Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Rosalie skrev:
 

Ja, hva annet skulle hun leve av som gir «millioninntekt», sponsede klær, hår, sminke, og kanskje det viktigste: Være på TV og få gå på rød løper?

Tror ikke tanken på å skaffe seg en jobb har streifa AB . Starter opp «fantastiske « prosjekt som som i beste fall blir skrinlagt uten konkurser . Oppfordrer flere til å gjøre media oppmerksom på hennes ufine oppførsel .

Endret av Lkk
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Marimba skrev:
 

Jeg tenker litt sånn jeg, at nå er det tydelig at det skjer et eller annet. Kanskje noe har begynt å gå litt inn, men at AB desperat prøver å finne en løsning for hvordan hun kan lande på beina ut av dette. Ingen tvil om at det er tøft å oppleve så mye kritikk, selv om hun har lagt opp til det selv. 

Er kanskje ikke så dumt nå å ta et skritt tilbake, og sentre ballen over til AB og gi henne litt tid og armslag. 

Ingen tvil om at dama tar noen valg på sosiale medier som mange her, inkludert meg, er svært uenige i, men det er ikke langt unna å bli en heksejakt hvor nesten alt som kommer ut kritiseres. Selv om det er kritikk og ikke hets, så går det kanskje an å holde litt tilbake, og gi dama sjans til å rydde opp? 

 

Dette er jeg helt enig i.  Ingen tvil om at veldig mye berettiget kritikk er kommet frem,  og at AB ikke har gjort annet enn å gå til "angrep" eller ignorere kritikerne istedet for å lytte til budskapet, i tillegg til å kalle det hets når dokumentasjon viser  at det var ren løgn..men....

...nå kan det jo hende hun får tenkt seg om? At hun tar til seg noe og går over til en blogg uten å eksponere barn eller ha urederlige konkurranser?

Hva om vi gir henne sjansen til å endre seg litt? Og i tillegg så håper jeg VIRKELIG at AB kommer til å unnskylde til de involverte. Da skal jeg med glede følge bloggen hennes. Altså dersom hun kommer med unnskyldning og slutter med eksponering av barn. Kanskje hun kan overraske oss positivt? Vi kan jo håpe?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Marimba skrev:
 

Jeg tenker litt sånn jeg, at nå er det tydelig at det skjer et eller annet. Kanskje noe har begynt å gå litt inn, men at AB desperat prøver å finne en løsning for hvordan hun kan lande på beina ut av dette. Ingen tvil om at det er tøft å oppleve så mye kritikk, selv om hun har lagt opp til det selv. 

Er kanskje ikke så dumt nå å ta et skritt tilbake, og sentre ballen over til AB og gi henne litt tid og armslag. 

Ingen tvil om at dama tar noen valg på sosiale medier som mange her, inkludert meg, er svært uenige i, men det er ikke langt unna å bli en heksejakt hvor nesten alt som kommer ut kritiseres. Selv om det er kritikk og ikke hets, så går det kanskje an å holde litt tilbake, og gi dama sjans til å rydde opp? 

 

Korsfest! Korsfest!

Ja, det begynner å minne om det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skrevet @Leselusa👍 Håper virkelig AB tar et steg tilbake og tenker seg om nå. Men også at hun beklager til de hun urettmessig har hengt ut. Vi får se hva tiden fremover bringer...

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pøbelsara skrev:
 

Det er fort gjort at mobben kommer løpende når slik som dette skjer. Jeg tror hun burde hatt en klok medierådgiver nå - hvis hun hadde gått ut og sagt - Sorry, nå har jeg visst gått på en saftig smell her - jeg skal rydde etter meg, ville hun kunne ta brodden av dette. Men hun bør gjøre det ganske kjapt. Hvis hun fortsetter å slette og legge ut enhjørningsinnlegg om egen fortreffelighet, er jeg redd for at dette godstoget kommer til å fortsette. 

Jeg håper hun har noen som hjelper henne nå. Det er ikke kult å stå i en slik storm, uansett hvor mye man har gjort seg bort. 

Men at hun ikke skjønner at beste taktikk når man er tatt med buksene nede, er å legge seg flat?

 

Hun påstår hun ikke leser kritiske kommentarer om seg selv , hun har en assistent som sletter disse . Hun har også en coach som gir henne «gode « råd .

