Klokkeblomstt Skrevet mandag kl. 08:59 #44241 Skrevet mandag kl. 08:59 Sirah.2.0 skrev (16 timer siden): De fleste ser vel ikke absolut alt? De dage jeg ser det, springer jeg det meste over. Og så stopper jeg op og ser, om der rent faktisk er noget, jeg finder interessant. Til dem som sier: "Jeg ser jo ikke på videoene hennes, jeg swiper bare raskt videre" Selv når en person swiper raskt videre, bruker man fortsatt tid på innholdet hennes. La oss ta et helt enkelt regneeksempel: Hvis hun legger ut for eksempel 360 snaps på én dag, og du i gjennomsnitt bare bruker 1 sekund på hver snap fordi du bare trykker deg videre, blir det: 360 snaps × 1 sekund = 360 sekunder = 6 minutter. La oss så si at bare en tredjedel av følgerne hennes gjør det samme (100 000 mennesker): 100 000 × 6 minutter = 600 000 minutter samlet visningstid. Det er 10 000 TIMER. På én dag. Til sammenligning krever Snapchat per i dag 15 000 timer med visningstid over 28 dager for å kunne bli vurdert til monetiseringsprogrammet deres, hvorav minst 3 000 timer må komme fra Spotlight. Så selv om folk ikke sitter og ser alle videoene ferdig, men bare klikker eller swiper seg raskt gjennom hundrevis av snaps, kan den samlede visningstiden bli enorm når veldig mange mennesker gjør det. Det er derfor hun tjener så mye penger. Selv om folk swiper raskt gjennom storyene hennes på Snapchat. 2 12
Bendie Skrevet mandag kl. 09:30 #44242 Skrevet mandag kl. 09:30 (endret) Tenkeselv skrev (10 timer siden): (Her mener jeg ikke T sin oppførsel,men dobbelmoralen i det Isabel her skriver) Ja det er virkelig skremmende når enkelte trakasserer andre både på nett og det virkelige liv .... = Nor du ber stadig RS om å gjøre. Man kan ikke bare fortsette uten åfå konsekvenser skriver Isabel....= vel tåler du en konsekvens ? T har gjort mye sykt både i kommentarfelt og hva som kommer frem i Henlagt, men jaggu meg skulle de vist mer om hvordan du har hengt ut mennesker også ! Du er til tider enda mer "farlig" enn T, for du har en massiv følgerskare som gjør alt du sier de skal gjøre. Dere som enda ser på via Snap, hvorfor ??? Her synes jeg du drar langt i å sammenligne. Det T har gjort er trakassering over år av mennesker. Hun og moren har selv gått ut og gjort saken offentlig i VG. T har også gått til lokalavisa og snakket om Isabel. Og hun er i et hvert kommentarfelt og snakker med fult navn nedsettende kommentarer om Isabel. Jeg er enig i at Isabel i første omgang ikke burde publisert disse navnene på sin snap. Men etter dette har T gjort alt for å holde sitt eget navn varmt. Isabel har vel knapt nevnt henne. Selvom Tiril gikk til Shehed sin arbeidsgiver. Og en kan bare tenke seg hva som her ble sagt. Det har ikke blitt delt av Raad familien. Så de har kun nevnt saken overfladisk og Shehed ønsket ikke å snakke mer om saken. Så det er ikke Raad familien, som har holdt T sitt navn varmt. At Isabel har en mening om podcasten, synes jeg er helt greit. Det er en slik holdning blant noen at disse menneskene, som går dypt inn ii livet på kjendiser og trakasserer de. Ikke kan bli nevnt med navn. At vilkårlige meldinger, som blir sendt, deles med fult navn er ikke greit. Men når det gjelder mennesker, som holder på slik T gjør bør det få følger. Og jeg forstår så godt, at det slås tilbake. , Å trekke paralleller og si at Isabel er dobbeltmoralsk er å dra det langt. Det T har gjort mot andre mennesker er å ødelegge de som går henne imot. Og det er noe helt annet, enn å nevne en podcast om en person, som selv bruker mediene til å vinne frem. Vil tro Vg har flere lesere enn de som følger Isabel. Endret mandag kl. 09:46 av Bendie 8
Cami9 Skrevet mandag kl. 10:04 #44243 Skrevet mandag kl. 10:04 Lykkeliten* skrev (5 timer siden): Men selvsagt er det for penger. Det er vel stort sett derfor vi alle jobber? Jo men 24 timer i døgnet?!
