Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 time siden, Berga skrev:

Ups. Ikke latterlig men ganske sprøtt/sjukt. 

Må innrømme at jeg lo litt når jeg leste det :ler2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Le tre ganger pr dag uansett hvor hun er. Da kan det bli på de mest upassende steder også. Har  aldri lest eller hørt om noe lignende. Enten er dette en dårlig spøk eller så er det noe som ikke stemmer et annet sted på henne.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen gjør det noe?? Finnes noe som heter latter-yoga, praktiseres bla i India. Og det er et faktum at selv om vi tvinger frem en falsk latter, så blir den mest sannsynlig ekte etterhvert. Det er sunt å le! 

Kom igjen dere- det er mye ved bedriften AB jeg ikke liker, men at hun har bestemt seg for å le litt mer kan jeg ikke skjønne er kritikkverdig på noen måte. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat no har jeg veldig dårlig samvittighet.  Nelson Mandela sa en gang at å ha dårlig samvittighet er en god ting, det betyr at man HAR en samvittighet.

I går kveld valgte jeg bort en pizzaleverandør, denne underfunderlige   underbevisstheten sa nei.  Det verste av nesten  alt, er at litt senere på kvelden, så jeg en flott energisk kar sykle som f... opp Ekebergåsen med "Pizzabakeren" logo.  Fikk rett og slett et bilde av .... som jeg ikke vil formidle.  Det verste av det nesten  verste, er at når jeg satt på buss Nr 74 fra Ekeberg til Jernbanetorget , ble jeg kvalm, når jeg så "Pizzabakeren" på ikke hvert hjørne, to eller tre.

Moralen er, ikke all reklame er god reklame.

P.S  Har en Gant T skjorte. Den går i bosset for resirkulering,   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er gode på det og gjort det tidligere til andre bedrifter hun har samarbeidet med bør sende en mail til gant å formidle hvor dårlig assisjoner hennes samarbeid gir gant . Og særlig trekke fram en av de seneste blogginnleggene med usmakelig innlegg med kopp i fokus. Skulle gjerne gjort det selv , men tror det er flere her inne som er flinkere til å formidle og som er ryddigere enn meg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Christina73 skrev:

Jammen gjør det noe?? Finnes noe som heter latter-yoga, praktiseres bla i India. Og det er et faktum at selv om vi tvinger frem en falsk latter, så blir den mest sannsynlig ekte etterhvert. Det er sunt å le! 

Kom igjen dere- det er mye ved bedriften AB jeg ikke liker, men at hun har bestemt seg for å le litt mer kan jeg ikke skjønne er kritikkverdig på noen måte. 

Før i tia, på 1700 tallet ble overgangsalderen for damer kalt hysteria ;)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dagens sammenligning virkelig tar kaken

"

Noen sier også: Så flott at han ofrer livet sitt for å være med deg og barna. Da tenker jeg: Ofre? Man ofrer da ikke livet sitt for en kjæreste? Man ønsker å leve et rikt liv med barn og kjæreste, det skal ikke være et offer. Hva tenker du?

Skal jeg si at jeg ofret ferien min for å oppleve båtlivet med Erik? Eller ønsket jeg å ta del i noe han elsker? Fordi jeg er glad i han og vil erfare noe han lever og ånder for?"

http://www.annebrith.no/2018/08/01/sa-fint-kan-livet-vaere/

 

Det er jo helt det sammenlignbart å være bonuspappa til 4 barn, som å "ofre" ferien sin for et båtliv.

Skulle nå tro at et båtliv er ferie og ikke akkurat et offer. For en sammenligning!!

Endret av Helado
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
13 minutter siden, Helado skrev:

Syns dagens sammenligning virkelig tar kaken

"

Noen sier også: Så flott at han ofrer livet sitt for å være med deg og barna. Da tenker jeg: Ofre? Man ofrer da ikke livet sitt for en kjæreste? Man ønsker å leve et rikt liv med barn og kjæreste, det skal ikke være et offer. Hva tenker du?

