Outside Viewer Skrevet mandag kl. 20:40 #44301 Skrevet mandag kl. 20:40 Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Totalt blåste RS i nederste kommentaren, sykt klysete kommentar fra Isabel i øverste klipp. Evig skryt over å mye penger hun har…. Hun har totalt mistet all form for bakkekontakt. Det er Cringe! Jeg unner alt godt til alle. Jeg synes at folk som gjør en god jobb, er ærlige mennesker og, også når ingen andre ser på, tar vare på andre mennesker, fortjener å tjene gode penger. Men hva har I egentlig «gjort»? Hun har kommet seg opp og frem, på en ganske så «billig måte». Hun bruker alle knep, victim-card, angrep som forsvar, clickbaits, får «gjengen» med seg mot andre og lager seg et ekko-kammer for å «beskytte seg». Hun er langt fra ærlig og rederlig og misbruker sin «makt». Hun kunne brukt sin «historie» til å hjelpe seg selv, ( hun trenger det!) OG andre. -Gått foran som et godt eksempel, til det beste for andre OG seg selv. Istedenfor har hun mistet bakkekontakten og har ingen rundt seg som ikke også «tjener på å tjene henne». Det er ikke imposter-syndrom hun lider av. Hun vet at hvor enn hun er, der møter hun seg selv. Hun må snart ta tak i det som egentlig plager henne. -Spør du meg da. 🤯🤯 10 2 6
Morradi123 Skrevet mandag kl. 20:48 #44302 Skrevet mandag kl. 20:48 Snoopy82 skrev (4 minutter siden): Det var slik Isabel la det fram, husker jeg også. Så var det andre som ikke trodde det og mente hun kom til å filme uansett. Så var det fler som var bekymret for at mange ville melde seg som frivillig eller dukke opp bare fordi Isabel var der og da ble hensikten borte. Hvorvidt det var slik Isabel sa eller hva andre trodde får man vel aldri vite helt sikkert, hun fikk aldri sjansen 🤷♀️ Joda, det fikk hun. Les artikkelen en gang til, hvor Holstad sier «Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss» Så sier han hva kriteriene er, som gjelder for absolutt alle som vil bidra: «Han påpeker at alle som ønsker å jobbe som frivillig må melde seg på, og gjennomføre en hel vakt som er på omtrent åtte timer». Så å hevde at hun aldri fikk sjansen er rett og slett oppspinn, hun er jo invitert til å melde seg på - til og med hjertelig velkommen. For meg så var dette slutten på å følge Isabel, som flere andre her også har skrevet. Hun gikk fra å være, i mine øyne, en søt og sjarmerende influenser, til å vise et ansikt som er blitt bekreftet mer enn én gang etter det - en kynisk influenser som inntar offerrollen så fort det passer seg. Hele livet hennes dreier seg om pengejag og nok oppmerksomhet. Hun skyr heller ingen midler for å komme dit, og hun har heller aldri skyld i noe være seg bedriftene hennes eller arrangement som Alternativ Jul. En gang en influenser jeg var så stolt av og sendte støttemeldinger til, varm i hjertet når hun postet et par av de. Takk og lov for at det forholdet tok slutt med Alternativ Jul, selv om det har vært mange nok grunner etter det også, så bruddet hadde skjedd før eller senere uansett. 5 6 15
Natu Skrevet mandag kl. 20:53 #44303 Skrevet mandag kl. 20:53 LorettaLynn skrev (2 minutter siden): Jeg husker når det skjedde, men ble enda tydeligere nå når jeg leste saken hvordan hun er. Nok en gang et offer som er i sjokk. Stakkars MEG som ikke får lov til å kaste glans over de fattige på julaften. Jeg har jo tross alt sørget for at listene ble fulle. Tenk hvor sjenerøs og godhjertet jeg er. Og forsvarerne her inne fortsetter å forsvare uansett hva som kommer frem. Alternativ Jul har aldri hatt problemer med å skaffe frivillige. De har så vidt meg bekjnt listene fylt opp godt i forveien. Det er også mange rikfolk, kjendiser, bedriftseiere som bidrar i dette år etter år uten å si ett ord FORDI de ikke vil stikke seg frem, overskygge brukere eller komme med " se så flink og generøs jeg er som hjelper de vanskeligstilte". Men så kom Raads på banen. Jeg husker ennå hvor sjokka jeg ble. Jeg var jo blodfan på den tiden. Isabel stilte på omvisningen i en gigantisk pels, hele familien var stivpyntet. Det var så cringe. Hun sa også at hvis folk meldte seg som frivillige ville de sikkert møte henne eller noen av de andre i familien. Så gikk de derfra og rett på Dior butikken, og hun shoppa for 300.000( eller var 200 eller 400). Det var etter det det eksploderte inne på Raadsquad gruppen, folk syns de oppførte seg ufyselig. Og den dagen døde all min beundring for henne. 2 5 16