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 10:11 #44244 Skrevet mandag kl. 10:11 Bendie skrev (37 minutter siden): Her synes jeg du drar langt i å sammenligne. Det T har gjort er trakassering over år av mennesker. Hun og moren har selv gått ut og gjort saken offentlig i VG. T har også gått til lokalavisa og snakket om Isabel. Og hun er i et hvert kommentarfelt og snakker med fult navn nedsettende kommentarer om Isabel. Jeg er enig i at Isabel i første omgang ikke burde publisert disse navnene på sin snap. Men etter dette har T gjort alt for å holde sitt eget navn varmt. Isabel har vel knapt nevnt henne. Selvom Tiril gikk til Shehed sin arbeidsgiver. Og en kan bare tenke seg hva som her ble sagt. Det har ikke blitt delt av Raad familien. Så de har kun nevnt saken overfladisk og Shehed ønsket ikke å snakke mer om saken. Så det er ikke Raad familien, som har holdt T sitt navn varmt. At Isabel har en mening om podcasten, synes jeg er helt greit. Det er en slik holdning blant noen at disse menneskene, som går dypt inn ii livet på kjendiser og trakasserer de. Ikke kan bli nevnt med navn. At vilkårlige meldinger, som blir sendt, deles med fult navn er ikke greit. Men når det gjelder mennesker, som holder på slik T gjør bør det få følger. Og jeg forstår så godt, at det slås tilbake. , Å trekke paralleller og si at Isabel er dobbeltmoralsk er å dra det langt. Det T har gjort mot andre mennesker er å ødelegge de som går henne imot. Og det er noe helt annet, enn å nevne en podcast om en person, som selv bruker mediene til å vinne frem. Vil tro Vg har flere lesere enn de som følger Isabel. Vel nå var det første jeg skrev at dette ikke gjaldt tilfellet Tirill. Så den diskusjonen er ikke vits å ta med meg. jJeg skrev om den generelle dobbelmoralen hun har med det hun skriver (uansett om hvem det er). For hun gjør egentlig det samme selv, takker ja til at følgerne sender henne lister med navn på de som skriver kritisk om henne osv. Hva vet du eller jeg hva hun bruker de navnene til ? Å koke min kommentar ned til Tirill blir for dumt, da jeg klart skrev at min kommentar IKKE hadde noe med hvordan Tirill holder på osv. Isabel er 100 % dobbelmoralsk 1 1 13
Bendie Skrevet mandag kl. 10:31 #44245 Skrevet mandag kl. 10:31 Tenkeselv skrev (20 minutter siden): Vel nå var det første jeg skrev at dette ikke gjaldt tilfellet Tirill. Så den diskusjonen er ikke vits å ta med meg. jJeg skrev om den generelle dobbelmoralen hun har med det hun skriver (uansett om hvem det er). For hun gjør egentlig det samme selv, takker ja til at følgerne sender henne lister med navn på de som skriver kritisk om henne osv. Hva vet du eller jeg hva hun bruker de navnene til ? Å koke min kommentar ned til Tirill blir for dumt, da jeg klart skrev at min kommentar IKKE hadde noe med hvordan Tirill holder på osv. Isabel er 100 % dobbelmoralsk Da misforsto jeg deg, så beklager. Tenker eksempelet er dårlig. Fordi T ikke er en vanlig kritikker. Ser ikke helt hva det har med saken p gjøre at noen har sendt henne lister med navn? Nå vet jeg jo kke hvem disse personene på listen er? Om det kun er kritiske røster eller nettroll. Jeg tror ikke disse listene blir brukt til noe som helst, utover å fjerne personene fra fb gruppen. At en ikke kan være kritisk der er ikke bra. Gruppen får da en helt feil dynamikk. Og fjerne noen som åpenbart er der for å misbruke informasjon til å tråkke på Isabel er greit nok. Men at dette gjør henne dobbeltmoralsk, ser jeg ikke. . 3
Snoopy82 Skrevet mandag kl. 10:44 #44246 Skrevet mandag kl. 10:44 Når man svarer noen på snap får man jo opp at vedkommende kan dele svaret ditt på sin offentlige historie. Da er man advart, at noen ber om at man blir anonym er et sjansespill, det er vel opp til vedkommende. Hvis man ikke vil skrive det under åpent navn/nick/avatar så bør man heller la vær da, er min mening. Man kan heller bruke en annen plattform, hvor man er anonym til å komme med meningene sine da. Man har ikke ytringsplikt. Det er hennes Facebookside vel? Hvor hun har laget en forlengelse av girlschat, hun bestemmer vel da innholdet der? Det er vel ikke beskrevet som fanside og det er definitivt ikke bare fans der. Så hun står der og fritt til å slette hva hun vil. Det gjør jo mange andre sider også. Det er vel andre sider man kan ytre seg og hun får nok med seg det meste uansett. Ingen er bare det man ser, gjelder oss alle. 7
