Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Puffin skrev:
 

Hvis feilmeldingen dere snakker om er 504 error så er det bare at serveren er overbelastet og at man ikke får "kontakt" med nettsiden. (Edit: jeg fikk denne flere ganger på KG selv nettopp) :)

Jeg forsto det selv før jeg skreiv innlegget om paranoia men det jeg blir forbanna for er at dette er jo det de ønsker. Godhjerta my ass. Beklager språkbruken 😅 (det er fint du skriver dette altså!)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har hatt kontakt med United Influencers, og hørt hva de mener om eksponering av barn? De bidrar jo i stor grad til dette, da det er de som gir bloggerne lønn, og gjør det mulig for de å leve av å utlevere barnas liv..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UnniB skrev:
 

Hva har utseendet hennes med ferdighetene hennes å gjøre? Snakk om å dra en tråd ned til lavmål!

Snakker ikke om utseende hennes, men hennes fokus og prioriteringer. Hun velger selv hvordan hun vil fremstå.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, omtale av tredjepart og svar til dette.

Vi har også moderert bort kallenavn på barn. Heretter vil vi ikke tillate dette, da det kan være belastende. Man kan imidlertid omtale barn som "sønn", "datter", "yngste", "eldste" osv. Denne ryddingen vil ikke ha tilbakevirkende kraft i samlinger av regelbrudd på brukere.

Etter gjentatte ryddinger stenges tråden. 

Hanne Mari, forumansvarlig

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...