Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så alle som flørter med gift mann/kone har en diagnose altså. Du vet ikke hvor "naive" andre er. Det er jo dette som kalles utroskap for hans del, å jeg vet hva jeg holder på med. Ja, jeg flørter med en gift mann. Altså slutt å diagnoser folk over nett, det sier mye mer om deg. Akkurat der er jeg sikker på meg selv, uten å begrunne det over her. 

Anonymkode: da354...2ca

Google elskerinnetalen du å se om det får deg til å føle deg fremdeles like spesiell. 

Men ja...så naiv som du er faktisk ikke normalen. Så noe ligger det bak.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet hans er vel at han jobber veldig mye hjemmefra og at når han har fri, vil han heller gå på byen med gutta enn å være hjemme med henne og ungene. Det blir ditt liv også - å vente hjemme mens han er på byen. Hvis han virkelig hadde ment at han ville at kona skulle ha det mer gøy, hadde han vært hjemme med ungene og gjort ekstra husarbeid og tatt seg av logistikk mens hun kunne gå og slå ut håret med venninner, trene, gå på spa etc. Men det er hyggelig med noen som fikser alt på hjemmebane og så kan man attpåtil klage over at de ikke er 20 år og superklar for fest den ene gangen i året farmor stiller som barnevakt. 

Han har jo ikke sagt at noe blir annerledes med deg. Han har ikke engang sagt det blir dere to, sånn at hvis han engang velger deg, blir det på hans premisser siden du skal være glad for at han i det hele tatt velger deg.

Anonymkode: 77678...3c8

Han gir meg komplimenter ofte, er nyskjerrig på meg, lagrer bilder av meg og den siste tiden sagt han kunne ønske han var med meg. Han gir mye da, merkelig det....Han ville vel ikke gjort dette i et godt ekteskap...!😏 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gir meg komplimenter ofte, er nyskjerrig på meg, lagrer bilder av meg og den siste tiden sagt han kunne ønske han var med meg. Han gir mye da, merkelig det....Han ville vel ikke gjort dette i et godt ekteskap...!😏 

Anonymkode: da354...2ca

Det er rart at han blir i et dårlig ekteskap hvis du er så fantastisk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han gir meg komplimenter ofte, er nyskjerrig på meg, lagrer bilder av meg og den siste tiden sagt han kunne ønske han var med meg. Han gir mye da, merkelig det....Han ville vel ikke gjort dette i et godt ekteskap...!😏 

Anonymkode: da354...2ca

Han er sikkert både nysgjerrig og interessert, og det kan godt hende at han er i et ekteskap han ikke liker så godt nå, men greia er fortsatt som det har vært hele tiden: Han er ikke interessert nok i deg til å gå fra det dårlige ekteskapet sitt. Det spiller ingen rolle at han føler noe for deg, når det ikke er nok

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har det bra eller helt greit i ekteskapet bør jo du også, TS, mene det er riktig for han å bli. Dette på grunn av barna. Han har jo små barn som trenger stabile forhold. Da bør man ikke ta lett på det å gå fra hverandre. Ihvertfall ikke bare på grunn av en forelskelse/attraksjon. Det er ikke verd å få mindre tid sammen med barna og la de bo i to hjem pga en simpel forelskelse!

Anonymkode: c6b1f...480

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amanda87

Ærlig talt TS, hvor dum kan man bli?! Den utro drittsekken bare leker med deg og OM han i så fall skulle ha dumpet kona så er det bare tidsspørsmål før han går lei av deg og bedrar deg også! 

Få deg selv litt selvrespekt og medlidenhet for andre mennesker! Og slutt med å være så forbanna naiv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gir meg komplimenter ofte, er nyskjerrig på meg, lagrer bilder av meg og den siste tiden sagt han kunne ønske han var med meg. Han gir mye da, merkelig det....Han ville vel ikke gjort dette i et godt ekteskap...!😏 

Anonymkode: da354...2ca

Jo, det er helt klassisk for utro menn det der. Ikke unikt i det hele tatt. Han gir deg nok til at du gidder og ikke går etter andre menn. For du skal jo være trofast sjøl om han er utro. 