dårligbrukernavn Skrevet mandag kl. 13:35 #44247 Skrevet mandag kl. 13:35 Bendie skrev (4 timer siden): Her synes jeg du drar langt i å sammenligne. Det T har gjort er trakassering over år av mennesker. Hun og moren har selv gått ut og gjort saken offentlig i VG. T har også gått til lokalavisa og snakket om Isabel. Og hun er i et hvert kommentarfelt og snakker med fult navn nedsettende kommentarer om Isabel. Jeg er enig i at Isabel i første omgang ikke burde publisert disse navnene på sin snap. Men etter dette har T gjort alt for å holde sitt eget navn varmt. Isabel har vel knapt nevnt henne. Selvom Tiril gikk til Shehed sin arbeidsgiver. Og en kan bare tenke seg hva som her ble sagt. Det har ikke blitt delt av Raad familien. Så de har kun nevnt saken overfladisk og Shehed ønsket ikke å snakke mer om saken. Så det er ikke Raad familien, som har holdt T sitt navn varmt. At Isabel har en mening om podcasten, synes jeg er helt greit. Det er en slik holdning blant noen at disse menneskene, som går dypt inn ii livet på kjendiser og trakasserer de. Ikke kan bli nevnt med navn. At vilkårlige meldinger, som blir sendt, deles med fult navn er ikke greit. Men når det gjelder mennesker, som holder på slik T gjør bør det få følger. Og jeg forstår så godt, at det slås tilbake. , Å trekke paralleller og si at Isabel er dobbeltmoralsk er å dra det langt. Det T har gjort mot andre mennesker er å ødelegge de som går henne imot. Og det er noe helt annet, enn å nevne en podcast om en person, som selv bruker mediene til å vinne frem. Vil tro Vg har flere lesere enn de som følger Isabel. Her er det vel du som misforstår. Det gjelder vel ikke Tiril, men feks at IR gjentatte ganger, helt siden hun blogget, har hengt ut folk an mass, for alt mulig rart, og at hun har mobilisert og oppfordret RS til... vel, trakkassering, for eksempel. Det har jo også vært nok av eksempler på at de har gjort dette helt uten at hun ber de også (feks mot Jack når det ble slutt), så man kan jo ikke si at hun ikke visste hva slags "ressurs" hun satt med heller. Hun er absolutt dobbeltmoralsk ja, og ikke bare det, men trippelmoralsk og firedobbeltmoralsk og hva enn. Mer ekstremt enn jeg har sett i noen andre tilfeller også. 2 1 8
Sirah.2.0 Skrevet mandag kl. 13:38 #44248 Skrevet mandag kl. 13:38 Klokkeblomstt skrev (4 timer siden): Til dem som sier: "Jeg ser jo ikke på videoene hennes, jeg swiper bare raskt videre" Selv når en person swiper raskt videre, bruker man fortsatt tid på innholdet hennes. La oss ta et helt enkelt regneeksempel: Hvis hun legger ut for eksempel 360 snaps på én dag, og du i gjennomsnitt bare bruker 1 sekund på hver snap fordi du bare trykker deg videre, blir det: 360 snaps × 1 sekund = 360 sekunder = 6 minutter. La oss så si at bare en tredjedel av følgerne hennes gjør det samme (100 000 mennesker): 100 000 × 6 minutter = 600 000 minutter samlet visningstid. Det er 10 000 TIMER. På én dag. Til sammenligning krever Snapchat per i dag 15 000 timer med visningstid over 28 dager for å kunne bli vurdert til monetiseringsprogrammet deres, hvorav minst 3 000 timer må komme fra Spotlight. Så selv om folk ikke sitter og ser alle videoene ferdig, men bare klikker eller swiper seg raskt gjennom hundrevis av snaps, kan den samlede visningstiden bli enorm når veldig mange mennesker gjør det. Det er derfor hun tjener så mye penger. Selv om folk swiper raskt gjennom storyene hennes på Snapchat. Det er sånn snapchat fungerer ja. 2
Lykkeliten* Skrevet mandag kl. 14:07 #44249 Skrevet mandag kl. 14:07 Cami9 skrev (4 timer siden): Jo men 24 timer i døgnet?! Når det er det som er jobben, ja. Og vi ser ikke 24 t i døgnet, det håper jeg du vet? 1 1
