Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du, det er ingenting ikke jeg forstår her eller trenger å vite. Vi prater og tar en ting av gangen, gir hverandre komplimenter osv. Der er vi nå. Om ikke det blir oss, så blir det ikke oss. Men at man ikke er helt fornøyd med det hjemme når man skriver/snapper/flørter med andre på dette viser er iallefall sikkert. Man trenger ikke være rakettforsker for å se den. 

Grunnen til at jeg tok opp den historien var fordi ei var påståelig på at 'når man har barn så er det nærmest umulig å gå ifra.' Det er det ikke, sier ikke noe om mitt tilfelle. Det som skjer, det skjer. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, det er ingenting ikke jeg forstår her eller trenger å vite. Vi prater og tar en ting av gangen, gir hverandre komplimenter osv. Der er vi nå. Om ikke det blir oss, så blir det ikke oss. Men at man ikke er helt fornøyd med det hjemme når man skriver/snapper/flørter med andre på dette viser er iallefall sikkert. Man trenger ikke være rakettforsker for å se den. 

Grunnen til at jeg tok opp den historien var fordi ei var påståelig på at 'når man har barn så er det nærmest umulig å gå ifra.' Det er det ikke, sier ikke noe om mitt tilfelle. Det som skjer, det skjer. 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg vet ikke om kan trenger å være rakettforsker, men har det slått deg at kanskje han selv er feilen med sitt ekteskap? Og at han taler med to tunger overfor deg, når han sier at han vil være singel/ikke binde seg til deg, men vil at du skal være trofast/ikke ligge med andre? Jeg antar nesten at han ligger med kona, særlig siden han bare unntaksvis ligger med deg...  

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, det er ingenting ikke jeg forstår her eller trenger å vite. Vi prater og tar en ting av gangen, gir hverandre komplimenter osv. Der er vi nå. Om ikke det blir oss, så blir det ikke oss. Men at man ikke er helt fornøyd med det hjemme når man skriver/snapper/flørter med andre på dette viser er iallefall sikkert. Man trenger ikke være rakettforsker for å se den. 

Grunnen til at jeg tok opp den historien var fordi ei var påståelig på at 'når man har barn så er det nærmest umulig å gå ifra.' Det er det ikke, sier ikke noe om mitt tilfelle. Det som skjer, det skjer. 

Anonymkode: da354...2ca

Du fornekter og tror på alt dritt han sier til deg. Du vil ikke at han skal ha det bra hjemme du. Vær ærlig. Du tror du er hans helterinne som lyser opp dagene hans med å være tilgjengelig.  "Det som skjer det skjer" Hva i h er det for en holdning? Du syns sikkert det er verdt det den dagen du får hjertet ditt knust av en mann som bedrar kona si med deg. Velbekomme sier jeg bare!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, det er ingenting ikke jeg forstår her eller trenger å vite. Vi prater og tar en ting av gangen, gir hverandre komplimenter osv. Der er vi nå. Om ikke det blir oss, så blir det ikke oss. Men at man ikke er helt fornøyd med det hjemme når man skriver/snapper/flørter med andre på dette viser er iallefall sikkert. Man trenger ikke være rakettforsker for å se den. 

Grunnen til at jeg tok opp den historien var fordi ei var påståelig på at 'når man har barn så er det nærmest umulig å gå ifra.' Det er det ikke, sier ikke noe om mitt tilfelle. Det som skjer, det skjer. 

Anonymkode: da354...2ca

Du tror ikke han er helt fornøyd? Og løsningen hans er å være utro. Det må være den mest geniale løsningen jeg har hørt om, for da blir jo alt så mye bedre!  

Jeg tror ikke det handler om det i det hele tatt. Han har vært sammen med kona noen år, hverdagslivet har meldt seg med små barn. Han trenger litt spenning, det er alt. Akkurat nå er det du som er spenningen, senere blir det andre. Og slik vil han nok holde på til kona finner det ut. Noen menn er bare slik og det ser virkelig ut som det er nettopp en slik mann du har funnet. 

