Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 timer siden, formula skrev:

Hva skjedde med at barna skulle skjermes fra some? Har Anne Brith glemt at hun fikk store oppslag i media, der hun forkynte at barna ikke skulle være en del av bloggen? Nå er eksponeringen av den yngste tilbake med full kraft, og vi får ta del i hans tanker rundt en milepæl i livet, vi får vite hvem som kan hente ham og selvsagt bilde. Selv om hun uttalte at bildene av barna skulle slettes fra blogg og instagram, så serveres det med jevne mellomrom nye. Hun rådet til og med andre bloggere til å ikke eksponere barna sine i sosiale medier. At hun ikke skammer seg!  https://www.tv2.no/a/9900480/

Må også si at jeg får hakeslepp av å lese hva slags beskjed mor gir til barnet :

"Jeg har alltid sagt at jeg gruer meg til han blir stor. Ikke voks opp! Du blir lurt, bruker jeg å si."

Det er vel bare de eldste som skal skjermes. I linken du refererer til står det nemlig
«Nå som barna begynner å få seg jobber, velge skoler, utmerke seg på områder i livet, skal de få lov til å gjøre det uten at jeg forteller om det. Og uten at andre diskuterer det»
Det er jo (heldigvis for mor sjøl sin del) ikke aktuelt for minsten enda, så da er jo alt greit måskjønne.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, formula skrev:

Ja, hva er det med den ringen? Hadde hun fått ringen av ham, hadde det nok ikke vært så hemmelig. Mener det tidligere ble skrevet et innlegg om en ring av plast han tredde på fingeren hennes, med tittelen "Han gav meg en ring"( eller noe i den dur). Hun linker dessuten til butikken den er kjøpt, men reklame er det ikke.

I allefall kjemper AB beinhardt for å få kjæresten til å framstå som romantisk - noe han tydelig ikke er. Her legges det ut om dans på bryggen, sovne og våkne tett inntil hverandre og jeg vet ikke hva. Mens kjæresten svarer "hun lager gode desserter og er snill med meg" når han blir spurt om hva han liker best ved henne. Vi får også en grundig innføring i hvor lite koselig det må være å spise ute med denne dama.

Hun vil ha romantikk, koste hva det koste vil. Og det virker nærmest umulig å få til i dette forholdet:fnise:. Kanskje det hun mener med ordene: "...selv om Erik til tider for meg kan føles som en «hard nøtt å knekke»

Ja innlegget til Erik 32 Bærum satt henne ikke akkurat i et godt lys. Jeg hadde kviet meg for å spise ute med henne , men overrasker meg ikke. Hun kommer jo i konflikter med de fleste(ikke spekulasjoner dokumentert heftig på hennes egen blogg)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det tippa for AB !! Har bestemt seg for å le 3 ganger daglig til bestemte klokkeslett , legge seg kl 22 , stå opp kl 5 . Tipper Erik synes det er kos når de har ferie og barnefri . AB tegner et rosenrødt bilde av forholdet , sovner og våkner med armene rundt hverandre . Hvor fornøyd tror hun en gutt på 32 år er med dette opplegget i ferien sin , men det må danses etter hennes pipe , han MÅ være bonuspappa , han MÅ tåle at hun utleverer han i bloggen sin og Han MÅ også godta at det blir lagt ut bilder av han. Hun synes hun ofrer seg når hun blir med båt tur og bader fra brygga . Er det mulig å være så selvopptatt og egoistisk ??

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lkk skrev:

Nå har det tippa for AB !! Har bestemt seg for å le 3 ganger daglig til bestemte klokkeslett , legge seg kl 22 , stå opp kl 5 . Tipper Erik synes det er kos når de har ferie og barnefri . AB tegner et rosenrødt bilde av forholdet , sovner og våkner med armene rundt hverandre . Hvor fornøyd tror hun en gutt på 32 år er med dette opplegget i ferien sin , men det må danses etter hennes pipe , han MÅ være bonuspappa , han MÅ tåle at hun utleverer han i bloggen sin og Han MÅ også godta at det blir lagt ut bilder av han. Hun synes hun ofrer seg når hun blir med båt tur og bader fra brygga . Er det mulig å være så selvopptatt og egoistisk ??

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke kommentere dette omreisende sirkuset. Men ja, det er tydeligvis mulig, også tenker jeg at han er ett fritt menneske. Bare å trekke seg fra sirkus AB når han selv ønsker. Tydeligvis stortrives han i forholdet, føler seg ikke innvadert som vi på utsiden tror. Nei, vet du hva, tenker de to er av samme ulla og stortrives i hverandres selskap. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, formula skrev:

Ja, hva er det med den ringen? Hadde hun fått ringen av ham, hadde det nok ikke vært så hemmelig. Mener det tidligere ble skrevet et innlegg om en ring av plast han tredde på fingeren hennes, med tittelen "Han gav meg en ring"( eller noe i den dur). Hun linker dessuten til butikken den er kjøpt, men reklame er det ikke.

I allefall kjemper AB beinhardt for å få kjæresten til å framstå som romantisk - noe han tydelig ikke er. Her legges det ut om dans på bryggen, sovne og våkne tett inntil hverandre og jeg vet ikke hva. Mens kjæresten svarer "hun lager gode desserter og er snill med meg" når han blir spurt om hva han liker best ved henne. Vi får også en grundig innføring i hvor lite koselig det må være å spise ute med denne dama.

Hun vil ha romantikk, koste hva det koste vil. Og det virker nærmest umulig å få til i dette forholdet:fnise:. Kanskje det hun mener med ordene: "...selv om Erik til tider for meg kan føles som en «hard nøtt å knekke»

Hva slags uttalelse er det? Hvem sier sånt om en kjæreste/partner? Skal han knekkes/formes? Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer rett og slett ikke over innlegget om den drepte 13-åringen. Jeg blir fysisk uvel av at hun skal sko seg på noen andre sin ulykke. Så vannvittig usmakelig at jeg har ikke ord.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, minister-mio skrev:

Jeg tester ut nesespray etter tips fra ei venninne, her er puppene mine

Hvor ser man dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Jeg tester ut nesespray etter tips fra ei venninne, her er puppene mine

:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at hun skal leve for 2500 kr måneden og samtidig skal bruke litt over 1200 kr i måneden på klesvask. 

Jeg skjønner godt at det er greit å få tidsklemma til å gå litt lettere innimellom, og benytte seg av både vaskehjelp og klesvaskhjelp, men da hadde jeg ikke samtidig skrytt av å prøve å levere sparsomt. Det blir bare feil. 

 

Men én ting hun godt kan roses for er at hun krediterer andre bloggere i forbindelse med matoppskrifter. Kjenner jo til andre matbloggere som er mest opptatt av å ta mest mulig ære selv... noe som er særdeles lite flatterende! Men AB nevner trines matblogg i innlegget om muffins. Kudos! Har hun det for vane? Har ikke lest så mye på bloggen hennes tidligere jeg, så vet ikke..  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Marimba skrev:

Fascinerende at hun skal leve for 2500 kr måneden og samtidig skal bruke litt over 1200 kr i måneden på klesvask. 

Jeg skjønner godt at det er greit å få tidsklemma til å gå litt lettere innimellom, og benytte seg av både vaskehjelp og klesvaskhjelp, men da hadde jeg ikke samtidig skrytt av å prøve å levere sparsomt. Det blir bare feil. 

 

Men én ting hun godt kan roses for er at hun krediterer andre bloggere i forbindelse med matoppskrifter. Kjenner jo til andre matbloggere som er mest opptatt av å ta mest mulig ære selv... noe som er særdeles lite flatterende! Men AB nevner trines matblogg i innlegget om muffins. Kudos! Har hun det for vane? Har ikke lest så mye på bloggen hennes tidligere jeg, så vet ikke..  

Hun tør vel ikke annet. Trine er jurist og kjent for å ha bein i nesa. Hun vil nok ikke finne seg i at noen av hennes oppskrifter blir misbrukt.  

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lkk skrev:

Nå har det tippa for AB !! Har bestemt seg for å le 3 ganger daglig til bestemte klokkeslett , legge seg kl 22 , stå opp kl 5 . Tipper Erik synes det er kos når de har ferie og barnefri . AB tegner et rosenrødt bilde av forholdet , sovner og våkner med armene rundt hverandre . Hvor fornøyd tror hun en gutt på 32 år er med dette opplegget i ferien sin , men det må danses etter hennes pipe , han MÅ være bonuspappa , han MÅ tåle at hun utleverer han i bloggen sin og Han MÅ også godta at det blir lagt ut bilder av han. Hun synes hun ofrer seg når hun blir med båt tur og bader fra brygga . Er det mulig å være så selvopptatt og egoistisk ??