Bendie Skrevet mandag kl. 14:09 #44250 Skrevet mandag kl. 14:09 dårligbrukernavn skrev (21 minutter siden): Her er det vel du som misforstår. Det gjelder vel ikke Tiril, men feks at IR gjentatte ganger, helt siden hun blogget, har hengt ut folk an mass, for alt mulig rart, og at hun har mobilisert og oppfordret RS til... vel, trakkassering, for eksempel. Det har jo også vært nok av eksempler på at de har gjort dette helt uten at hun ber de også (feks mot Jack når det ble slutt), så man kan jo ikke si at hun ikke visste hva slags "ressurs" hun satt med heller. Hun er absolutt dobbeltmoralsk ja, og ikke bare det, men trippelmoralsk og firedobbeltmoralsk og hva enn. Mer ekstremt enn jeg har sett i noen andre tilfeller også. Jeg kan være enig i at det ikke var bra at de vendte seg mot Jack, fordi hun snakket stygt om han. Selvom hun har ikke oppfordret til det. Men at hun har hengt ut så masse folk, kan jeg ikke se Det jeg har fulgt med på i hvertfall. At hun viser frem meldinger på snap, som er langt over strekken og de får som hatten passer. Ser ikke jeg på som uthenging. Når en velger å skrive noe nedsettende meldinger direkte til henne i hennes innboks på snap, må en faktisk regne med dette publiseres. Og en ser jo kun nicket. Hun delte navnene til en gjeng, som hadde rottet seg sammen mot henne. Det burde hun ikke gjort. Men disse personene hadde stått frem med fult navn, på en fb gruppe, med mange tusen medlemer. Så det er naivt og da tro du er anonym. Så at disse tingene er trakassering er vel å ta litt i. Det kan ikke sammenlignes med den trakassering hun selv utsette for. Det er denne tråden et godt eksempel på. Og en vet mange her har skrevet de samme tingene direkte til henne også. 1 4
Tapaz Skrevet mandag kl. 15:06 #44251 Skrevet mandag kl. 15:06 Bendie skrev (54 minutter siden): Jeg kan være enig i at det ikke var bra at de vendte seg mot Jack, fordi hun snakket stygt om han. Selvom hun har ikke oppfordret til det. Men at hun har hengt ut så masse folk, kan jeg ikke se Det jeg har fulgt med på i hvertfall. At hun viser frem meldinger på snap, som er langt over strekken og de får som hatten passer. Ser ikke jeg på som uthenging. Når en velger å skrive noe nedsettende meldinger direkte til henne i hennes innboks på snap, må en faktisk regne med dette publiseres. Og en ser jo kun nicket. Hun delte navnene til en gjeng, som hadde rottet seg sammen mot henne. Det burde hun ikke gjort. Men disse personene hadde stått frem med fult navn, på en fb gruppe, med mange tusen medlemer. Så det er naivt og da tro du er anonym. Så at disse tingene er trakassering er vel å ta litt i. Det kan ikke sammenlignes med den trakassering hun selv utsette for. Det er denne tråden et godt eksempel på. Og en vet mange her har skrevet de samme tingene direkte til henne også. Hva var det denne gjengen skrev på fb ? Var det noe de skammet seg over i etterkant? 2
Natu Skrevet mandag kl. 15:11 #44252 Skrevet mandag kl. 15:11 Bendie skrev (53 minutter siden): Jeg kan være enig i at det ikke var bra at de vendte seg mot Jack, fordi hun snakket stygt om han. Selvom hun har ikke oppfordret til det. Men at hun har hengt ut så masse folk, kan jeg ikke se Det jeg har fulgt med på i hvertfall. At hun viser frem meldinger på snap, som er langt over strekken og de får som hatten passer. Ser ikke jeg på som uthenging. Når en velger å skrive noe nedsettende meldinger direkte til henne i hennes innboks på snap, må en faktisk regne med dette publiseres. Og en ser jo kun nicket. Hun delte navnene til en gjeng, som hadde rottet seg sammen mot henne. Det burde hun ikke gjort. Men disse personene hadde stått frem med fult navn, på en fb gruppe, med mange tusen medlemer. Så det er naivt og da tro du er anonym. Så at disse tingene er trakassering er vel å ta litt i. Det kan ikke sammenlignes med den trakassering hun selv utsette for. Det er denne tråden et godt eksempel på. Og en vet mange her har skrevet de samme tingene direkte til henne også. Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. 3 5 13
