Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Ingen som har tenkt til å kommentere at hun faktisk er åpen og ærlig om økonomiske problemer?

Er ikke en fan, men her får hun en stor stjerne i boka av meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, ESFP skrev:

Det provoserer meg at AB tydeligvis tror hun har en magisk evne til å diagnostisere eller sette en alvorlig merkelapp på en person etter et forretningsmøte. Hun eier sannheten uten å beskrive noe særlig om personen eller situasjonen. Det er godt mulig hun har møtt på en psykopat, men det er like godt mulig hun har møtt på en drittsekk eller et menneske som har hatt en dårlig dag.

Hun har tydeligvis vært på et møte der hun ikke følte seg fortstått eller hørt. Da er det enkelt (men helt unødvendig) å komme med merkelapper. Betyr det at hun er åpen for at andre setter merkelapp på henne også?

Hun lenker til en side med 50 kjennetegn på psykopat. Mye å lære og lese i den artikkelen: hovedkjennetegn på psykopati: løgnaktighet, manglende evne til innlevelse, legger alltid skylden på andre.

Andre fine kjennetegn på en psykopat i artikkelen: lav frustrasjonsterskel, irritabilitet, skylder på andre eller kommer med bortforklaringer, impulsivitet, manglende realistisk framtidsplanlegging, manglende anger, selvsentrert, manipulasjon, manglende dybde av følelser, snyltende livsstil, hyppige forhold, kler seg pent, utadvendt, målbevisst, effektiv, kontaktsøkende, høye tanker om seg selv, uendelig behov for anerkjennelse og ros +++

Alle har vi psykopatiske trekk i større eller mindre grad, det betyr ikke at hvemansen kan plukke fra en liste og drive med "diagnostisering".

Esfp. 99,2 % av alle kommentarer her på Kvinneguiden handler ikke om kvinnemenneske Anne Brit som menneske. Det handler om AS Annebrith. Som kynisk, uselvisk og egoistisk bruker sine barn, tragedier for klikk klikk klikk. Hun har sagt det selv, «Jeg lever av klikk»  Det positive i det negative er at nå er det slutt. Seriøse sponsorer har satt foten ned. Så da har alle vi her Kvinneguiden vunnet. Til barnas beste. ;)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Bypass skrev:

Ingen som har tenkt til å kommentere at hun faktisk er åpen og ærlig om økonomiske problemer?

Er ikke en fan, men her får hun en stor stjerne i boka av meg!

Dette er ikke privatpersonen AB som snakker, det er ren bloggtaktikk. En konkurs kan man ikke juge seg bort fra, den kan alle som vil, finne på nettet. Regner med at "åpenheten" er et ledd i et eller annet hun nå skal forme i bloggprofilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
59 minutter siden, Bypass skrev:

Ingen som har tenkt til å kommentere at hun faktisk er åpen og ærlig om økonomiske problemer?

Er ikke en fan, men her får hun en stor stjerne i boka av meg!

Ærlig talt... her snapper hun om økonomi som har vært skakkjørt og at hun greide å snu situasjonen - og det kan også DU klare! Hun forteller også om målet om et sekssifret beløp inn på konto hver måned, dette klarte hun, og har nå doblet målet!  

Samtidig viser blogglisten pr i dag stusslige 3567 lesere. Hvordan henger dette sammen? Enkelt sagt - det gjør det ikke. Dette er bullshit! Hun har nok som mål å starte opp en eller annen økonomisk veiledning som markedsføres gjennom bloggen. Jeg sier bare - nei takk, tror ikke det! 

Hun får ingen stjerne i boka av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, formula skrev:

Ærlig talt... her snapper hun om økonomi som har vært skakkjørt og at hun greide å snu situasjonen - og det kan også DU klare! Hun forteller også om målet om et sekssifret beløp inn på konto hver måned, dette klarte hun, og har nå doblet målet!  

Samtidig viser blogglisten pr i dag stusslige 3567 lesere. Hvordan henger dette sammen? Enkelt sagt - det gjør det ikke. Dette er bullshit! Hun har nok som mål å starte opp en eller annen økonomisk veiledning som markedsføres gjennom bloggen. Jeg sier bare - nei takk, tror ikke det! 

Hun får ingen stjerne i boka av meg.

Og hvordan er tankegangen hennes når hun får et sekssifret beløp inn hver måned, ikke ha klart å kjøpe noe eget husvære enda og samtidig snylter på andre for å kunne leve av 830 kroner i tre uker midt i sommerferien? 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ESFP skrev:

Og hvordan er tankegangen hennes når hun får et sekssifret beløp inn hver måned, ikke ha klart å kjøpe noe eget husvære enda og samtidig snylter på andre for å kunne leve av 830 kroner i tre uker midt i sommerferien? 

