Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Winza skrev:

Jeg tror ikke jeg kunne tilgitt utroskap noengang, da har jo personen gjort det en gang så da vet man at personen er i stand til å være utro og at det likesågodt kan hende igjen /:

Både og. Men skjønner hva du mener. Det er et stort svik. Det er utrolig dårlig av single som mener de kan ligge med hvem de vil også. De er medskyldig og er med på å såre av egoistiske grunner. Selv hadde de vel ikke satt pris på å bli bedratt. Og de som velger å være utro begår en stor feil. Istedet for å være mann/kvinne nok til å gjøre det slutt først, så velger de å ligge med andre bak partnerens rygg. Men plutselig så finner de ut at de faktisk elsket mannen/kona alikavel og ønsker seg tilbake til forholdet.  Dumme som de er. Hvorfor kunne de ikke jobbet med det alt de kunne, istedet for å finne seg et ligg? Da føler man at den person er lite å samle på og at det viser mye hvilken verdier vedkommende har. Absolutt ikke en dritt! 

Men det er de som har prøvd igjen og jobbet med forholdet og lykkes med det. Kanskje til og med fått et sterkere bånd etter krisen. Så det går an med hard jobb fra begges sider. Da må den som har vært utro legge seg flat og tåle en del fra den som et blitt sviktet, men den som er blitt sviktet må også legge det bak seg ettervert og ikke dra frem den hendelsen hver gang det er noe. Det er ikke riktig at den som angrer fullstendig og har tatt sin "straff" skal få høre det hele livet heller. Tillitten må jobbes med og den som har sviktet må vise seg verdig å være forstelsesfull i en lang tid.  Skjønner de ikke det så er de ikke verdt å satse på heller. De må forstå at den andre part føler som gjør en stund etterpå.  

Også er det de som setter punktum og som ikke vil ta tilbake en utro partner.  Det er også fint hvis det er til det beste for dem. De vil være knust en lang tid, men når de er kommet ut av det verste så kommer de styrket ut av det. Kanskje finne de seg en skikkelig kjæreste senere også og får det bedre enn noen gang. 

Dessverre så er det ofte sånn at de som er utro i dårlig perioder av et forhold, enten det er menn eller kvinner. Ofte vil tilbake ved en senere anledning.  Sier ikke alltid at det er sånn, mens er skjer faktisk ofte. Da er det den de var utro med som de går bak ryggen på, mens de nå plager eksen sin med mld og forteller dem at de savner dem og vil ha dem tilbake, ELLER kun savner å ha sex med sin eks. Men, Men. Sånn kan det gå. Det er de som tar seg kraftig i sammen etter utroskap også og føler de har mistet sin verdiget med å være utro og føler seg som en stor dritt. Så, man skal aldri si aldri. 

Jeg kunne sikkert ha falt for en mann som viste seg å være i et forhold jeg. Men da hadde jeg aldri fortsatt med denne mannen. Samme om han hadde barn eller ikke. Det viser bare hvordan han er og jeg vet han ville gjort det samme mot meg. Ikke ville jeg gått bak ryggen på en uvitende kone eller kjærete heller. Så vondt unner jeg dem ikke.  

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortjener du å bli skjelt ut som elskerinne eller har dere ikke kommet helt dit? Hvis dere ikke har et utroskapsforhold som innebærer sex og hemmelige treff jevnlig, er det ikke så rart at kona der hjemme ikke oppdager noe, og du er ikke fullt så ille som mange her tror.

Anonymkode: 49310...540

De har sex jo og møtes innimellom. Hun håper de går fra hverandre. Han har sagt at han vil være singel hvis han går ut av ekteskapet og ikke være i noen forhold. Ts tar det som at han eventuelt flytter med henne senere og at de blir et par. Hadde han virkelig brydd seg om ts så hadde han blitt sammen med henne med en gang alt kom på bordet. Men denne karen vil satse på singellvet, sier han. Han har også plutselig innrømmet at ekteskapet ikke er så ille heller nå da og at han ikke har det så verst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

De har sex jo og møtes innimellom. Hun håper de går fra hverandre. Han har sagt at han vil være singel hvis han går ut av ekteskapet og ikke være i noen forhold. Ts tar det som at han eventuelt flytter med henne senere og at de blir et par. Hadde han virkelig brydd seg om ts så hadde han blitt sammen med henne med en gang alt kom på bordet. Men denne karen vil satse på singellvet, sier han. Han har også plutselig innrømmet at ekteskapet ikke er så ille heller nå da og at han ikke har det så verst. 

