Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natu skrev (Akkurat nå):

Du er ikke så dum at du ikke skjønner greia, eller er du faktisk det? Isabel legger ut snap ala: buhu, den og den var stygge med meg. Og så vet hun at RS tar seg av saken. 

I all verden… Jeg kjøper ikke alt som blir sagt. Har sett altfor mange «sannheter» som ikke stemmer helt her. 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (10 minutter siden):

RS tar vel saken i egne hender, men når "dronninga" poster 11 personer som har vært "stygge med henne" så ser jo de på det som sin plikt å beskytte bestevenninnen sin. Fullstendig ukritisk. 

Når det kom til denne episoden så gikk Isabel faktisk ut på snap og ba RS om å la disse damene være i fred for de var splitter pine gale. RS altså.

Og det var bra. Det viser at hun tok avstand fra handlingene. Så vidt jeg vet har hun kke delt navn i ettertid? 

• Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (1 minutt siden):

Og det er ikke bra. Jeg er enig med at hun ikke burde delt dette. Men hun trakasserer ikke folk,. Det å ta en feilvurdering er ikke det samme som hun går etter enkelte personer. Det er forskjell på en handling og gjentakende adferd, der en går etter en bestemt eller bestemte personer. 

Så å legge ut navn og bilde  for 400 000 mennesker er en "feilvurdering"? Hun har ikke beklaget seg så vidt jeg vet. Så da var det jo tilsiktet og hun er fornøyd. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Tapaz skrev (2 minutter siden):

I all verden… Jeg kjøper ikke alt som blir sagt. Har sett altfor mange «sannheter» som ikke stemmer helt her. 

Du har noe i vente🙂 og hvis du tar deg bryet med å google episoden ligger den godt dokumentert så du kan se den med egne øyne. Men tipper du er lite interessert i det. 

Endret av Natu
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (7 minutter siden):

Tror det hadde med at  alternativ jul og gjøre og deres innsats der, for å hindre samarbeid. Men jeg så at kke dette selv. Så litt av usikker her. 

Ok, takk!   Tenker det er to historier i denne konflikten også.

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (3 minutter siden):

Du har noe i vente🙂 og hvis du tar deg bryet med å google episoden ligger den godt dokumentert så du kan se den med egne øyne. Men tipper du er lite interessert i det. 

Hvorfor tipper du det?

Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Så å legge ut navn og bilde  for 400 000 mennesker er en "feilvurdering"? Hun har ikke beklaget seg så vidt jeg vet. Så da var det jo tilsiktet og hun er fornøyd. 

Om hun gikk ut i ettertid og ba RS damene la de være i fred, så har hun selv innsett hun har gjort en feil. Ja, det var et overtramp og det at hun i ettertid ikke har avslørt noen identiteter på de som sender stygge meldinger viser vel nettopp dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bendie skrev (7 minutter siden):

Om hun gikk ut i ettertid og ba RS damene la de være i fred, så har hun selv innsett hun har gjort en feil. Ja, det var et overtramp og det at hun i ettertid ikke har avslørt noen identiteter på de som sender stygge meldinger viser vel nettopp dette. 

Hun gjorde ikke det. Det er ikke sant. Kan jo avsløre litt mer inside info her, så kan dere som er fakta resistente hoppe over å lese. En gruppe RS damer( 4 eller 5) samlet inn bilder fra de uthengte damene sine Facebook profiler i en egen gruppe de laget.  De samlet inn bilder fra de som hadde barn og hadde åpne profiler. De kalte gruppa Drittungene. Sjarmerende? 

• Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Natu skrev (15 minutter siden):

Har lest litt ( du har rett i at det er mye å lese) For meg ser det ut som Isabel ( m. fam?) fikk inbydelse fra Alternativ Jul til å være med som hjelpere. ( vet ikke hva det går ut på) Dette klarte Tiril å sette en stopper for. 

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (52 minutter siden):

Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. 

Det er sånn jeg husker det også.

Fikk regelrett sjokk, men vi fikk jo sett den sanne IR. De mest hardbarka.   Raadsquad 'ene , gjorde vel mye rart.

Det er så kynisk, manipulerende og kalkulerende av IR å bruke plattformen sin på den måten. 

