Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om den dama? Jeg satt og klikket meg gjennom bloggen og leste mye av det hun har vært gjennom. For ei dame!! 4 unger og alenemor, trang økonomi osv. Må si jeg er veldig imponert av den dama der. 

Innlegg ryddet for utsagn som krenker privatlivets fred

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 30.8.2015 at 12.35, MiriamH skrev:

Hva synes dere om den dama? Jeg satt og klikket meg gjennom bloggen og leste mye av det hun har vært gjennom. For ei dame!! 4 unger og alenemor, trang økonomi osv. Må si jeg er veldig imponert av den dama der. 

 

Imponert? Hvorfor?

Innlegg ryddet for utsagn som krenker privatlivets fred i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare masse matbilder, kan noen oppsummere historien? Med litt mer info enn i HI?

Anonymous poster hash: d9e0f...9bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare masse matbilder, kan noen oppsummere historien? Med litt mer info enn i HI?

Anonymous poster hash: d9e0f...9bb

 

Hvis du leser på kategorien tanker og følelser. Så ser du hvor mye hun legger ut av sitt privatliv. Hun var jo alenemor med 4 (!) barn og hadde ikke noe fast lønn i måneden, hvordan hun har klart seg skjønner jeg ikke :P Men det er jo veldig imponerende. Flotte barn har hun også :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er koselig å lese bloggen, hun er veldig flink til å skape nysgjerrighet og lage bra overskrifter. Syntes også innleggene er bra, selv om jeg selv ikke hadde klart å dele så mye av privatlivet. Syntes minstesønnen skulle vært litt mindre utlevert på snapchatten hennes da han bare er 3 år og kanskje ikke vil ønske det senere, men ellers flink og inspirerende dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk så dårlig inntrykk av henne på hele norge baker, så jeg sluttet å lese bloggen hennes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk så dårlig inntrykk av henne på hele norge baker, så jeg sluttet å lese bloggen hennes.

Fortell  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk inntrykket av at hun mente hun var så mye bedre og flinkere enn alle andre som var der.
Akkurat hva hun sa og gjorde, husker jeg ikke nå lenger. Men det var ihvertfall inntrykket jeg satt igjen med.

 

 

Glemte å sitere deg, Honey Dew :)

Endret av LeaMichele
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker absolutt som ei søt og koselig dame! Syns det var flott at hun tok opp kampen mot hurtigruta og andre selskaper som brukte bildet hennes uten lov.

 

Fulgte henne på snap en stund men snappene hennes ble litt "mye" og lange, så da slutte jeg å følge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg fikk inntrykket av at hun mente hun var så mye bedre og flinkere enn alle andre som var der.

Akkurat hva hun sa og gjorde, husker jeg ikke nå lenger. Men det var ihvertfall inntrykket jeg satt igjen med.

 

 

Glemte å sitere deg, Honey Dew :)

Det der var pålagt fra TV-kanalen. Akkurat det har hun blogget om. Så det var ikke så veldig ektefølt fra henne en del av det hun sa. Hun sa det fordi hun måtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var pålagt fra TV-kanalen. Akkurat det har hun blogget om. Så det var ikke så veldig ektefølt fra henne en del av det hun sa. Hun sa det fordi hun måtte.

Ok, det vet jeg ingenting om. Men jeg likte ikke bloggen kjempe godt før det programmet heller, så var liksom ikke noe tap for meg å slutte lese bloggen :-)

Men jeg må si jeg synes det er rart dem går med på det, hvis de får beskjed om sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2015 at 19.30, Mrs. Random Nick skrev:

Det der var pålagt fra TV-kanalen. Akkurat det har hun blogget om. Så det var ikke så veldig ektefølt fra henne en del av det hun sa. Hun sa det fordi hun måtte.

Tviler sterkt på at hun ble pålagt å oppføre seg på den måten. Hun ble ikke bra fremstilt på det programmet. Hun har jo i ettertid sagt at hun er bedre enn vinneren og at hun er bedre enn Manuela. Liker ikke den dama.

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så delt når det kommer til denne dama! På en side syns jeg hun er beintøff, med tanke på fortiden hennes og at hun er alenemamma med 4 unger. All ære til henne for det.

Men på en annen side så er snappene hennes så utrolig slitsomme og pinlige. Greit nok å være sprudlende, men å hele tiden påpeke hvor gæærn og/eller crazy man er blir litt slitsomt i lengden. Og så virker det som om hun har kun et eller to ansiktsuttrykk å variere mellom..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker hun om denne tråden på snap. Skjønner ikke hva hun har lest som er så forferdelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...