Skal jeg si at jeg ofret ferien min for å oppleve båtlivet med Erik? Eller ønsket jeg å ta del i noe han elsker? Fordi jeg er glad i han og vil erfare noe han lever og ånder for?"

http://www.annebrith.no/2018/08/01/sa-fint-kan-livet-vaere/

 

Det er jo helt det sammenlignbart å være bonuspappa til 4 barn, som å "ofre" ferien sin for et båtliv.

Skulle nå tro at et båtliv er ferie og ikke akkurat et offer. For en sammenligning!!

Og hvem er disse "noen" som sier at det er flott at han ofrer livet sitt for å være med Anne Brith og barna? Jeg gjetter på at "noen" ikke finnes, annet enn i ABs eget hode. Virker temmelig spesielt hele kjæresteopplegget synes jeg. Og denne ringen hun viser fra til stadighet har hun tydeligvis ikke fått av ham, det er faktisk hemmelig hvem hun har fått den av. Men link til butikken er med. Og om hun ikke ofret ferien for båtlivet, slår hun i hvertfall fast at hun "kler båten"(?) Dette blir bare rarere og rarere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva er det med den ringen egentlig? For noen merkelig bilder til et merkelig innlegg. Det er jo bare svada.
Jeg var inne på bloggen nå for første gang på flere måneder. Og det blir nok flere måneder til neste gang igjen, for å si det sånn. :rolleyes: 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke gå inn på bloggen, det holder med at jeg har henne på snap, men regner hun med at leserne hennes er litt dumme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
6 minutter siden, loffen skrev:

Haha, hva er det med den ringen egentlig? For noen merkelig bilder til et merkelig innlegg. Det er jo bare svada.
Jeg var inne på bloggen nå for første gang på flere måneder. Og det blir nok flere måneder til neste gang igjen, for å si det sånn. :rolleyes: 

Ja, hva er det med den ringen? Hadde hun fått ringen av ham, hadde det nok ikke vært så hemmelig. Mener det tidligere ble skrevet et innlegg om en ring av plast han tredde på fingeren hennes, med tittelen "Han gav meg en ring"( eller noe i den dur). Hun linker dessuten til butikken den er kjøpt, men reklame er det ikke.

I allefall kjemper AB beinhardt for å få kjæresten til å framstå som romantisk - noe han tydelig ikke er. Her legges det ut om dans på bryggen, sovne og våkne tett inntil hverandre og jeg vet ikke hva. Mens kjæresten svarer "hun lager gode desserter og er snill med meg" når han blir spurt om hva han liker best ved henne. Vi får også en grundig innføring i hvor lite koselig det må være å spise ute med denne dama.

Hun vil ha romantikk, koste hva det koste vil. Og det virker nærmest umulig å få til i dette forholdet:fnise:. Kanskje det hun mener med ordene: "...selv om Erik til tider for meg kan føles som en «hard nøtt å knekke»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, formula said:

Ja, hva er det med den ringen? Hadde hun fått ringen av ham, hadde det nok ikke vært så hemmelig. Mener det tidligere ble skrevet et innlegg om en ring av plast han tredde på fingeren hennes, med tittelen "Han gav meg en ring"( eller noe i den dur). Hun linker dessuten til butikken den er kjøpt, men reklame er det ikke.

I allefall kjemper AB beinhardt for å få kjæresten til å framstå som romantisk - noe han tydelig ikke er. Her legges det ut om dans på bryggen, sovne og våkne tett inntil hverandre og jeg vet ikke hva. Mens kjæresten svarer "hun lager gode desserter og er snill med meg" når han blir spurt om hva han liker best ved henne. Vi får også en grundig innføring i hvor lite koselig det må være å spise ute med denne dama.

Hun vil ha romantikk, koste hva det koste vil. Og det virker nærmest umulig å få til i dette forholdet:fnise:. Kanskje det hun mener med ordene: "...selv om Erik til tider for meg kan føles som en «hard nøtt å knekke»

Han er jo et stort barn hele fyren.

Endret av filifjonka
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, formula skrev:

Ja, hva er det med den ringen? Hadde hun fått ringen av ham, hadde det nok ikke vært så hemmelig. Mener det tidligere ble skrevet et innlegg om en ring av plast han tredde på fingeren hennes, med tittelen "Han gav meg en ring"( eller noe i den dur). Hun linker dessuten til butikken den er kjøpt, men reklame er det ikke.