Han forteller deg at kona er kjedelig? Ja, hun sitter med hovedansvaret for hus og hjem mens han ofte er på reise eller ute med gutta boys. Og når han en sjelden gang er hjemme så skal hun være spennende? I tillegg til å være "alenemor" mesteparten av tiden, full jobb og alt husarbeidet? Hun har sikkert mye energi til overs til å være spennende...

Han virker litt umoden, for å si det mildt. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2017 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke han er helt fornøyd? Og løsningen hans er å være utro. Det må være den mest geniale løsningen jeg har hørt om, for da blir jo alt så mye bedre!  

Jeg tror ikke det handler om det i det hele tatt. Han har vært sammen med kona noen år, hverdagslivet har meldt seg med små barn. Han trenger litt spenning, det er alt. Akkurat nå er det du som er spenningen, senere blir det andre. Og slik vil han nok holde på til kona finner det ut. Noen menn er bare slik og det ser virkelig ut som det er nettopp en slik mann du har funnet. 

Han forteller deg at kona er kjedelig? Ja, hun sitter med hovedansvaret for hus og hjem mens han ofte er på reise eller ute med gutta boys. Og når han en sjelden gang er hjemme så skal hun være spennende? I tillegg til å være "alenemor" mesteparten av tiden, full jobb og alt husarbeidet? Hun har sikkert mye energi til overs til å være spennende...

Han virker litt umoden, for å si det mildt. 

Anonymkode: 2719c...614

Hvordan kan du vite dette uten å i det hele tatt vite hvem han er? Du skriver at det nå er meg, etterhvert er blir det andre. Du ser for deg en player som går etter all slags damer, å for å gå seg et nummer eller to. Ja, det er kanskje fort å tenke sånn - men alle er ikke sånn. Vi har pratet masse sammen, han har fortalt meg at har hatt følelser for meg. Det var grunnen til at han måtte ha et lite opphold fra meg fordi følelsene ble ikke værre med å treffe meg akkurat. Jeg tror ikke han holder på med andre damer utenom meg, å det er noe jeg tror. Jeg har en helt annen mening rundt han enn det du har. For all del, jeg nekter ikke på ting, men måten du beskriver han på stemmer ikke i det reélle. Han savner meg og vil vite alt rundt meg, hvem jeg er med osv. Han bryr seg, med andre ord. Om jeg bare var ei "han skal ha seg med" av og til, hadde ikke han orket å bruke så mye energi på meg som han gjør. 

Hvis dette er helt uforståelig at en mann kan gjøre blir jeg overrasket over deg. Det finnes mannfolk som faktisk kan forelske seg med ekte følelser også. Jeg har hørt om dem, det burde være andre også. Igjen sier ikke jeg at han nødvendigvis er der, men han bryr seg. Ikke ha et så dårlig syn på alle mannfolk. Les dette noen ganger før du evt skal  kommentere at jeg har forstyrrelser og en diagnose etc. For meg blir det helt tullete. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fullstendig hjernevasket :fnise:

Anonymkode: 12f49...b3a

Jepp! Moro hvordan ts mener at konas hans ikke kan finne seg i dette og meste sannsynlig går ifra han hvis hun finner ut av dette. For selv hadde hun ikke funnet seg i å bli behandlet på denne måten. Ts finner seg i å bli behandlet som knulledokka hans som han ikke har planer om å satse på. Han sender bilder av familieidyllen hjemme, mens han lager mat, sikkert med kona og bokstavelig viser hvor godt han har det. Ts tar ikke hintet. Hun har så lyst på smulene, så mye at hun finner seg i å bli behandlet som annenrangs. 

