Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, Søtefløte skrev:

fortell :) 

 

Jeg vet ikke mer enn det hun har skrevet på bloggen og hun skal åpenbart skrive et nytt innlegg om hva som har skjedd... 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pås skrev:

Jeg vet ikke mer enn det hun har skrevet på bloggen og hun skal åpenbart skrive et nytt innlegg om hva som har skjedd... 😂

Han har nok bare forsynt seg av desserten før han sendte den videre.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de vært i bryllup og da griper selvfølgelig AB anledningen til å hinte om giftermål selv . Brukte bryllupsmiddagen til å fantasere om hvordan eget bryllup skulle være . Hevder mange trodde hun var gravid da hun ikke drakk alkohol . Dette er nok ønskedrømmene hennes. Glemmer hele tiden hvor hun er i livet og hvor Erik er , hun er middelaldrende og har 4 barn , han i sin beste alder , aldri vært gift og er barnløs . De har ikke vært sammen et år og aldri bodd sammen . Er spent på hvor de er om 2 år ,

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lkk skrev:

Nå har de vært i bryllup og da griper selvfølgelig AB anledningen til å hinte om giftermål selv . Brukte bryllupsmiddagen til å fantasere om hvordan eget bryllup skulle være . Hevder mange trodde hun var gravid da hun ikke drakk alkohol . Dette er nok ønskedrømmene hennes. Glemmer hele tiden hvor hun er i livet og hvor Erik er , hun er middelaldrende og har 4 barn , han i sin beste alder , aldri vært gift og er barnløs . De har ikke vært sammen et år og aldri bodd sammen . Er spent på hvor de er om 2 år , håper ikke barna hennes leser bloggen , det bør hun spare dem for.

 

 

 

Hva håper du om tre år for AB da? Et hun sitter ensom, singel og blakk ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Nor skrev:

Hva håper du om tre år for AB da? Et hun sitter ensom, singel og blakk ?

 

18 minutter siden, Nor skrev:

Hva håper du om tre år for AB da? Et hun sitter ensom, singel og blakk ?

 

19 minutter siden, Nor skrev:

Hva håper du om tre år for AB da? Et hun sitter ensom, singel og blakk ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lkk skrev:

Nå har de vært i bryllup og da griper selvfølgelig AB anledningen til å hinte om giftermål selv . Brukte bryllupsmiddagen til å fantasere om hvordan eget bryllup skulle være . Hevder mange trodde hun var gravid da hun ikke drakk alkohol . Dette er nok ønskedrømmene hennes. Glemmer hele tiden hvor hun er i livet og hvor Erik er , hun er middelaldrende og har 4 barn , han i sin beste alder , aldri vært gift og er barnløs . De har ikke vært sammen et år og aldri bodd sammen . Er spent på hvor de er om 2 år ,

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Jeg reagerte mer på at hun/de satt i bryllup og diskuterte hvilken badestamp de skulle ha på hytta og spurte folk om forslag via Snapchat (fisking etter spons så det ut som for meg). Jobbe litt i bryllup også. 😏

Endret av Skogspike
Tilføyelse
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns det er kjekt for henne viss det held med ho og kjærasten, det er vel dei fleste vil når dei finn ein dei er glad i. Eg syns berre den retninga bloggen hennar har teke etter det som er litt pinlig, med melking for alt det er verdt med det «luksuriøse» livet ho no meiner ho er ein del av. 

Endret av decker
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nor skrev:

Hva håper du om tre år for AB da? Et hun sitter ensom, singel og blakk ?

Det er vel ingen som ønsker AB ensom og blakk om tre år. Det å være singel har ingenting med lykke eller ensomhet å gjøre. Om hun så skulle bli ensom, singel og blakk om tre år, så blir det vel det en motgangsperiode i livet hun kanskje vil lære noe av. Hvorfor skulle hun ende opp ensom med fire barn og en haug med venner som hun stadig nevner? Blakk blir hun nok heller ikke. Dersom bloggbobla sprekker finnes det nok mange jobber hun kan søke på. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 19.20, Kariannne skrev:

Skjønner ikke all hetsen mot henne. Jeg følger ikke bloggen, men jeg ser på Bloggerne å det jeg har sett av hun der, gir meg et inntrykk av at hun er en god mamma som virkelig står på for barna sine. 

Ser du rettet hets til kritikk, det blir jo noe helt annet. Reagerte du ikke på opptrednen i Bloggerne? Ikke der hun kaller barna jævler? Eller henger de ut for å rote og filmer inne på rommet til en av barna mens hun plukker opp rot fra gulvet? Hva med de kunstige opptakene i bilen der hun tar pauser mellom hvert ord og smatter, sleiker seg rundt munn og myser og blunker? Synes det er å dumme dem ut når hun lurer dem til å rydde. Foreldre bør være bevisst maktforholdet, barn har respekt for foreldrenes autoritet og det skal ikke utnyttes og latterliggjøres på tv. Privat blir det noe helt annet, dersom man har den sjargongen i familien og det går begge veier. 

