Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Puffin skrev:
 

Hvorfor hopper LKE inn i debatten på SOME-gruppa og tar HPNH/AnneBrith i forsvar?? Skjønner ikke helt hvor han vil med dette.. eller jo vent, så lenge det kan spinnes til at folk diskuterer PERSON og ikke SAK så må alle bare holde kjeft for dette er sjikane og hets... 

Hvor ser du at han skriver?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eksiltronder
Akkurat nå, Mrs O'Donell skrev:
 

Hvor ser du at han skriver?

Som vanlig holder han diskusjonen under en annen kommentar i innlegget. Jeg mistenker at han ikke ønsker at folk skal få varsel om hva han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs O'Donell said:
 

Hvor ser du at han skriver?

Han er i diskusjon med noen inne på HPNH sin kommentar på HPNH sitt innlegg i SOME-gruppa på Facebook. Han mener folk kun går etter person og ikke sak. 

1 minutt siden, eksiltronder said:
 

Som vanlig holder han diskusjonen under en annen kommentar i innlegget. Jeg mistenker at han ikke ønsker at folk skal få varsel om hva han skriver.

Det kan være. Jeg skjønner ikke at han mener folk går på person og er kun opptatt av det. Når noen har ytret noe så følger det dem ofte videre i diskusjoner innen samme tema!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:
 

Toget til suksess har fått motortrøbbel?

Hun kommer jo aldri til å slutte å blogge, hva skal hun da leve av? Og hvilke røde løpere skal hun da skride opp?

Snakk om å grave sin egen grav. Som typisk er for mennesker uten selvinnsikt og sperrer drog hun det for langt og har ødelagt for seg selv.

Takk til 'Brita' som sto frem, til BOTB og @FruJohansen.  Det er få personer som har provosert meg mer enn denne bloggeren. Hun stiller faktisk på linje med Sylvi Listhaug. 

Beklagelgvis, så lenge media ikke kaster seg over dette, så er det bare vi her inne (og noen få til) som har fått med oss det som har skjedd. Håper virkelig at noen som sitter på dokumentasjonen har varslet media. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:
 

Toget til suksess har fått motortrøbbel?

Hun kommer jo aldri til å slutte å blogge, hva skal hun da leve av? Og hvilke røde løpere skal hun da skride opp?

Snakk om å grave sin egen grav. Som typisk er for mennesker uten selvinnsikt og sperrer drog hun det for langt og har ødelagt for seg selv.

Takk til 'Brita' som sto frem, til BOTB og @FruJohansen.  Det er få personer som har provosert meg mer enn denne bloggeren. Hun stiller faktisk på linje med Sylvi Listhaug. 

Hun er på mange måter verre. AB bruker barna sine for å tjene penger, kommer med konkrete trusler mot enkeltpersoner, og offentliggjør personopplysninger om folk som ikke har gjort noe galt. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
5 minutter siden, Veslefrikk skrev:
 

Beklagelgvis, så lenge media ikke kaster seg over dette, så er det bare vi her inne (og noen få til) som har fått med oss det som har skjedd. Håper virkelig at noen som sitter på dokumentasjonen har varslet media. 

Media har fått meldinger. Om de vil/kan lage en sak er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, formula skrev:
 

Media har fått meldinger. Om de vil/kan lage en sak er noe annet.

Så bra! Håper virkelig at noen tør/ønsker å lage en sak på det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det så vanskelig for AB å stå for det hun har sagt/gjort og heller komme med en skikkelig unnskyldning? Nå slettes blogginnlegg over en lav sko, de siste to innleggene er gjesteinnlegg som roser bedriftseieren, og AB selv er som sunket i jorden. Må da være mye bedre å gå ut med et skikkelig innlegg på bloggen hvor hun beklager og eventuelt forklarer? 

Jeg skjønner at det kan føles som en heksejakt og personlige angrep når det er mange som kommer med kritikk samtidig. Men måten bedriften har håndtert denne og tidligere tilbakemeldinger og kritikk på, bidrar nok til å fyre opp under engasjementet til kritikerne. Dessverre for AB har kritikerne funnet andre fora hvor de kan uttale seg, og bedriftseieren har mistet kontrollen. Får ikke slettet og blokkert det som ligger på BOTB... Og plutselig var ikke alle kritikerne anonyme lengre... 