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite dette uten å i det hele tatt vite hvem han er? Du skriver at det nå er meg, etterhvert er blir det andre. Du ser for deg en player som går etter all slags damer, å for å gå seg et nummer eller to. Ja, det er kanskje fort å tenke sånn - men alle er ikke sånn. Vi har pratet masse sammen, han har fortalt meg at har hatt følelser for meg. Det var grunnen til at han måtte ha et lite opphold fra meg fordi følelsene ble ikke værre med å treffe meg akkurat. Jeg tror ikke han holder på med andre damer utenom meg, å det er noe jeg tror. Jeg har en helt annen mening rundt han enn det du har. For all del, jeg nekter ikke på ting, men måten du beskriver han på stemmer ikke i det reélle. Han savner meg og vil vite alt rundt meg, hvem jeg er med osv. Han bryr seg, med andre ord. Om jeg bare var ei "han skal ha seg med" av og til, hadde ikke han orket å bruke så mye energi på meg som han gjør. 

Hvis dette er helt uforståelig at en mann kan gjøre blir jeg overrasket over deg. Det finnes mannfolk som faktisk kan forelske seg med ekte følelser også. Jeg har hørt om dem, det burde være andre også. Igjen sier ikke jeg at han nødvendigvis er der, men han bryr seg. Ikke ha et så dårlig syn på alle mannfolk. Les dette noen ganger før du evt skal  kommentere at jeg har forstyrrelser og en diagnose etc. For meg blir det helt tullete. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Hvorfor ikke bare få disse følelsene for deg til å vokse da. Enda lettere å gå ifra kona også. Men nei, du er ikke fremtiden hans.  Du er en fling her og nå og som går over. Hvorfor tror du at du kjenner mannen? Bare for at dere snakker/snapper og har hatt sex, så kjenner du ikke mannen for det. Lang ifra. Du bare tror det du vil tro og ser kun det du vil se. Etter så mange mnd så burde ha  ha tatt standpunktet for lengst, hvis han virkelig liker deg såpass.  Han får sikkert en flott jul med kona og familien også. Tviler på at han kommer til å savne deg for å si det sånn. Sier det kanskje, men å mene det er noe helt annet. 

Endret av wintergirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite dette uten å i det hele tatt vite hvem han er? Du skriver at det nå er meg, etterhvert er blir det andre. Du ser for deg en player som går etter all slags damer, å for å gå seg et nummer eller to. Ja, det er kanskje fort å tenke sånn - men alle er ikke sånn. Vi har pratet masse sammen, han har fortalt meg at har hatt følelser for meg. Det var grunnen til at han måtte ha et lite opphold fra meg fordi følelsene ble ikke værre med å treffe meg akkurat. Jeg tror ikke han holder på med andre damer utenom meg, å det er noe jeg tror. Jeg har en helt annen mening rundt han enn det du har. For all del, jeg nekter ikke på ting, men måten du beskriver han på stemmer ikke i det reélle. Han savner meg og vil vite alt rundt meg, hvem jeg er med osv. Han bryr seg, med andre ord. Om jeg bare var ei "han skal ha seg med" av og til, hadde ikke han orket å bruke så mye energi på meg som han gjør. 

Hvis dette er helt uforståelig at en mann kan gjøre blir jeg overrasket over deg. Det finnes mannfolk som faktisk kan forelske seg med ekte følelser også. Jeg har hørt om dem, det burde være andre også. Igjen sier ikke jeg at han nødvendigvis er der, men han bryr seg. Ikke ha et så dårlig syn på alle mannfolk. Les dette noen ganger før du evt skal  kommentere at jeg har forstyrrelser og en diagnose etc. For meg blir det helt tullete. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg har aldri antydet at du har noen diagnose, bare for å ha det helt klart. At du er forelsket og derfor ganske naiv, er en helt annen sak. 

Du har rett i at jeg ikke kjenner denne mannen, men du må huske på at det du skriver her inne gir oss lesere et visst inntrykk av ham, også det som står mellom linjene! Det tegner ikke et positivt bilde av ham akkurat. Jeg forstår at du ikke ser det, du lever i en rosa boble når det gjelder denne mannen. Det gjør ikke vi andre, vi ser nok mye mer nøytralt på det du forteller. 

