Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest formula

Den Anne Brith, den Anne Brith....hvorfor denne aggresjonen mot lesere og mennesker rundt henne generelt? Den tyter fram i nær sagt hvert blogginnlegg:

 "Dere som lever av å trykke andre ned" "Dere som behandler andre som søppel" "Dere som skriver dritt i kommentarfeltet". Og som advarer sin lille 5-åring med ordene - "når du blir stor blir du lurt."

Vi har alle vårt å slite med, men at hun ikke ser selv hvordan hun blottlegger sine egne problemer med disse stadige angrepene på mennesker rundt seg? Hadde det ikke vært bedre for  AB å ta disse følelsene med fagfolk? Det eneste hun oppnår er å skyve folk i sin nærhet unna, og å tiltrekke seg noen tusen lesere som nærmest med skrekkblandet fryd observerer denne kampen mot egne, indre demoner. Er det virkelig verdt det?

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg trengt tips om økonomien er det ikke denne bloggeren jeg hadde satt min lit til........ 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lader nok opp til et 'jordskjelv' igjen 🙈 det har jo være forholdsvis rolig og lite A-innlegg på bloggen i sommer 😂

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom snap-kurset! Plakater med alle pengene hun skal tjene. På en gigaplakat på veggen og en enda større plakat i taket. Det skal visst virke veldig triggende på noe (orket ikke høre på henne).

Selv har jeg den oversikten i en kalender fra Moleskine, og regnskapet har jeg på macen. Tror jammen jeg skal tipse AB om at det er mye mer praktisk enn alle post-it lappene, som kan falle ned og lage kaos i regnskapet. Jeg har i alle fall skjønt hvorfor hun roter så himla mye med penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dog - første gang jeg hører hun snakke "ærlig" om sitt økonomiske rot på snap. Får følelsen av at hun gjerne har pyntet på sannheten tidligere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

For noe svada; dette postitopplegget er bare for å skryte av hennes økonomi. Og at "alle kan gjøre det, bare sett deg mål!!" er den største BS ever. Alle kan tjene 100,000kr hvis de skor seg på clickbait av drapet på 13år gamle jenter og ellers selger både seg selv og familien på en uhyre usmakfull, kritikkverdig og feil måte. Det er en grunn til at folk flest ikke er villige til det... Heller tjene 1/4 av det hun tjener pr mnd, enn å leve hennes liv. Takk som byr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

Dog - første gang jeg hører hun snakke "ærlig" om sitt økonomiske rot på snap. Får følelsen av at hun gjerne har pyntet på sannheten tidligere.

Njaaa ... Som sagt orket jeg ikke høre på henne, men hvis hun innrømmer økonomisk rot - er det nok mer i samme kategori av nedsnakking av seg selv for å sanke sympati, - som SEs «selv jeg (som er så pen og søt) har dager hvor jeg ikke liker speilbildet mitt», altså «selv jeg (som er så rik) klarer ikke alltid å ha orden i økonomien». Ikke gå på limpinnen, det er bare spill for galleriet. 

PS Ikke er hun rik, og måten hun tjener penger på er en ganske shady business med eksponering av mindreårige, skjult reklame, halve trusler om negativ omtale dersom spons ikke kommer, og uthenging av naboer og skolebarns foreldre ...

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Ikke det at Anne Brith er gammel, men det ser da fryktelig gammeldags ut med de lappene?! Trodde ikke slike systemer var i bruk i dag. Hun får jo til stadighet høre at folk lurer på hvordan hun orker å jobbe mye som hun gjør, kanskje hun kunne spart litt tid med mer moderne løsninger og måter å planlegge på?

Det at hun jobber så ekstremt mye rimer dårlig med ukevis med snapping av bad og båtliv forresten, kombinert med nærmest null blogging. Så, hun har tydeligvis andre, hemmelige jobber utenom bloggen, som alle andre bloggere har. For hektiske hverdager har de, selv når bloggen sjelden oppdateres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Leste jeg feil, eller skrev hun at hun 'kler båten'????

Jeg bare....🙈🙈🙈

Hun skrev så. Hun drømmer høyt, om man kan si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Leste jeg feil, eller skrev hun at hun 'kler båten'????

Jeg bare....🙈🙈🙈

Hvilken båt er det snakk om? Den harry båten med LED-lys?? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le litt da jeg hørte henne på Snap nå. "Roma ble ikke bygd på en dag" :fnise:  Rom, kanskje :opplyser:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Diamant skrev:

Måtte le litt da jeg hørte henne på Snap nå. "Roma ble ikke bygd på en dag" :fnise:  Rom, kanskje :opplyser:

Pytt pytt. Roma eller Romerriket, ikke store forskjellen ... 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Truka skrev:

Kan bare ikke klare å like noe ved den damen. 

Godt råd. Dropp og les om henne og kommenter henne, du trenger ikke omgi deg med ting du ikke liker 👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nor skrev:

Godt råd. Dropp og les om henne og kommenter henne, du trenger ikke omgi deg med ting du ikke liker 👍

Takk for et godt råd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Nor skrev:

Godt råd. Dropp og les om henne og kommenter henne, du trenger ikke omgi deg med ting du ikke liker 👍

Lesertallene hennes tyder på at mange har gjort akkurat som du foreslår. :jepp:

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...