Legg merke til at han sier at han skulle ønske han var med deg, som om det ikke er han selv som opprettholder at dere har et hemmelig forhold... Dette kunne han ha endret på. Men han vil ikke. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gir meg komplimenter ofte, er nyskjerrig på meg, lagrer bilder av meg og den siste tiden sagt han kunne ønske han var med meg. Han gir mye da, merkelig det....Han ville vel ikke gjort dette i et godt ekteskap...!😏 

Anonymkode: da354...2ca

Hvis ekteskapet er så dårlig, hvorfor er han da ikke MANN nok til å prøve og gjøre noe for å få ekteskapet bedre selv eller i det minste bryte ut? Er en mann som ikke tar tak i evt problemer i ekteskapet sitt, og heller pleier egoet sitt andre steder en mann du kunne tenke deg? Det han holder på med er så lavmål og simpelt som det går an. Så feigt og lite mandig, og midt oppe i alt så lurer han både kona, barna og deg. Bare husk at de flotte løgnhistoriene han serverer deg får kona hans også. Det er helt sikkert grunnen til at hun ikke forlater han også akkurat som du. Begynn og tenk snart. Grøss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier kanskje til kona på hver jobbrelaterte reise at han ønsker at han heller var med henne. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gir meg komplimenter ofte, er nyskjerrig på meg, lagrer bilder av meg og den siste tiden sagt han kunne ønske han var med meg. Han gir mye da, merkelig det....Han ville vel ikke gjort dette i et godt ekteskap...!😏 

Anonymkode: da354...2ca

Tror jeg dør..... så du driver forsatt på å finne på unnskyldninger. Vel..... vil du stå på gress og vente.... Lykke til! 

Hva ønsker du med denne tråden? Støtte? Aksept? Forståelse? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trude.lutt skrev:

Tror jeg dør..... så du driver forsatt på å finne på unnskyldninger. Vel..... vil du stå på gress og vente.... Lykke til! 

Hva ønsker du med denne tråden? Støtte? Aksept? Forståelse? 

Tror det er lenge siden TS ville noe annet med denne tråden enn å degge for seg selv og provosere oss som gidder å skrive her. Jeg har selv skrevet masse, men mistenker at det enten bare aldri når inn til henne eller at dette er en historie og ikke noe mer. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har fått nok av meninger og taler fra oss som ser at dette faktisk er helt på tryne. Hun får leve med det lille håpet hun har og de talene han kommer med som vi har hørt om andre steder gang på gang. Merkelig og hoppe på første mann bare fordi man får litt oppmerksomhet på byen, kanskje TS ikke er vandt med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn så hun tar det første og «beste». Merkelig oppførsel er det hvertfall, og historien hennes sier jo litt om henne som person. Vet ikke helt hva hun vil her inne nå og hvorfor hun fortsetter og skrive her når hun er skråsikker på at denne mannen vil ha henne og kun henne. La henne holde på også får tiden vise som hun sier, det som skjer det skjer. Bra ansvarsfraskrivelse da. Lykke til *NOT* 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gir meg komplimenter ofte, er nyskjerrig på meg, lagrer bilder av meg og den siste tiden sagt han kunne ønske han var med meg. Han gir mye da, merkelig det....Han ville vel ikke gjort dette i et godt ekteskap...!😏 

Anonymkode: da354...2ca

Sosiale medier et en forbannelse. Det er så lett å holde en i kroken med små meldiger, emojies og bilder. Begge blir hekte på response. Oppvåkningen blir brutal når kona kommer på dette. Jeg har vart kona. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har det bra eller helt greit i ekteskapet bør jo du også, TS, mene det er riktig for han å bli. Dette på grunn av barna. Han har jo små barn som trenger stabile forhold. Da bør man ikke ta lett på det å gå fra hverandre. Ihvertfall ikke bare på grunn av en forelskelse/attraksjon. Det er ikke verd å få mindre tid sammen med barna og la de bo i to hjem pga en simpel forelskelse!

Anonymkode: c6b1f...480

Nei men er det greit å være utro mot den man har hjemme da? Det er ikke så simpelt da, det er jo rop om hjelp omtrent. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter ikke på at han ikle vil ha meg nok, eller at han føler for å bli i ekteskapet inntil videre iallefall. Forteller bare ståa her og vi er pr nå gode venner som prater hver eneste dag. Sender hverandre bilder osv. Han vil se med tiden hvordan alt går seg til. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og si at han vil se hvordan det blir med tiden er på en måte som og ta en pause fordi man er for feig til og slå opp. Også er det greit og ha deg på si.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter ikke på at han ikle vil ha meg nok, eller at han føler for å bli i ekteskapet inntil videre iallefall. Forteller bare ståa her og vi er pr nå gode venner som prater hver eneste dag. Sender hverandre bilder osv. Han vil se med tiden hvordan alt går seg til. 