Det du har skrevet gir ikke meg et inntrykk av en mann som er forelsket i deg, men av en ganske kynisk fyr som vil ha ei på si og han vil ha deg for seg selv. Sjelden menn er interessert i å dele damer, uansett følelser eller ikke. Og en viktig ting her er mulighet for smitte av kjønnssykdommer. Han er nok veldig klar over det. 

Jeg tror så absolutt menn kan forelske seg, jeg ser det stadig vekk, så det handler ikke om hva jeg tror eller ikke tror. Men akkurat denne mannen tror jeg ikke er forelsket! 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite dette uten å i det hele tatt vite hvem han er? Du skriver at det nå er meg, etterhvert er blir det andre. Du ser for deg en player som går etter all slags damer, å for å gå seg et nummer eller to. Ja, det er kanskje fort å tenke sånn - men alle er ikke sånn. Vi har pratet masse sammen, han har fortalt meg at har hatt følelser for meg. Det var grunnen til at han måtte ha et lite opphold fra meg fordi følelsene ble ikke værre med å treffe meg akkurat. Jeg tror ikke han holder på med andre damer utenom meg, å det er noe jeg tror. Jeg har en helt annen mening rundt han enn det du har. For all del, jeg nekter ikke på ting, men måten du beskriver han på stemmer ikke i det reélle. Han savner meg og vil vite alt rundt meg, hvem jeg er med osv. Han bryr seg, med andre ord. Om jeg bare var ei "han skal ha seg med" av og til, hadde ikke han orket å bruke så mye energi på meg som han gjør. 

Hvis dette er helt uforståelig at en mann kan gjøre blir jeg overrasket over deg. Det finnes mannfolk som faktisk kan forelske seg med ekte følelser også. Jeg har hørt om dem, det burde være andre også. Igjen sier ikke jeg at han nødvendigvis er der, men han bryr seg. Ikke ha et så dårlig syn på alle mannfolk. Les dette noen ganger før du evt skal  kommentere at jeg har forstyrrelser og en diagnose etc. For meg blir det helt tullete. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

ts  han vil eie deg.... det er der for han vil vite hvor du er/ med evt hvem .......uten forpliktelser for han. Han har jo sagt at han velger kona og barna, har han ikke? så da er du kun for sex?

hvis han er forelsket i deg med ekte følelser, vel da hadde han gått fra kona og vært hos deg. kun deg. men du forsetter å stikke fingrene inn i ørene og synger la -la -la -la hver gang noen forteller deg noe du ikke liker. 

 

Endret av Trude.lutt
viktig poeng
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite dette uten å i det hele tatt vite hvem han er? Du skriver at det nå er meg, etterhvert er blir det andre. Du ser for deg en player som går etter all slags damer, å for å gå seg et nummer eller to. Ja, det er kanskje fort å tenke sånn - men alle er ikke sånn. Vi har pratet masse sammen, han har fortalt meg at har hatt følelser for meg. Det var grunnen til at han måtte ha et lite opphold fra meg fordi følelsene ble ikke værre med å treffe meg akkurat. Jeg tror ikke han holder på med andre damer utenom meg, å det er noe jeg tror. Jeg har en helt annen mening rundt han enn det du har. For all del, jeg nekter ikke på ting, men måten du beskriver han på stemmer ikke i det reélle. Han savner meg og vil vite alt rundt meg, hvem jeg er med osv. Han bryr seg, med andre ord. Om jeg bare var ei "han skal ha seg med" av og til, hadde ikke han orket å bruke så mye energi på meg som han gjør. 

