Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Malum skrev:
 

Jeg anbefaler deg å sette deg inn i saken: lese denne tråden, gjerne tråden om bloggerbarna, og ikke minst de siste to innleggene i Blogg om toppbloggere før du uttaler deg.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1013596-bloggerbarna/

https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/19/nar-trollet-kommer-ut-i-lyset/

https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/24/anonyme-kritikere-og-andre-nettroll/

Vær så god.

Jeg har lest tråden om blogger barna men det er ikke forbudt og det er ikke straff bart og jeg synes mye over dramatisert at barn blir mishandlet og det verste når folk på tråder oppfordrer til og kontakte barne vern. Da byr det meg i mot.

Jeg vil ha mitt positive inntrykk om Anne Brith så jeg trenger ikke lese innlegg om henne. Takk for tilbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Senil skrev:
 

Så da er det jo greit at AB ringer sjefer til folk som har skrevet at de ikke vil kjøpe et produkt ? Greit hun ringer å truer folk ? Greit hun selger vortemiddel og bruker sønnen som "modell"?

Er faktisk mer forferdet over folk som deg, som mener slik oppførsel er grei, fordi man ikke kan si i fra, for at man sie  fra er jo hets?  

Er mye jeg kunne sagt om hva jeg mener om personen AB, men det gjør jeg ikke. 

Det er ting jeg ikke vil svare på for jeg kjenner ikke til hun som blogger annet enn det jeg har sett på bloggerne på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg vil ha mitt positive inntrykk om Anne Brith så jeg trenger ikke lese innlegg om henne.

Et godt råd: Hold deg unna denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, formula skrev:
 

Et godt råd: Hold deg unna denne tråden.

Jeg har lov til og si min mening jeg også eller er tråden bare for alle dem som misliker Anne Brith som person/as? Tåler dere ikke og lese at noen har et positivt inntrykk av Anne Brith så er det ikke mitt problem og inntrykket mitt er ut fra jeg har sett på bloggerne på tv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:
 

Du må gjerne ha ditt positive syn på AB og velge å ikke sette deg inn i historien her, men da forstår du vel at du ikke kan beskylde andre for nedrakking ol når du faktisk velger å ikke sette deg inn i bakgrunnen for kritikken? 

Og når det gjelder barn og utlevering; man kan synes hva man vil. Barn har rett på et privatliv, nedfelt i barnekonvensjonen! Bloggere som utleverer barna sine setter egne behov foran barna sine. Det er i høyeste grad noe å kritisere! Om det er ulovlig vet vi faktisk heller ikke, det er ikke prøvd i en norsk rettssal ennå, men det er prøvd i rettsvesenet i andre land der foreldre er blitt dømt. 

 

 

 

 

Jeg synes det som skrives om Anne Brith er vondt og lese og jeg tolker det som nettmobbing og da forholder jeg meg til det jeg leser svart på hvit og igjen er ikke tråden om Anne Brith for dem som vi snakke negativt om henne og da må det vere lov til og komme med posltive meninger om henne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Malum skrev:
 

Du må mer enn gjerne velge skylapper for min del, altså, bevares, men da blir det litt for dumt å hoppe inn i tråden her med kritikk av kritikk som du ikke aner bakgrunnen for, nettopp pga de nevnte skylappene. Ærlig talt.

Igjen er tråden åpen for hvem som helst og det står ikke noen steder at tråden gjelder for dem som er positive til bloggen hennes men. Jeg har ikke sky lapper på meg jeg ser henne ut fra bloggerne på tv og da virket hun som en morsom person med flotte barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:
 

Igjen er tråden åpen for hvem som helst og det står ikke noen steder at tråden gjelder for dem som er positive til bloggen hennes men. Jeg har ikke sky lapper på meg jeg ser henne ut fra bloggerne på tv og da virket hun som en morsom person med flotte barn

Bare det at barna har blitt vist så mye på bloggerne at man har fått et inntrykk av hvordan de er, sier alt om hvor ille eksponeringen har vært. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg har aldri trodd på rykter som påstås og vere sanne så desverre jeg holder meg unna slike dokumentasjoner for som regel er det ord mot ord 