Anonymkode: da354...2ca

Nudes? 

Anonymkode: b0c46...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men er det greit å være utro mot den man har hjemme da? Det er ikke så simpelt da, det er jo rop om hjelp omtrent. 

Anonymkode: da354...2ca

Nei! Det er IKKE greit å være utro! Men tro faen ikke det er rop om hjelp.  Og du er ikke i posisjon til å hjelpe et par i krise ved å sprike med beina. Hvorfor mener du man skal skille seg med en gang forholdet lider? Eller at det er greit at du stiller opp med underlivet til disposisjn til en mann som burde tatt ting her helt annerledes? Som exen min også sa. Pose og sekk! Han er ego til benet og det gir han enorm tilfredsstillelse at det er to kvinner som vil ha han. 

Innlegget ditt er utrolig simpelt. Kanskje det er du som roper om hjelp. Tror du kommer til å få skikkelig den dagen dette blir oppdaget. Ikke bare mannen. Synd du ikke ser det selv at han faktisk ikke har planer om å bli sammen med deg, men han holder deg på gress. Det er så tydelig. 

Og når tro meg, dere er ikke venner heller. Venner holder ikke på sånn. Når dette blir kjent, så får dere ikke ha noe som helst kontakt overhodet. 

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men er det greit å være utro mot den man har hjemme da? Det er ikke så simpelt da, det er jo rop om hjelp omtrent. 

Anonymkode: da354...2ca

Nei, det er ikke greit å være utro mot den hjemme, men det var ikke en del av argumentene mine i innlegget så jeg forstår ikke helt hvorfor du kommenterer det. Barna og stabiliteten var mitt poeng. 

Jeg tror ikke det er et rop om hjelp. Folk flest klarer å gå ut av et forhold som er dårlig.

Personlig mener jeg alle forelskelser er simple i forhold til kvaliteten i å holde familien samlet. Og jeg har vært forelsket mange ganger, også nå som jeg har familie. Jeg ofrer da ikke familien av den grunn, men holder meg unna mannen jeg var forelsket i. Nå når jeg ikke fokuserer på han blekner forelskelsen. 

En ting til. Det at jeg var svært forelsket i en annen enn min mann betød ikke at jeg ikke elsket mannen min. Jeg har elsket mannen min svært høyt hele tiden, og vi har ikke hatt problemer i forholdet. Så din elsker kan like gjerne ha et flott forhold der han elsker sin kone. Som flere andre har sagt her, lyver utro personer ofte om hvor bra de har det hjemme for å holde elskerinnen varm. Det er mest sannsynlig spenning og bekreftelse han vil ha. 

Anonymkode: c6b1f...480

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Nei! Det er IKKE greit å være utro! Men tro faen ikke det er rop om hjelp.  Og du er ikke i posisjon til å hjelpe et par i krise ved å sprike med beina. Hvorfor mener du man skal skille seg med en gang forholdet lider? Eller at det er greit at du stiller opp med underlivet til disposisjn til en mann som burde tatt ting her helt annerledes? Som exen min også så. Pose og sekk! Han er ego til benet og det gir han enorm tilfredsstillelse at det er to kvinner som vil ha han. 

Innlegget ditt er utrolig simpelt. Kanskje det er du som roper om hjelp. Tror du kommer til å få skikkelig den dagen dette blir oppdaget. Ikke bare mannen. Syns du ikke ser det selv at han faktisk ikke har planer om å bli sammen med deg, men han holder deg på gress. Det er så tydelig. 

Ja, det er tydelig for oss som ser det utenfra, men hun ser nok gjennom veldig rosa briller. Tolker alt i sin favør, uansett hvor urimelig og usannsynlig tolkningen er. For å gjøre dette må man være ganske betatt av en person, og jeg tror nok det er hun som er veldig betatt, ikke han. Han er bare en som får i pose og sekk! 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...