Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natu skrev (35 minutter siden):

Ryktet om Raadsquad har nådd Regjeringen 😂😂😂

Screenshot_20261005-185000.png

Burde kommet før 😂

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Isabel og familien var velkomne til å jobbe der som frivillige, men uten å filme der. Isabel hadde tenkt å bruke arrangementet som content på snap,og det førte til diskusjon på raadsquad 2 om hva det ville gjøre med dem som var invitert dit og deres rett til å være anonyme-og ikke minst være hedersgjester. Isabel valgte selv å ikke delta som "vanlig" frivillig i servering og oppvask. Mange mente det samme som disse 11 hun hengte ut på snap med fullt navn og skjermbilder av facebook profiler. At det var T som er grunnen til at isabel la dette ut er feil,det var isabel som tok en avgjørelse om å henge ut disse for kommentarer på et innlegg . Hun tåler ingenting annet enn bunnløs beundring, hverken da eller nå. Måten hun har drevet på etter gucci saken viser dette,med blokkeringer og uthenging av kritikere.

Det  første du skriver høres absolutt ut som noe hun kunne brukt som content. (Hun er glad i penger og lyx som hun kaller det. ) Selv om det selvfølgelig ikke står akkurat det samme hvis man googler.  

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Det er sånn jeg husker det også.

Fikk regelrett sjokk, men vi fikk jo sett den sanne IR. De mest hardbarka.   Raadsquad 'ene , gjorde vel mye rart.

Det er så kynisk, manipulerende og kalkulerende av IR å bruke plattformen sin på den måten. 

Nå det siste året ser vi at hun ikke har lært noe av det.

Er jo helt rystende at IR. som befriftleder har utført disse hendelsene som er nevnt her. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tapaz skrev (12 minutter siden):

Det  første du skriver høres absolutt ut som noe hun kunne brukt som content. (Hun er glad i penger og lyx som hun kaller det. ) Selv om det selvfølgelig ikke står akkurat det samme hvis man googler.  

Husker jeg feil at IR ikke skulle filme noe som helst når de var der som frivillige? De filmet når de var på besøk for å prøve å få mer frivillige til å melde seg. Men jeg syns å huske hun sa at hun ikke skulle filme noe som helst på selve dagen. Følte det kom veldig tydelig frem slik jeg husker det. 
Jeg siterte deg Tapaz, men spørsmålet var rettet generelt til brukere, ikke direkte til deg ☺️☺️ Jeg har en tendens til å sitere sistemann i tråden, mens jeg snakker til flere 🤣🤣 beklager det. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Hun gjorde ikke det. Det er ikke sant. Kan jo avsløre litt mer inside info her, så kan dere som er fakta resistente hoppe over å lese. En gruppe RS damer( 4 eller 5) samlet inn bilder fra de uthengte damene sine Facebook profiler i en egen gruppe de laget.  De samlet inn bilder fra de som hadde barn og hadde åpne profiler. De kalte gruppa Drittungene. Sjarmerende? 

Har ikke ord :sjokk:

Det er jo sykt! 

• Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (3 timer siden):

Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. 

Har hakeslepp her , tror nesten ikke det er sant det jeg leser. Den gjengen er farlig, veldig farlig. Isabel sier hopp så hopper de. Håper det gikk greit med venninna di.

• Nyttig 3
Skrevet
Snoopy82 skrev (7 timer siden):

Når man svarer noen på snap får man jo opp at vedkommende kan dele svaret ditt på sin offentlige historie. Da er man advart, at noen ber om at man blir anonym er et sjansespill,  det er vel opp til vedkommende. Hvis man ikke vil skrive det under åpent navn/nick/avatar så bør man heller la vær da, er min mening. Man kan heller bruke en annen plattform, hvor man er anonym til å komme med meningene sine da. Man har ikke ytringsplikt. 

Det er hennes Facebookside vel? Hvor hun har laget en forlengelse av girlschat, hun bestemmer vel da innholdet der? Det er vel ikke beskrevet som fanside og det er definitivt ikke bare fans der. Så hun står der og fritt til å slette hva hun vil. Det gjør jo mange andre sider også. Det er vel andre sider man kan ytre seg og hun får nok med seg det meste uansett. 

Ingen er bare det man ser, gjelder oss alle.

Som bedriftseier bør I.R ta sitt ansvar. Skulle likt å sett Menysjefen hetse noen på siden deres på Facebook om man klagde på lørdagsbiffen de har kjøpt og få med alle andre sjefer rundt forbi i landet på hetsen🥴  Er jo helt vilt hvordan dette har utviklet seg når det gjelder I.R og elsklingene hennes.

• Nyttig 5
Skrevet

Tror jeg er den eneste her som altså ikke vet hvem Tiril er. Det som beskrives i de siste trådene er jo absolutt en side som skulle vært laget en egen episode om: er jo (p)sykelig og direkte farlig det som beskrives. 

Skrevet
Tapaz skrev (40 minutter siden):

Husker det meget godt,det var nemlig da jeg sluttet å følge henne. Var medlem av raadsquad 2 gruppen da.

• Nyttig 4
Skrevet

Her kan dere lese dere opp litt hva saken handler om og hvorfor venninna mi fikk jula fullstendig ødelagt av RS.

"Vi, og alle de mange som bidrar med egen innsats og midler, gjør det selvsagt uten noe ønske om egen eksponering. Alternativ Jul er et privat sosialt arrangement, der gjestene er det eneste viktige. At en enkelt næringsdrivende sponsor ønsker stor offentlig egenreklame rundt sitt eget lille bidrag , egeninvitasjon og noen minutters besøk, og iverksetter dette uten noen formell godkjennelse fra arrangøren, anser vi å være både uhøflig, uakseptabelt og en nedvurdering av alle andre som bidrar, avslutter han."

https://www.dagbladet.no/kjendis/ut-mot-alternativ-jul-oppriktig-lei-meg/82427132

• Liker 1
  • Hjerte 7
Skrevet
adriana32 skrev (6 minutter siden):

Tror jeg er den eneste her som altså ikke vet hvem Tiril er. Det som beskrives i de siste trådene er jo absolutt en side som skulle vært laget en egen episode om: er jo (p)sykelig og direkte farlig det som beskrives. 

Det står mer i denne tråden. 

Skrevet
Natu skrev (10 minutter siden):

Her kan dere lese dere opp litt hva saken handler om og hvorfor venninna mi fikk jula fullstendig ødelagt av RS.

"Vi, og alle de mange som bidrar med egen innsats og midler, gjør det selvsagt uten noe ønske om egen eksponering. Alternativ Jul er et privat sosialt arrangement, der gjestene er det eneste viktige. At en enkelt næringsdrivende sponsor ønsker stor offentlig egenreklame rundt sitt eget lille bidrag , egeninvitasjon og noen minutters besøk, og iverksetter dette uten noen formell godkjennelse fra arrangøren, anser vi å være både uhøflig, uakseptabelt og en nedvurdering av alle andre som bidrar, avslutter han."

https://www.dagbladet.no/kjendis/ut-mot-alternativ-jul-oppriktig-lei-meg/82427132

At I.R er kynisk er det liten tvil om. Også offerrollen hun inntar da, hun vet å spille på den.

• Nyttig 5
Skrevet
Sologmåne1 skrev (45 minutter siden):

At I.R er kynisk er det liten tvil om. Også offerrollen hun inntar da, hun vet å spille på den.

Som alltid...

• Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Som alltid: 

Aldri Isabel sin feil/skyld, alltid alle andre. 
Det er så kynisk og manipulerende. RS sluker jo absolutt alt helt rådd og tror hvert ord som kommer ut av henne. 

♥️Takk for at du har delt og bidrar til at det faktisk kommer frem hvordan Isabel  og gale RS er. 

• Nyttig 5
Skrevet (endret)

Idag  var hun på kjøretur med Jack i Newcastle, selvsagt i de områdene hvor de rike bor, derav fotballspillere på laget derfra . Og da kom hun med en uttalels om at hun ofte lider av dette problemet Imposter syndrom, så nå begynner vi å kanskje å få bekreftels på hvorfor hun er som hun er. Altså Bedragersyndrom !!

Endret av vilas
  • Nyttig 3
Skrevet
SagaH skrev (2 timer siden):

Husker også dette. 

Men hun har jo neppe lært når hun henger ut Line Haus. Hun har sikkert fått ekstremt mange meldinger fra RS. Så jo bare hvor mange yumnymummy fikk.

Tenker Tv2 burde lage en egen episode for å vise hvordan den gruppen mennesker blir preget av å tro de har en bestevenn på Snap.

• Nyttig 7
Skrevet
vilas skrev (18 minutter siden):

Idag  var hun på kjøretur med Jack i Newcastle, selvsagt i de områdene hvor de rike bor, derav fotballspillere på laget. Og da kom hun med en uttalels om at hun ofte lider av dette problemet Imposter syndrom, så nå begynner vi å kanskje å få bekreftels på hvorfor hun er som hun er. Altså Bedragersyndrom !!

Imposter syndrome er noe hun jevnlig snakker om. At hun føler hun ikke fortjener pengene osv osv. Alltid etterfulgt av dette poster hun masse skrytekommentarer fra RS der de backer opp hvor fantastisk og flink hun er. Hun drar dette frem kun for sympati og for å booste seg på skrytekommentarene som hun vet kommer fra RS. Denne sirkelen har hun iallefall fulgt de 3 årene jeg fulgte henne. 

• Nyttig 7
Skrevet
SagaH skrev (2 timer siden):

Husker jeg feil at IR ikke skulle filme noe som helst når de var der som frivillige? De filmet når de var på besøk for å prøve å få mer frivillige til å melde seg. Men jeg syns å huske hun sa at hun ikke skulle filme noe som helst på selve dagen. Følte det kom veldig tydelig frem slik jeg husker det. 
Jeg siterte deg Tapaz, men spørsmålet var rettet generelt til brukere, ikke direkte til deg ☺️☺️ Jeg har en tendens til å sitere sistemann i tråden, mens jeg snakker til flere 🤣🤣 beklager det. 

Det var slik Isabel la det fram, husker jeg også. Så var det andre som ikke trodde det og mente hun kom til å filme uansett. Så var det fler som var bekymret for at mange ville melde seg som frivillig eller dukke opp bare fordi Isabel var der og da ble hensikten borte. Hvorvidt det var slik Isabel sa eller hva andre trodde får man vel aldri vite helt sikkert, hun fikk aldri sjansen 🤷‍♀️

• Nyttig 2
Skrevet

Totalt blåste RS i nederste kommentaren, sykt klysete kommentar fra Isabel i øverste klipp. Evig skryt over å mye penger hun har….x-P

IMG_5189.thumb.jpeg.de16b300e0ae95db75392862b6088b58.jpegIMG_5188.thumb.jpeg.4d6b90049d41e7d86deb8f22d5f32805.jpeg

• Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Jeg husker når det skjedde, men ble enda tydeligere nå når jeg leste saken hvordan hun er. 
Nok en gang et offer som er i sjokk. Stakkars MEG som ikke får lov til å kaste glans over de fattige på julaften. Jeg har jo tross alt sørget for at listene ble fulle. Tenk hvor sjenerøs og godhjertet jeg er. 

Og forsvarerne her inne fortsetter å forsvare uansett hva som kommer frem. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...