Jeg har ikke fulgt med hvert eneste innlegg som ts har skrevet, men er du helt sikker på at det ikke er snakk om to, kanskje tre, ganger med sex, da ts startet tråden? Og disse møtene du hevder at de har - er du sikker på at de møtes irl eller kan det være at de har kontakt via snapchat?

Jeg er klar over at han ifølge ts sier at han vil være singel etter en eventuell skillsmisse, og at han og ts "snakker om hvordan han skal gå fra kona". Hva om ts "hører" (evt leser) det hun håper, og ikke egentlig tolker ham korrekt?

Vi har jo alle følelser og erfaringer som påvirker hvordan vi tolker ting. Det har også vi som skriver i denne tråden. Det kan være at det trekkes en hel del slutninger her inne som ikke er riktige. Jeg oppfatter at ts konsekvent unnviker å kommentere når hun blir bedt om å konkretisere hva som skjer eller hvor ofte de egentlig møtes i og med hans travle liv med masse jobbreiser og tross alt far til to barn som krever sitt. Det er jammen ikke lett å vite om det skjer noe særlig og har skjedd noe særlig seksuelt eller intimt på disse månedene ts har holdt tråden i gang med dryppvis info om egentlig ingenting annet enn følelser og håp.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt med hvert eneste innlegg som ts har skrevet, men er du helt sikker på at det ikke er snakk om to, kanskje tre, ganger med sex, da ts startet tråden? Og disse møtene du hevder at de har - er du sikker på at de møtes irl eller kan det være at de har kontakt via snapchat?

Jeg er klar over at han ifølge ts sier at han vil være singel etter en eventuell skillsmisse, og at han og ts "snakker om hvordan han skal gå fra kona". Hva om ts "hører" (evt leser) det hun håper, og ikke egentlig tolker ham korrekt?

Vi har jo alle følelser og erfaringer som påvirker hvordan vi tolker ting. Det har også vi som skriver i denne tråden. Det kan være at det trekkes en hel del slutninger her inne som ikke er riktige. Jeg oppfatter at ts konsekvent unnviker å kommentere når hun blir bedt om å konkretisere hva som skjer eller hvor ofte de egentlig møtes i og med hans travle liv med masse jobbreiser og tross alt far til to barn som krever sitt. Det er jammen ikke lett å vite om det skjer noe særlig og har skjedd noe særlig seksuelt eller intimt på disse månedene ts har holdt tråden i gang med dryppvis info om egentlig ingenting annet enn følelser og håp.

Anonymkode: 49310...540

Kan hende hun legger til ja. Det vet man jo aldri. Men hun visste at han var gift før hun tok det videre, altså før hun hadde fått følelser for han. Det dreide seg mye om spenning og at hun syns han var fin. Alle kan  gjøre feil,men syns ikke man skal gjøre seg til "offer" for følelene heller og rettferdiggjøre å gå bak ryggen på andre menneser. Hva som egentlig skjer vet ikke vi, annet enn det ts selv forteller. Kan hende vi  blåser det opp også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært på den turen dere skulle enda da, ts? Den turen som skulle gjøre det mulig for dere å nyte tiden sammen...

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Winza skrev:

Stakkars kona som blir utsatt for alt dette :( 

For ikke å snakke om hvor bedritent han oppfører seg overfor barna sine. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, wintergirl skrev:

De har sex jo og møtes innimellom. Hun håper de går fra hverandre. Han har sagt at han vil være singel hvis han går ut av ekteskapet og ikke være i noen forhold. Ts tar det som at han eventuelt flytter med henne senere og at de blir et par. Hadde han virkelig brydd seg om ts så hadde han blitt sammen med henne med en gang alt kom på bordet. Men denne karen vil satse på singellvet, sier han. Han har også plutselig innrømmet at ekteskapet ikke er så ille heller nå da og at han ikke har det så verst. 