Hva med å utforske et nytt ord? Ydmykhet. Min erfaring er at det pleier å fungere i krevende sammenhenger.. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB tror det holder å slette innlegg og at folk da vil glemme hva hun har gjort. Hvis hun virkelig vil at folk skal endre syn på henne så tar hun kontakt med alle hun har trakassert, ber om unnskyldning og endrer måten hun bruker SoMe. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På IG, i bioen, linker hun til en YTkanal (VillaPerlesukker). Har hun alltid hatt denne lenken der? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Puffin skrev:
 

Hvorfor hopper LKE inn i debatten på SOME-gruppa og tar HPNH/AnneBrith i forsvar?? Skjønner ikke helt hvor han vil med dette.. eller jo vent, så lenge det kan spinnes til at folk diskuterer PERSON og ikke SAK så må alle bare holde kjeft for dette er sjikane og hets... 

hvor kan man se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Instagram snakker hun om lukkede/nye dører og at hun er overbevist om at Gud viser henne en ny. Vel, dersom jeg hadde trodd på Gud håper jeg han hadde hatt viktigere ting å henge fingrene i enn bloggere som outes og må finne en ny måte å tjene til livets opphold på... 

Men ønsker henne lykke til, håper hun kan finne noe uten eksponering av barn og drama som hun trives med og har det bra med seg selv i.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, formula skrev:
 

Media har fått meldinger. Om de vil/kan lage en sak er noe annet.

Er Pål Vegard Hagesæther, som skrev Influenser-epidemien i Aftenposten, kontaktet?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Carrosen skrev:
 

På Instagram snakker hun om lukkede/nye dører og at hun er overbevist om at Gud viser henne en ny. Vel, dersom jeg hadde trodd på Gud håper jeg han hadde hatt viktigere ting å henge fingrene i enn bloggere som outes og må finne en ny måte å tjene til livets opphold på... 

Men ønsker henne lykke til, håper hun kan finne noe uten eksponering av barn og drama som hun trives med og har det bra med seg selv i.

dama sanker medlidenhet....som en trassig tenåring: nå sletter jeg ting- se her, se på meg, se da!Hun kommer aldri til å slutte å blogge - un er for gjerrig til å takke nei til den inntekt

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, terrasuave skrev:
 

dama sanker medlidenhet....som en trassig tenåring: nå sletter jeg ting- se her, se på meg, se da!Hun kommer aldri til å slutte å blogge - un er for gjerrig til å takke nei til den inntekt

Ja, hva annet skulle hun leve av som gir «millioninntekt», sponsede klær, hår, sminke, og kanskje det viktigste: Være på TV og få gå på rød løper?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Carrosen skrev:
 

På Instagram snakker hun om lukkede/nye dører og at hun er overbevist om at Gud viser henne en ny. Vel, dersom jeg hadde trodd på Gud håper jeg han hadde hatt viktigere ting å henge fingrene i enn bloggere som outes og må finne en ny måte å tjene til livets opphold på... 

Men ønsker henne lykke til, håper hun kan finne noe uten eksponering av barn og drama som hun trives med og har det bra med seg selv i.

Altså, blande Gud inn i dette? Hvor dypt  kan man synke?:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Carrosen skrev:
 

På Instagram snakker hun om lukkede/nye dører og at hun er overbevist om at Gud viser henne en ny. Vel, dersom jeg hadde trodd på Gud håper jeg han hadde hatt viktigere ting å henge fingrene i enn bloggere som outes og må finne en ny måte å tjene til livets opphold på... 

Men ønsker henne lykke til, håper hun kan finne noe uten eksponering av barn og drama som hun trives med og har det bra med seg selv i.

Kommentarfeltet under det Instagram-innlegget er nok en god ego-boost for AB i stormen. Mye hjerter og skryt av hvor fin og god og fantastisk hun er. Folk som er sååååå glade for å kjenne henne og gleder seg til å møtes igjen osv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt sånn jeg, at nå er det tydelig at det skjer et eller annet. Kanskje noe har begynt å gå litt inn, men at AB desperat prøver å finne en løsning for hvordan hun kan lande på beina ut av dette. Ingen tvil om at det er tøft å oppleve så mye kritikk, selv om hun har lagt opp til det selv. 

Er kanskje ikke så dumt nå å ta et skritt tilbake, og sentre ballen over til AB og gi henne litt tid og armslag. 

Ingen tvil om at dama tar noen valg på sosiale medier som mange her, inkludert meg, er svært uenige i, men det er ikke langt unna å bli en heksejakt hvor nesten alt som kommer ut kritiseres. Selv om det er kritikk og ikke hets, så går det kanskje an å holde litt tilbake, og gi dama sjans til å rydde opp? 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...