LorettaLynn Skrevet mandag kl. 20:58 #44304 Skrevet mandag kl. 20:58 Natu skrev (4 minutter siden): Alternativ Jul har aldri hatt problemer med å skaffe frivillige. De har så vidt meg bekjnt listene fylt opp godt i forveien. Det er også mange rikfolk, kjendiser, bedriftseiere som bidrar i dette år etter år uten å si ett ord FORDI de ikke vil stikke seg frem, overskygge brukere eller komme med " se så flink og generøs jeg er som hjelper de vanskeligstilte". Men så kom Raads på banen. Jeg husker ennå hvor sjokka jeg ble. Jeg var jo blodfan på den tiden. Isabel stilte på omvisningen i en gigantisk pels, hele familien var stivpyntet. Det var så cringe. Hun sa også at hvis folk meldte seg som frivillige ville de sikkert møte henne eller noen av de andre i familien. Så gikk de derfra og rett på Dior butikken, og hun shoppa for 300.000( eller var 200 eller 400). Det var etter det det eksploderte inne på Raadsquad gruppen, folk syns de oppførte seg ufyselig. Og den dagen døde all min beundring for henne. Ja, jeg hadde glemt hvor ille det var. 5 9
Soli Skrevet mandag kl. 21:11 #44305 Skrevet mandag kl. 21:11 Jeg blir oppriktig lei meg meg når jeg leser her om alle historiene og vi skjønner hvor opphengt og avhengige enkelte er av henne. Det ene innlegget i den gamle GS gruppen fr hun som var blitt blokkert. Innlegget oste av «jeg er blitt ekskludert fra jentegruppe» Det er slik man hører jentene gjør på ungdomsskolen og enkelte på videregående, men en dame på over 30 år som gjør det samme. Skulle ønske det kom en rask oppfølger med alt rusket som har kommet fram rundt elsklingene, uthenging og oppførsel, slik at flere forstod at slik de blir behandlet er ikke heldig. de hjelper ikke lenger lille stakkars Shirog. Hun er blitt voksen nå, omgås med de hun ble sviktet av. 4 8
Outside Viewer Skrevet mandag kl. 22:18 #44306 Skrevet mandag kl. 22:18 Natu skrev (1 time siden): Alternativ Jul har aldri hatt problemer med å skaffe frivillige. De har så vidt meg bekjnt listene fylt opp godt i forveien. Det er også mange rikfolk, kjendiser, bedriftseiere som bidrar i dette år etter år uten å si ett ord FORDI de ikke vil stikke seg frem, overskygge brukere eller komme med " se så flink og generøs jeg er som hjelper de vanskeligstilte". Men så kom Raads på banen. Jeg husker ennå hvor sjokka jeg ble. Jeg var jo blodfan på den tiden. Isabel stilte på omvisningen i en gigantisk pels, hele familien var stivpyntet. Det var så cringe. Hun sa også at hvis folk meldte seg som frivillige ville de sikkert møte henne eller noen av de andre i familien. Så gikk de derfra og rett på Dior butikken, og hun shoppa for 300.000( eller var 200 eller 400). Det var etter det det eksploderte inne på Raadsquad gruppen, folk syns de oppførte seg ufyselig. Og den dagen døde all min beundring for henne. Du skriver et innlegg som jeg kunne skrevet! 100%. Det er trist, først og fremst å se at en man på en måte har følt både beundring og en slags empati med og har heiet på (og handlet hos) vise så tydelig en annen og kynisk side. Jeg er også litt «skuffet» over meg selv, for å ha gått i «den fellen». Fellen med å blindt tro på det et menneske sier. Selvsagt er det «idiotisk» å gi folk i dag «the benefit of the doubt», men om man selv har en «barnetro» som sier at vi må ha tillit til hverandre, så er det likevel litt ubehagelig å «ta så feil». Uansett, bra skrevet. 🙏 6 9
