Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Hummingbird2 skrev:

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/4dAmB9/Barndom-selges-Hoyeste-bud-gjelder--Mariann-Johansen

Må leses! Her trekkes Anne Briths vortereklame frem som et skrekkeksempel. Bravo 👏🏻

Tusen takk for lenken. Alle såkalte toppbloggere er innom Kvinneguiden , ofte, veldig ofte. Så denne gode artikkel blir lest. Om de skjønner at det er de selv artikkelen handler om? Tvilsomt 🙃

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Yann skrev:

Tusen takk for lenken. Alle såkalte toppbloggere er innom Kvinneguiden , ofte, veldig ofte. Så denne gode artikkel blir lest. Om de skjønner at det er de selv artikkelen handler om? Tvilsomt 🙃

Klart de skjønner det!

At noen av dem kommer til å rasjonalisere og bortforklare hvorfor dette EGENTLIG ikke gjelder dem, er vel rimelig lett å forutsi - men jeg vil tro at de skjønner hvem de er, ja. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det spennende hvilket A-innlegg som kommer senere i dag, et som kan fyre opp til hete kommentarer i følge bloggen selv.

 

"I dag da vi spiste frokost skjedde det noe som jeg vil spørre dere om råd om. Men ettersom jeg tror diskusjonen kan bli het, legger jeg det inn i et eget innlegg senere."

http://www.annebrith.no/2018/08/05/sondagshilsen-fra-kragero/

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Helado skrev:

Da er det spennende hvilket A-innlegg som kommer senere i dag, et som kan fyre opp til hete kommentarer i følge bloggen selv.

 

"I dag da vi spiste frokost skjedde det noe som jeg vil spørre dere om råd om. Men ettersom jeg tror diskusjonen kan bli het, legger jeg det inn i et eget innlegg senere."

http://www.annebrith.no/2018/08/05/sondagshilsen-fra-kragero/

Det er direkte pinlig at voksne/middelaldrende kvinner skriver blogg som en tenåring. Hun er ikke alene om å drive på slik, men det blir ikke mindre tåpelig selv om de er flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
36 minutter siden, Helado skrev:

Da er det spennende hvilket A-innlegg som kommer senere i dag, et som kan fyre opp til hete kommentarer i følge bloggen selv.

 

"I dag da vi spiste frokost skjedde det noe som jeg vil spørre dere om råd om. Men ettersom jeg tror diskusjonen kan bli het, legger jeg det inn i et eget innlegg senere."

http://www.annebrith.no/2018/08/05/sondagshilsen-fra-kragero/

Lesertallene opp om hun skal oppnå de mye omtalte målene sine.

La meg gjette: Hun fikk en melding / hun fikk høre noe. Noe som kommer fra andre, noe som er sjokkerende og som hun tar opp på bloggen. Som regel når det kommer et A-innlegg, bygger det på at noen har sagt noe eller at hun har fått en melding. Om det er sant eller ikke spiller ingen rolle - nå kan hun selv velge et sjokkerende tema, og utbrodere et nytt, fryktelig menneske på bloggen. Enda et menneske som ikke tåler at hun endelig har fått det godt. At disse meldingene kanskje bare finnes i ABs eget hode får ingen vite, heller ikke at hun kanskje på nytt har vært på KG og hentet inspirasjon. 

Eller kanskje noe sånt som " Hvordan kan jeg velge mellom dem? Jeg trenger hjelp"

- under frokosten ble jeg plutselig i tvil. Skal det nye teppet til båthuset være blått eller grønt? Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare undrer om jeg skal poppe popcorn i dag eller ikke, lite spennende på tv......så kan jo håpe på et spennende innlegg😛

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Helado skrev:

Bare undrer om jeg skal poppe popcorn i dag eller ikke, lite spennende på tv......så kan jo håpe på et spennende innlegg😛

Netflix.com 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk anledning til å vise seg i undertøyet i dag da, meget spesielt av en middelaldrende dame. Mon tro hva kameratgjengen til Nils Erik, 32 år, Bærum synes om mor sjøl......

Endret av Chrisssi
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hun er vel strengt tatt ikke middelaldrende når hun er 43? 

