Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jentekvinne

Det blir så utrolig billige klikk når hun legger ut bilde av seg selv i undertøy uten bh. Jeg må innrømme at jeg ga henne et klikk for å se bildet med egne øyne, men jeg er aldri inne på hennes blogg ellers. Jeg leser den ikke for inspirasjon om hverdagen eller for å få bakeoppskrifter, det får jeg hos andre dyktige bloggere. AB baserer seg kun på drama og innlegg det blir snakkis om, det er absolutt ingen substans i den bloggen. Forklaringen hennes bak det halvnakne bildet fra hytten er at hun ville dele slik de hadde det der når det var i 25 grader. Jeg går ikke rundt i en liten truse og gjennomsiktig topp selv om det er 25 grader. Jeg har gjerne på meg bikini og hvis jeg skulle bli tatt bilde av så hadde jeg nok tatt på meg et skjørt for at det ikke skulle bli for "nakent". Jeg er så UFATTELIG glad for at jeg ikke har vokst opp med en mor som har lagt ut sånne bilder av seg selv mens jeg var tenåring. Det verste er at AB ser antall klikk nå og tenker at folk får si hva de vil for hun vet hva som gir penger i kassen. Hvis det viktigste er å få en feit bankkonto uten å ha noe som helst moral eller omtanke for de rundt seg så har hun oppnådd det hun vil. 

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2018 den 21.47, Nordblomst skrev:

Oooooooog det store innlegget hun skulle komme med senere i dag er:

Er det greit å ta en bit av smøret når man sender det videre nedover frokostbordet til den som ba om det?

Vet ikke om jeg skal le eller gråte...

Det innlegget er noe av det dummeste jeg har lest. Snakk om å lage et stort nummer ut av en ikke-sak. Jeg anser faktisk både meg selv og de fleste jeg omgås med som normalt dannede og høflige folk og jeg er ganske sikker på at ingen reagert på det. Jeg ser virkelig ikke problemet, men mor sjøl klarte å lage et helt blogginnlegg av det...🙄

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christiane_W skrev:

Det innlegget er noe av det dummeste jeg har lest. Snakk om å lage et stort nummer ut av en ikke-sak. Jeg anser faktisk både meg selv og de fleste jeg omgås med som normalt dannede og høflige folk og jeg er ganske sikker på at ingen reagert på det. Jeg ser virkelig ikke problemet, men mor sjøl klarte å lage et helt blogginnlegg av det...🙄

haha - var det innlegget hun annonserte på forhånd at ville gi så mye bølger at hun skulle ta det i et eget innlegg?

Det er jo helt trist å se, dette. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

 

Edit: Også ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål skal tas på Ris & Ros eller på PM til moderator.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Christiane_W skrev:

Det innlegget er noe av det dummeste jeg har lest. Snakk om å lage et stort nummer ut av en ikke-sak. Jeg anser faktisk både meg selv og de fleste jeg omgås med som normalt dannede og høflige folk og jeg er ganske sikker på at ingen reagert på det. Jeg ser virkelig ikke problemet, men mor sjøl klarte å lage et helt blogginnlegg av det...🙄

Og du måtte skrive om det😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame på snap: «Her er puppen min, og øredobbene - som jeg får betalt for å vise frem - er også fine, da.» 

Okei, jeg skjønner for så vidt at SE, Sraad og diverse PHotel-bloggere er kroppsfikserte, men det blir veeeeldig kleint når foreldregenerasjonen gjør det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Berga skrev:

Reklame på snap: «Her er puppen min, og øredobbene - som jeg får betalt for å vise frem - er også fine, da.» 

Okei, jeg skjønner for så vidt at SE, Sraad og diverse PHotel-bloggere er kroppsfikserte, men det blir veeeeldig kleint når foreldregenerasjonen gjør det samme. 