Endret av kvinneguide
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg feil når hun egentlig ikke ville ha flere små? At hun "leide bort livmora" si til eksen da han ville ha mini?

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nor skrev:

Hva håper du om tre år for AB da? Et hun sitter ensom, singel og blakk ?

Hvorfor stiller du det spørsmålet på innlegget mitt ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 timer siden, Lkk skrev:

Nå har de vært i bryllup og da griper selvfølgelig AB anledningen til å hinte om giftermål selv . Brukte bryllupsmiddagen til å fantasere om hvordan eget bryllup skulle være . Hevder mange trodde hun var gravid da hun ikke drakk alkohol . Dette er nok ønskedrømmene hennes. Glemmer hele tiden hvor hun er i livet og hvor Erik er , hun er middelaldrende og har 4 barn , han i sin beste alder , aldri vært gift og er barnløs . De har ikke vært sammen et år og aldri bodd sammen . Er spent på hvor de er om 2 år ,

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Ja, dette innlegget var hun nok fornøyd med! 😅 På få linjer klarte hun å trykke inn gravid-spekulasjoner, anekdoter om sin dramatiske fortid, de gode vennene, baksnakking om de "onde" og hatefulle Sørumsandsboerene 😂, kledelig selvironi på at hun har lagt på seg, hvor godt likt hun er av, Nils Erik 32 sin familie og "guttegjengen" hans, + litt diskret hinting om hvor flink hun er til å ha det gøy uten alkohol.    :5:

 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Perle skrev:

 

Ja, dette innlegget var hun nok fornøyd med! 😅 På få linjer klarte hun å trykke inn gravid-spekulasjoner, anekdoter om sin dramatiske fortid, de gode vennene, baksnakking om de "onde" og hatefulle Sørumsandsboerene 😂, kledelig selvironi på at hun har lagt på seg, hvor godt likt hun er av, Nils Erik 32 sin familie og "guttegjengen" hans, + litt diskret hinting om hvor flink hun er til å ha det gøy uten alkohol.    :5:

 

ler godt av visdomsordene du har hentet fra en annen blogger, Perle :laugh::fnise:

AB derimot...til å grine av!! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Søtefløte skrev:

ler godt av visdomsordene du har hentet fra en annen blogger, Perle :laugh::fnise:

AB derimot...til å grine av!! 

Ja, haha. :laugh: 

Selvom man ikke skjønner selve innholdet, er det lett å se at dette er rimelig "dype" saker.  :Nikke:

 :pinar:

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Når seriøse annonsører, en etter en, innen utgangen 2018 alle, takker nei til useriøse bloggere de ikke vil identifisere seg med,  må de hente penger et annet sted.  For noen uker siden var det Meningstorget, i dag er det Nettbonus i alle bloggkanaler.

Ikke det at jeg tror oppegående lesere av dette forum biter på.  Uansett et lite varsku.  Før du trykker "godtar" kan det være lurt å lese brukervilkårene og personvernerklæringen.  Når du trykker godtar, har du automatisk gitt Nettbonus og Meningstorget rettigheter til å selge videre dine personalia til all verdens nettbutikker.

I brukervilkårene står det: Sitat " Nettbonus lenker til mange nettbutikker og tjenester.  Dette er sider som ikke er under vår kontroll, og som vi ikke har ansvar for.  Brukervilkår og personvern på disse sidene må du selv sette deg inn i." Sitat slutt.

Meningstorget og Nettbonus tjener store penger på å selge personopplysninger, det er det de lever av.

Men så klart, vil du tillate at Eposten din blir teppebombet med tilbud fra flere hundrede nettbutikker, kan du spare kroner 40,- om du handler for 1000,-  ;)

 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB har flere ganger tidligere skrevet om hvor krevende det er å ha ansvar for barna helt alene. Denne sommeren har tydeligvis vart i månedsvis for henne og ikke sett særlig slitsom ut. Enten har hun vært flink å skjerme barna eller så har hun ikke hatt noe særlig med ferieaktiviteter sammen med dem. Med den inntekten hennes er det rart at hun ikke prioriterer ferie med barna høyere. Hun kan umulig ha brukt særlig mye tid på bloggen heller. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Yann skrev:

 -snip-

Men så klart, vil du tillate at Eposten din blir teppebombet med tilbud fra flere hundrede nettbutikker, kan du spare kroner 40,- om du handler for 1000,-  ;)

Stop talking, where do I sign up?

Uslåelig tilbud. Tror jeg må melde meg inn med en gang, og det helst gjennom en link fra AB :klappe:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...