Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Vitting skrev:

Anne Brith lager clickbait av den 13 år gamle jenta som ble funnet død i dag. Man blir tom for ord, om hva man synes om AB. For ei _____________________________.
 

På bloggen: "Jeg har ikke ord"

"Det er nesten blitt sånn at jeg ikke klarer å logge meg på nettaviser om dagen. Den ene vonde nyheten etter den andre. I går og i dag toppet det seg. Først med Vibeke så med en uskyldig 13 år gammel jente.

Jeg blir tom for ord."

Nei anne brith. JEG blir tom for ord, for din manipulative kyniske og uempatiske holdning, som du viser ved å selge bloggen din.

Ingenting er hellig for den dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også kommer den store kjærligheten med et gjesteinnlegg og bekrefter hvor usympatisk hun faktisk er. Usympatisk og en smule høy på seg selv...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. 👀 minner fra sommeren 2018: Kjæresten klager på all restaurantmat. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Vitting said:

Anne Brith lager clickbait av den 13 år gamle jenta som ble funnet død i dag. Man blir tom for ord, om hva man synes om AB. For ei _____________________________.
 

På bloggen: "Jeg har ikke ord"

"Det er nesten blitt sånn at jeg ikke klarer å logge meg på nettaviser om dagen. Den ene vonde nyheten etter den andre. I går og i dag toppet det seg. Først med Vibeke så med en uskyldig 13 år gammel jente.

Jeg blir tom for ord."

Nei anne brith. JEG blir tom for ord, for din manipulative kyniske og uempatiske holdning, som du viser ved å selge bloggen din.

Så forbanna kvalmt!!!!!!! Jeg spyr! 

En’ ting er de meningsløse og latterlige clickbaitgreiene hun driver med til daglig, men DETTE HER er så langt over kanten som man kan komme! Tenke seg til å sno seg på en så tragisk hendelse! 

Skam deg!!! Virkelig! Dette er lavmål selv til å være deg, AB!!!!!! 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som frontet «Torokassen» og har vist gang på gang at hun ikke har peiling på mat... Hvordan i all verden kan hun klage på maten hele tiden? 🤔

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pittelille skrev:

Hun som frontet «Torokassen» og har vist gang på gang at hun ikke har peiling på mat... Hvordan i all verden kan hun klage på maten hele tiden? 🤔

Fordi hun elsker oppmerksomhet - positiv eller negativ!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Vitting skrev:

Anne Brith lager clickbait av den 13 år gamle jenta som ble funnet død i dag. Man blir tom for ord, om hva man synes om AB. For ei _____________________________.
 

På bloggen: "Jeg har ikke ord"

"Det er nesten blitt sånn at jeg ikke klarer å logge meg på nettaviser om dagen. Den ene vonde nyheten etter den andre. I går og i dag toppet det seg. Først med Vibeke så med en uskyldig 13 år gammel jente.

Jeg blir tom for ord."

Nei anne brith. JEG blir tom for ord, for din manipulative kyniske og uempatiske holdning, som du viser ved å selge bloggen din.

Enig, og for ikke å snakke om bildet hun valgte å bruke. For dere som ikke vil gi klikk så er bildet av hendene hennes som holder en kopp der merket "Gant" blir fremhevet. Hun lager altså en clickbait av to tragiske hendelser, og illustrerer det med et bilde som ikke gjør noe annet enn å flashe merke. Classy :roll: 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pittelille skrev:

Hun som frontet «Torokassen» og har vist gang på gang at hun ikke har peiling på mat... Hvordan i all verden kan hun klage på maten hele tiden? 🤔

Fordi hun skulle kun bruke 2500 på de tre ukene barna var borte..... Hvis det ikke er sponset skulle det vel bli gratis uansett.

