Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Prinsesse788 skrev:
 

Hvorfor tar ML denne saken?

Hun fikk vel ingen seriøse voksne til å ta den? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Prinsesse788 skrev:
 

Hvorfor tar ML denne saken?

Skal den jentungen der virkelig hacke Bloggomtoppbloggere?? På hvilket grunnlag skal hun det, har hun fått med seg alle sider i saken?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun ikke offentliggjør anmeldelsen (sladd navn). Det må jo være noe vi ikke vet som har blitt sendt til AB.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:
 

Skal den jentungen der virkelig hacke Bloggomtoppbloggere?? På hvilket grunnlag skal hun det, har hun fått med seg alle sider i saken?

Har vi?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg ML må ha misforstått saken fullstendig 🤔 Og det overrasker meg, for ML har tidligere gjort en fantastisk jobb når det gjelder å spore opp "nettroll" og da spesielt spredning av uønskede bilder. 

Hvis ikke så må det ligge noe bak spm vi ikke har fått med oss  for ML pleier da å være ganske så proff?? 🤔 (jeg presiserer herved at jeg KUN kjenner til ML gjennom den offentlige figur hun har gjort i media, og kommenterer på bakgrunn av det) 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bustefisk skrev:
 

Denne dataeksperten hun selv kaller seg for fremstår ikke akkurat proff der hun sitter og skriver.. 

Kanskje hun et hackeren AB samarbeider med 😂

Hun meldte seg inn i SOME-gruppa i dag så antagelig var det for å forsvare AB. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:
 

Har vi?

Vi har sett Bloggomtoppbloggere sine innlegg og Anne Brith sin oppførsel, er vel de to sidene jeg sikter til, men gud vet hva som bobler under overflaten her.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Korpsnerden skrev:
 

Kanskje hun et hackeren AB samarbeider med 😂

Godt mulig, hehe. Hun burde i alle fall holde seg for god til å kommentere på den siden dersom hun faktisk skal gjøre en god jobb for AB. Da burde det vært jobbet i stillhet før en eventuell storm. Tviler på at den stormen noen gang kommer men tiden får vise. 
Og hva sitter de igjen med ? Et bevis på hvem som står bak BOTB? Og det beviser hetsen AB mottar daglig hvordan? Ser ikke helt hva de ønsker å oppnå..

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Har inntrykk av at det viktigste for AB akkurat nå er å få avslørt hvem som står bak BOTB, og at det er her ML kommer inn.

At en eventuell avsløring ikke påvirker ABs omdømme i positiv retning virker å være underordnet. AB har avslørt seg selv, og å gå etter BOTB vil aldri kunne forandre på akkurat det. Ingen samarbeidspartnere vil ta i henne med ildtang etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Vi har sett Bloggomtoppbloggere sine innlegg og Anne Brith sin oppførsel, er vel de to sidene jeg sikter til, men gud vet hva som bobler under overflaten her.

Helt enig i at det vi vet er ganske ufordragelig oppførsel fra en voksen dame men det er veldig rart at en (jeg anser som) ganske seriøs aktør som ML skal støtte AB i denne saken dersom det ikke har vært hets i bildet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker diskusjonen på SoMe gruppa på Facebook er sunn! Selv om ML og en iherdig annen dame prøver å være kritiske til Adina så er muligheten for å åpne fleres øyne ved å faktisk være saklig og underbygd påstander med linker.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...