Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (34 minutter siden):

Grunnen til at det dukker opp regelmessig er ikke at noen her sannsynligvis har hastverk med å vite, men at det brukes allerede som et forsvar fra og for Isabel.

Etter det jeg har sett her inne er det vel kritikerne, som er opptatt av og spekulerer rundt denne prosessen. Vi vet lite i dag, annet en at Isabel har sagt hun har gått til sak mot vedkommende. Da blir det håpløst og skulle tildele henne skyld. Da det pr.nå  ikke er holdepunkter for å ta henne for noe. Skyld  får en eventuell tilegne henne, den dagen, tingene ligger på bordet. 

Endret av Bendie
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bendie skrev (9 minutter siden):

Etter det jeg har sett her inne er det vel kritikerne, som er opptatt av og spekulerer rundt denne prosessen. Vi vet lite i dag, annet en at Isabel har sagt hun har gått til sak mot vedkommende. Da blir det håpløst og skulle tildele henne skyld. Da det pr.nå  ikke er holdepunkter for å ta henne for noe. Skyld  for en eventuell tilegne henne, den dagen, tingene ligger på bordet. 

Jeg ser det motsatte. Og det blir og håpløst å bruke det at hun snakker om en sak som frikjennelse for ansvar i Ivorie Studio.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Bendie skrev (17 minutter siden):

Etter det jeg har sett her inne er det vel kritikerne, som er opptatt av og spekulerer rundt denne prosessen. Vi vet lite i dag, annet en at Isabel har sagt hun har gått til sak mot vedkommende. Da blir det håpløst og skulle tildele henne skyld. Da det pr.nå  ikke er holdepunkter for å ta henne for noe. Skyld  for en eventuell tilegne henne, den dagen, tingene ligger på bordet. 

Beklager å si det men den rettssaken har foregått her og på I. fanside og snapscat. Nesten så man ikke tror de forsvarstalene som har kommet de siste dagene . Tror nok det kommer ett utsagn snart at det ikke blir rettssak!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Jeg ser det motsatte. Og det blir og håpløst å bruke det at hun snakker om en sak som frikjennelse for ansvar i Ivorie Studio.

Tenker dette bare er et strategisk PR-grep jeg, for å signalisere at hun ikke har gjort noe galt. Tenker dette stopper når bobestyrer og tingretten er ferdig med boet, og det er heller ikke umulig at det kan bli en straffesak eller to ut av det oppgjøret heller. Her vil jo alt bli rullet opp, og bli sett på med rettslige øyne.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
agent skrev (12 timer siden):

Har ikke hun fortalt at alle ønsket at de skulle bli sammen igjen?

Alle hadde heiet på det og ble så glade.

Snap_237717582.jpg

Alle i RS er så hjernevaska så de ikke husker noenting, selv om de ser på hver dag 😄

De nekta jo på at det var Jack i vår,når det bildet florerte  for Isabel skulle ikke bli sammen med han igjen. Og isabel nektet på at det var han, jugkjerringa. Men det var han gitt.

Ble delt bilde her inne om at noen hadde spurt henne. Og hun nekta.

Endret av Margit777
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Lana01 skrev (2 timer siden):

Enda noe å  spekulere i. 🙄Nei, han eier den .

Hvordan vet du det?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Margit777 skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du det?

Helt ærlig hvorfor skal man sitte å spekulere på alt, til en hver tid?  Lete etter ting? Hun har  hun sagt ved flere anledninger, jeg forholder meg til deg fremfor å dikte opp. 

• Nyttig 5
Skrevet

Det er jo litt spesielt å eventuelt leie den samme AirBnben hver gang over mange år. Flere kjente den jo igjen fra sist de var sammen når det ble spekulert i om det var Jack. Alt tyder på at den er hans på et eller annet vis.

• Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun har lært et nyttt ord “cozy” og bruker det  heleee tiden selv når det ikke passer inn . Jack som viser henne resturanten kopisen eier , han viser henne fra bilen så sier hun “sooo cozy, isnt it” så begynner han å kjøre vekk så sier hu igjen “ohhh soo cozy” jeg får så ick😣

hun gjorde det samme da hun lærte ordet “wholesome” brukte det hele tiden, fikk så ick

Endret av Women123
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Women123 skrev (36 minutter siden):

Hun har lært et nyttt ord “cozy” og bruker det  heleee tiden selv når det ikke passer inn . Jack som viser henne resturanten kopisen eier , han viser henne fra bilen så sier hun “sooo cozy, isnt it” så begynner han å kjøre vekk så sier hu igjen “ohhh soo cozy” jeg får så ick😣

hun gjorde det samme da hun lærte ordet “wholesome” brukte det hele tiden, fikk så ick

Cozy og Wholesome går på repeat,  akkurat som contentet hennes. 

Hun er repeat og copy dronningen. :briller:

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (2 timer siden):

Det er jo litt spesielt å eventuelt leie den samme AirBnben hver gang over mange år. Flere kjente den jo igjen fra sist de var sammen når det ble spekulert i om det var Jack. Alt tyder på at den er hans på et eller annet vis.

Spesielt at ingen kjente igjen Jack i vår også...

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Margit777 skrev (12 minutter siden):

Det gjorde vel de aller fleste med unntak av de mest hardbarka.

• Liker 3
Skrevet
Margit777 skrev (39 minutter siden):

I sa idag at INGEN kjente Jack i Newcastle. Han var ikke en kjendis.

• Liker 1
Skrevet
adriana32 skrev (20 timer siden):

Stemmer det at leiligheten til Jack egentlig er en airbnb?

Noe rart er d med denne leiligheten hans ja, ingen bilder el annen pynt i leiligheten. Svært enkel innredet med kun tv og en sofa med bord.

• Nyttig 8
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Skrevet
Margit777 skrev (7 timer siden):

Alle i RS er så hjernevaska så de ikke husker noenting, selv om de ser på hver dag 😄

De nekta jo på at det var Jack i vår,når det bildet florerte  for Isabel skulle ikke bli sammen med han igjen. Og isabel nektet på at det var han, jugkjerringa. Men det var han gitt.

Ble delt bilde her inne om at noen hadde spurt henne. Og hun nekta.

Dette er garantert for å få klikk. Hun har mistet nesten 4000 følgere de siste par ukene. Så hun er nok ganske desperat nå.

• Nyttig 5
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Skrevet (endret)

@Lana01 Hm noen har lett tilgang til sjefene her, kjappere enn toget jo ..

Endret av Hatsumomo
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (22 timer siden):

Hmhm jeg har skrevet d tidligere men ikke fullført hele prosessen  med å fjerne henne fra mine muligheter til å se henne pga at jeg ser henne i utforsk ofte. Ja kan blokkere henne og bare følge med her inne. Men har ikke gjort d. Eneste jeg syns hadde vært greit og se er evt oppussing. MEN NÅÅÅ.... må jeg få d gjennomført. Jeg har egentlig ingen interesse for hva hun gjør i hverdagen. Syns alt er kvalmt og blir uvel av d. Jeg bryr meg ikke om hvordan hun og Jack har d, jeg bryr meg ikke om hva hun kjøper, jeg bryr meg ikke i haul og sminkevideoer. Jeg bryr meg ikke  i kaffedrikkingen hennes og jeg bryr meg ikke om hvor mange snabelsafarier hun har pr døgn og så bryr jeg meg ikke  om hvor mange  mensen dgr hun har. Og om hun blir gravid el når. Oj d ble mye utblåsning her nå. Men d eneste jeg vet at jeg ikke liker Isabel, Jack el noen av den familien lengre. Synes d er nok nå. Og til slutt, hun bryr seg ikke om oss, om hun er her å leser noe av det. Forstår egentlig ikke hvorfor jeg har fått så mye mot henne, men hun oppleves jo provokativ, manipulerende og kynisk. Og d er ingen god følelse. Sånn er d med hennes søsken også. Bort med dem på nettet.

Blokker er svaret. Gang på gang. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Noe rart er d med denne leiligheten hans ja, ingen bilder el annen pynt i leiligheten. Svært enkel innredet med kun tv og en sofa med bord.

Så lite han er hjemme, leier han vel ut på Airbnb. Det hadde jeg gjort, så jeg kunne betalt ned kredittkortgjelden min på rosekjøpene! 

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...