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Marimba said:
 

Jeg tenker litt sånn jeg, at nå er det tydelig at det skjer et eller annet. Kanskje noe har begynt å gå litt inn, men at AB desperat prøver å finne en løsning for hvordan hun kan lande på beina ut av dette. Ingen tvil om at det er tøft å oppleve så mye kritikk, selv om hun har lagt opp til det selv. 

Er kanskje ikke så dumt nå å ta et skritt tilbake, og sentre ballen over til AB og gi henne litt tid og armslag. 

Ingen tvil om at dama tar noen valg på sosiale medier som mange her, inkludert meg, er svært uenige i, men det er ikke langt unna å bli en heksejakt hvor nesten alt som kommer ut kritiseres. Selv om det er kritikk og ikke hets, så går det kanskje an å holde litt tilbake, og gi dama sjans til å rydde opp? 

 

 

16 minutter siden, Leselusa said:
 

Dette er jeg helt enig i.  Ingen tvil om at veldig mye berettiget kritikk er kommet frem,  og at AB ikke har gjort annet enn å gå til "angrep" eller ignorere kritikerne istedet for å lytte til budskapet, i tillegg til å kalle det hets når dokumentasjon viser  at det var ren løgn..men....

...nå kan det jo hende hun får tenkt seg om? At hun tar til seg noe og går over til en blogg uten å eksponere barn eller ha urederlige konkurranser?

Hva om vi gir henne sjansen til å endre seg litt? Og i tillegg så håper jeg VIRKELIG at AB kommer til å unnskylde til de involverte. Da skal jeg med glede følge bloggen hennes. Altså dersom hun kommer med unnskyldning og slutter med eksponering av barn. Kanskje hun kan overraske oss positivt? Vi kan jo håpe?

 

11 minutter siden, pøbelsara said:
 

Det er fort gjort at mobben kommer løpende når slik som dette skjer. Jeg tror hun burde hatt en klok medierådgiver nå - hvis hun hadde gått ut og sagt - Sorry, nå har jeg visst gått på en saftig smell her - jeg skal rydde etter meg, ville hun kunne ta brodden av dette. Men hun bør gjøre det ganske kjapt. Hvis hun fortsetter å slette og legge ut enhjørningsinnlegg om egen fortreffelighet, er jeg redd for at dette godstoget kommer til å fortsette. 

Jeg håper hun har noen som hjelper henne nå. Det er ikke kult å stå i en slik storm, uansett hvor mye man har gjort seg bort. 

Men at hun ikke skjønner at beste taktikk når man er tatt med buksene nede, er å legge seg flat?

 

 

Veldig enig med dere tre.

Dette er et slags veiskille og vi får se hva som kommer ut av det. Å erkjenne, rydde opp og stå i det er det eneste riktige nå. Håper hun gjør det.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Puffin skrev:
Veldig enig med dere tre.

Dette er et slags veiskille og vi får se hva som kommer ut av det. Å erkjenne, rydde opp og stå i det er det eneste riktige nå. Håper hun gjør det.

Enig med dere.  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kopiere inn en kommentar jeg postet på en annen tråd her (den er jo skrevet med tanke på de siste dagenes innlegg fra/om ABD):

"Helt ærlig tror jeg ikke det er kommentarer som "hore" og "fitte" er det som treffer bloggere og influencere hardest (ref for eksempel Anne-Brith), og gjør at de tar kontakt med arbeidsgivere og mister nattesøvnen. Dette er så idiotiske og latterlige kommentarer at "alle" er enige om at de ikke har noe i et kommentarfelt og/eller debattforum å gjøre. Det som nok treffer hardest er de saklige kommentarene som kan underbygges og viser hvordan bloggere opererer; det er disse kommentarene som utløser "offer-innleggene".... Ironisk nok er det de ukonstruktive og latterlige "hore" og "fitte" kommentarene som slipper igjennom i kommentarfelt og som nevnes av bloggerne selv..... "

Kan på en måte skjønne usikre bloggere i tenårene/begynnelsen av 20-årene som til stadig tar seg nær av "hore"-kommentarer, men en voksen blogger som holder på på denne måten...… Det er jo INGEN andre bloggere på hennes alder i rosa-blogger-kategorien. De bloggerne som er i hennes aldersgruppe og i samme livssituasjon med barn etc, er bloggere som Trines Matblogg, Mat På Bordet, Fru Timian m.fl.; seriøse bloggere med en klar bloggprofil, og som klarer å leve av blogging, samt skaffe seg mye og positiv PR uten å "havne i bråk". Dette i motsetning til ABD som føler seg mest hjemme som mor-godhjerta blant "forvokste-fjortis-bloggere". Er helt sikker på at det første og siste ABD ser når hun hhv står opp og legger seg, er en stor Post-it lapp hvor det står "All PR er god PR!!!"

