Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit at han ikke vil nok enda, om det er pga all oppstyr rundt flytting, plutselig omveltning i hverdagen eller om det er kona. Uansett! Så driver man ikke å være utro i flere mnd i strekk hvis man elsker det man har hjemme. Man gjør det fordi fristelsen er for stor for andre, en spenning i hverdagen der han risikerer å bli oppdaget. Når det blir oppdaget går det filleveien for de fleste. 

Anonymkode: da354...2ca

Det  stopper ikke utroskap at man elsker kona. Merkelig nok. Mange tenker at det må være så men nei logikken er ikke på plass der eller den romatiske forestillingen om alt overveiende kjærlighet stopper personen frs  å såre sin kjæreste. Korttenkt og egoistisk mann. Ikke noen kupp.

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.7.2017 den 14.54, AnonymBruker skrev:

Ja, det er utroskap jeg snakker om! Utroskap som følge av en krise.

Det er veldig mange som først klarer å komme seg ut av et destruktivt forhold ETTER at de har falt for noen andre eller vært utro. I de tilfellene synes jeg bare det er BRA at noen forbarmet seg over de. Jeg forstår at utroskapen gir den sviktende parten enda mer vann på mølla, for da får han eller hun skylden for alt. Men JEG PERSONLIG synes ikke det er sånn.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Utroskap som følge av en krise kan også ende i at krisa blir løst og ekteskapet kommer på skinner igjen. Da sitter elskerinnen likevel igjen med sjegget i postkassen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvordan følelser du og han har så er han fortsatt gift, han er "off market" det bør du respektere!!!

Du har ingenting med å ha et forhold til en gift mann, sterke følelser eller ei, det handler bare om å ha litt sosiale atenner og RESPEKT. 

Dersom kona er kjedelig eller de har andre problemer i forholdet så gir det ikke noen klarsignal på at du kan steppe inn som ei elskerinne, han får skille seg (noe jeg IKKE tror at han gjør), da kan dere gjøre som dere vil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, December 05, 2017 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit at han ikke vil nok enda, om det er pga all oppstyr rundt flytting, plutselig omveltning i hverdagen eller om det er kona. Uansett! Så driver man ikke å være utro i flere mnd i strekk hvis man elsker det man har hjemme. Man gjør det fordi fristelsen er for stor for andre, en spenning i hverdagen der han risikerer å bli oppdaget. Når det blir oppdaget går det filleveien for de fleste. 

Anonymkode: da354...2ca

Jo, en mann kan fint være utro selv om han elsker kona. Men akkurat når det gjelder denne mannen så skal jeg være enig med deg om at han ikke elsker det han har hjemme. Ut i fra hva du har skrevet her i tråden, så er nok ikke denne mannen istand til å elske noen. Det er han altfor egoistisk til. Ikke tro han noen gang kommer til å elske deg heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snork. Ikke kommet noe lenger ser jeg Ts. Kom tilbake og oppdater oss når mannen faktisk har forlatt kona (noe jeg tror blir ALDRI) nå bare tolker du og finner på ting oppi hodet ditt utifra et par tomme ord og Snapchat meldinger (der han sender bilder av familien sin og hvor fint de har det, altså motsatt av det du TROR og antar) LOL

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen vet ikke hva han vil. Han er i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger tid til å finne ut om han kan klare å redde ekteskapet sitt. Du gjør det ikke lettere for ham med å melde og styre. La han få fred og tid til å finne ut hva han vil. Slutt å melde! Han sier til og med at dersom han går fra kona vil han være singel. Hva er det du ikke forstår? Han kommer ikke til å bli din.

Min mann var en gang i nøyaktig samme situasjon. Dama tok ikke engang hintet når han fortalte at vi hadde begynt i terapi for å jobbe med forholdet. Åpne øynene dine jente!

Endret av Kanel1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne mannen elsker deg ts!! Hold på han.  Han velger å skrive med deg foran å være med kona. Han møter deg til og med! Dette kommer til å bli bra! 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 7.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i samme situasjon og det backfired så sinnsykt.. Han glemte å slette 2 meldinger fra meg, hun leste dem, og plutselig hadde jeg en forbannet dame på døra mi her... Det ble et drama uten sidestykke. 

Styr unna!!!! 

Anonymkode: 2565b...4b3

Ja fy fader. 

