Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Mrs O'Donell skrev:
 

Men kan man slette kommentarer på FB om man ikke er administrator da? 

Man kan slette egne kommentarer. Gjorde det nettopp selv før jeg slettet meg fra ei gruppe jeg var medlem av 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, skruf skrev:
 

Man kan slette egne kommentarer. Gjorde det nettopp selv før jeg slettet meg fra ei gruppe jeg var medlem av 

Men her er jo hele dialogen borte? Vanligvis ser det vel ut som om man snakker med seg selv om en sletter egne ting. Jeg lukter innblanding fra moderator. HPNH?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vipser skrev:
 

Men her er jo hele dialogen borte? Vanligvis ser det vel ut som om man snakker med seg selv om en sletter egne ting. Jeg lukter innblanding fra moderator. HPNH?

Han er ikke moderator i gruppa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vipser skrev:
 

Men her er jo hele dialogen borte? Vanligvis ser det vel ut som om man snakker med seg selv om en sletter egne ting. Jeg lukter innblanding fra moderator. HPNH?

Alle kommentarene fra ML og diskusjonene rundt henne var underkommentarer til hennes kommentar. Hun har slettet sin kommentar fordi hu har bæsja på leggen, og da forsvinner jo hele diskusjonen. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Vipser skrev:
 

Men her er jo hele dialogen borte? Vanligvis ser det vel ut som om man snakker med seg selv om en sletter egne ting. Jeg lukter innblanding fra moderator. HPNH?

Hvis du starter en diskusjon og sletter kommentaren din så vil også alle underkommentarene forsvinne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
24 minutter siden, Mut skrev:
 

Ligger reklame for dem med Halloween tilbud øverst på Facebook siden hennes nå hvor det står betalt partnerskap. Så samarbeider tydeligvis fortsatt?

Har screenshot, men vet ikke om det er lovlig å legge inn?

Du kan laste det opp på imgur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren

Angrep er det beste forsvar?  Det virker slik.

Men det som er litt komisk er at hun bruker samme taktikk som jeg gjorde da jeg var 14 og smugrøykte.
I stedet for å stjele en og en sigarett fra pappa, noe han ville merket, stjal jeg en hel pakke.  Han hadde en hel kartong i skapet, og jeg tenkte at han hadde glemt hvor mange pakker som var igjen.
Da jeg hørte at han spurte mamma og broren min om røykpakken som ble borte, ble jeg redd, og stjal resten av kartongen, (gjemte den i pappas skap, og håpet han skulle tro at han hadde gjemt den der selv etter at pakken ble borte) for å få fokuset bort fra den ene pakken som var borte, og ved konfrontasjon visste jeg så klart ingenting.  (Idiotisk, men jeg var 14, og det var logisk der og da)

Kort sagt, for å skjule en liten "forbrytelse" gjorde jeg en større "forbrytelse".

Det er det samme som skjer her nå.
Bloggeren har fått en dyp ripe i lakken, og i stedet for å stå for det, velger hun å kræsje hele bilen for å få fokuset bort fra ripen.

Endret av Rosemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, nicecar skrev:
 

Du kan laste det opp på imgur :)

Har ikke peiling på hvordan det gjøres🙈 Men det ligger iallefall på den åpne Facebook siden til bloggen. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget jeg får opp på ABs facebookside er fra 8. oktober. 

Er det slik at når man blir blokkert så vil man heller ikke få opp flere innlegg som vedkommende legger ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sobril skrev:
 

Siste innlegget jeg får opp på ABs facebookside er fra 8. oktober. 

Er det slik at når man blir blokkert så vil man heller ikke få opp flere innlegg som vedkommende legger ut? 

Jeg er blokkert, men jeg ser hennes Halloween-reklame i betalt partnerskap med Proviant. Sikker på at du sjekker AB.NO's side?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Trollmora skrev:
 

Jeg er blokkert, men jeg ser hennes Halloween-reklame i betalt partnerskap med Proviant. Sikker på at du sjekker AB.NO's side?

Nei, det er jeg ikke sikker på 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sobril skrev:
 

Nei, det er jeg ikke sikker på 🙈

Søk på : annebrith.no så kommer hennes offentlige side opp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sirupssnipp

Jeg fikk svar fra pizza/dekorprodusenten som jeg sendte mail til ang samarbeid. De har hatt/har et samarbeid, men ikke ett bloggsamarbeid? Da er det ikke så farlig hvordan man oppfører seg?

"Vi har ikke noe bloggsamarbeid med Anne Brith, og vi har heller ingen planer om det i fremtiden. Hun har bakt noen kaker for oss, men vi har ikke avtalt at disse skal publiseres hos henne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Prinsesse788 skrev:
 

Et utvalg av hva ML skrev:

https://imgur.com/gallery/QHzMFOC

Har ikke sladdet ML sitt navn.

Jeg reagerer på måten vedkommende velger å ordlegge seg på da hun stiller seg selv i et særdeles dårlig lys. Det er rett og slett barnslig. Hvordan skal dette hjelpe Davidsen opp fra hengemyra som hun selv har plassert seg i? Jeg kan ikke se at dette hjelper bloggeren overhodet. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...