Det er ikke så lett å få lån når du har en (eller var det to?) konkurser bak deg og i tillegg er slått personlig konkurs. Da må hun spare hele beløpet selv. Og når målet er villa i 13 millionersklassen så blir det mange år med sparing. 

Forøvrig lagde hun en stor sak om de som snoket på henne på skattelisten (venter fremdeles på det innlegget hvor hun ber om unnskyldning) og da kom det fram at inntekten var 899 000 (?), det ble også delt her på KG. Det var langt unna de 2,5 millionene hun skryter av å tjene. Spriket er nok enda større i dag når hun ligger på rundt 4000 lesere, og alle de seriøse sponsorene har kommet på bedre tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bue skrev:

Det er ikke så lett å få lån når du har en (eller var det to?) konkurser bak deg og i tillegg er slått personlig konkurs. Da må hun spare hele beløpet selv. Og når målet er villa i 13 millionersklassen så blir det mange år med sparing. 

Forøvrig lagde hun en stor sak om de som snoket på henne på skattelisten (venter fremdeles på det innlegget hvor hun ber om unnskyldning) og da kom det fram at inntekten var 899 000 (?), det ble også delt her på KG. Det var langt unna de 2,5 millionene hun skryter av å tjene. Spriket er nok enda større i dag når hun ligger på rundt 4000 lesere, og alle de seriøse sponsorene har kommet på bedre tanker.

I mars -18 uttalte AB til Side2 "Jeg har jo to havarerte forhold bak meg som har gjort at jeg har blitt satt økonomisk tilbake." Samtidig har hun, som @Kollontaj viser til 3 konkurser. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/5JlXd

Og i april -18 "ofret" AB sin økonomiske trygghet pga konflikt med Egmont/KG:: https://imgur.com/a/NpcLLqx .

---

Ja, hvor blir det av innlegget med forklaring/unnskyldning? Dokumentasjon: https://imgur.com/a/3bPkP og https://imgur.com/a/hcLLK

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, ESFP skrev:

Det provoserer meg at AB tydeligvis tror hun har en magisk evne til å diagnostisere eller sette en alvorlig merkelapp på en person etter et forretningsmøte. Hun eier sannheten uten å beskrive noe særlig om personen eller situasjonen. Det er godt mulig hun har møtt på en psykopat, men det er like godt mulig hun har møtt på en drittsekk eller et menneske som har hatt en dårlig dag.

Hun har tydeligvis vært på et møte der hun ikke følte seg fortstått eller hørt. Da er det enkelt (men helt unødvendig) å komme med merkelapper. Betyr det at hun er åpen for at andre setter merkelapp på henne også?

Hun lenker til en side med 50 kjennetegn på psykopat. Mye å lære og lese i den artikkelen: hovedkjennetegn på psykopati: løgnaktighet, manglende evne til innlevelse, legger alltid skylden på andre.

Andre fine kjennetegn på en psykopat i artikkelen: lav frustrasjonsterskel, irritabilitet, skylder på andre eller kommer med bortforklaringer, impulsivitet, manglende realistisk framtidsplanlegging, manglende anger, selvsentrert, manipulasjon, manglende dybde av følelser, snyltende livsstil, hyppige forhold, kler seg pent, utadvendt, målbevisst, effektiv, kontaktsøkende, høye tanker om seg selv, uendelig behov for anerkjennelse og ros +++

Alle har vi psykopatiske trekk i større eller mindre grad, det betyr ikke at hvemansen kan plukke fra en liste og drive med "diagnostisering".

Disse personlighetstrekkene kjennetegner vel de fleste bloggere? AB inkludert?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Disse personlighetstrekkene kjennetegner vel de fleste bloggere? AB inkludert?

Tenkte akkurat det samme. Hun skriver vel også at de er overrepresentert i enkelte yrkesgrupper😂

Men hva mener hun med at "heldigvis er det ikke så mange av dem for tiden"? I min uvisshet trodde jeg at antall mennesker med personlighetsforstyrrelser var ganske konstant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Disse personlighetstrekkene kjennetegner vel de fleste bloggere? AB inkludert?

Kan hun plukke et par kjennetegn ut fra en liste og sette en "diagnose" etter et møte, så åpner hun vel for at vi også kan lese innleggene hennes, plukke fra listen og tenke våre tanker om henne. Ikke at jeg tror AB er noen psykopat, men hun har mange kjennetegn fra listen og andre lister jeg har lest. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...