Pr nå vil han fortsette med det han har hjemme. Men jeg tror han er veldig enkel, å at han tar det litt som det kommer. Han sier han vil vente med å møte meg, han vet jeg er singel og alene, så samtidig er han redd jeg skal treffe andre. Det har han sagt. Han sier han får kalde føtter akkurat nå pga barna. Virker som han ikke klarer å "forlate" barna. Han innrømmet idag at han har følelser for meg. Det velger jeg å tro på. Det er ikke slik at det er umulig å falle for elskerinnen. Kanskje jeg har andre verdier enn det kona har, å omvendt. Jeg tror han er veldig usikker på hva han vil og skal gjøre. Plutselig så vil han vente m treff. Kanskje noen han har snakket med om dette? 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han må ha rom for å tenke hva han vil? Syntes det er snodig hvis alt er fantastisk på hjemmebane, der det gikk veldig dårlig. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere vært på den turen dere skulle enda da, ts? Den turen som skulle gjøre det mulig for dere å nyte tiden sammen...

Anonymkode: aa443...dcb

Nei. :-/ Tror vi avventer det. Vi var kun i nabobyen/dagstur for 3-4 uker siden. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pr nå vil han fortsette med det han har hjemme. Men jeg tror han er veldig enkel, å at han tar det litt som det kommer. Han sier han vil vente med å møte meg, han vet jeg er singel og alene, så samtidig er han redd jeg skal treffe andre. Det har han sagt. Han sier han får kalde føtter akkurat nå pga barna. Virker som han ikke klarer å "forlate" barna. Han innrømmet idag at han har følelser for meg. Det velger jeg å tro på. Det er ikke slik at det er umulig å falle for elskerinnen. Kanskje jeg har andre verdier enn det kona har, å omvendt. Jeg tror han er veldig usikker på hva han vil og skal gjøre. Plutselig så vil han vente m treff. Kanskje noen han har snakket med om dette? 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Jeg tror ordet du er ute etter, er skyldsfølelse. Han begynner å innse at han gjør galt i være med deg og kjenner nå på skyldsfølelse, og forhåpentligvis skam!

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har han lest trån på KG. Og ser seg selv med andres øyne. Ikke vakker syn. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg har andre verdier enn det kona har, å omvendt. 

Anonymkode: da354...2ca

Du er glad i å spekulere. Du vet tydeligvis lite om henne. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pr nå vil han fortsette med det han har hjemme. Men jeg tror han er veldig enkel, å at han tar det litt som det kommer. Han sier han vil vente med å møte meg, han vet jeg er singel og alene, så samtidig er han redd jeg skal treffe andre. Det har han sagt. Han sier han får kalde føtter akkurat nå pga barna. Virker som han ikke klarer å "forlate" barna. Han innrømmet idag at han har følelser for meg. Det velger jeg å tro på. Det er ikke slik at det er umulig å falle for elskerinnen. Kanskje jeg har andre verdier enn det kona har, å omvendt. Jeg tror han er veldig usikker på hva han vil og skal gjøre. Plutselig så vil han vente m treff. Kanskje noen han har snakket med om dette? 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Ja er det noe som er sikkert så er det at du har andre verdier enn kona, og det er ikke av den gode parten. 

Du tar ikke til deg det flere sier til deg. Til og med dem som har vært elskrinner før og har blitt lovt gull og grønne skoger, han elsker dem osv osv osv. Du setter heller ikke et ultimatum for da vet du hva som skjer. Følelsene har har for deg er ikke så sterke som du håper på. Det er ihverfall utrolig dårlig gjort av deg å velge å fortsette dette tullet. Det blir aldri dere,  noe du vil finne ut av altfor sent. Han forlater aldri kona si for deg. Du kan tro og håpe så mye du vil. Men det blir aldri deg og han. Det ser alle andre her inne, til og med dem som har vært i dine sko. 

Håper kona snart finner ut av det,og om han skulle bli kastet ut så er det singellivet og flere damer for denne karen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han må ha rom for å tenke hva han vil? Syntes det er snodig hvis alt er fantastisk på hjemmebane, der det gikk veldig dårlig. 