Sirah.2.0 Skrevet mandag kl. 15:30 #44253 Skrevet mandag kl. 15:30 Natu skrev (16 minutter siden): Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. Den episoden der var forferdelig unødvendig ja. Håper det går greit med venninnen din i dag. Der ser man hvor farlig en lynsjemobb kan være... Man ser det jo i andre tilfeller også - nå snakker jeg generelt på internett og ikke om Isabel/RS. En person poster en status/påstand og "resten av internett" tar det for en sannhet. Internett er livsfarlig. Jeg har hatt en jobb tidligere hvor jeg ofte havnet på sosiale medier i en eller annen sammenheng. Jeg sluttet ganske raskt å lese kommentarfelt som på en eller annen måte omhandlet meg selv. Det er fullstendig livsfarlig og folk er nådeløse. 3 4
Tapaz Skrevet mandag kl. 15:31 #44254 Skrevet mandag kl. 15:31 Natu skrev (19 minutter siden): Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. Er det sånn å forstå at hun befalte RS å gjøre det? 3
Sirah.2.0 Skrevet mandag kl. 15:34 #44255 Skrevet mandag kl. 15:34 Tapaz skrev (Akkurat nå): Er det sånn å forstå at hun befalte RS å gjøre det? RS tar vel saken i egne hender, men når "dronninga" poster 11 personer som har vært "stygge med henne" så ser jo de på det som sin plikt å beskytte bestevenninnen sin. Fullstendig ukritisk. Når det kom til denne episoden så gikk Isabel faktisk ut på snap og ba RS om å la disse damene være i fred for de var splitter pine gale. RS altså. 1 6
Bendie Skrevet mandag kl. 15:37 #44256 Skrevet mandag kl. 15:37 Tapaz skrev (29 minutter siden): Hva var det denne gjengen skrev på fb ? Var det noe de skammet seg over i etterkant? Tror det hadde med at alternativ jul og gjøre og deres innsats der, for å hindre samarbeid. Men jeg så at kke dette selv. Så litt av usikker her. 3
Natu Skrevet mandag kl. 15:39 #44257 Skrevet mandag kl. 15:39 Tapaz skrev (5 minutter siden): Er det sånn å forstå at hun befalte RS å gjøre det? Du er ikke så dum at du ikke skjønner greia, eller er du faktisk det? Isabel legger ut snap ala: buhu, den og den var stygge med meg. Og så vet hun at RS tar seg av saken. 1 2 7
Outside Viewer Skrevet mandag kl. 15:42 #44258 Skrevet mandag kl. 15:42 (endret) Sirah.2.0 skrev (2 timer siden): RS tar vel saken i egne hender, men når "dronninga" poster 11 personer som har vært "stygge med henne" så ser jo de på det som sin plikt å beskytte bestevenninnen sin. Fullstendig ukritisk. Når det kom til denne episoden så gikk Isabel faktisk ut på snap og ba RS om å la disse damene være i fred for de var splitter pine gale. RS altså. Det å ha direkte tilgang inn nesten 400 000 mennesker sine liv, potensielt 24 timer i døgnet, krever at man tar ansvar! Det gjør I ikke. Det er noe som heter at «makt korrumperer, og absolutt makt korrumperer absolutt» Endret mandag kl. 17:35 av Outside Viewer 2 1 7
Natu Skrevet mandag kl. 15:43 #44259 Skrevet mandag kl. 15:43 Sirah.2.0 skrev (5 minutter siden): RS tar vel saken i egne hender, men når "dronninga" poster 11 personer som har vært "stygge med henne" så ser jo de på det som sin plikt å beskytte bestevenninnen sin. Fullstendig ukritisk. Når det kom til denne episoden så gikk Isabel faktisk ut på snap og ba RS om å la disse damene være i fred for de var splitter pine gale. RS altså. EH, nei, det gjorde hun ikke. Det hadde jeg nok fått med meg . Det jeg husker best er at noen av dem anmeldte henne pga. eksponering av navn og påfølgende sjikane. Disse anmeldelsene ble raskt henlagt pga.kapasitet, og hun hoppet rundt og viftet med disse papirene i seiersdans. Det var sykt. 1 1 6
Bendie Skrevet mandag kl. 15:43 #44260 Skrevet mandag kl. 15:43 Natu skrev (27 minutter siden): Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. Og det er ikke bra. Jeg er enig med at hun ikke burde delt dette. Men hun trakasserer ikke folk,. Det å ta en feilvurdering er ikke det samme som hun går etter enkelte personer. Det er forskjell på en handling og gjentakende adferd, der en går etter en bestemt eller bestemte personer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå