Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke at anne brith kan dra fra barna og drikke seg beruset med ungdommer.  Jeg har ikke barn, men flere i vennekretsen min har, og selv når de har barnevakt så fester de ikke som tenåringer i tilfelle noe skjer og de må komme seg hjem til ungene og være noe lunde edru. Hva om, absolutt gud forby, det skjer hennes barn noe og en voksen barnevakt tar de med til legevakta der ab og typen kommer ravende i taxi eller noe. Selv om den ene er tenåring, så skal de kunne stole på at mor kommer hvis det skjer noe. Jeg er overbevist om at anne brith har en avtale med noen andre voksne som kan se etter ungene, i allefall så HÅPER jeg det, men hun skal jo kunne komme hvis det trengs. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Mange spør om det er noe som har skjedd....og det er det....men jeg har ikke så lyst til å snakke om det» 

AB på snap og AB i et nøtteskall 🙄

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trollmora skrev:

«Mange spør om det er noe som har skjedd....og det er det....men jeg har ikke så lyst til å snakke om det» 

AB på snap og AB i et nøtteskall 🙄

Like herlig som de som skriver vage statuser på facebook, men når folk spør så er det "orker ikke å snakke om det" eller "vil ikke skrive det her". De blir jo ikke tatt veldig seriøst....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trollmora skrev:

«Mange spør om det er noe som har skjedd....og det er det....men jeg har ikke så lyst til å snakke om det» 

AB på snap og AB i et nøtteskall 🙄

Nei, men snakke om hvorvidt ett av familiemedlemmene er homofilt eller om navngitt person med vorter, det kan man. 🙄

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg forstår ikke at anne brith kan dra fra barna og drikke seg beruset med ungdommer.  Jeg har ikke barn, men flere i vennekretsen min har, og selv når de har barnevakt så fester de ikke som tenåringer i tilfelle noe skjer og de må komme seg hjem til ungene og være noe lunde edru. Hva om, absolutt gud forby, det skjer hennes barn noe og en voksen barnevakt tar de med til legevakta der ab og typen kommer ravende i taxi eller noe. Selv om den ene er tenåring, så skal de kunne stole på at mor kommer hvis det skjer noe. Jeg er overbevist om at anne brith har en avtale med noen andre voksne som kan se etter ungene, i allefall så HÅPER jeg det, men hun skal jo kunne komme hvis det trengs. 

Kjenner mange som ikke drar bort fra en enslig 17 åring engang, og i allefall ikke fra noen enda (mye) yngre, uten at noen bor i huset. Hjelper ikke om noen stikker innom, det må være noen i huset som passer på.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justlooking skrev:

Kjenner mange som ikke drar bort fra en enslig 17 åring engang, og i allefall ikke fra noen enda (mye) yngre, uten at noen bor i huset. Hjelper ikke om noen stikker innom, det må være noen i huset som passer på.

 

Helt enig egentlig, men så mye kred ga jeg ikke henne at jeg tror det, har vel mest sannsynlig snakket med en nær nabo eller noe.

 

Og før alt dette blir ryddet som spekulasjoner, er akkurat dette AB oppnår med å være vag om barna er alene eller ikke, det er uansett ikke et sunt bilde hun tegner. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Helt enig egentlig, men så mye kred ga jeg ikke henne at jeg tror det, har vel mest sannsynlig snakket med en nær nabo eller noe.

 

Og før alt dette blir ryddet som spekulasjoner, er akkurat dette AB oppnår med å være vag om barna er alene eller ikke, det er uansett ikke et sunt bilde hun tegner. 

Det har vært alt for mye i media de siste årene om hva som KAN skje. Som oftest går det meste greit men man vet aldri på forhånd.. https://www.budstikka.no/nyheter/ungdom/hjemme-alene-fester/psykologspesialist-feil-a-reise-fra-barna-for-de-er-blitt-18-ar/s/5-55-181996

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Helt enig egentlig, men så mye kred ga jeg ikke henne at jeg tror det, har vel mest sannsynlig snakket med en nær nabo eller noe.

 

Og før alt dette blir ryddet som spekulasjoner, er akkurat dette AB oppnår med å være vag om barna er alene eller ikke, det er uansett ikke et sunt bilde hun tegner. 