Anonymkode: da354...2ca

Åh, har ikke han innrømmet at det ikke er så ille da? Tror han en dag vil innse at kona og det livet han har er bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pr nå vil han fortsette med det han har hjemme. Men jeg tror han er veldig enkel, å at han tar det litt som det kommer. Han sier han vil vente med å møte meg, han vet jeg er singel og alene, så samtidig er han redd jeg skal treffe andre. Det har han sagt. Han sier han får kalde føtter akkurat nå pga barna. Virker som han ikke klarer å "forlate" barna. Han innrømmet idag at han har følelser for meg. Det velger jeg å tro på. Det er ikke slik at det er umulig å falle for elskerinnen. Kanskje jeg har andre verdier enn det kona har, å omvendt. Jeg tror han er veldig usikker på hva han vil og skal gjøre. Plutselig så vil han vente m treff. Kanskje noen han har snakket med om dette? 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Ja ja, TS - da gikk det akkurat slik vi har spådd hele tiden. Angrer du ikke litt på at du ikke hørte på oss og fikk være den som avsluttet selv? Eller - kanskje du ikke engang har forstått at du nettopp ble dumpa?:fnise:

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pr nå vil han fortsette med det han har hjemme. Men jeg tror han er veldig enkel, å at han tar det litt som det kommer. Han sier han vil vente med å møte meg, han vet jeg er singel og alene, så samtidig er han redd jeg skal treffe andre. Det har han sagt. Han sier han får kalde føtter akkurat nå pga barna. Virker som han ikke klarer å "forlate" barna. Han innrømmet idag at han har følelser for meg. Det velger jeg å tro på. Det er ikke slik at det er umulig å falle for elskerinnen. Kanskje jeg har andre verdier enn det kona har, å omvendt. Jeg tror han er veldig usikker på hva han vil og skal gjøre. Plutselig så vil han vente m treff. Kanskje noen han har snakket med om dette? 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Han er enkel og har fått kalde føtter. Dette må jo være rett tidspunkt for å avslutte relasjonen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Pr nå vil han fortsette med det han har hjemme. Men jeg tror han er veldig enkel, å at han tar det litt som det kommer. Han sier han vil vente med å møte meg, han vet jeg er singel og alene, så samtidig er han redd jeg skal treffe andre. Det har han sagt. Han sier han får kalde føtter akkurat nå pga barna. Virker som han ikke klarer å "forlate" barna. Han innrømmet idag at han har følelser for meg. Det velger jeg å tro på. Det er ikke slik at det er umulig å falle for elskerinnen. Kanskje jeg har andre verdier enn det kona har, å omvendt. Jeg tror han er veldig usikker på hva han vil og skal gjøre. Plutselig så vil han vente m treff. Kanskje noen han har snakket med om dette? 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Dette er jo et direkte avslag til deg, om at du kan tenke deg noe mer. Og også om han vil møte deg noe mer. Men han holder deg på vent, ettersom han ikke direkte har gjort det slutt, og heller ikke har gjort det helt klart at han ikke vil ha mer kontakt med deg. Han innrømmer at han har følelser for deg samtidig som han sier at du må vente, for at han har det fint der han er. Han sier at det er pga barna at han har fått kalde føtter. Det burde han hatt forlengst, og før dere hadde sex. Men nå har han vel innsett alvoret da. Det at han ikke kan ha både familie og elskerinne, og det er vel det valget han har tatt.

Er det noe å vente på? Vi du deg selv så vondt?

Han er redd for at du skal treffe andre, for at han vil ha deg i reserve i tilfelle han skulle ha lyst på noe mer. Han innrømmet å ha følelser for deg. Men hva vil han gjøre med det? Han har lagt det opp til at en annen dame skal ha følelser for han, mens han selv er gift og har barn, og nå sier han at han må ta hensyn til barna, og ikke kan forlate familien pga barna. 

Han er faktisk mer ego enn deg ts. Og det skal mye til, men her har du møtt din likemann. Så jeg vet ikke hva jeg skal si. Deal with it!

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dumpet. Han lover ingenting og  tilbyr ikke en gang å treffe deg mer. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje har han lest trån på KG. Og ser seg selv med andres øyne. Ikke vakker syn. 

Anonymkode: 048f8...cfd

Tviler sterkt på det! 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Minosa skrev:

Han er enkel og har fått kalde føtter. Dette må jo være rett tidspunkt for å avslutte relasjonen?

Men samtidig så går tiden vise mener han. Han har lyst å avvente å se, kanskje for å se hvordan det går hjemme? Har hun krevd noe mer i forholdet kanskje. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...