Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, Minipilla skrev:
 

Jeg har tipset Morten Hegseth...så får vi se 😊

Gi et hint hvis du ikke får respons så skal jeg tipse om det samme ;) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenker på denne fuglesangsiden og Anne Brith - en IP-adresse er vel definert som personopplysning i henhold til personopplysningsloven, og det skal være strenge regler for å lagre og utlevere disse opplysningene. Er det i det hele tatt lovlig dette Anne Brith holder på med her? DET skal ihvertfall jeg sjekke ut..

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trollmora skrev:
 

Gi et hint hvis du ikke får respons så skal jeg tipse om det samme ;) 

Hvorfor ikke tipse uansett? Jo flere, jo bedre!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide for AB å få seg en større spade, for dette er virkelig å grave sin egen grav..

Nå som GDPR har trådd i kraft vil det kunne få ekstra konsekvenser for bedriften Anne Brith å innhente opplysninger på den måten hun prøvde på. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal man egentlig med IP-adresser? Hun kan gladelig få min, værsågod! 

Skal hun prøve å gjøre som Nora Mørk? Hun hadde værtfall legitim grunn til å etterfølge kriminelle. Tenker det blir spennende å spørre hvordan hun fikk tak i min IP og hva hun bruker den til. «Hei anmeldelse». Gleder meg allerede.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest / hørt at endel ip adresser går kun til firma som leverer tjenesten. Feks i Stavanger leverer Lyse nett tip husstander og da får alle de i det området en generell ip adresse...som viser til Lyse. Helt spesifikk ip adresse er det vel bare politiet som kan hente ut?

Og stemmer det vedder jeg høyre hofte på at politiet bruker ikke en forbanna kalori på å hente ut ip adresser til folk som bruker sin stemme til å stå opp i mot bloggere som er helt på bærtur uten kurv. Helt alvorlig altså. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minipilla skrev:
 

Jeg mener å ha lest / hørt at endel ip adresser går kun til firma som leverer tjenesten. Feks i Stavanger leverer Lyse nett tip husstander og da får alle de i det området en generell ip adresse...som viser til Lyse. Helt spesifikk ip adresse er det vel bare politiet som kan hente ut?

Og stemmer det vedder jeg høyre hofte på at politiet bruker ikke en forbanna kalori på å hente ut ip adresser til folk som bruker sin stemme til å stå opp i mot bloggere som er helt på bærtur uten kurv. Helt alvorlig altså. 

 

Det er jo her den berømte hackeren til Anne Brith kommer inn i bildet da... og HVA skal hun med denne informasjonen?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
Akkurat nå, Fader skrev:
 

 

Det er jo her den berømte hackeren til Anne Brith kommer inn i bildet da... og HVA skal hun med denne informasjonen?

Kanskje hun kjenner en hacker? Skremmende er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Minipilla skrev:
 

Smått og stort i sosiale medier på FB har innlegg ute nå om dette her. 

Veldig bra.  Jo flere steder det kommer frem, jo bedre.!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor på SoME er hun aktiv for tiden? Det er stille på snap og face som jeg kan se, insta er jeg blokkert på så der får jeg ikke sett noe som helst.

Spent på tiraden som kommer next....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Trollmora skrev:
 

Men hvor på SoME er hun aktiv for tiden? Det er stille på snap og face som jeg kan se, insta er jeg blokkert på så der får jeg ikke sett noe som helst.

Spent på tiraden som kommer next....

Hun er veldig aktiv på insta. Legger ut endel bilder, de to siste er reklame for appen Bake’n go og armbånd for DW. Hun er meget aktiv i kommentarfeltet og svarer de aller fleste.

Det beste hun kan gjøre nå er å legge seg flat og be om unnskyldning. Så kan hun fortsette å blogge om baking. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
Akkurat nå, Tiramy skrev:
 

Hun er veldig aktiv på insta. Legger ut endel bilder, de to siste er reklame for appen Bake’n go og armbånd for DW. Hun er meget aktiv i kommentarfeltet og svarer de aller fleste.

Det beste hun kan gjøre nå er å legge seg flat og be om unnskyldning. Så kan hun fortsette å blogge om baking. 

Enig i at det det er det beste, og det eneste, hun kan gjøre for å redde stumpene av bloggen.

Men - kan noen se for seg AB legge seg flat, krype til korset, be om unnskyldning?

Vel, det klarer i alle fall ikke jeg. Og jeg tror ikke det vil skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner media. De drar henne fram som supermoren med 1000-kr budsjettet, men når det viser seg at det hele er noe sotete luftslott er de helt stille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...