Hun er jo det😅 Og hjelpes så flau jeg hadde blitt om min mor gjorde det da jeg var i tenårene🙄🙈

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hun er vel strengt tatt ikke middelaldrende når hun er 43? 

Betyr ikke det bare midt i livet? Så hun er vel det, rent statistisk..gjennomsnittsalderen for kvinner er vel rund 83 år??

Ikke at det har så mye å si, aldri skjønt hvorfor bloggere skal legge ut bilder av seg selv i undertøyet, uansett alder.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig enig i at man ikke trenger å vise seg i trusa for å illustrere den teksten, spesielt ikke med tanke på barna i ungdomsskole-alder. Middelaldrende eller ikke. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
19 minutter siden, Pittelille skrev:

Hun er jo det😅 Og hjelpes så flau jeg hadde blitt om min mor gjorde det da jeg var i tenårene🙄🙈

Middelaldrende eller ikke - husker for min del, som ung tenåring, at bare det å se min egen mor sprade rundt i hagen i bikini var dødsflaut om jeg hadde med venner hjem. Tør ikke tenke på hva jeg hadde følt om hele Norge kunne se henne...

Fatter heller ikke at alle "livsstils-bloggerne" MÅ kle av seg, vise så mye kropp som mulig.

Men noen kan unnskyldes med "ung og dum" - andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Levealder for kvinner er rundt 84-85, det har gjort at begrepet middelaldrende er strukket opp mot og over 50. Herlighet, jeg kjenner flere som har fått barn som 43-45-åringer.  

https://www.naob.no/ordbok/middelaldrende

Jeg kjenner også kvinner som har fått barn som noen-og-førti, uten at de blir yngre av den grunn, men ordet «middelaldrende» har en negativ konnotasjon for mange, i alle fall når det gjelder kvinner. Det er litt bart-og-forkle-aktig, noe desperat og ferdig. Hva er det som er så galt med å være middelaldrende? Da er man voksen, har erfaring og er trygg på hvem man er.

Hva kaller man en mann på 45? Er han ung eller middelaldrende? Sier man «godt voksen» tenker man jo på noen som nærmer seg pensjonsalder, eller? Ikke lett, det der ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, mikrobe skrev:

Netflix.com 

Haha , the best sex er mellom klokken 05 og 22.00. Denne var til kjæresten. Så snart får vi et innlegg om oppskriften, et vidunderlig morrabrød😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg ikke leser bloggen lenger! Merker jeg gremmes av å lese hva som står her! Hva vil hun illustrere ved å posere i undertøy? Kom det også med caption’en: «Fremdeles fruktbar💞».

Gud, så nitrist! Det er de små som må betale prisen for mors manglende sosiale antenner. Er det verdt det AB? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig på hvordan det går med denne helvetesuka. Ser ut som om hun glemte hele greia. Snap lagt ut langt forbi leggetid i går og det så ut som en herlig sen morgen i dag. Dette var vel noe hun impulsivt satte i gang uten å tenke på at det kanskje ikke var så enkelt å gjennomføre. Ikke overraskende om hun faktisk ikke holdt ut mer enn tre dager. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
3 timer siden, Berga skrev:

Jeg kjenner også kvinner som har fått barn som noen-og-førti, uten at de blir yngre av den grunn, men ordet «middelaldrende» har en negativ konnotasjon for mange, i alle fall når det gjelder kvinner. Det er litt bart-og-forkle-aktig, noe desperat og ferdig. Hva er det som er så galt med å være middelaldrende? Da er man voksen, har erfaring og er trygg på hvem man er.

Hva kaller man en mann på 45? Er han ung eller middelaldrende? Sier man «godt voksen» tenker man jo på noen som nærmer seg pensjonsalder, eller? Ikke lett, det der ☺️

Enig. Selv er jeg snart 45. Helt greit. At man blir eldre er jo en bra ting. Det kunne jo fint stoppet da jeg var 35.

Har en jevnaldrende kollega som er i overkant opptatt av kropp og utseende. Hver bidige dag blir det tatt opp, i én eller annen sammenheng, at hun ALDRI kommer til å bli gammel osv. Hun er fantastisk på alle måter, men denne higen etter å være 29 for alltid går meg på nervene.

Litt o.t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...