Å nei AB - Du er ikke svindlet for 15000kr. Hadde du fulgt med I timen, så hadde disse beløpene ikke bare blitt "trukket" fra konto. Det overrasker meg at du ikke har kontroll på brukskontoen din hvis det har "forsvunnet" 15000kr I løpet av noen mnd!!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun leve på 2500 kroner i tre uker? Tilbringer hun ikke disse ukene på "hytta" sammen med kjæresten og hans familie? Lite hyggelig med en gjest som ikke bidrar til felles mat+drikke og drivstoff til båten. Hun forventer vel også å bli spandert på hver gang de er ute på "date". 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Svindlet for over 15 000 kr faktisk...Utgifter til apper og spill er da vanligvis noe voksne mennesker har kontroll på? At det kommer som et sjokk etter flere måneder er helt utrolig, og vitner om at AB ikke helt har oversikten over egne utgifter. Småbeløp på under 500 kr merker man ikke. Joda, mange gjør det, selv uten å "passe ekstremt godt på." Går ut fra at Anne Brith har vært gjest og levd på vertskapet (kjæresten og foreldrene hans) for å få det til å gå rundt på 2500 kr i tre uker. Sikkert strek i regninga med klar beskjed fra kjæresten om de nye teppene til båthuset: "Da betaler du de selv! Og slik ble det."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

«Sjekk dette nå» 

Trenger ikke sjekke,jeg har kontroll på apper,ellers takk. Synes ikke 500kr er småbeløp heller😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg vært i det minste tvil om hensikter på bloggen til AB er de blåst bort nå . Hvordan kan hun være så kynisk og egoistisk å bruke andre’s dypeste sorg til egen vinning ??? Den dama er ikke sann !! Gjør alt for oppmerksomhet ikke bare på bloggen , men klager på alle naboer , foreldre i klassene til barna , fedrene til barna , klassevenner nordpå osv ... merkelig at det ikke ringer en bjelle om hennes egen oppførsel . På toppen av alt dette usympatiske skal hun nå spare penger ved å feriere på andres regning. Skal leve for 2.500 i 3 uker , stakkars mennesker som har fått henne så nært innpå.

 

 

 

 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget til Erik forteller mye om AB! - og de virker ikke til å være i nærheten av samme bølgelengde. For barnas del håper jeg dette ender før det blir flytting og felles hus.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Khloe P.T skrev:

Innlegget til Erik forteller mye om AB! - og de virker ikke til å være i nærheten av samme bølgelengde. For barnas del håper jeg dette ender før det blir flytting og felles hus.

Ja, det sier veldig mye om AB. Det vitner om et enormt stort behov for oppmerksomhet og for å sette seg selv over andre. Ikke at det er noe nytt og overraskende. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til å begynne med lekte jeg med tanken på at bloggeren Anne Brith var hurpete rollefigur, omtrent som skuespillere tar på seg usympatiske roller, og at personen Anne Brith var en vanlig dame med en kontroversiell foretningside. Med utdatert utdanning og to konkurser i lommen var det neppe så lett å få jobb. Og hun hadde 4 barn å forsørge. Hun så en nisje i underholdningsindustrien som ingen hadde fylt enda - "blogghurpe". 

Noen ganger virker det som om hun fremdeles forsøker å selge inn denne ideen, hun omtaler seg selv som søt og morsom, men de fleste innleggene hennes kommer tydeligvis fra hennes onde alter ego. Og de er så mange og kommer så ofte at man tenker at "you can't make this shit up". All tvil forsvant for min del da jeg selv ble gjenstand for raseriet hennes. Hun er faktisk så usympatisk som bloggen gir inntrykk av! Og det vil ingen ende ta og det spørs om det finnes en bunn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusen

Aldri har jeg sett en blogger som har vært så hensynsløs noen gang. Den clickbaiten forrige dagen er det mest usmakelige jeg noen gang har sett.  Og det av en såkalt voksen dame.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var det litt guilty pleasure å følge med innimellom på de snåle tingene hun foretok seg. Nå blir det alt for mye. Så vanvittig hensynsløs og rett og slett kvalm oppførsel på en godt voksen dame. Jeg har ikke ord. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...