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 23:53 #44307 Skrevet mandag kl. 23:53 Bendie skrev (9 timer siden): Jeg kan være enig i at det ikke var bra at de vendte seg mot Jack, fordi hun snakket stygt om han. Selvom hun har ikke oppfordret til det. Men at hun har hengt ut så masse folk, kan jeg ikke se Det jeg har fulgt med på i hvertfall. At hun viser frem meldinger på snap, som er langt over strekken og de får som hatten passer. Ser ikke jeg på som uthenging. Når en velger å skrive noe nedsettende meldinger direkte til henne i hennes innboks på snap, må en faktisk regne med dette publiseres. Og en ser jo kun nicket. Hun delte navnene til en gjeng, som hadde rottet seg sammen mot henne. Det burde hun ikke gjort. Men disse personene hadde stått frem med fult navn, på en fb gruppe, med mange tusen medlemer. Så det er naivt og da tro du er anonym. Så at disse tingene er trakassering er vel å ta litt i. Det kan ikke sammenlignes med den trakassering hun selv utsette for. Det er denne tråden et godt eksempel på. Og en vet mange her har skrevet de samme tingene direkte til henne også. Vel det var nok ingen av de som ble hengt ut som trodde de var anonyme på en gruppe der de skriver med fullt navn. MEN, du må gjerne si at du ikke har sett hun henge ut mange mennesker, men la oss ta de hun hang ut da...vet du at det var berettighet mot samtlige av de ? Eller faller de alle inn under Tirill kategorien for deg ? Å hvordan vil du i såfall begrunne det ? Hvis folk skriver direkte til henne er en helt annen ting, å at hun velger å dele de meldingene er "greit nok", den kan jeg forstå. Men ikke vær naiv å tro at alle bare har et nick på snap, jeg har flere bekjente som bruker sitt fulle navn. Hun utsettes for trakassering skriver du, hvem mener du er det som forårsaker "trakasseringen" hun får ? Jeg kaller det kritikk, men jeg kan bruke ditt ord siden det er du skriver her. 8
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 00:00 #44308 Skrevet tirsdag kl. 00:00 Tapaz skrev (8 timer siden): Hva var det denne gjengen skrev på fb ? Var det noe de skammet seg over i etterkant? Hun delte aldri det ser du, men det fortalte også det meste. Man henger ikke ut mennesker uten å vise/si hva man henger de ut for. Men hun kunne ikke det, fordi av de 10-11 personene så var det kun en (T) som faktisk hadde gått personlig hardt ut mot henne og dette julegreiene som startet dette. 5 2
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 01:02 #44309 Skrevet tirsdag kl. 01:02 Pigaloppa skrev (8 timer siden): Isabel og familien var velkomne til å jobbe der som frivillige, men uten å filme der. Isabel hadde tenkt å bruke arrangementet som content på snap,og det førte til diskusjon på raadsquad 2 om hva det ville gjøre med dem som var invitert dit og deres rett til å være anonyme-og ikke minst være hedersgjester. Isabel valgte selv å ikke delta som "vanlig" frivillig i servering og oppvask. Mange mente det samme som disse 11 hun hengte ut på snap med fullt navn og skjermbilder av facebook profiler. At det var T som er grunnen til at isabel la dette ut er feil,det var isabel som tok en avgjørelse om å henge ut disse for kommentarer på et innlegg . Hun tåler ingenting annet enn bunnløs beundring, hverken da eller nå. Måten hun har drevet på etter gucci saken viser dette,med blokkeringer og uthenging av kritikere. Heldigvis finnes det klippet/snapen der hun henger ut disse menneske med eneste begrunnelse av at det stod Topp bidragsyter på profilen deres godt lagret. Dette vet jeg fordi jeg har fått sett det klippet selv. Det hun gjorde da er direkte stygt, med tekst om både familie, barn og utseende på bildene hun la ut av de fleste. Rett og slett skammelig . Hun har jo enda ikke forstått at Topp bidragsyter på Facebook betyr på hele Facebook , å ikke inne på en enkel gruppe. Det betyr bare at man er aktiv på Facebook generelt. 9
