: da354...2ca

Du og han har allerede ødelagt ekteskapet hans. Hun bare vet det ikke ennå.

Anonymkode: c8a33...d8c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Tutte skrev:

Eller han kunne ha fortalt det selv, han som sier han "så inderlig håper at kona skal finne det ut, slik at det blir lettere for han gå". Eller han kunne i det minste gjort ting mer så hun fant det ut. Tydeligvis så klarer han derimot å skjule det ganske godt. Ganske selvmotsigende kan man si.

Tror du ikke jeg stiller samme spm. Han går litt rundt seg selv, i det ene øyeblikket sier han at han ikke gjør noe av om hun drar. Nå sier han at de har det sånn tålig greit. Vi snapper og han sender meg bilde hver dag. Hvorfor er det bare jeg som er drittsekken her? Ikke han? Unnskyld meg, jeg har bare blitt betatt. Vanskelig å styre dette. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil han ha bare ha oss begge to?? Hvor lenge? Jeg har egentlig bare ventet på at han skal få fingeren ut, men nei, det er ikke så lett tydeligvis. Han viser mye før meg også, som virkelig går over streken av å være utro. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer overhode ikke utroskap (min eks var utro ved flere anledninger), men nå må dere slutte å gå til angrep mot TS hele tiden! Det er vel ingen tvil om hva de fleste mener her inne, men verden er ikke alltid så svart/ hvitt som man gjerne skulle ønske.

Det er han som er drittsekken her, men han er det litt vanskelig å angripe siden han ikke er her inne. Det er han  som utleverer og nedsnakker sin kone.

TS er betatt/ forelsket, og velger å avvente situasjonen. Folk her inne spør hvordan det går, hun svarer, og blir angrepet igjen

Ønsker deg lykke til TS, hva nå enn utfallet blir!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper mannen min aldri har sex eller innleder et forhold til en så utspekulert og ond kvinne som deg!

Anonymkode: 56f09...b55

Men det er bedre om han gjør det med andre damer? Hvordan vet du hvordan de er og oppfører seg da? Her deler jeg tankene mine, slettes ikke alle som gjør det. Godt man er anonym. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...