Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Sirupssnipp

Hopper rett inn her etter registrering. Jeg har vært en av de kjipe som bare har lest, og blitt bevisstgjort her inne de siste par årene når det gjelder toppbloggere. Takk for all dokumentasjonen dere har lagt fram over lang tid, bøyer meg i støvet!

Jeg har selv en bakeprofil på Insta, og vært trofast kunde hos Slikkepott.no. Jeg finner ingen innlegg hos ABs Insta med reklame for Slikkepott.no. Mulig det bare har vært i story? Følger henne ikke, og nekter å gi klikk på bloggen. Noen som har imgur av reklameinnlegg for Slikkepott.no? Inspirert av mange her inne, skal jeg også bruke forbrukermakten min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det verste er at dette forfallet lett kunne vært unngått om hun bare kunne akseptert at folk må få lov til å være kritiske og at man ikke kan bli likt av alle. 

Hadde hun innsett det hadde hun ikke hengt ut folk som har kikket på skattelistene, hun hadde ikke oppsøkt arbeidsgiveren til folk, hun hadde ikke forsøkt å spore IP adresser osv.

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
29 minutter siden, Pod Carsten skrev:
 

Bare husk på at om dere liker kommentarer på den gruppa der blir dere automatisk blokkert av AB på Facebook. (jeg tuller ikke), så ikke lik noenting hvis du har planer om å kommentere på ABs fb.

Da må hun ha glemt meg, for jeg har ikke blitt blokkert tross flere likes den siste tiden :) Spiller forsåvidt ingen rolle da jeg ikke har noe ønske om å kommentere på hennes innlegg noe sted - men jeg måtte inn og sjekke om jeg fikk lov, og det funker både på fb og insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pod Carsten
Akkurat nå, eksiltronder skrev:

Da må hun ha glemt meg, for jeg har ikke blitt blokkert tross flere likes den siste tiden :) Spiller forsåvidt ingen rolle da jeg ikke har noe ønske om å kommentere på hennes innlegg noe sted - men jeg måtte inn og sjekke om jeg fikk lov, og det funker både på fb og insta.

Ok, jeg tok sikkert munnen for full, beklager det. Jeg har aldri kommentert noe på ABs blogg og ble blokkert etter å ha likt en (ikke det minste stygg) kommentar på det forumet, og siden flere andre der inne forteller om det samme antok jeg at det gjaldt alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
21 minutter siden, Sirupssnipp skrev:
 

Hopper rett inn her etter registrering. Jeg har vært en av de kjipe som bare har lest, og blitt bevisstgjort her inne de siste par årene når det gjelder toppbloggere. Takk for all dokumentasjonen dere har lagt fram over lang tid, bøyer meg i støvet!

Jeg har selv en bakeprofil på Insta, og vært trofast kunde hos Slikkepott.no. Jeg finner ingen innlegg hos ABs Insta med reklame for Slikkepott.no. Mulig det bare har vært i story? Følger henne ikke, og nekter å gi klikk på bloggen. Noen som har imgur av reklameinnlegg for Slikkepott.no? Inspirert av mange her inne, skal jeg også bruke forbrukermakten min. 

 

https://www.instagram.com/p/BojR-VUBdpA/

 Fra 5. oktober. 

(Ser at slikkepott.no reposter annebrith rett som det er, også.)

Endret av Loffeliten
la til info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sirupssnipp skrev:
 

Hopper rett inn her etter registrering. Jeg har vært en av de kjipe som bare har lest, og blitt bevisstgjort her inne de siste par årene når det gjelder toppbloggere. Takk for all dokumentasjonen dere har lagt fram over lang tid, bøyer meg i støvet!

Jeg har selv en bakeprofil på Insta, og vært trofast kunde hos Slikkepott.no. Jeg finner ingen innlegg hos ABs Insta med reklame for Slikkepott.no. Mulig det bare har vært i story? Følger henne ikke, og nekter å gi klikk på bloggen. Noen som har imgur av reklameinnlegg for Slikkepott.no? Inspirert av mange her inne, skal jeg også bruke forbrukermakten min. 

Se seneste innlegg på facebooksiden hennes.

Imgur her: https://imgur.com/a/5n57cez

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Marimba skrev:
 

Skammer meg over at jeg skrev dette innlegget... 😐. Så lenge kritikken er konstruktiv er det bare å kjøre på og ikke holde tilbake! 

Det er ingen skam å snu! Tvert i mot. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sjokkert (føler at jeg gjentar meg i denne tråden), å gå etter Adina har sett ut som et naturlig steg for denne bloggeren. Håper det ender her og at noen aviser som bryr seg om forretningsetikk vil plukke opp saken. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pod Carsten skrev:
 

Ok, jeg tok sikkert munnen for full, beklager det. Jeg har aldri kommentert noe på ABs blogg og ble blokkert etter å ha likt en (ikke det minste stygg) kommentar på det forumet, og siden flere andre der inne forteller om det samme antok jeg at det gjaldt alle. 

Jeg er og blokkert etter å ha likt kommentarer der inne så vi er nok flere. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man trygt kan slå fast at toget til suksess endte som et togkræsj! Fælt å se på, men vanskelig å la være.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada. Så neida. Nå skal AB anmelde Adina, ref innlegg i some-gruppa av ML.

Men hun er veldig lei seg, altså. Men tydeligvis bare på egne vegne. For noen unnskyldning ser vel "Brita" langt etter fortsatt, såvidt jeg har fått med meg. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hufsaaaaa skrev:
 

Jada. Så neida. Nå skal AB anmelde Adina, ref innlegg i some-gruppa av ML.

Men hun er veldig lei seg, altså. Men tydeligvis bare på egne vegne. For noen unnskyldning ser vel "Brita" langt etter fortsatt, såvidt jeg har fått med meg. 

Denne dataeksperten hun selv kaller seg for fremstår ikke akkurat proff der hun sitter og skriver.. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...