Ellenn Skrevet tirsdag kl. 05:17 #44310 Skrevet tirsdag kl. 05:17 Natu skrev (14 timer siden): Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. E-posten til Isabel fra Alternativ jul, som ble delt i ettertid, var unødvendig krass. Men når man vet hvilke løgner Tiril spyr ut, var det kanskje ikke så rart. Gud veit hva hun serverte dem av historier. Pigaloppa skrev (12 timer siden): Isabel og familien var velkomne til å jobbe der som frivillige, men uten å filme der. Isabel hadde tenkt å bruke arrangementet som content på snap,og det førte til diskusjon på raadsquad 2 om hva det ville gjøre med dem som var invitert dit og deres rett til å være anonyme-og ikke minst være hedersgjester. Isabel valgte selv å ikke delta som "vanlig" frivillig i servering og oppvask. Mange mente det samme som disse 11 hun hengte ut på snap med fullt navn og skjermbilder av facebook profiler. At det var T som er grunnen til at isabel la dette ut er feil,det var isabel som tok en avgjørelse om å henge ut disse for kommentarer på et innlegg . Hun tåler ingenting annet enn bunnløs beundring, hverken da eller nå. Måten hun har drevet på etter gucci saken viser dette,med blokkeringer og uthenging av kritikere. Hvem sa at Isabel skulle bruke det som content? Tiril? 4
Sirah.2.0 Skrevet tirsdag kl. 06:22 #44311 Skrevet tirsdag kl. 06:22 Natu skrev (9 timer siden): Alternativ Jul har aldri hatt problemer med å skaffe frivillige. De har så vidt meg bekjnt listene fylt opp godt i forveien. Det er også mange rikfolk, kjendiser, bedriftseiere som bidrar i dette år etter år uten å si ett ord FORDI de ikke vil stikke seg frem, overskygge brukere eller komme med " se så flink og generøs jeg er som hjelper de vanskeligstilte". Men så kom Raads på banen. Jeg husker ennå hvor sjokka jeg ble. Jeg var jo blodfan på den tiden. Isabel stilte på omvisningen i en gigantisk pels, hele familien var stivpyntet. Det var så cringe. Hun sa også at hvis folk meldte seg som frivillige ville de sikkert møte henne eller noen av de andre i familien. Så gikk de derfra og rett på Dior butikken, og hun shoppa for 300.000( eller var 200 eller 400). Det var etter det det eksploderte inne på Raadsquad gruppen, folk syns de oppførte seg ufyselig. Og den dagen døde all min beundring for henne. Var det ikke den jula hun akkurat hadde svidd av hundretusenvis av kroner på det Chanel-eventet hvor hun blant annet kjøpte den skidressen hun aldri har brukt også? Og hvor hun svidde av helt syke mengder penger på julegaver til seg selv. Det var fullstendig ufyselig å se på og det var i den perioden hun forandret seg fra å være søt og morsom til å bli kalkulerende og kynisk slik hun er i dag. 1 1 13
Alba1235 Skrevet tirsdag kl. 07:55 #44312 Skrevet tirsdag kl. 07:55 Morradi123 skrev (11 timer siden): Joda, det fikk hun. Les artikkelen en gang til, hvor Holstad sier «Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss» Så sier han hva kriteriene er, som gjelder for absolutt alle som vil bidra: «Han påpeker at alle som ønsker å jobbe som frivillig må melde seg på, og gjennomføre en hel vakt som er på omtrent åtte timer». Så å hevde at hun aldri fikk sjansen er rett og slett oppspinn, hun er jo invitert til å melde seg på - til og med hjertelig velkommen. For meg så var dette slutten på å følge Isabel, som flere andre her også har skrevet. Hun gikk fra å være, i mine øyne, en søt og sjarmerende influenser, til å vise et ansikt som er blitt bekreftet mer enn én gang etter det - en kynisk influenser som inntar offerrollen så fort det passer seg. Hele livet hennes dreier seg om pengejag og nok oppmerksomhet. Hun skyr heller ingen midler for å komme dit, og hun har heller aldri skyld i noe være seg bedriftene hennes eller arrangement som Alternativ Jul. En gang en influenser jeg var så stolt av og sendte støttemeldinger til, varm i hjertet når hun postet et par av de. Takk og lov for at det forholdet tok slutt med Alternativ Jul, selv om det har vært mange nok grunner etter det også, så bruddet hadde skjedd før eller senere uansett. Hun hadde aldri jobba gratis og stått oppreist i 8 timer tror jeg. Hun orker knapt spasere på kjøpesenteret 5 11
