Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 timer siden, SelinaKyle skrev:

Kjempesmart å annonsere til hele Norge at barna er alene hjemme. Hvem gjør sånt? Hvem som helst kan bruke den informasjonen til akkurat det de vil. Stalking, innbrudd, annen uønsket oppmerksomhet...

Ikke minst vil det være veldig enkelt for en ungdomsgjeng ute etter et sted å feste å trenge seg inn og i verste fall trashe kåken...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er snapene om barna alene hjemme og den om bv slettet.....greit å tenke seg om før man publiseres kanskje? 🤦🏼‍♀️

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev faktisk at barna var alene hjemme. Barna i flertall, og så presiserte hun at minste ikke var hjemme om natten. Det må bety at de tre eldste er alene hjemme. Hvor gammel er nummer 3? 11 år? Det er for meg alarmerende at er 15 åring skal ha dette ansvaret over flere netter og dager og at en 13/14 åring skal ha ansvar for mat og vasking. Og det for at hun skal få kose seg med alkohol, ny kjæreste og den nye unge venneflokken.

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Endret av Papirfly
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2018 den 14.38, Ms. Daisy skrev:

Vel ut fra det jeg ser på snap så sier hun at 14-15 åringene er hjemme alene........tror hun har rota det til selv.

Jeg tror ikke på det. Jeg tror at hun legger opp til kritikk og klikk med å lyve. Hun har nok gode bevis for at ungene har hatt tilsyn. Hvis hun i det hele tatt har hørt fra barnevernet. Jeg tror faktisk ikke på det heller. 

 

Innlegget er ryddet for hets.

Endret av Papirfly
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg tror ikke på det. Jeg tror at hun legger opp til kritikk og klikk med å lyve. Hun har nok gode bevis for at ungene har hatt tilsyn. Hvis hun i det hele tatt har hørt fra barnevernet. Jeg tror faktisk ikke på det heller. 

Blir spennende å se hvilket innlegg hun kommer med i kveld eller morgen. 

 

Sitatet er ryddet for hets.

Endret av Papirfly
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Lapper skrev:

Blir spennende å se hvilket innlegg hun kommer med i kveld eller morgen. 

Enda mer båt- og hyttesnapping ... Merket «Bærum». 

Vil vel vise at hun er sjøsterk?

PS Vet de som selger Nimbus hvem hun er?  

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB kjører sitt eget løp og Er kjempefornøyd med seg selv i ALT . Hun har opplevd alt , kan alt, veit alt , gjør alt riktig . Prøv bare ikke å vær kritisk i kommentarfeltet på bloggen , det slettes . Der skal bare skrives hvor fantastisk sprek , flink , vakker og økonomisk hun er , for ikke å nevne hennes gode smak når det gjelder alt fra klær til interiør . Barneoppdragelse kan hun alt om og ingen har en mer travel hverdag enn henne . 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lkk skrev:

AB kjører sitt eget løp og Er kjempefornøyd med seg selv i ALT . Hun har opplevd alt , kan alt, veit alt , gjør alt riktig . Prøv bare ikke å vær kritisk i kommentarfeltet på bloggen , det slettes . Der skal bare skrives hvor fantastisk sprek , flink , vakker og økonomisk hun er , for ikke å nevne hennes gode smak når det gjelder alt fra klær til interiør . Barneoppdragelse kan hun alt om og ingen har en mer travel hverdag enn henne . 

For ikke å glemme at hun kun er snill og raus, mens alle andre er slemme og mobber... 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel et innlegg om at barna er hjemme alene for å bli selvstendige og at nordmenn skjemmer bort barna sine ved å passe for mye på dem. 

 

😶

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paret er lett å legge merke til for å si det sånn. Nils-Erik, 32 år, Bærum, lever og ånder for båten sin og mor sjøl poserer så godt hun kan. 

Undrer meg på hva det ble til med båthuset. Når det ble spurt om de hadde innhentet byggetillatelse ble det plutselig helt stilt, det skulle jo presenteres når det var ferdig. Det ble satt inn kjøkken og laget soveplasser, så det blir nærmest som anneks å regne. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Rosalie skrev:

For ikke å glemme at hun kun er snill og raus, mens alle andre er slemme og mobber... 

 

31 minutter siden, Rosalie skrev:

For ikke å glemme at hun kun er snill og raus, mens alle andre er slemme og mobber... 

Obs , det glemte jeg helt , hun er i egne øyne feilfri .

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i kommentarfeltet til AB at hun hisser seg opp over sure kjærringer som sprer dritt på nett.

Er det oss tro?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lapper skrev:

Ser i kommentarfeltet til AB at hun hisser seg opp over sure kjærringer som sprer dritt på nett.

Er det oss tro?

Er det ett trekk for å få nysgjerrige KG inn for å og dermed flere klikk på bloggen ? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, xinnia skrev:

Er det ett trekk for å få nysgjerrige KG inn for å og dermed flere klikk på bloggen ? 

Det kan jo være.

Reagerer på at hun fortsatt er bortreist fra sine 3 avkom(om de ikke er med på hytta da)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen og bloggeren minner stadig mer om den serien som gikk på TV2 i fjor, med Linn Skåber i hovedrollen...

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Marixxx skrev:

Synes bloggen og bloggeren minner stadig mer om den serien som gikk på TV2 i fjor, med Linn Skåber i hovedrollen...

Enig.

Sitat

Hovedrollefiguren er selvmotsigende og forsøker å være bedre enn det hun er. Lena driter seg loddrett ut til alle tider og at hun er en notorisk livsløgner. Jeg blir dessverre fysisk sliten å oppleve denne rollefiguren. Jeg synes ‘Hjerte til Hjerte’ var ganske greit, men dette var for mye av det flaue når Lena på død og liv skal bli tatt i alle løgner hun slenger ut.

Etterhvert som jeg ser episode etter episode, kommer jeg mer og mer inn i serien, men også skjønner litt for raskt hva som lurer rundt neste sving. Lena er en veldig forutsigbar rollefigur som du alltid vet at vil tråkke i salaten. Spørsmålet er ikke når, men hvordan hun kommer til å dumme seg ut i nærmest hver eneste situasjon hun kommer opp i. Lena er også en rollefigur som det er svært vanskelig å like- Alle er så hyggelig med Lena, men hun er en drittsekk med alle. Barnsligheten lenge leve er nok Lenas livsmotto.

http://www.filmfront.no/omtale/5358/best-foer---sesong-1---pute-tv-deluxe

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig dødt på den bloggen om dagen, og det er jo forsåvidt greit med tanke på at det er ferietid.

MEN: det jeg reagerer på er at når det endelig kommer et innlegg etter flere dagers tørke, så er det basert utelukkende på barna hennes. For de som ikke vil inn så handler det om hvordan hun reagerer/ville reagert (jeg klarer aldri skille på fakta og fiksjon i denne typen innlegg) når/hvis barna kommer og forteller om noe dumt de har gjort. 

Jeg tror det STOORE problemet til fulltids livsstilsbloggerne er at de opplever så lite som ikke har med forretningsmessige ting å gjøre at de rett og slett ikke har noe å skrive om. Viss de skal holde seg relevante så må de begynne å gjøre/oppleve ting evt. engasjere seg i saker som det er verdt å skrive om. Ser forøvrig ut som CBE har begynt så smått å lukte på et yrke som fotografer for livets store og små begivenheter. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...