Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar
43 minutter siden, Bustefisk skrev:
 

Siste innlegget på botb 😮 😮

Dama forsøker å hacke bloggen for å henge ut adina! 

Dette må hun vel kunne anmeldes for? Hun gjør det klart å tydelig at hun er kapabel til å hacke folk for å få det som hun vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Maskopi skrev:
 

Tror toget mot suksess har sporet av, for å si det mildt.

Toget har sporet av. Punktum. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nicecar skrev:
 

Dette må hun vel kunne anmeldes for? Hun gjør det klart å tydelig at hun er kapabel til å hacke folk for å få det som hun vil?

Adina skulle anmelde :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Det er skremmende at media ikke tar tak i dette. Denne damen er kapabel til å ødelegge flere liv og det verste er at hun gjør det åpenlyst, det skal liksom ikke være vanskelig for politiet å samle inn bevis når viser at hun er villig til å hacke.

Og hva skjer når politiet har fått inn x-antall anmeldelser på dama?

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar
1 minutt siden, Samme skrev:
 

Jeg har også lurt på dette om st dersom adina anmelder, får jo Anne Brith vite identiteten? Eller?

Hva om flere anmelder henne samtidig. Kan være at det er mange andre som har gått inn på linken ved en glipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går også an og tipse media selv om denne saken. Tenker det også hjelper hvis det blir fler. VG har feks egen side som man lett kan legge med link og bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
1 time siden, Vitting skrev:
 

Hvem er de siste samarbeidspartnerene hennes? Nå er det nok for meg også, her må forbrukermakta inn. Full boikott av alt AnneBrith.no reklamerer for. Kan noen hjelpe så jeg slipper å gi bloggen klikk? Eller skal jeg ta en for laget og lage en liste? 

 

55 minutter siden, Minipilla skrev:
Jeg har fri fra jobben i dag...vurderer å sette meg ned å finne alle samarbeidspartnere til AB og sende de linken til Adinas innlegg. Helt alvorlig!

 

Som sagt: jeg gir ikke klikk til den bedrifta uten at det går til en god sak. Men den gode saken er viktig, nå skal annebrith.no få kjenne på pengepungen hva sjefen har skapt selv. Hvem lager oversikt? Jeg har ikke fri fra jobb :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Veslefrikk skrev:
 

Eier hun ikke skam i livet? Eller tror hun at hun selv er så mye smartere enn andre at dette virkelig skulle funke? Jeg skammer meg på hennes vegne. 

https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/30/fra-bakeblogger-til-hacker/

Wow!!! Når man trodde bunnen var nådd 😯

21 minutter siden, Purple Basil skrev:
 

Og for noen dager siden så satt folk her og syntes synd i dama. Jaja.. 

Jeg var naiv.. i en halv dag.. 😔 Never again 😔😤

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest formula
3 minutter siden, Cessa74 skrev:
 

Jeg er faen ikke sjokkert engang. Men dette MÅ være punktum for denne bedriften nå. Planen var vel å hacke så hun kunne slette de innleggene som dokumenterer hennes dårlige oppførsel.. Godt Adina ikke gikk på den. Som jeg har skrevet tidligere (men som ble moderert bort??) -Nå MÅ  vi må bruke vår forbrukermakt ifht det som har kommet frem siste tiden om AB -dvs ikke gi henne klikk, ikke følge henne og gi klar beskjed til firmaer som i fremtiden ønsker å sponse henne. At hun truer folk, lyver og fornekter. Og nå forsøker å hacke BOTB for å fjerne saklige og god dokumentasjon om hennes buisness.. Hvis noen ønsker å fortsette å sponse toget til suksess, så skal de boikottes herfra til evigheten! 

Hvis ikke dette er kroken på døra for denne bloggen, så vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror desverre dette ikke er det siste som skjer fra den kanten.. Vi her jo sett denne helgen hvordan enkelte lukker øya for fakta og liker henne ukritisk for hun er så kul på tv..

Hun har mange nok blåøyde som liker henne (enda) så hun kommer nok til å ture fram en stund til..

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...