Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Nå har Trine Grung med flere skrevet kritiske kommentarer på dagens innlegg.

Om at hun eksponerer barna alt for mye på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har Trine Grung med flere skrevet kritiske kommentarer på dagens innlegg.

Om at hun eksponerer barna alt for mye på bloggen.

Jeg har lenge reagert på at Villa Perlesukker/Annebrith eksponerer barna helt ukritisk, ofte med åpenbart kommersielt siktemål.

 

Når nå til og med Trine Grung reagerer må jeg ha vært inne på noe. :eeeh:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så snappen. Jeg ordla meg kanskje litt rart. Ville frem til at jeg har aldri før sett hun oppføre seg slik på snapchat. Ikke før hun "tok over" Espen sin :)

 

Nei, ikke jeg heller. Var plutselig en oppførsel jeg ikke hadde sett komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg heller. Var plutselig en oppførsel jeg ikke hadde sett komme.

Anne Brith sin oppførsel dere snakker om eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggere generelt, har vel ikke noe imot at privatlivet er brettet ut foran tusenvis av folk. Jeg personlig, hadde ikke likt å handle i en butikk der kundene og personen bak kassen visste alt om meg, hva jeg driver med og mine tanker. Haha, tror jeg aldri ville likt å være kjendis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske far fetched å trekke paralleller mellom å synes at en 40-år gammel copy cat er smått teit og å være skuffet over egne barn og hele tiden kjefte på dem. Det er to saker som går hånd i hånd?

Å, for en enkel verden vi lever i!:)

Ånei! *gisp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Anne Brith er bra jeg! Jeg blir i godt humør av den dama..!

Dessuten ligger det ganske mye jobb bak dette. Hun er virkelig ei dame som jobber for å oppnå noe..

Det er ingenting av dette som har kommet gratis!

Jeg er imponert! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Anne Brith er bra jeg! Jeg blir i godt humør av den dama..!

Dessuten ligger det ganske mye jobb bak dette. Hun er virkelig ei dame som jobber for å oppnå noe..

Det er ingenting av dette som har kommet gratis!

Jeg er imponert!

Ja, hun skriver bra og er flink til å beskrive. Tøff dame, ingen tvil i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Margit Spat

Jeg synes igrunnen at svært mange de såkalte personlige innleggene hennes er ekstremt halvkvedede, jeg. Det være seg om svikefulle venner, slemme ex-er eller ungene: fragmenterte setninger med lite sammenheng. Enten får hun velge hva hun skal dele og fortelle ting rett ut, eller så får hun la være. Aller helst det siste, i alle fall når hun likevel ikke evner å sette ord på det hun egentlig har på hjertet på en god måte. 

 

Jeg liker bakeinnleggene hennes godt, da :) Og synes dessuten at hun hadde et glimrende innlegg der hun tok oppgjør med regien i Hele Norge baker, selv om jeg ikke nødvendigvis er helt enig med henne i alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel innlegg om hvor onde folk er som tenker i de baner snart.

Når folk hele tiden klager på omgivelsene sine begynner jeg ofte å lure; er det kanskje deg det er noe galt med? Stoler ikke på at hun forteller hele sannheten i alle disse historiene sine. Den om de onde venninnene feks. Det høres jo helt sykt ut at en hel flokk med damer skulle finne på noe sånt, så hvem vet. Kanskje hun lyver... På internett kan man fremstille seg selv akkurat som man selv vil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Fulgte henne en stund og likte bloggen. Hun virket sympatisk, så jeg våget meg på en konstruktiv kommentar som gikk på at jeg ikke likte at hun hadde så mange overskrifter som bare var for å få klikk.  Det falt ikke i god jord, så da avfulgte jeg henne.

 

Ut fra det dere skriver her, så har vel ting bare blitt verre, og følger et kjent mønster for bloggere som starter ut som sympatiske men som ender opp som fullstendig uten integritet, troverdighet og evne til selvkritikk. Noen burde skrive en masteroppgave om hva slags effekt det har på et menneske å være blogger.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at hun får tid til å oppdatere! Har henne ikke på snap. Har hun skrevet noe mer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at hun får tid til å oppdatere! Har henne ikke på snap. Har hun skrevet noe mer?

 

Jada, hun sitter med pcen i fanget og svarer på spm fra følgerne sine. Man får ikke svar på snap for man må klikke seg inn på bloggen (som alltid..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjoner og hets, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver på en av kommentarene at hun har svart over 300 på snap ift hva som hadde skjedd, men at hun ikke kunne svare over 3000. Da er det vel bare å legge det ut på MyStory da så får alle vite det. Er SÅÅÅ SPEKULATIVT ift flere klikk på bloggen. Å svare på 300 snaps, DET tar tid! Helt feil prioriteringer fra den dama der ass!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

For noen bloggere er det åpembart hvorfor de jobber for flest klikk. De har hesteskoen (reklamen rundt blogginnlegget) der de betales ut fra hvor mange som klikker seg inn. I tillegg har de affiliatelenker og kjøpte annonseinnlegg.

Jeg klikket meg inn på innlegget til Annebrith, men fant ikke noen hestesko. Jeg mener å huske at hun har hatt noen kjøpte innlegg. Jeg vet at hun selger kaker gjennom firmaet sitt, og at hun har profilert firmaet gjennom bloggen. Likevel kan jeg ikke se at denne jakten på å havne øverst på blogglisten kan handle om firmaet, for det er vel ikke så mange av leserne som kjøper kaker i eninga.

Noen som vet hvordan avtalene er i United Bloggers? Komikerfrue uttalte at etter at hun begynte i UB så økte hennes inntjening, selv om antall lesere gikk ned........

Annebrith jakter på klikk på å bli størst, og det er åpenbart viktig ut fra lenkene som lå litt lengre oppe, men hvorfor? Hva ligger det i det for henne? Oppmerksomhet, behovet for å bli sett, konkurranseinstinkt, eller det urgamle behovet for penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...