Hvis dette er helt uforståelig at en mann kan gjøre blir jeg overrasket over deg. Det finnes mannfolk som faktisk kan forelske seg med ekte følelser også. Jeg har hørt om dem, det burde være andre også. Igjen sier ikke jeg at han nødvendigvis er der, men han bryr seg. Ikke ha et så dårlig syn på alle mannfolk. Les dette noen ganger før du evt skal  kommentere at jeg har forstyrrelser og en diagnose etc. For meg blir det helt tullete. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Han måtte ta et opphold fra deg for at følelsene ikke skulle bli for sterke. Bare dette alene er et helt klart tegn på at denne mannen har ingen planer om å gå fra kona. Kan han vise tydeligere for deg at det han ønsker er å kun ha deg på si? Nei, det kan han ikke! Det spiller ingen rolle hvor mye han sier han savner deg, om han holder på med andre damer eller ikke, eller hva slags følelser han har for deg. Mannen er gift og kommer ikke til å gå fra der han er. Og hva du har nå er hva du kommer til å få. Så hvis du tar til takke med smuler og synes det er greit, så vær så god.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han savner meg og vil vite alt rundt meg, hvem jeg er med osv.

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Klart det. Det er jo deilig med deg som gir ham komplimenter og finner deg i hva som helst av hans oppførsel 😎. Han må også sjekke hva du driver med så han sikrer seg at du ikke er med andre. For han vil jo at du skal fortsette å være helt tilgjengelig for ham når det måtte passe. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det. Det er jo deilig med deg som gir ham komplimenter og finner deg i hva som helst av hans oppførsel 😎. Han må også sjekke hva du driver med så han sikrer seg at du ikke er med andre. For han vil jo at du skal fortsette å være helt tilgjengelig for ham når det måtte passe. 

Anonymkode: 77678...3c8

Ja, også er det jo en risiko med kjønnssykdommer. Blir han smittet så blir jo også kona det, og da blir han bustet. Så ts, grunn til at han vil du skal holde deg kun til han er vel åpenbart? Er du virkelig så spesiell for han så hadde han faktisk gjort der slutt for lengst.  Og nei, det er ikke barna som holder han igjen. Sikkert kona som har noe han ikke vil miste  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Trude.lutt skrev:

ts  han vil eie deg.... det er der for han vil vite hvor du er/ med evt hvem .......uten forpliktelser for han. Han har jo sagt at han velger kona og barna, har han ikke? så da er du kun for sex?

hvis han er forelsket i deg med ekte følelser, vel da hadde han gått fra kona og vært hos deg. kun deg. men du forsetter å stikke fingrene inn i ørene og synger la -la -la -la hver gang noen forteller deg noe du ikke liker. 

 

Han vil eie meg fordi? Jeg merker han vil vite alt rundt meg. Han har ikke sagt at han ikke vil ha meg, han sier vi skal la det ligge litt på vent. Tiden blir svaret for å si det sånn. Han er ekstremt på, savner meg og er nok veldig svak for meg. Om det blir slutt mellom dem, noe som er tenkelig. Hvordan vil han da være mot meg. Ikke sant her kan man spekulere til det uendelige. Derfor sier jeg at tiden vil vise. Det finnes unntak også, husk på det:-) 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tutte skrev:

Han måtte ta et opphold fra deg for at følelsene ikke skulle bli for sterke. Bare dette alene er et helt klart tegn på at denne mannen har ingen planer om å gå fra kona. Kan han vise tydeligere for deg at det han ønsker er å kun ha deg på si? Nei, det kan han ikke! Det spiller ingen rolle hvor mye han sier han savner deg, om han holder på med andre damer eller ikke, eller hva slags følelser han har for deg. Mannen er gift og kommer ikke til å gå fra der han er. Og hva du har nå er hva du kommer til å få. Så hvis du tar til takke med smuler og synes det er greit, så vær så god.

