Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Enig!!!

Tviler sterkt på at hun ble pålagt å oppføre seg på den måten. Hun ble ikke bra fremstilt på det programmet. Hun har jo i ettertid sagt at hun er bedre enn vinneren og at hun er bedre enn Manuela. Liker ikke den dama. Trodde også hun var rundt 60 år når hun var med på Hele Norge Baker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest L´issi

Jeg blir enkelte ganger flau på hennes vegne....... Som i sommer, da datteren ville begynne på cheerleading, og endelig var tatt opp i laget....... Da hadde de ikke råd til at hun kunne begynne.......mens mor akkurat hadde vært to uker på Maldivene og kost seg!!!!!

Og ved skolestart, da mor ber barna være ekstra hyggelige mot de som har "slitte klær" på seg...... Og de da akkurat har sittet å ledd over "husker du da vi hadde så dårlig råd at vi måtte ha slitte klær på oss første skoledag?!?"

Herregud!!

Har ikke jeg fått med meg.. Wow. Blir målløs..

Måtte slette henne fra snap tidligere i sommer for ble "for mye" av....henne!! Og bare alt ved henne og hennes.

Etter "alt" hun har vært gjennom så trodde ikke jeg hun kunne opptre så arrogant.. Det gjør noe med en. På ekte. (????) da begynner jeg å lure på om historien hennes er sann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at jeg hadde helt rett i mine antagelser som jeg fikk etter Hele Norge Baker. :-p

Ja det var ikke akkurat feil fremstilling for å si det sånn, tv3 var på kornet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først skriver hun at barna må lære at man må spare før man kan kjøpe bil og at ingenting "faller ned fra himmelen". Også avslutter hun innlegget med å spørre om noen vil sponse hun med bil? Altså, hæ?  :vetikke:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vel ikke kjøre en gammel bil da........... Mye syting om dårlig råd, mye vil ha mere, og de aller fleste har vel ikke akkurat råd til å kjøpe det en ønsker seg til enhver tid? Så lenge en har tak over hodet, mat på bordet, hele og rene klær, så er vel mye gjort. Hun er frisk nok til å jobbe, så da får hun bare jobbe mere, hvis hun føler at hun mangler noe.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble også sur for at noen kalte henne tyv for å kopiere gresskarboller. Men der hadde hun visst sitt på det tørre, for det fantes jo uendelig mange gresskarboller, der ute.

Det er bare det at... Hun hadde blåkopiert bollene, fra en annen blogg. Prikk like var de, ihvertfall av utseende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble også sur for at noen kalte henne tyv for å kopiere gresskarboller. Men der hadde hun visst sitt på det tørre, for det fantes jo uendelig mange gresskarboller, der ute.

Det er bare det at... Hun hadde blåkopiert bollene, fra en annen blogg. Prikk like var de, ihvertfall av utseende.

Hvor forskjellige kan gresskarboller se ut? Hvis de fortsatt skal se ut som gresskar, mener jeg...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor forskjellige kan gresskarboller se ut? Hvis de fortsatt skal se ut som gresskar, mener jeg...?

Bilde-google gresskarboller, så ser du et godt utvalg av forskjellige gresskarboller. Hennes så prikk lik ut de hun ble beskyldt for å "stjele".

Ser du to prikk like? Det er Anne Brith og denne veeeeeldig heldige som skal få gjesteblogge sine.

Men Anne-Brith sin utgave ligger så klart på toppen når du søker på gresskarboller.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette begynner virkelig å bli for dumt, hun har jo ikke stjelt en oppskrift. Gå på pinterest å se selv, mange like som hennes..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner virkelig å bli for dumt, hun har jo ikke stjelt en oppskrift. Gå på pinterest å se selv, mange like som hennes..

Hun er nå så vennlig at hun lar henne som hun kopierte gjesteblogge, så ser ikke ut som at hun syntes det var så veldig galt selv gitt.

Var vel ingen som sa at det var lik oppskrift heller. Utseendet er likt.

Slapp av!

Endret av neiognei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

https://www.google.no/search?q=gresskarboller&client=ms-android-samsung&source=android-browser&biw=360&bih=320&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4fOx4-TgyAIVga0sCh000gyl

Her et altså søket hun selv sitter og titter igjennom på snapchatten sin, når hun prater om dette. Ser ikke så mange like der! Bortsett fra hennes og den hun har kopiert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.google.no/search?q=gresskarboller&client=ms-android-samsung&source=android-browser&biw=360&bih=320&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4fOx4-TgyAIVga0sCh000gyl

Her et altså søket hun selv sitter og titter igjennom på snapchatten sin, når hun prater om dette. Ser ikke så mange like der! Bortsett fra hennes og den hun har kopiert da.

Såvidt jeg ser så sitter hun på Pinterest, ikke google. Og som hun selv sier så er det så mange som lager sånne bollar at hun visste ikke at hun måtte linke til noen spesielle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne til på snap for et par dager siden, men jeg fatter ikke at dere orker og følge henne.

Det blir litt mye. Og hva er greia med de fjesene hun driver med hele tiden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne til på snap for et par dager siden, men jeg fatter ikke at dere orker og følge henne.

Det blir litt mye. Og hva er greia med de fjesene hun driver med hele tiden?

Helt enig! Jeg la henne også til etter å ha lest om henne her inne, men etter tre dager så orket jeg ikke mer.

Veldig slitsom dame og alle de grimasene er bare tåpelige.

Hun virker veldig høy på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...