Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg forholder meg til at en sak har to sider og da vil jeg være open minded men ferdig diskutert jeg står for at jeg har et positivt syn på henne ut fra programmet. 

 

Davidsen er eier av en kommersiell blogg. Vet du hva det innebærer?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg orker ikke diskutere med noen som ikke forstår at en sak har to sider og jeg er ferdig diskutert. 

Ja, en sak har to sider. På KG kan man bare diskutere en side av saken. Hvis AB holder seg til smørkrem og kaker i flere farger og fasonger, så forsvinner diskusjonsgrunnlaget i denne tråden, Det er det vi alle ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg @Carina Maria Du må selvsagt få heie på AB, men begge sidene har faktisk fremkommet. Først fra AB som hevdet at mailer til annonsør inneholdt hets og stygge ord, deretter ble dette tilbakevist på BOTB i to innlegg; der også omtalte mail ble vist. Den ene siden løy altså (AB) og den andre siden snakket sant. 

1 minutt siden, Carina Maria skrev:
 

Ferdig diskutert en sak har alltid to sider.

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, Snaskesnusken skrev:
 

Det er vel heller på tide at du setter deg inn i hva en kommersiell bloggvirksomhet er. 

Jeg leser blogger for og kose meg ikke for om det er komersiell blogg virksomhet og er dem det kan dem ha gode blogger for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg har lest tråden om blogger barna men det er ikke forbudt og det er ikke straff bart og jeg synes mye over dramatisert at barn blir mishandlet og det verste når folk på tråder oppfordrer til og kontakte barne vern. Da byr det meg i mot.

Jeg vil ha mitt positive inntrykk om Anne Brith så jeg trenger ikke lese innlegg om henne. Takk for tilbudet. 

Ignorance is bliss.

48 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Det er lov og ha forskjellige meninger og dere må bare mislike det hun holder på med men respektert andres meninger. 

Du angriper mer tilbake enn noen gjør mot deg. Ærlig talt. Du opptrer som om du ikke respekterer den andre part sine meninger, samtidig som du nekter ta inn over deg informasjon. Hva er vitsen. Egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg skriver for det er null vits å ha en saklig diskusjon hvor den ene part ikke har noe å backe opp argumentene sine med annet enn at "men dere er slemme!" Veldig koselig på bloggerne ja, syns det var supermorsomt når kjæresten hennes kjørte bil, med barna i baksetet, og styrte med mobilen samtidig. Det tilsvarer det samme som å kjøre med promille. "Å bruke mobiltelefon bak rattet er som 0,8 i promille" kilde: https://www.tryggtrafikk.no/skole/8-10-trinn/oppmerksomhet-og-rus/#

1 time siden, Carina Maria skrev:
 

Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. 

 

 Det her første du skrev nå kaster mange under bussen. Ikke kom med en slik krass, negativ holdning dersom du forventer at "vi" skal være kun sukker-rosa koselig til deg. Altså, hæ?

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg leser blogger for og kose meg ikke for om det er komersiell blogg virksomhet og er dem det kan dem ha gode blogger for det. 

Blogg AS er en kommersiell virksomhet og Davidsen er virksomhetens eier, det er fakta! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg gidder ikke diskutere for mange av dere tåler ikke at noen kan se positivt på en blogger mange misliker. Da er det ikke vits. 

Du må jo lese saker for å kunne ha en mening  om den bloggeren 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gulleplutt skrev:
 

Med all respekt @Carina Maria, jeg mener du tar feil. Jeg er sikker på at Anne Brith har mange gode egenskaper. Denne tråden handler ikke om å disse/rakke ned på henne som person. Derimot er mange av oss kritiske til metoder hun har brukt i sin forretningsvirksomhet. Det meste av kritikken er etter min mening både saklig og velbegrunnet. 

Ikke minst er den grundig dokumentert. Dokument etter dokument ligger her i tråden som BEVIS på hva AB har gjort mot andre mennesker, sine lesere som hun skal tjene penger på. Hun blir dokumentert på Bloggomtoppbloggere og på Sosiale medier på Facebook. Du må sette deg inn i saken @Carina Maria 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carina Maria skrev:
 

Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. 

  