Trofekjæreste? Får jo gopro kamera i påskeegget og andre dyre gaver. Selv om at barna ikke får ting, fordi at de må spare til hus.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Puffin skrev:

Jeg kommer rett og slett ikke over innlegget om den drepte 13-åringen. Jeg blir fysisk uvel av at hun skal sko seg på noen andre sin ulykke. Så vannvittig usmakelig at jeg har ikke ord.

Nå er det ganske mange som har reagert offentlig på denne grusomme  saken.  AB sin reaksjon er helt akseptabel. Hun skor seg ikke på den, men som oss andre er hun sjokkert. Som blogger reagerer hun på bloggen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Nor skrev:

Nå er det ganske mange som har reagert offentlig på denne grusomme  saken.  AB sin reaksjon er helt akseptabel. Hun skor seg ikke på den, men som oss andre er hun sjokkert. Som blogger reagerer hun på bloggen. 

Blandet med Gantkopp og Helvetesuken (bok). Veeel...

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2018 den 21.54, Pittelille skrev:

Hun som frontet «Torokassen» og har vist gang på gang at hun ikke har peiling på mat... Hvordan i all verden kan hun klage på maten hele tiden? 🤔

Det var sikkert et innpakket forsøk på å fortelle leserne at hun er matkyndig (f.eks. ala Hellstrøm, -som i sin fulle rett som kokk kunne gjort det samme, til tross for at det hadde vært frekt). Men, Hellstøm eller andre matkyndige folk hadde nok sjekket restaurantens omdømme/kvalitet på forhånd før han/de valgte å spise der. 

For meg virker dette litt uromantisk, de er jo tross alt et ferskt par. Ser for meg en hel masse styr med pizza understekt, overstekt, kjefting og mas fra damen, i stedet for å overse det, se hverandre inn i øynene og nyte den forholdsvis nye forelskelsen dem i mellom. 

PS: Neste uke kommer det nok et gjesteinnlegg fra typen om hvor romantisk hun er 🙄

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en puteflau person hun er! Er innom bloggen for første gang på meget lenge, interesserte meg for innlegget Kjøleskapsgrøt. Der skriver hun For meg som nå snart starter opp med fokus på økonomisk hushold, er en slik frokost som dette perfekt.

Legger merke til at hun først NÅ SNART starte opp med fokus på ØKONOMISK HUSHOLD. Kanskje burde begynt og tenke på dette litt før?? Når man er 43 bør man ha bedrevet økonomisk hushold i årtier mener nå jeg. 

Ingenting henger på greip med Anne Brith. Alt jeg ser er en dame i full 40årskrise som prøver og prøver å klore seg fast i et overfladisk blogglandia. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Økonomisk hushold? Hun har jo pratet om sparing og budsjett i flere år. Men spesielt økonomisk kan hun jo ikke være, de budsjettene hennes ryker jo så fort hun har lyst på noe nytt til seg selv eller guttevalpen. I tillegg er jo 3 bedrifter kjørt på dunken,så penger er vel ikke hennes sterkeste side🙄

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha soset bort 15.000,- på app-er, så er vel et økonomisk hushold noe hun kunne trenge å øve på..

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hjelpes, skal hun begynne med de budsjett-greiene sine igjen?

 

Jeg antar at hensikten med budsjett-greiene er å holde et slags teorikurs for leserne, hun har neppe intensjoner om å gå foran som et godt eksempel, da må hun jo droppe og tigge spons. Hun må begynne og vaske huset og klærne selv og selv hjelpe ungene med lekser. Hun må tråle matbutikker etter Toroposer, på tilbud, og fryseren må begynne å produsere mat igjen. Hun må bremse gavedrysset til sin utkårede og skjønnhetspleien får hun stå for selv. Og det vet alle at hun ikke har tid til, for hun har en mye mer krevende jobb enn alle oss til sammen.

For å være ærlig bør hun finne et annet tema å skrive om enn økonomi. Hun har to-tre konkurser bak seg og så mye gjeld at hun ikke kan kjøpe egen bolig i en alder av 43. Og i det siste har vi flere ganger blitt minnet om hennes totale mangel på økonomistyring. Hvem "mister" hundretusenognoe fra kontoen sin, og så vet hun ikke hvordan hun sjekker nettbanken i helga? Og nå ble hun "svindlet" for 15 000 fordi hun ikke holder styr på abonnementer. Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...