Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Outside Viewer skrev (11 minutter siden):

Men tror dere at hun «tvert lyger» med vilje, eller at hun ikke husker hva hun har sagt/skrevet? 

Da hun holdt på med han naboen, og det er jo ikke så lenge siden, så sa hun at hun MÅTTE ta graviditetstester «HEILA TIO», fordi hun var så redd for å bli gravid. Hun sa at hun tok tester selv om hun visste at det ikke engang var en mulighet for at hun skulle kunne bli det…?! 

Det er nesten så jeg tror hun «finner på» absurde ting å si/gjøre, for å få oppmerksomhet? Det er vel uansett grunn, ikke normalt for en voksen dame å gjøre sånt? (Spør for en venn 🫣)

Tror det er en kombinasjon av en del bevisst løgn og at hun bare prater i veg og ikke husker etterpå hva hun har sagt. Dette er typisk for dramaqueens som vil ha oppmerksomhet. Problemet her er at hun tjener penger på det i tillegg. Var innom Edinburghturen hennes i går. En by jeg har bodd i og besøker ofte. 
Bra filming av vakre hus. Men når hun henter tipsene fra Tiktok, blir det ganske håpløst og mye feilinfo. 
Men- som alle steder hun besøker, så sa hun at hun kunne tenkt seg å bo der- også. 🥹

For det var jo så vakkert i Edinburgh. 
For egen regning: Ja, bor du i Dubai så skal det lite til før du finner mer «cozy» steder i verden. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Check50 skrev (1 time siden):

Ang. snap og influensere. Sara Emilie skriver at antall seere i går falt til 1/4 av det hun har hatt. Hun lurer på om hun er banna. Jeg tror ikke I. ville ha omtalt eget «frafall». Eller? 🥹

Tipper det er fordi hun merker alle innleggene med reklame. Dette fanger algoritmene opp og hun blir mindre synlig på snap. De ville jo at bedrifter kjøper reklame, de ønsker ikke tilby gratis reklameplass.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Outside Viewer skrev (1 time siden):

Men tror dere at hun «tvert lyger» med vilje, eller at hun ikke husker hva hun har sagt/skrevet? 

Da hun holdt på med han naboen, og det er jo ikke så lenge siden, så sa hun at hun MÅTTE ta graviditetstester «HEILA TIO», fordi hun var så redd for å bli gravid. Hun sa at hun tok tester selv om hun visste at det ikke engang var en mulighet for at hun skulle kunne bli det…?! 

Det er nesten så jeg tror hun «finner på» absurde ting å si/gjøre, for å få oppmerksomhet? Det er vel uansett grunn, ikke normalt for en voksen dame å gjøre sånt? (Spør for en venn 🫣)

Ja hvor ble d av naboen ?? Ikke ett ord om han etter nyttårsfesten .

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Hun kjøpte vel også med dyne til ham - til jul. (Ja, fulgte noen måneder, men synes penger er alt fokus og det orker jeg ikke)

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Ja, det er helt merkelig. Og hvordan ble det med graviditetstestene? 🤯

• Liker 1
Skrevet
Outside Viewer skrev (9 timer siden):

Jeg tror ikke hun nødvendigvis lyver med vilje, men hun spyr ut så mye snapper helt uten mål og mening og da er det klart at det er svært vanskelig å holde en rød tråd. De fleste av oss pynter vel litt på sannheten inniblant, forskjellen er at de fleste av oss ikke har et publikum på tett oppunder 400,000 mennesker hvor mange faktisk oppriktig følger med.

Noe er nok rein løgn, men jeg tipper at mye av det kort og greit er at hun snubler i egne bein og ikke helt klarer å holde oversikten.  

Check50 skrev (9 timer siden):

Ang. snap og influensere. Sara Emilie skriver at antall seere i går falt til 1/4 av det hun har hatt. Hun lurer på om hun er banna. Jeg tror ikke I. ville ha omtalt eget «frafall». Eller? 🥹

Jeg følger ikke Sara Emilie men får henne ofte opp i utforsk. Når du sier det så er det faktisk en liten stund siden jeg så henne der sist. Får henne opp når jeg søker henne opp vel og merke.

Soli skrev (7 timer siden):

Hun kjøpte vel også med dyne til ham - til jul. (Ja, fulgte noen måneder, men synes penger er alt fokus og det orker jeg ikke)

Den dyna endte vel Sidra opp med å få? Jeg savner naboen jeg.... 😅

• Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (9 timer siden):

Naboen er nok J det også. Hun har jo fortalt at J har vært jevnlig i Dubai i mange år, og har også venner der.  Har ikke noe tro på at alle hennes gjøker er forskjellige typer.

• Nyttig 9
Skrevet
ollie1 skrev (41 minutter siden):

Naboen er nok J det også. Hun har jo fortalt at J har vært jevnlig i Dubai i mange år, og har også venner der.  Har ikke noe tro på at alle hennes gjøker er forskjellige typer.

Hadde jeg hatt en «bestevenninne» (elskling), som hadde fortalt sånne usannheter, så lenge og ofte, så hadde jeg ikke ville hatt noe med vedkommende å gjøre. 

(Og selvsagt mht en ekte venninne, så hadde jeg snakket med henne, prøvd å gi «hjelp til selvhjelp» og guide. Jeg hører jo at med I så virker det som om mange ikke vil vite, om de tar det inn og «spør» I, blir de blokket av I). Om DET hadde skjedd med meg/min venn, så hadde jeg tenkt at det var ingen venn for meg. 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Men hvis I og Jack ble sammen i februar, var det da han som sendte den store rosebuketten hun fikk på Maldivene i forbindelse med «sammenbruddet» som kom like etter nyttår. Når hun koblet av noen dager? Hva skjedde egentlig da?