Det er helt greit at han ikke vil nok enda, om det er pga all oppstyr rundt flytting, plutselig omveltning i hverdagen eller om det er kona. Uansett! Så driver man ikke å være utro i flere mnd i strekk hvis man elsker det man har hjemme. Man gjør det fordi fristelsen er for stor for andre, en spenning i hverdagen der han risikerer å bli oppdaget. Når det blir oppdaget går det filleveien for de fleste. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 22.47, Slagstøvler skrev:

Tror det er på tide at vi parkerer denne tråden da TS ikke evner å ta til seg gode råd. Bare en tanke 

 

Anonymkode: 49310...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit at han ikke vil nok enda, om det er pga all oppstyr rundt flytting, plutselig omveltning i hverdagen eller om det er kona. Uansett! Så driver man ikke å være utro i flere mnd i strekk hvis man elsker det man har hjemme. Man gjør det fordi fristelsen er for stor for andre, en spenning i hverdagen der han risikerer å bli oppdaget. Når det blir oppdaget går det filleveien for de fleste. 

Anonymkode: da354...2ca

Jo man kan være utro selv om man elsker kona jo. Du har til og med fått en link om forskning på det teamet der. Men du ser som sagt kun det du vil se. Å la det ligge på vent betyr at han ikke skal gå ifra kona, noen gang. Ikke for din skyld ihverfall. Ikke sikkert kona går ifra han heller, når hun finner ut om utroskapen. Men på en annen side så fortjener dere to hverandre. Like egosentriske og to personer som ikke gir fem flate øre for å bedra mennesker rundt seg. MEN , kun for en kort periode, til dere sårer hverandre og innser hva dere begge er i stand til, og får et stygg brudd. Gjerne med at han bedrar deg også. 

Du er villig til å være med på å ødelegge en en familie bare pga en dum forelskelse.  

Jeg har også fått skikkelig oppmerksomhet av menn som virker som de bryr seg, men de gir seg så snart du bestemt kutter dem ut en gang for alle. Når de da innser at det ikke er mer å hente der, så finner de en annen. 

Endret av wintergirl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker han vil vite alt rundt meg. Han har ikke sagt at han ikke vil ha meg, han sier vi skal la det ligge litt på vent. Tiden blir svaret for å si det sånn. Han er ekstremt på, savner meg og er nok veldig svak for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, du er en spennende distraksjon fra livet han for tida synes er litt kjedelig. Og du føler deg høyt elsket bare du får en sms om at han savner deg, han trenger ikke gi masse hver dag som til kona. Du er tålmodig og han er vag og skylder på tida, som om han ikke bestemmer selv hvem han vil møte når. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at han savner deg, han sier at han har følelser for deg.

Men, hva viser han? 

Ord er bare ord. Det er handling som betyr noe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit at han ikke vil nok enda, om det er pga all oppstyr rundt flytting, plutselig omveltning i hverdagen eller om det er kona. Uansett! Så driver man ikke å være utro i flere mnd i strekk hvis man elsker det man har hjemme. Man gjør det fordi fristelsen er for stor for andre, en spenning i hverdagen der han risikerer å bli oppdaget. Når det blir oppdaget går det filleveien for de fleste. 

Anonymkode: da354...2ca

Å joda, det er det mange som gjør, både kvinner og menn. Hvorfor tror du i så fall at så mange menn og kvinner som har vært utro gjerne vil tilbake til mannen/kona? Jo, fordi de innerst inne elsker den de var utro mot. 

Jeg tror du forveksler litt her, i den første intense forelskelsen og så lenge følelsene er på topp for en person, så er det veldig få som er utro. Da har man bare denne ene i tankene omtrent hele døgnet. Men etter en stund så jevner det seg ut og intensiteten i følelsene blir mindre, men man elsker fortsatt personen. 

Så er det altså sånne som denne mannen du roter med, de søker spenning når livet der hjemme blir litt kjedelig. De gidder ikke gjøre en innsats selv for å friske opp, løsningen deres er å være utro. 

Du tror han ikke vil nok enda? Han hadde følelser, men trakk seg tilbake? Vel, det er en fin måte å gi elskerinnen håp på, hun vil jo bare vente på at følelsene vil bli sterke nok, akkurat som du gjør nå. fine ord som holder deg på gress, og du gjennomskuer ingenting. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...