 

Fint at du ønsker å beholde ditt gode inntrykk av Anne Brith. I denne tråden skrives det om noe hun har gjøre som du nok ikke kommer til å like å høre - og som kan ødelegge det gode inntrykket du har av henne.  Du må gjerne argumentere for at du liker henne godt, men når du ikke vet hva det er vi andre er sjokkert over at hun har gjort så kan du virkelig ikke diskutere dette da du ikke engang vet hva det handler omi. Hvis du ikke vil vite om ting hun har gjøre som er LANGT over grensen, bør du virkelig bare la være å lese her - fordi folk kan komme til å nevne det.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Dere tror at dere diskuterer bedriften men dere diskuterer privat person enten dere liker og høre det eller ei. 

Nei. VI diskuterer hvordan hun driver bloggen. Som hun lever av. Å diskutere privatpersonen er ikke lov. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 minutter siden, Kollontaj skrev:
 

Da har man ingenting på et diskusjonsforum å gjøre, mener jeg. Her er det diskusjon. 

Da får dere også godta at noen ikke orker og vere med på ned rakkingen av bedriften eller Anne Brith som privat person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, Senil skrev:
 

Er da ingen som ikke tåler at noen liker noen. Men skal man diskutere en sak, så må man nesten lese om saken. 

 

Jeg synes det for dere går rett i strupen når jeg skrev at jeg har et positivt inntrykk av henne ut fra bloggerne på tv. Det må jeg få lov til og ha og jeg orker ikke sette meg inn i en sak som det er to sider av saken og jeg har lært at alle saker har to sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, pøbelsara skrev:
 

Vi diskuterer en helt konkret ting hun har gjort - som du nekter å lese om. Anne Brith har sikker mange veldig flotte sider. 

Jeg synes det er LITT merkelig å komme inn i denne tråden å nekte å lese om det som diskuteres for så å kjefte på de av oss som diskuterer fordi vi har en mening om noe du nekter å finne ut hva er. Du ser ikke logikkbristen her?

En sak har flere sider og ikke bare en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Carina Maria Så flott at du har et positivt inntrykk av Anne Brith. Hun trenger nok det sårt for tiden. Dvs. folk som ikke stiller noen kritiske spørsmål  :) 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren
3 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg synes det for dere går rett i strupen når jeg skrev at jeg har et positivt inntrykk av henne ut fra bloggerne på tv. Det må jeg få lov til og ha og jeg orker ikke sette meg inn i en sak som det er to sider av saken og jeg har lært at alle saker har to sider. 

Problemet er at du diskuterer bloggeren (altså personen som du liker) mens alle andre diskuterer bloggen.

Du insisterer på å diskutere epler i en tråd om appelsiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg synes det for dere går rett i strupen når jeg skrev at jeg har et positivt inntrykk av henne ut fra bloggerne på tv. Det må jeg få lov til og ha og jeg orker ikke sette meg inn i en sak som det er to sider av saken og jeg har lært at alle saker har to sider. 

Folk går ikke rett i strupen på deg - folk synes det er helt merkverdig at du ønsker å diskutere noe du ikke vil vite hva er.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Rosemoren skrev:
 

Problemet er at du diskuterer bloggeren (altså personen som du liker) mens alle andre diskuterer bloggen.

Du insisterer på å diskutere epler i en tråd om appelsiner.

Jeg orker ikke diskutere med noen som ikke forstår at en sak har to sider og jeg er ferdig diskutert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:
 

Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. 

 

Det er vel heller på tide at du setter deg inn i hva en kommersiell bloggvirksomhet er. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, pøbelsara skrev:
 

Folk går ikke rett i strupen på deg - folk synes det er helt merkverdig at du ønsker å diskutere noe du ikke vil vite hva er.

Jeg forholder meg til at en sak har to sider og da vil jeg være open minded men ferdig diskutert jeg står for at jeg har et positivt syn på henne ut fra programmet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...