Zenhouse Skrevet tirsdag kl. 08:03 #44313 Skrevet tirsdag kl. 08:03 Ellenn skrev (2 timer siden): E-posten til Isabel fra Alternativ jul, som ble delt i ettertid, var unødvendig krass. Men når man vet hvilke løgner Tiril spyr ut, var det kanskje ikke så rart. Gud veit hva hun serverte dem av historier. Hvem sa at Isabel skulle bruke det som content? Tiril? Man kan vel ikke vite om Isabel hadde delt selve jobb-økten. Jeg velger å tro hun ikke hadde gjort det. Men- hun brukte besøket dit i forkant som content, gjennom mange snapper. Hun delte videoer da hun var på besøk der, og tidspunktet hun skulle dit for å jobbe. Hun delte adressen. Tror du at hun ikke hadde fortalt noe om de 8 timene i etterkant på snap? Ergo brukte hun sin frivillige innsats som content. 2 13
Tapaz Skrevet tirsdag kl. 08:44 #44314 Skrevet tirsdag kl. 08:44 (endret) Zenhouse skrev (41 minutter siden): Man kan vel ikke vite om Isabel hadde delt selve jobb-økten. Jeg velger å tro hun ikke hadde gjort det. Men- hun brukte besøket dit i forkant som content, gjennom mange snapper. Hun delte videoer da hun var på besøk der, og tidspunktet hun skulle dit for å jobbe. Hun delte adressen. Tror du at hun ikke hadde fortalt noe om de 8 timene i etterkant på snap? Ergo brukte hun sin frivillige innsats som content. Hva forventet ledelsen i Alernativ jul når de inviterer Norges største influenser på juleoppdrag? Jeg velger å tro at Isabel trodde at hun gjorde en god gjerning ved å lage oppmerksomhet rundt arrangementet. Men for all del, her er det mange som vet bedre hva intensjonene var enn henne som det gjelder. Endret tirsdag kl. 08:46 av Tapaz 8
Bendie Skrevet tirsdag kl. 08:57 #44315 Skrevet tirsdag kl. 08:57 (endret) Tenkeselv skrev (9 timer siden): Vel det var nok ingen av de som ble hengt ut som trodde de var anonyme på en gruppe der de skriver med fullt navn. MEN, du må gjerne si at du ikke har sett hun henge ut mange mennesker, men la oss ta de hun hang ut da...vet du at det var berettighet mot samtlige av de ? Eller faller de alle inn under Tirill kategorien for deg ? Å hvordan vil du i såfall begrunne det ? Hvis folk skriver direkte til henne er en helt annen ting, å at hun velger å dele de meldingene er "greit nok", den kan jeg forstå. Men ikke vær naiv å tro at alle bare har et nick på snap, jeg har flere bekjente som bruker sitt fulle navn. Hun utsettes for trakassering skriver du, hvem mener du er det som forårsaker "trakasseringen" hun får ? Jeg kaller det kritikk, men jeg kan bruke ditt ord siden det er du skriver her. Jeg har flere ganger sagt at jeg syntes det ikke var en bra ting å nevne de navnene. I sær når dette kan virke litt vilkårlig, hvem som ble tatt. Men om det er trakassering over lang tid. Der en skriver mye nedsettende om en person eller ekstreme meldinger, mener jeg at en kan gjengi dette. Har sett eksempler, hos andre influensere, på Instagram der en ønsker noe grufullt skjer med barna eller at personen dør. Vi har et samfunn der det er alt for lett å sende hatefulle meldinger bak et tastatur og om personen som mottar dette, offentliggjør dette, gjør personen som sendte dette, seg til et offer. Jeg tror de fleste av oss ikke hadde taklet den mengden av hatefulle meldinger som sabel får, eller andre som henne. Det er lett å gjemme seg bak ytringene med at de har valgt det selv. Men de er først og fremst mennesker med følelser, som alle andre. Grensen mellom kritikk og trakassering, burde de fleste selv forstå. Om det er ting du ikke ville sagt ansikt til ansikt eller det går på person og ikke sak. Her inne er Isabel dum, ikke verdt å elske. Jack og familen holder kun ut med henne grunnet pengene. Utseende kritiseres. Når Gucci ble kastet, kom det masse beskyldninger mot Isabel. Osv osv.. Endret tirsdag kl. 09:06 av Bendie 1 5
