Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Alltid sånn stas når de der bloggerne leser oss.  :icon_lol:

Tante Trine har sikkert ordnet en sånn Google-varsel til henne ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk det er så utrolig umodent å snakke sånn om folk.

Man trenger ikke å like alle og enhver. Man trenger ikke komme over ens med alle heller... Men fader heller! Man trenger da søren ikke prate dritt om folk heller.

Det er så sinnsykt lett å åpne en tråd og begynne å kritisere andre... Hva er poenget? Hva får man ut av det? Er det nødvendig?

Hvorfor er vi mer glad i å prate dritt om folk enn å rose folk? Se det positive i andre istedenfor å rakke ned på ting...

Syns faktisk at det sier mer om folk som snakker dritt, enn om de dem snakker dritt om. Lavmål.

At folk ikke skammer seg.

Det er så absolutt ikke greit.

Syns det er skremmende å tenke på at mange som sitter på nett å hetser andre har barn og lilsom skal være gode forbilder. "Grøss"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet liksom også litt med å få tak på personligheten hennes, på bakgrunn av det hun ytret på Hele Norge baker. Og at hun virket så sur og lite sympatisk. Men forklaringen endret litt på det inntrykket.

Synes dog hun lider litt av samme syndromet som H. Drage. Hun hører at de populære bloggerene blir utsatt for så mye stygt, også vil hun gjerne være i den gjengen. Derfor overdriver hun derfor de få små stygge kommentarene hun får. Ta denne tråden f eks. Hvilke andre bloggere får omtrent 50 % positive innlegg her? Ingen.

At hun mangler øyenbryn osv er mer barnslig enn stygt.

Men ser hun er buss med Trine Grung, som lider av den helt ekstreme versjonen av nevnte syndrom, så det forklarer jo endel.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg mener ikke at hun ikke er populær altså. Men hun er jo dritflink til det hun kan. Bakingen. Hvorfor blande inn så mye annet og bli en sånn jåleblogger, når man er så flink til det man gjør?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo blitt som de andre bloggerene med vippe og hår extentions. Om ikke lenge komme hun vel med den berømte YSL veska og... Kjedelig at ingen blogger kan skille seg ut lengre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo blitt som de andre bloggerene med vippe og hår extentions. Om ikke lenge komme hun vel med den berømte YSL veska og... Kjedelig at ingen blogger kan skille seg ut lengre!

Amen to that. Der er jo kliss like alle sammen snart med hår, vipper, negler og restylane...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun egentlig?

 

Jeg synes hun ser så gammel ut i ansiktet, men kroppsmessig sett så ser hun yngre ut..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Hvor gammel er hun egentlig?

Jeg synes hun ser så gammel ut i ansiktet, men kroppsmessig sett så ser hun yngre ut..

Fra et blogginnlegg i år skriver hun at hun er 40 år. Jeg hadde tippet mye høyere. Ser mange lurer på det samme, Google foreslår annebrith alder som noen av de første søkeordene :ler:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra et blogginnlegg i år skriver hun at hun er 40 år. Jeg hadde tippet mye høyere. Ser mange lurer på det samme, Google foreslår annebrith alder som noen av de første søkeordene :ler:

Oi! Jeg trodde faktisk hun var mye eldre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy når bloggere føler seg gavmilde og "gir bort" ting de selv har sponset mot trafikk.

Viser til snp og facebook hvor anne brith føler seg så gavmild. Man er vel ikke gavmild når man lodder ut gratis stasj?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så gøy når bloggere føler seg gavmilde og "gir bort" ting de selv har sponset mot trafikk.

Viser til snp og facebook hvor anne brith føler seg så gavmild. Man er vel ikke gavmild når man lodder ut gratis stasj?

Jeg har en venninne som er blogger, dersom de bruker sponsede produkter i markedsføring må de skatte av produktene med 27 % av utsalgspris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun var så fæl i Hele Norge baker at jeg utstår ikke trynet hennes nå heller. Hun har muligens en imponerende historie, men..

Edit; hun ser jo så gammel ut så synes det virker så ekstremt påtatt og sukkersøtt når alt er rosa og glitter og whatnot.

Endret av FantasDick
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...