Hun "kjører" på, men snart treffer hun veggen! Bloggen har ikke mange lesere, hun skyver alle fra seg, Ingen seriøse bedrifter som vil ha sitt navn i tilknytting til AB. Hennes verdier er ikke verdt noe som helst. 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Navigasjon skrev:

Hun "kjører" på, men snart treffer hun veggen! Bloggen har ikke mange lesere, hun skyver alle fra seg, Ingen seriøse bedrifter som vil ha sitt navn i tilknytting til AB. Hennes verdier er ikke verdt noe som helst. 

 

Den ørepynten kan være så fin den bare vil, men jeg kommer aldri til å assosiere dem med annet enn puppene til AB = nei takk 🤢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksualisering av kvinnekroppen i reklamer er et ganske hett tema om dagen. Fordi det er en negativ ting! Men AB kjører sitt eget løp og bruker puppene sine til å reklamere for ørepynt.. Noen ting forandrer seg aldri, ABs behov for å provosere frem oppmerksomhet, for så å ta på seg en offerrolle, er en av dem.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Kollontaj skrev:

Lurer på hva smykkedesigneren tenker om dette. 

Vedkommende har nå den hardeste vei lært at ikke all pr er god pr...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Navigasjon skrev:

Hun "kjører" på, men snart treffer hun veggen! Bloggen har ikke mange lesere, hun skyver alle fra seg, Ingen seriøse bedrifter som vil ha sitt navn i tilknytting til AB. Hennes verdier er ikke verdt noe som helst. 

 

Hun har vel i lengre tid kopiert frua både med bilder av ballongene fra valentines, måten hun filmer seg selv ovenfra og ned når hun går og hun begynte med nippelbilder rett etter at frua starta for fullt med det på sin blogg. Siste kopiering var holde hand bilde hun hadde på facebook som frua la ut på insta først. Holde hand bilde har de forøvrig hentet ideen fra hos en fransk fotograf som legger ut slike bilder på instaen sin. Til å kalle seg influencere synes jeg de er forbausende lite orginale og nytenkende disse bloggerne....

Endret av Sparkel
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sparkel skrev:

Hun har vel i lengre tid kopiert frua både med bilder av ballongene fra valentines, måten hun filmer seg selv ovenfra og ned når hun går og hun begynte med nippelbilder rett etter at frua starta for fullt med det på sin blogg. Siste kopiering var holde hand bilde hun hadde på facebook som frua la ut på insta først. Holde hand bilde har de forøvrig hentet ideen fra hos en fransk fotograf som legger ut slike bilder på instaen sin. Til å kalle seg influencere synes jeg de er forbausende lite orginale og nytenkende disse bloggerne....

Patetisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Malum skrev:

Tenk å nærme seg midten av 40-årene og være så utrolig lite reflektert at man benytter enhver anledning til å spille på kropp/sex... Det er dritflaut. Tenk å ville være en så dårlig rollemodell, og en så rævva representant for bloggere, kvinner, mødre. Hun er godt voksen, og burde vite bedre.

Hun sier jo at hun er en som aldri gir seg. Hun skulle komme langt å nå sine mål. Det innebærer vel alle "hvordan få mest mulig klikk og selge best mulig". Hun må jo gjennom alt. Clickbaits, utlevering av barn som skaper diskusjon (som gir enda mer klikk), lettkledde bilder, og generelt alt annet som provoserer. Hun gjør jo generelt alt "riktig" for å lykkes som blogger. Men hun er enda langt nede på lista, og hvis hun aldri skal gi seg så kommer det nok mer godsaker fremover, hvis førsteplassen er hennes mål :P
Bare å ta frem popcorn, det kommer nok snart noe stort og sjokkerende som sender henne på topptopplista for en dag.


Hun virker som en dame som virkelig jobber for å få ting til å skje, det skal hun ha. Men med 4 barn så burde ikke blogg vært "yrket". 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er èn grunn til å følge med på mor sjøl, hun er bloggverdens største freakshow og man lurer på hvor dette skal ende

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...