Nå det siste året ser vi at hun ikke har lært noe av det.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Outside Viewer skrev (33 minutter siden):

Det å ha direkte tilgang inn nesten 400 000 mennesker dine liv, potensielt 24 timer i døgnet, krever at man tar ansvar! Det gjør I ikke. 

Det er noe som heter at «makt korrumperer, og absolutt makt korrumperer absolutt»

Nemlig.

Natu skrev (33 minutter siden):

EH, nei, det gjorde hun ikke. Det hadde jeg nok fått med meg . Det jeg husker best er at noen av dem anmeldte henne pga. eksponering av navn og påfølgende sjikane. Disse anmeldelsene ble raskt henlagt pga.kapasitet, og hun hoppet rundt og viftet med disse papirene i seiersdans. Det var sykt. 

Jo det gjorde hun, det husker jeg veldig godt. Det var en liten stund etterpå. Hun satt i en bil og sa at nå må vi la denne saken ligge og hun ba RS om å holde seg unna.

Bendie skrev (31 minutter siden):

Og det var bra. Det viser at hun tok avstand fra handlingene. Så vidt jeg vet har hun kke delt navn i ettertid? 

Det skal jeg ikke uttale meg om. Hun legger jo ut hundreogørti snapper om dagen 🙃

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (1 minutt siden):

Nemlig.

Jo det gjorde hun, det husker jeg veldig godt. Det var en liten stund etterpå. Hun satt i en bil og sa at nå må vi la denne saken ligge og hun ba RS om å holde seg unna.

Det skal jeg ikke uttale meg om. Hun legger jo ut hundreogørti snapper om dagen 🙃

Kanskje jeg har fortrengt det. Men det var uansett alt for sent og hun hadde gjort uopprettelig skade på menneskers rykte. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Har alle glemt hvordan hun hang ut Line Haus for et par uker siden ? 

Vi kan vel nesten ikke forestille oss hvilke meldinger Line har fått i innboksen sin av RS etterpå...

• Nyttig 23
Skrevet
Natu skrev (1 minutt siden):

Kanskje jeg har fortrengt det. Men det var uansett alt for sent og hun hadde gjort uopprettelig skade på menneskers rykte. 

Det er vi helt enige i! Hun skulle aldri gjort det i utgangspunktet.

• Liker 1
Skrevet
spirå12 skrev (Akkurat nå):

Har alle glemt hvordan hun hang ut Line Haus for et par uker siden ? 

Vi kan vel nesten ikke forestille oss hvilke meldinger Line har fått i innboksen sin av RS etterpå...

Dette er alt glemt ja. Folk bryr seg ikke dessverre. Hun blir beskyttet og unnskyldt for alt hun gjør. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (8 minutter siden):

Nemlig.

Jeg og husker hun ba folk om å la ting ligge. 

• Liker 3
Skrevet
Tapaz skrev (17 minutter siden):

Har lest litt ( du har rett i at det er mye å lese) For meg ser det ut som Isabel ( m. fam?) fikk inbydelse fra Alternativ Jul til å være med som hjelpere. ( vet ikke hva det går ut på) Dette klarte Tiril å sette en stopper for. 

Isabel og familien var velkomne til å jobbe der som frivillige, men uten å filme der. Isabel hadde tenkt å bruke arrangementet som content på snap,og det førte til diskusjon på raadsquad 2 om hva det ville gjøre med dem som var invitert dit og deres rett til å være anonyme-og ikke minst være hedersgjester. Isabel valgte selv å ikke delta som "vanlig" frivillig i servering og oppvask. Mange mente det samme som disse 11 hun hengte ut på snap med fullt navn og skjermbilder av facebook profiler. At det var T som er grunnen til at isabel la dette ut er feil,det var isabel som tok en avgjørelse om å henge ut disse for kommentarer på et innlegg . Hun tåler ingenting annet enn bunnløs beundring, hverken da eller nå. Måten hun har drevet på etter gucci saken viser dette,med blokkeringer og uthenging av kritikere.

• Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Ryktet om Raadsquad har nådd Regjeringen 😂😂😂

Screenshot_20261005-185000.png

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Ryktet om Raadsquad har nådd Regjeringen 😂😂😂

Screenshot_20261005-185000.png

😂😂

• Liker 1
Skrevet
Snoopy82 skrev (37 minutter siden):

Jeg og husker hun ba folk om å la ting ligge. 

Husker også dette. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...