Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Bustefisk skrev:
 

Ser LKE trykker liker på kommentarer som er på AB sin side :P

Var det ikke LKE som mente at det i dagens debattklima er et altfor stort fokus på person kontra sak? Da burde han vel være mer opptatt av hva saken gjelder enn hvem som presenterer den? Altså burde vel Adinas identitet være helt uvesentlig, også for ham? Og finnes det noen mer personfokusert enn Anne Brith Davidsen? 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Marist skrev:
 

Nei, så de nettopp.

Mulig det er noe krøll hos meg, men nå er de borte hos meg i alle fall. Merkelig. Lå jo rett under GC sin kommentar, før YO sin?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hufsaaaaa skrev:
 

Mulig det er noe krøll hos meg, men nå er de borte hos meg i alle fall. Merkelig. Lå jo rett under GC sin kommentar, før YO sin?

Svaret hennes, pluss alle svar til det igjen er borte hos meg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Andrea89 skrev:
 

Svaret hennes, pluss alle svar til det igjen er borte hos meg også.

Jaja. Jeg tok screenshot av dem tidligere i kveld uansett, ettersom det var så overraskende at AB skulle fått med seg ML for å kjempe sin sak/jobbe med anmeldelse. MLs kommentarer var heller ikke akkurat av det seriøse slaget.

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Om igjen og om igjen, side etter side....Dette blir som å koke suppe på en spiker, der blir ingenting ut av det, det renner ut i sanden  - og om noen dager er allting glemt. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Macimba skrev:
 

Om igjen og om igjen, side etter side....Dette blir som å koke suppe på en spiker, der blir ingenting ut av det, det renner ut i sanden  - og om noen dager er allting glemt. Dessverre. 

Jeg tror ikke dette blir glemt. Ikke av leserne, og av de som tidligere har kritisert henne. Den store massen glemmer det sikkert fort: for dem er det uansett ikke relevant. 

For de som er hennes lesere, potensielle lesere, samarbeidspartnere og konkurrenter i bransjen vil det bli husket, og sikkert dratt frem igjen titt og ofte. En ripe som dette lar seg ikke lett skjule for fremtiden. 

Endret av no. 72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Blubird skrev:
 

Dere som ikke lenger ser kommentarene til ML er blitt blokkert av henne. Hun holder med andre samme stil som AB. 

Nope, kommer inn på profilen hennes uten problemer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blubird skrev:
 

Dere som ikke lenger ser kommentarene til ML er blitt blokkert av henne. Hun holder med andre samme stil som AB. 

Er lite sannsynlig. Jeg har ikke ytret meg i det hele tatt på facebook. Hvirdan eller hvorfor skulle hun ha blokkert meg da? 

Er vel heller at hun har slettet kommentarene og noen fremdeles kan se de pga at man har en buffret versjon liggende av facebook tråden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blubird said:
 

Dere som ikke lenger ser kommentarene til ML er blitt blokkert av henne. Hun holder med andre samme stil som AB. 

Mao, ikke skriv her om dere ikke får opp kommentarene på Facebook lengre; da er det plutselig lettere å finne ut hvem som har profiler her på kg! 

Endret av Superblomst
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Blubird skrev:
 

Dere som ikke lenger ser kommentarene til ML er blitt blokkert av henne. Hun holder med andre samme stil som AB. 

rart.... Side jeg har tykket liker på innlegget. Har bare ovbservert at hun forlot gruppen ganske kjapt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blubird skrev:
 

Dere som ikke lenger ser kommentarene til ML er blitt blokkert av henne. Hun holder med andre samme stil som AB. 

Nei. Jeg er ikke blokkert, men ser ikke kommentarene lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt om ML før selvom jeg fulgte med i Nora Mørk saken. 

En ung jente, noe kommentarene på FB innlegget i SoMe gruppa var preget av.

Jeg håper virkelig at hun har undersøkt denne saken nøye, og for hennes del at det finnes sikre bevis på det AB hevder. Jeg la merke til i BOTB innlegget at Adina har dokumentert at AB har fått mulighet til å uttale seg, noe hun avslo. Jeg håper virkelig ikke at MLs rykte blir dratt med ned i denne saken. Håper hun har bedre rådgivere rundt seg enn det ser ut til at AB har. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...