Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg tenker det hele blir en farse hvis ikke AB tar til ordet snart. Ble kvalm rett og slett av snapene hennes med Bride to Be i går.....helt uanfektet liksom. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fjugur skrev:
 

Et par sider bakover, ligger det en liste... 

Listen ble moderert bort - begrunnet med "Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, ryktespredning, avsporinger, innlegg som oppfordrer til aksjon mot bedrifter som ikke får tilsvarsrett (jmf. Vær Varsom plakaten paragraf 4.15)"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sperret for kommentarer på innleggene rundt AB-GATE på Stort og smått-gruppa. Noen stiller spørsmål til hvorfor. Spent på svar. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vipser skrev:
 

Nå er det sperret for kommentarer på innleggene rundt AB-GATE på Stort og smått-gruppa. Noen stiller spørsmål til hvorfor. Spent på svar. 

Lå vel også lenke der tidligere i dag med siste innlegg fra BOTB - men finner den ikke igjen. Spørs om det er sterke krefter i sving i bakgrunnen....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som LM også er innblandet i suppen, syns jeg det er på sin plass at media tar tak i dette! Hårreisende at AB får dure fram på dette viset...

Endret av *Prøver igjen*
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Jeg kan faktisk skjønne hvorfor det blir stengt for diskusjon under nye innlegg. De som har interesse av saken følger nok opp på egenhånd tenker jeg, uten at hvert eneste innlegg fra BOTB trenger å deles. Det blir litt lynsjestemning til tider (coming from en som selv har diskutert under flere av de siste postene). Ingen grunn til å bygge opp under KGs dårlige rykte tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel innafor å legge ut listen over ABs samarbeidspartnere igjen, men uten å oppfordre til noe som helst. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
24 minutter siden, Vipser skrev:
 

Nå er det sperret for kommentarer på innleggene rundt AB-GATE på Stort og smått-gruppa. Noen stiller spørsmål til hvorfor. Spent på svar. 

De skulle vel aller helst sett til at vi her også fikk munnkurv og at tråder om AB ble stengt her og. Lenge leve ytringsfriheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, eksiltronder skrev:
 

Jeg kan faktisk skjønne hvorfor det blir stengt for diskusjon under nye innlegg. De som har interesse av saken følger nok opp på egenhånd tenker jeg, uten at hvert eneste innlegg fra BOTB trenger å deles. Det blir litt lynsjestemning til tider (coming from en som selv har diskutert under flere av de siste postene). Ingen grunn til å bygge opp under KGs dårlige rykte tenker jeg.

Jada, men også den forrige er stengt. Det første innlegget er laaaaangt ned på siden, men fortsatt åpent. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
55 minutter siden, Vipser skrev:
 

Jada, men også den forrige er stengt. Det første innlegget er laaaaangt ned på siden, men fortsatt åpent. 

Admin har sikkert bare glemt å stenge den - men siden du nevner den her nå, så skal du ikke se bort ifra at de straks stenger den også🤣 Her følges det med til enhver tid virker det ut som👀

 

Ser at mange reagerer på at trådene har blitt stengt inne på SoMe-gruppa. Godt å vite at folk enda ikke har blitt redde for å bli kneblet av hackermamsen.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tanker har Davidsen og ML angående truslene som er kommet fra dem begge mot bloggomtoppbloggere nå i etterkant? Jeg trodde ikke det var mulig for Davidsen å avkle seg mer enn det som allerede er gjort men der tok jeg feil gitt.. 🤔 

Hva tenker ML om omdømmet sitt nå i etterkant av utspillene på FB? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, nicecar skrev:
 

Admin har sikkert bare glemt å stenge den - men siden du nevner den her nå, så skal du ikke se bort ifra at de straks stenger den også🤣 Her følges det med til enhver tid virker det ut som👀

 

Ser at mange reagerer på at trådene har blitt stengt inne på SoMe-gruppa. Godt å vite at folk enda ikke har blitt redde for å bli kneblet av hackermamsen.

Davidsen har virkelig satt seg selv i en gjørme.. Mine tanker går til hennes familie som også blir påvirket av dette.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snaskesnusken skrev:
 

Davidsen har virkelig satt seg selv i en gjørme.. Mine tanker går til hennes familie som også blir påvirket av dette.

Hun? Hun er jo uskyldigheten selv oppi dette....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trollmora skrev:
 

Hun? Hun er jo uskyldigheten selv oppi dette....

Ja, ja.. alle andre hetser.. 😏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, norovirus skrev:
 

Hehehe, nå må ikke paranoian ta helt over her😂 Saken er en blogger, som har skrevet seg litt for langt utpå glattisen. Hun er et helt vanlig menneske. Tipper at hun ikke ønsker at dette skal få større dimensjoner ved å hacke enhver negativ røst.

Vi snakker ikke om Kim Jong-Un , Anne Brith Davidsen er en 4-barns mor fra Sørumsand. Og ja, jeg tipper også at hun er forbannet over at ting ikke går hennes vei om dagen... , men kvinneguiden drar det liiiitt langt kanskje?😜   

Jeg nevnte dette for å si at det ikke er greit å bruke slike skremme-taktikker mot andre. Man innrømmer jo at det handler om et øyeblikks paranoia så ser det ikke på den måten at man drar det langt. Det er jo bare lufting av tanker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...