Forsmådde kvinner kan være farlige!! Tror faktisk aldri jeg hadde turt å blande meg borti en gift mann. Hvem vet hva kona hans kan finne på? (Har en venninne som har vært utsatt for et slikt crazy kvinnemenneske). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Missy77 skrev:

Ja fy fader. 

Forsmådde kvinner kan være farlige!! Tror faktisk aldri jeg hadde turt å blande meg borti en gift mann. Hvem vet hva kona hans kan finne på? (Har en venninne som har vært utsatt for et slikt crazy kvinnemenneske). 

Kvinner som har tatt fin drømmemann før deg må vike 

Anonymkode: aa443...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kanel1 skrev:

Denne mannen vet ikke hva han vil. Han er i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger tid til å finne ut om han kan klare å redde ekteskapet sitt. Du gjør det ikke lettere for ham med å melde og styre. La han få fred og tid til å finne ut hva han vil. Slutt å melde! Han sier til og med at dersom han går fra kona vil han være singel. Hva er det du ikke forstår? Han kommer ikke til å bli din.

Min mann var en gang i nøyaktig samme situasjon. Dama tok ikke engang hintet når han fortalte at vi hadde begynt i terapi for å jobbe med forholdet. Åpne øynene dine jente!

Det er klart han vil være alene rett etter en skillsmisse, det er helt normalt å samle seg litt etter mange-års ekteskap . Han har sagt at det mulig kan bli oss i fremtiden. Men ikke helt med det første. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kanel1 skrev:

Denne mannen vet ikke hva han vil. Han er i en forferdelig vanskelig situasjon og trenger tid til å finne ut om han kan klare å redde ekteskapet sitt. Du gjør det ikke lettere for ham med å melde og styre. La han få fred og tid til å finne ut hva han vil. Slutt å melde! Han sier til og med at dersom han går fra kona vil han være singel. Hva er det du ikke forstår? Han kommer ikke til å bli din.

Min mann var en gang i nøyaktig samme situasjon. Dama tok ikke engang hintet når han fortalte at vi hadde begynt i terapi for å jobbe med forholdet. Åpne øynene dine jente!

Netopp, han vet ikke hva han vil. Han vil jeg skal sende fine bilder, helst lettkledde bilder. Lagrer bilder osv.. Han virker betatt om ikke annet. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netopp, han vet ikke hva han vil. Han vil jeg skal sende fine bilder, helst lettkledde bilder. Lagrer bilder osv.. Han virker betatt om ikke annet. 

Anonymkode: da354...2ca

Han vil ha lettkledde bilder av deg, sånn at han har noe å runke etter....

Våkne opp menneske! Han bruker deg, ikke noe mer enn det. Du er et leketøy han kan hente frem ved behov.
 

Anonymkode: 0844a...0bd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det skjærer i hjertet å lese hva du skriver. Å tolke at han ønsker lettkledde bilder som at han er oppriktig interessert - er det mulig! Du virker faktisk lett tilbakestående. Dette sier jeg ikke for å være slem, for jeg har oppriktig vondt av deg. Det er jenter som deg som blir utnyttet av drittsekker gang på gang på gang. Har du ikke en klok person du kan snakke med om dette, som kan få deg til å se på situasjonen med andre øyne? En ting er å bli utnyttet for så å våkne opp og skjønne hva som har skjedd slik at man kan unngå det siden. Men det å innbille seg at et slikt forhold som dette har noe som helst med kjærlighet å gjøre og la det dra ut i måneder og år, det er bare trist. Du forstår tydeligvis ikke noenting av hva du er med på.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart han vil være alene rett etter en skillsmisse, det er helt normalt å samle seg litt etter mange-års ekteskap . Han har sagt at det mulig kan bli oss i fremtiden. Men ikke helt med det første. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er mulig? Altså, hvis han virkelig liker deg så burde vel det være krystallklart at det ER deg han vil satse på og ikke bare synsing. Og nei, har man funnet "den rette" så er han ikke singel etter brudd. Da er det så satse på den man lissom elsker om så ikke bo i sammen med en gang,så ihverfall å være sammen og IKKE singel. Denne mannen bruker deg, uansett hvor mye du vrir og vrenger på det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Netopp, han vet ikke hva han vil. Han vil jeg skal sende fine bilder, helst lettkledde bilder. Lagrer bilder osv.. Han virker betatt om ikke annet. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, han synes jo du er pen. Det er vel ingen som tviler på det. Han vil sitte hjemme hos kona og runke til bilder av deg. Noe som ville vært ok hvis han var i gang med å planlegge å forlate ekteskapet sitt. Men det vil han ikke. Tvert imot vil han ha et forhold til deg i skjul for kona. Du er den perfekte elskerinne, tolker alt i beste lys. Han er betatt nok til å ha kontakt med deg, men ikke glad nok i deg til å gjøre noe ubehagelig for din skyld. Tvert imot er det du som må vente på når han har tid - fordi han bruker mest tid og energi på familien sin, som du ikke er en del av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart han vil være alene rett etter en skillsmisse, det er helt normalt å samle seg litt etter mange-års ekteskap . Han har sagt at det mulig kan bli oss i fremtiden. Men ikke helt med det første. 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg har blitt skilt to ganger, hver gang var det en annen involvert i eller etter bruddet. Ikke en gang har jeg tenkt, å jeg må være litt alene etter skilsmissen. Jeg har selvfølgelig villet være med den jeg var blitt interessert i. Og ingen andre. Selv om det siste ekteskapet varte mange, mange år. Jeg må jo samle meg - men ikke uten han som er kjæresten min nå. 