Bak alle små og store bedrifter er det jo privatpersoner. Skal vi bare la alle dure frem som de vil, uten at det blir snakket om, fordi det er privatpersoner som er bak? Tenk hvor mye shady business det ville vært, om alle skulle få holdt på som de ville, bare fordi det er privatpersoner som har startet opp bedriften. Eller er det sånn at du mener bloggere er unnskyldt, fordi de bruker navnet sitt som bedriftsnavn? Vi kan ikke være så naive når det er så mange bloggere som opererer i gråsonen, og til og med driver med ulovligheter og ikke minst ikke evner å skjerme de rundt seg på en god og trygg måte. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skjønner at illusjoner brister og verdensordenen rokkes ved når mennesker man liker og ser opp til blir kritisert. Selv fikk jeg et par dagers sorg da saken om Kevin Specey ble kjent, for jeg elsker han virkelig som skuespiller. Likevel må jeg ta innover meg sakens fakta; han har ofte oppført seg som en drittsekk privat (og forsåvidt i jobbsammenheng også). Jeg kan ikke hevde at han er en mann jeg kan beundre, når jeg nå vet noe annet (for det han gjør utenom lerreret får faktisk konsekvenser). Samme sak blir det med ABD, bortsett fra at dersom man nekter å høre på fakta kan man sikkert fortsette med å si til seg selv at dette er en blogger som bare har positive sider og det er disse jeg vil se og lese om. Problemet er jo at man ikke kan styre hva andre mener og diskuterer og da blir det rett ut sagt veldig naivt å tro at disse andre skal gidde å høre på deg. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mygga skrev:
 

Ingen har nevnt noe om hva som har blitt skrevet om Erik kjæresten og hans ordforråd og oppførsel.  Får ikke det til å passe inn i hva som hevdes å  være tema i tråden.  Kanskje han hører til blant forslagene til middag? Det ble vel skrevet om ham for lenge siden. Men er vel ikke så nøye hvor man slenger dritt kanskje.  

 

45 minutter siden, Malum skrev:
 

Dessverre hender det at tråden blir forurenset av usakeligheter. KG har flere titalls tusen brukere, så det er nok ikke til å unngå. Heldigvis er de aller fleste saklige, flinke til å si ifra til usaklige brukere, og flinke til å rapportere til moderator, sånn at regelbrudd modereres bort, og uønsket oppførsel minimeres.

Har jeg i mitt siste innlegg her gjort feil ved å nevne han? Isåfall kan jeg slette det. Gjaldt om mobilbruk og kjøring. Må bare spørre, er ikke helt klar i toppen i dag pga influensa. 😪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Annihilator skrev:
 

 

Har jeg i mitt siste innlegg her gjort feil ved å nevne han? Isåfall kan jeg slette det. Gjaldt om mobilbruk og kjøring. Må bare spørre, er ikke helt klar i toppen i dag pga influensa. 😪

At han på bloggerene kjørte bil og brukte mobil, er da en sannhet og derfor ikke galt å påpeke hvor farlig dette er. Hvis noen synes det er usaklig kritikk, ja, så dem om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Senil skrev:
 

At han på bloggerene kjørte bil og brukte mobil, er da en sannhet og derfor ikke galt å påpeke hvor farlig dette er. Hvis noen synes det er usaklig kritikk, ja, så dem om det.

Joda, var det jeg og tenkte siden det jeg egentlig mente å få frem var jo at den andre voksne i bilen ikke reagerte, men ser nå det har jeg ikke tatt med engang. Jeg skvatt bare litt til om jeg har vært usaklig og teit. Sikkert feberen som gir meg lettere paranoia. 😅 Jaja. Skal ikke mase om det mer nå så får det jo evt bare fjernes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Annihilator skrev:
 

 

Har jeg i mitt siste innlegg her gjort feil ved å nevne han? Isåfall kan jeg slette det. Gjaldt om mobilbruk og kjøring. Må bare spørre, er ikke helt klar i toppen i dag pga influensa. 😪

Nei, det synes jeg ikke at du har gjort. Dersom vedkommende kjørte med barn i baksetet mens han dillet med mobilen på TV serien, Bloggerne er det en hendelse som har hendt. Å påpeke farene med å dille med mobilen i den sammenhengen er innafor.

ps! God bedring 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til å fikse riktig engang med sitering av dere som svarte. Mikrobe, Senil og Snaskesnusken takk for svar. 🙈💕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Senil skrev:
 

At han på bloggerene kjørte bil og brukte mobil, er da en sannhet og derfor ikke galt å påpeke hvor farlig dette er. Hvis noen synes det er usaklig kritikk, ja, så dem om det.

 

5 minutter siden, Annihilator skrev:
 

Joda, var det jeg og tenkte siden det jeg egentlig mente å få frem var jo at den andre voksne i bilen ikke reagerte, men ser nå det har jeg ikke tatt med engang. Jeg skvatt bare litt til om jeg har vært usaklig og teit. Sikkert feberen som gir meg lettere paranoia. 😅 Jaja. Skal ikke mase om det mer nå så får det jo evt bare fjernes. 

Jeg oppfattet ikke at det var skriverier om mobilbruk og bilkjøring-episoden @Senil refererte til. Oppførsel og ordforråd ble nevnt, og dette har det vært noen litt usaklige kommentarer rundt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malum skrev:
 

 

Jeg oppfattet ikke at det var skriverier om mobilbruk og bilkjøring-episoden @Senil refererte til. Oppførsel og ordforråd ble nevnt, og dette har det vært noen litt usaklige kommentarer rundt.

Ja skjønner. Bare jeg som ble forvirret. 😊 Men syntes det er bedre å sjekke enn å ha gjort noe man ikke skal inne på et forum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...