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er best å ta et skritt tilbake nå, og se hva som skjer. Takk til dere som har tatt det opp! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:
 

Godt skrevet @Leselusa👍 Håper virkelig AB tar et steg tilbake og tenker seg om nå. Men også at hun beklager til de hun urettmessig har hengt ut. Vi får se hva tiden fremover bringer...

Det har ikke kommet noen beklagelse fra bloggeren. Så hvis det er noe opprydding på gang, så er i alle fall det ett punkt som er langt nede på listen hennes.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Puffin skrev:
 

 

 

 

Veldig enig med dere tre.

Dette er et slags veiskille og vi får se hva som kommer ut av det. Å erkjenne, rydde opp og stå i det er det eneste riktige nå. Håper hun gjør det.

Enig at det er det eneste riktige for henne. Det aller beste alltid, er å legge seg flat, innrømme feil og unnskylde de involverte. Da kommer man unna med det meste og kan fortsette litt klokere. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med AB og de rundt henne,  for at hun har klart å sette seg i en slik forferdelig situasjon.  Jeg føler også med de som har blitt utsatt for AB. 

Det eeneste som nytter er at AB ordner  opp etter seg.  Om hun later som ingenting og fortsetter som før vil det nok mest sannsynlig skade mer på sikt.

Jeg heier på at AB nå gjør det som er rett, og at det som har skjedd kan være en lærepenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at hun kommer til å legge seg flat..

i kommentarfeltet under siste innlegg på IG er det en som skriver at hun håper de kan treffes og skravle en dag, og hvor AB svarer henne med at hun må passe seg for å bli for god venn med henne for de som står henne nær får mye dritt de og..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Asti skrev:
 

Jeg føler med AB og de rundt henne,  for at hun har klart å sette seg i en slik forferdelig situasjon.  Jeg føler også med de som har blitt utsatt for AB. 

Det eeneste som nytter er at AB ordner  opp etter seg.  Om hun later som ingenting og fortsetter som før vil det nok mest sannsynlig skade mer på sikt.

Jeg heier på at AB nå gjør det som er rett, og at det som har skjedd kan være en lærepenge. 

Jeg er enig. Hvis jeg hadde vært henne, ville jeg lagt en ny forretningsstrategi og meldt meg på kommunikasjonskurs.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Asti skrev:
 

Jeg føler med AB og de rundt henne,  for at hun har klart å sette seg i en slik forferdelig situasjon.  Jeg føler også med de som har blitt utsatt for AB. 

Det eeneste som nytter er at AB ordner  opp etter seg.  Om hun later som ingenting og fortsetter som før vil det nok mest sannsynlig skade mer på sikt.

Jeg heier på at AB nå gjør det som er rett, og at det som har skjedd kan være en lærepenge. 

Og mest av alt syns jeg synd på hennes fire aller nærmeste. De bor på et lite sted og dette blir snakket om. Ikke morsomt å være tenåring og oppleve dette. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har noen ufattelig grandiose tanker om hvor mange som bryr seg en dritt om hva hun gjør og hvem hun gjør det med. 

Hvem er alle disse som har så store problemer med at hun har en yngre kjæreste? 11 år er ikke store aldersforskjellen, hverken den ene eller den andre veien, så lenge partene er såpass voksne.

Hvem er det som snakker dritt, som kaller henne hore og fitte? 

Hvem er det som ikke unner henne fremgang og økonomisk trygghet?

Hun har gravd denne graven selv, og eneste måten jeg kan ha medfølelse med henne på er om hun ber om unnskyldning, slutter å selge ungene og slutter å oppføre seg som om verden skylder henne noe.

Bli voksen, ta tak og ta ansvar. Da kan du få min respekt. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Ja - hjertet kan blø, og man kan gråte for Anne Brith.

Men det faktum at hun selv er skyld i sin undergang som blogger går ikke an å komme fra.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...