Du jager drømmer. Han lover deg ingenting. Du binder deg til en som ikke gjør det samme med deg. Han er sikkert flott, sexy og spennende, men i et forhold trenger man også trygghet og å vite at den andre er der. Du bli ødelagt hvis du binder deg til en som sier masse vage ting som kanskje aldri bli noe av.

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Netopp, han vet ikke hva han vil. Han vil jeg skal sende fine bilder, helst lettkledde bilder. Lagrer bilder osv.. Han virker betatt om ikke annet. 

Anonymkode: da354...2ca

Det at han er betatt er ikke nok til å forlate en familie. Mest sannsynlig har han så sterke bånd til kona, både emosjonelt og praktisk, at han ikke vil forlate dem med mindre han er 100 % sikker på at du er den rette. Du vet jo ikke sikkert at han er betatt engang. Du sier at han «Virker» betatt.  Du er spenning for ham i en periode av ekteskapet der de har begynt å ta hverandre for gitt. Han trenger positiv bekreftelse fra deg. Du er en slags flukt han kan kose seg med når kona er sliten og lite imøtekommende. 

Kom deg unna så fort du kan. Jeg er redd du kommer til å bli såra dypt dersom du fortsetter dette spillet. 

Endret av Kanel1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kanel1 skrev:

Det at han er betatt er ikke nok til å forlate en familie. Mest sannsynlig har han så sterke bånd til kona, både emosjonelt og praktisk, at han ikke vil forlate dem med mindre han er 100 % sikker på at du er den rette. Du vet jo ikke sikkert at han er betatt engang. Du sier at han «Virker» betatt.  Du er spenning for ham i en periode av ekteskapet der de har begynt å ta hverandre for gitt. Han trenger positiv bekreftelse fra deg. Du er en slags flukt han kan kose seg med når kona er sliten og lite imøtekommende. 

Kom deg unna så fort du kan. Jeg er redd du kommer til å bli såra dypt dersom du fortsetter dette spillet. 

Jeg tror ikke vi behover å bekymre oss at TS blir dypt såret, hun er såpass avstumpet at hun klarer seg omtrent uansett hva skjer. 

De som risikerer til å få det forferdelig er kona og barna til mannen hvis sannheten kommer frem.  De er uskyldige og fóreløpig uvitende det kyniske spillet til TS og denne mannen.

Endret av Tba
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Netopp, han vet ikke hva han vil. Han vil jeg skal sende fine bilder, helst lettkledde bilder. Lagrer bilder osv.. Han virker betatt om ikke annet. 

Anonymkode: da354...2ca

Han ber deg sende lettkledde bilder, og du forstår fortsatt ikke hva denne mannen er ute etter fra deg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Tutte skrev:

Han ber deg sende lettkledde bilder, og du forstår fortsatt ikke hva denne mannen er ute etter fra deg?

Ikke bare litt naiv, det kan vi vel trygt slå fast. 

At noen gidder å la seg bruke i månedsvis på denne måten fatter jeg ikke. Hvor er selvrespekten?

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...