Hun var ikke så veldig vag da hun skrev at barna (i flertall) var alene hjemme og presiserte at minste ikke sov hjemme dersom hun var borte. Hun ba alle slappe av siden siden han er 15 år og forklarte at 13 åring vasket og ryddet mens hun var borte. Istedenfor å spekulere, kan vi ta henne på ordet på dette....

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå smatter og spiser hun solboller (hun har spist hele TRE stykker må vite!) på snap. Masse melis klint rundt munnen som hun lar være å tørke bort...  

Uvæææ, hvorfor ser jeg på?!?! :cry3:

 

Endret av Perle
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Perle skrev:

Nå smatter og spiser hun solboller (hun har spist TRE stykker må vite!) på snap. Masse melis klint rundt munnen som hun lar være å tørke bort...  

Uvæææ, hvorfor ser jeg på?!?! :cry3:

 

My eyes, my eyes 🙈 

Unnskyld, men det blir bare så rart når foreldregenerasjonen bruker forskjønnende snapfilter. Det kan til nød gå med tullefilter, men lolitabunnyer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ofte jeg tror at NÅ har det bikket over for henne, men så når det bare nye høyder

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, foreveralone skrev:

Er hun ikke sexy med deilig hvit glasur rennende ned fra munnen :wow:

Hva er det du snakker om? Det var jo selvfølgelig tilfeldig at hun hadde glasur rundt munnen som helst minnet om noe helt annet :jolie:

 

:ironi::lol:

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ESFP skrev:

Hun var ikke så veldig vag da hun skrev at barna (i flertall) var alene hjemme og presiserte at minste ikke sov hjemme dersom hun var borte. Hun ba alle slappe av siden siden han er 15 år og forklarte at 13 åring vasket og ryddet mens hun var borte. Istedenfor å spekulere, kan vi ta henne på ordet på dette....

Å du, da beklager jeg, trodde hun overlot det til oss å spekulere i om det var voksne innblandet eller ikke, her står det jo svart på hvitt hva det går i, og det er absolutt ikke bra!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet før håper jeg ikke barna eller vennene deres ser dette . Hva er det hun prøver å bevise for seg selv ? Når skal hun innse at hun er ikke en ungdom , men en middelaldrende 4 barnsmor ( faktisk tenåringsmor ) hva vil hun med å legge ut sånne bilder  ? Begynner faktisk å synes litt synd på henne som kjemper så hardt for å virke ungdommelig . Kjenner til andre som har yngre kjærester , men som takler det utmerket på en naturlig måte. AB er jo desperat stakkar .

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk å ville stille seg selv i så dårlig lys. Det blir jo bare verre og verre. Fremstår som noe helt vilt desperat. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde lære litt av Vendela Kirsebom og Petter Pilgaard. 13 års aldersforskjell og veldig lite kleint.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skogspike skrev:

Tenk å ville stille seg selv i så dårlig lys. Det blir jo bare verre og verre. Fremstår som noe helt vilt desperat. 

Tenker det må være fryktelig slitsomt også , prøve så hardt og likevel virke så billig .

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg forstår ikke at anne brith kan dra fra barna og drikke seg beruset med ungdommer.  Jeg har ikke barn, men flere i vennekretsen min har, og selv når de har barnevakt så fester de ikke som tenåringer i tilfelle noe skjer og de må komme seg hjem til ungene og være noe lunde edru. Hva om, absolutt gud forby, det skjer hennes barn noe og en voksen barnevakt tar de med til legevakta der ab og typen kommer ravende i taxi eller noe. Selv om den ene er tenåring, så skal de kunne stole på at mor kommer hvis det skjer noe. Jeg er overbevist om at anne brith har en avtale med noen andre voksne som kan se etter ungene, i allefall så HÅPER jeg det, men hun skal jo kunne komme hvis det trengs. 

Er dette med all alkohol jeg reagerer på. Hva om det skjer noe hjemme? En ulykke med avkom.. Det kan begynne og brenne.

hvordan kommer AB seg fortest mulig fra Bærum til Sørumsand om det virkelig skjer noe? Pizzaboy er jo heller ikke edru.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...