Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 time siden, Minipilla skrev:
 

Smått og stort i sosiale medier på FB har innlegg ute nå om dette her. 

fant det likevel 🙈

Endret av Maskopi
Fant
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nesten redd media ikke vil ta tak i dette selv engang. De skrev jo absolutt ingenting om BB saken, (kredittkorttyveriet o.l) tvert imot - de gjorde en spalte med hun og Egon lykkelig gift etter 5 år på nytt ellernoe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Samme skrev:
 

Er nesten redd media ikke vil ta tak i dette selv engang. De skrev jo absolutt ingenting om BB saken, (kredittkorttyveriet o.l) tvert imot - de gjorde en spalte med hun og Egon lykkelig gift etter 5 år på nytt ellernoe sånt?

Feil. Både Se & Hør og Dagbladet skrev om BB:

https://www.seher.no/kjendis/angrer-bittert-pa-kredittkorttyveri/70341124

https://www.dagbladet.no/kjendis/toppbloggeren-innrommer-kredittkorttyveri---angrer-bittert/70341246

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB sin nye bestis avslørte jo for noen år siden en anonym satirekonto på Twitter, dette fikk han mye kritikk for, så han er kjent for å ville kritiske anonyme røster til livs. Regner med mange husker dette? Så at hun får noen «gode» råd for tiden er jeg ikke mye i tvil om  

 

Her skryter han av hvordan han gjorde det på bloggen sin:

 

https://hanspetter.info/slik-avslorte-jeg-sosiale-medier-eliten/

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor mediene er så redde for å gjøre en sak på bloggere som bruker bloggplattformen til å drive personlig «krig» mot (saklige) kritikere, som beviselig lyver, og som bruker barns private liv til sponsfisking. En slik blogger er farlig på så mange måter, ikke minst åpner det for en type bloggadferd som kan smitte over på andre - hvis det ikke blir satt en stopper for dette nå. 

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Luca_ skrev:
 

AB sin nye bestis avslørte jo for noen år siden en anonym satirekonto på Twitter, dette fikk han mye kritikk for, så han er kjent for å ville kritiske anonyme røster til livs. Regner med mange husker dette? Så at hun får noen «gode» råd for tiden er jeg ikke mye i tvil om  

 

Her skryter han av hvordan han gjorde det på bloggen sin:

 

https://hanspetter.info/slik-avslorte-jeg-sosiale-medier-eliten/

Jeg husker godt den saken. Argumentene hans holder ikke vann, og metodene hans er kriminelle.

😡😡😡😡😡😡😡

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke trodde hun kunne synke dypere....😱. Nå har vel toget til suksess kræsjet?  Dette må da få selv den mest hardbarka fansen til å reagere? Jeg håper i alle fall det, for den dama må stoppes, en gang for alle. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Christiane_W skrev:
 

Når jeg ikke trodde hun kunne synke dypere....😱. Nå har vel toget til suksess kræsjet?  Dette må da få selv den mest hardbarka fansen til å reagere? Jeg håper i alle fall det, for den dama må stoppes, en gang for alle. 

Skulle tro det, men det spørs om de får det med seg? Har en følese av at de ikke leser BOTB og KG. Dette burde absolutt kommet i media, da hadde det nådd ut til fler.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Diamant skrev:
 

Skulle tro det, men det spørs om de får det med seg? Har en følese av at de ikke leser BOTB og KG. Dette burde absolutt kommet i media, da hadde det nådd ut til fler.

Du har nok dessverre rett i det. De ser vel på KG og BOTB som "fake news" og avskriver brukerne på begge steder som fæle anonyme nettroll som mobber og hetser. 

AB har tilsynelatende gjort en god jobb med å bygge en "venninnerelasjon" med leserne sine. Har f.eks. inntrykk av at det er mange som synes det er stort når hun svarer dem i kommentarfeltet på Instagram - det er en god måte å bygge lojalitet på (og i tillegg dobler hun antall kommentarer under innleggene sine), noe AB har skjønt og utnytter til fulle.

Endret av Christiane_W
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Pod Carsten skrev:
 

Bare husk på at om dere liker kommentarer på den gruppa der blir dere automatisk blokkert av AB på Facebook. (jeg tuller ikke), så ikke lik noenting hvis du har planer om å kommentere på ABs fb.

Såpass.. 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Christiane_W skrev:
 

Du har nok dessverre rett i det. De ser vel på KG og BOTB som "fake news" og avskriver brukerne på begge steder som fæle anonyme nettroll som mobber og hetser. 

AB har tilsynelatende gjort en god jobb med å bygge en "venninnerelasjon" med leserne sine. Har f.eks. inntrykk av at det er mange som synes det er stort når hun svarer dem i kommentarfeltet på Instagram - det er en god måte å bygge lojalitet på (og i tillegg dobler hun antall kommentarer under innleggene sine), noe AB har skjønt og utnytter til fulle.

De stakkars damene har ingen ide om strategien som ligger bak de «personlige» svarene de får i kommentarfeltet. Bloggerne bryr seg ikke om annet enn hva som lønner seg opp mot salg og spons. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Berga skrev:
 

De stakkars damene har ingen ide om strategien som ligger bak de «personlige» svarene de får i kommentarfeltet. Bloggerne bryr seg ikke om annet enn hva som lønner seg opp mot salg og spons. 

 

Det er jeg fullt klar over og jeg er helt enig med deg. AB har jo selv innrømmet at hun har en klar strategi for hvilke blogginnlegg hun legger ut til gitte tidspunkter og vet hva hun skal legge ut for å skape engasjement (ref. artikkelen "Hun som alltid er på" i Romerikes Blad). Brystkreft engasjerer, så det kategoriserer "mor godhjerta" som et A-innlegg som må ut før sju på morra'n. Mitt inntrykk er at hun driver bloggen sin kynisk og uten skrupler. Det handler om hva hun tjener mest på, enkelt og greit.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke inn på Bloggen og har ikke vært inne her på en stund. Hva er det damen har gjort denne gangen? Hvis noen gidder? Kort versonen (Hvis den finnes?)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...