• Nyttig 4
Skrevet
Soli skrev (7 minutter siden):

Men hvis I og Jack ble sammen i februar, var det da han som sendte den store rosebuketten hun fikk på Maldivene i forbindelse med «sammenbruddet» som kom like etter nyttår. Når hun koblet av noen dager? Hva skjedde egentlig da?

De møttes vel fysisk første gang i februar, men de fikk kontakt igjen i desember. 

• Nyttig 3
Skrevet
Soli skrev (6 minutter siden):

Tror rett og slett tidslinjen hun snakker om overhode ikke stemmer og har Jack mest sannsynlig er en og samme gjøk. Men nå må hun bare fortsette og prøve å huske eventyr historien hun har servert sine elsklinger og prøve å ikke bli avslørt 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke hun nødvendigvis lyver med vilje, men hun spyr ut så mye snapper helt uten mål og mening og da er det klart at det er svært vanskelig å holde en rød tråd. De fleste av oss pynter vel litt på sannheten inniblant, forskjellen er at de fleste av oss ikke har et publikum på tett oppunder 400,000 mennesker hvor mange faktisk oppriktig følger med.

Noe er nok rein løgn, men jeg tipper at mye av det kort og greit er at hun snubler i egne bein og ikke helt klarer å holde oversikten.  

Jeg tror heller ikke hun bevisst lyver om alt, men at hun forteller hva hun ønsker og har lyst til, mye får hun ikke til eller gjennomført. Noe tror jeg hun rett og slett ombestemmer seg på og noe tror jeg ikke hun helt har innsikt i hvordan fungerer. Jeg har ombestemt meg mange ganger, men som du sier,  jeg har ikke snakket på snap om det da. Hadde aldri orket hatt hennes "jobb". 

Så er det sikkert noe løgn, bortforklaringer osv. Tror heller ikke hodet hennes helt klarer holde oversikt da det er veldig "okkupert av andre ting" 

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (for 14 minutter siden):

De mødtes fysisk for første gang i februar, men de fik kontakt igen i december. 

Jeg husker at hun fortalte at hun hadde prøvd å skrive til ham i desember, i håp om at det skulle gi resultater. Men han var ikke særlig mottakelig, så hun følte seg nødt til å ta kontakt med ham igjen. Hun har virkelig vært fast bestemt på å få ham tilbake.

Endret av Klokkeblomstt
.
Skrevet
Soli skrev (30 minutter siden):

Bukettene kan ha vært fra han, de hadde kontakt siden desember. Møttes i februar og ble sammen igjen da. 

• Nyttig 2
Skrevet
ollie1 skrev (2 timer siden):

Vi har sett naboen. Bilder fra nyttårsaften er delt her inne. Det ble til og med sammenlignet klokker, for bevis på at det var han.  Hadde naboen vært Jack hadde detektivene her inne og på jodel funnet det ut for lenge siden. 

• Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (5 minutter siden):

Bukettene kan ha vært fra han, de hadde kontakt siden desember. Møttes i februar og ble sammen igjen da. 

Bendie skrev (5 minutter siden):

Bukett til 24000 kr ja... 🤔🤔

Skrevet

Hadde jeg hatt en «bestevenninne» (elskling), som hadde fortalt sånne usannheter, så lenge og ofte, så hadde jeg ikke ville hatt noe med vedkommende å gjøre. 

(Og selvsagt mht en ekte venninne, så hadde jeg snakket med henne, prøvd å gi «hjelp til selvhjelp» og guide. Jeg hører jo at med I så virker det som om mange ikke vil vite, om de tar det inn og «spør» I, blir de blokket av I). Om DET hadde skjedd med meg/min venn, så hadde jeg tenkt at det var ingen venn for meg. 🤔

Disse usannhetene hva er det. At Isabel og Jack egentlig ikke har datet ulike personer, mens de var fra hverandre?  Men har vært kjærester hele veien? Dette er kun påstander uten, noe som helst belegg. Tvert i mot. 

• Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (56 minutter siden):

Disse usannhetene hva er det. At Isabel og Jack egentlig ikke har datet ulike personer, mens de var fra hverandre?  Men har vært kjærester hele veien? Dette er kun påstander uten, noe som helst belegg. Tvert i mot. 

Hvilke løgner mener du? Jeg personlig diskuterer bare her. 🤔

Og hva betyr; «Dette er kun påstander uten, noe som helst belegg. Tvert i mot»? 🤔

Det er flere som rapporterer at de over lang tid selv hører / ser at I forteller ulike historier om hva som har skjedd / kommer til å skje. Det flotte med å fortelle sannheten, er at man ikke må «huske hva man har sagt». 

• Nyttig 5
Skrevet

Hvilke løgner mener du? Jeg personlig diskuterer bare her. 🤔

Og hva betyr; «Dette er kun påstander uten, noe som helst belegg. Tvert i mot»? 🤔

Det er flere som rapporterer at de over lang tid selv hører / ser at I forteller ulike historier om hva som har skjedd / kommer til å skje. Det flotte med å fortelle sannheten, er at man ikke må «huske hva man har sagt». 

Du svarte innlegge der det ble antatt  at det hadde kun vært en gjøk hele veien. Da antok jeg at du også at det var dette du viste til. Noe jeg mener er oppspinn  uten noe som helst rot i virkeligheten. Det er disse påstandene jeg viste til, at er uten belegg. 

• Nyttig 3
Skrevet
Bendie skrev (2 timer siden):

Vi har sett naboen. Bilder fra nyttårsaften er delt her inne. Det ble til og med sammenlignet klokker, for bevis på at det var han.  Hadde naboen vært Jack hadde detektivene her inne og på jodel funnet det ut for lenge siden. 

Det er noe som heter AI. Og I er veldig god på fotoshopping😅 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...