Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Tynn suppe dette! Intetsigende om baby. Tydelig utblåst mage for å skape spekulasjoner. Så mange spørsmål og få svar sier aB.. ja... blir ofte sånn med henne 

Hinting om huskjøp på snap

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, LilleSnupp said:

Hun er like kreativ som fra virkeligheten innleggene i ukebladene.

Der oppsummerte du bloggen i en’ setning 😂👏🏻

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Døgnvill skrev:

Der oppsummerte du bloggen i en’ setning 😂👏🏻

Minner litt om det gamle bladet " Det Sanne" som var basert på historier fra USA.  Skikkelig søtsuppe rosa enhjørninger på råsa skyer,  hvor alt ender lykkelig 😂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pæddan skrev:

Minner litt om det gamle bladet " Det Sanne" som var basert på historier fra USA.  Skikkelig søtsuppe rosa enhjørninger på råsa skyer,  hvor alt ender lykkelig 😂

"Det Sanne" ♥️ 

*elskpå* :mynona:

Endret av Perle
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. De aller fleste barn gleder deg til skolestart om noen uker.  Noen gjør det ikke. I denne sosialemedieverden er mobbing  tragisk, av så mye og så mangt. Utagerende foreldre er ikke lett og takle for tenåringer i starten av livet.

Endret av Yann
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er utopi å tro at man kan skjerme 11-åringer for det som skjer på nettet. 

På kurs om nettvett oppfordres man heller til å ha dialog og følge med hva de vier tiden sin til, heller enn å legge ned forbud. Årsaken er at forbudene frukt ofte smaker best,  men viktigst av alt at dersom noe er forbudt så vil de skjulefor deg hva de ser på og du får ikke tatt de nødvendige samtalene.

En skal heller ikke stikke under en stol at noen barn faktisk ikke har foreldre som ikke er i stad til å hjelpe barna sine med alt det problematiske de kan møte bare et tastetrykk unna.

En trenger ikke engang oppsøke blogger eller influencere. De trekkes frem av media i artikler og i TV programmer, slik at de fremstår som viktige mennesker. 

Men det er jo typisk bloggerargumentasjon å vri kritikk til å handle om den som kommer med kritikken. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes for et prosjekt dette båthuset er. Bare å glede seg til det er tid for en hel villa:tekola:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Scorpion57 skrev:

Hjelpes for et prosjekt dette båthuset er. Bare å glede seg til det er tid for en hel villa:tekola:

Og da kommer enda en clickbaits "Bærum kommune kaster oss ut av heimen"    Her hvor jeg bor heter det ikke båthus, det heter naust.  En plass det ikke er lov å bo for mennesker, ok for båter og tørrfisk ;)

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yann skrev:

Og da kommer enda en clickbaits "Bærum kommune kaster oss ut av heimen"    Her hvor jeg bor heter det ikke båthus, det heter naust.  En plass det ikke er lov å bo for mennesker, ok for båter og tørrfisk ;)

Bærum kommune er også nøye med at det ikke gjøres bruksendringer på bygninger i strandsonen. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte vel at naboer sjelden tillater bruksendring uten søknad (med mulighet for å klage) i Bærum Kommune. Dumt å offentliggjøre sånn triksing...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

Glemte vel at naboer sjelden tillater bruksendring uten søknad (med mulighet for å klage) i Bærum Kommune. Dumt å offentliggjøre sånn triksing...

Spesielt ikke hvis de allerede har vært i retten med naboene ang bruksrett eller hva det var. Da har kanskje ikke naboene så veldig høy toleransegrense heller. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Glemte vel at naboer sjelden tillater bruksendring uten søknad (med mulighet for å klage) i Bærum Kommune. Dumt å offentliggjøre sånn triksing...

Hva er det de trikser med? Skal de bruke naustet til noe annet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Kollontaj skrev:

De har laget oppholdsrom/soverom i båt-naustet. 

Smart å legge ut for all verden.   :klo:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kollontaj skrev:

De har laget oppholdsrom/soverom i båt-naustet. 

Det er ikke lov uten tillatelse fra kommunen 🤨 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Berga
10 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det er ikke lov uten tillatelse fra kommunen 🤨 

De som eier hytta, ikke AB og kjæresten, har kanskje søkt kommunen om bruksendring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Berga skrev:

De som eier hytta, ikke AB og kjæresten, har kanskje søkt kommunen om bruksendring?

Ja, det vil vise seg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette båthuset på hytta?

Edit: Svar til meg selv: Ja, naturligvis...

Endret av Rosalie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

Anne Brith lager clickbait av den 13 år gamle jenta som ble funnet død i dag. Man blir tom for ord, om hva man synes om AB. For ei _____________________________.
 

Sitat

 

På snapchat:
Ovrskrift på blogg-screenshot i bakgrunnen: "Jeg har ikke ord".

Tekst på snapchat: "Ved siden av meg ligger boken Helvetesuka, men mitt helvete kan ikke sammenlignes med dette:"

 

På bloggen: "Jeg har ikke ord"

"Det er nesten blitt sånn at jeg ikke klarer å logge meg på nettaviser om dagen. Den ene vonde nyheten etter den andre. I går og i dag toppet det seg. Først med Vibeke så med en uskyldig 13 år gammel jente.

Jeg blir tom for ord."

Nei anne brith. JEG blir tom for ord, for din manipulative kyniske og uempatiske holdning, som du viser ved å selge bloggen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...