I allefall kjemper AB beinhardt for å få kjæresten til å framstå som romantisk - noe han tydelig ikke er. Her legges det ut om dans på bryggen, sovne og våkne tett inntil hverandre og jeg vet ikke hva. Mens kjæresten svarer "hun lager gode desserter og er snill med meg" når han blir spurt om hva han liker best ved henne. Vi får også en grundig innføring i hvor lite koselig det må være å spise ute med denne dama.

Hun vil ha romantikk, koste hva det koste vil. Og det virker nærmest umulig å få til i dette forholdet:fnise:. Kanskje det hun mener med ordene: "...selv om Erik til tider for meg kan føles som en «hard nøtt å knekke»

Dette. Det er nok voldsomt frustrende for henne at han er så "enkel" og barnlig. Hun spiller nok med så godt hun kan, da alt annet med han jo er så "perfekt". Vi får se hvor lenge hun klarer å kompromisse. Hun strekker seg nok langt, da ønsket om innpass i dette miljøet er ganske så stort. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det heller er regelen enn unntaket at maten man får er så dårlig at den må returneres må man enten revurdere standarden på spisesteder eller sin egen forventning. 

Jeg tror ikke at jeg har sendt mat tilbake mer enn 2-3 ganger hele mitt liv, og jeg er ikke en som godtar alt. 

Hun fremstår utrolig høy på seg selv og vil så gjerne fremstå som softisikert og verdensvant, men det blir bare komisk. 

Og jeg tror hun godtar MYE for å få tilhøre kretsen med båthus og golfbil. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nok en stund siden hun har vært inne her å lest....venter bare på bortforklaringen ang "ombyggingen" av naustet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Hva skjedde med at barna skulle skjermes fra some? Har Anne Brith glemt at hun fikk store oppslag i media, der hun forkynte at barna ikke skulle være en del av bloggen? Nå er eksponeringen av den yngste tilbake med full kraft, og vi får ta del i hans tanker rundt en milepæl i livet, vi får vite hvem som kan hente ham og selvsagt bilde. Selv om hun uttalte at bildene av barna skulle slettes fra blogg og instagram, så serveres det med jevne mellomrom nye. Hun rådet til og med andre bloggere til å ikke eksponere barna sine i sosiale medier. At hun ikke skammer seg!  https://www.tv2.no/a/9900480/

Må også si at jeg får hakeslepp av å lese hva slags beskjed mor gir til barnet :

"Jeg har alltid sagt at jeg gruer meg til han blir stor. Ikke voks opp! Du blir lurt, bruker jeg å si."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, formula skrev:

Hva skjedde med at barna skulle skjermes fra some? Har Anne Brith glemt at hun fikk store oppslag i media, der hun forkynte at barna ikke skulle være en del av bloggen? Nå er eksponeringen av den yngste tilbake med full kraft, og vi får ta del i hans tanker rundt en milepæl i livet, vi får vite hvem som kan hente ham og selvsagt bilde. Selv om hun uttalte at bildene av barna skulle slettes fra blogg og instagram, så serveres det med jevne mellomrom nye. Hun rådet til og med andre bloggere til å ikke eksponere barna sine i sosiale medier. At hun ikke skammer seg!  https://www.tv2.no/a/9900480/

Må også si at jeg får hakeslepp av å lese hva slags beskjed mor gir til barnet :

"Jeg har alltid sagt at jeg gruer meg til han blir stor. Ikke voks opp! Du blir lurt, bruker jeg å si."

Hun skriver på bloggen " begge storesøstrene"??

Men da blir det vel ingen flytting før skolestart som det kunne virke som, siden hun skrev at hun var frosset ut av Sørumsand.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
8 minutter siden, Helado skrev:

Hun skriver på bloggen " begge storesøstrene"??

Faren til gutten har nok en datter fra før.

Anne Brith er nok overmoden når det gjelder å flytte fra det helvete Sørumsand er. Bloggen har jo en egen kategori " Vi flytter" som består av hele 33 poster. Så nå gjenstår å se om kjæresten virkelig mener alvor, og vil kjøpe hus sammen med AB i løpet av det nærmeste halvåret (de må vel ut av huset før mars tror jeg). 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...