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 09:31 #44316 Skrevet tirsdag kl. 09:31 Tapaz skrev (41 minutter siden): Hva forventet ledelsen i Alernativ jul når de inviterer Norges største influenser på juleoppdrag? Jeg velger å tro at Isabel trodde at hun gjorde en god gjerning ved å lage oppmerksomhet rundt arrangementet. Men for all del, her er det mange som vet bedre hva intensjonene var enn henne som det gjelder. Nå var det isabel som tok kontakt med Alternativt jul, og dem fikk nok litt tvil når hun begynte å bruke det som content på snap. Dette er et arrangement som har klart og klarer seg godt uten Isabel. Mange kjente og profilerte mennesker stiller som frivillige uten å poste det på snap eller i media,nettopp fordi det er GJESTENE som er midtpunktet denne dagen. 3 10 5
Outside Viewer Skrevet tirsdag kl. 09:51 #44317 Skrevet tirsdag kl. 09:51 (endret) Bendie skrev (56 minutter siden): Jeg har flere ganger sagt at jeg syntes det ikke var en bra ting å nevne de navnene. I sær når dette kan virke litt vilkårlig, hvem som ble tatt. Men om det er trakassering over lang tid. Der en skriver mye nedsettende om en person eller ekstreme meldinger, mener jeg at en kan gjengi dette. Har sett eksempler, hos andre influensere, på Instagram der en ønsker noe grufullt skjer med barna eller at personen dør. Vi har et samfunn der det er alt for lett å sende hatefulle meldinger bak et tastatur og om personen som mottar dette, offentliggjør dette, gjør personen som sendte dette, seg til et offer. Jeg tror de fleste av oss ikke hadde taklet den mengden av hatefulle meldinger som sabel får, eller andre som henne. Det er lett å gjemme seg bak ytringene med at de har valgt det selv. Men de er først og fremst mennesker med følelser, som alle andre. Grensen mellom kritikk og trakassering, burde de fleste selv forstå. Om det er ting du ikke ville sagt ansikt til ansikt eller det går på person og ikke sak. Her inne er Isabel dum, ikke verdt å elske. Jack og familen holder kun ut med henne grunnet pengene. Utseende kritiseres. Når Gucci ble kastet, kom det masse beskyldninger mot Isabel. Osv osv.. Det finnes regler for hva som er lov til å si/skrive. Dersom noe er ulovlig, så må man ta det rettens vei. Kan ikke drive sitt eget «rettssystem» via some. Det kan ingen gjøre, hverken face-til-face eller via tastaturet. I er så stor på some at hun burde brukt noen av de gode advokatene sine til å «ta seg av» ulovlige ytringer. -Og så burde de lært henne hva hun selv ikke burde / har lov til å gjøre. Hun betaler de jo godt. Og det om man kan si noe direkte til folk (eller ikke), forteller jo ingenting om det er trakassering eller ikke. Det fins lover. Og jeg synes ingen skal trakassering noen! Når det gjelder kommentarer / ytringer om I her i forumet har jeg ikke lest at folk skriver at I «er dum». Mange har skrevet om ting de synes er dumt gjort/ sagt. Jeg har heller ikke sett at utseendet hennes kritiseres? I selv, mener jeg da, er vel den som «har klaget» på sitt eget utseende ved å forandre / operere og gjøre prosedyrer for å endre seg? Personlig synes jeg hun var pen før også. Jeg har ikke lest at noen skriver at I «ikke er verdt å elske»? Ang J og familien og pengene, så har jeg selv hørt at særlig moren til I «rater» barnas verdi mht penger. I forbindelse med Gucci-episoden, mener jeg at det er kritikkverdig at I forsvarte J, kom opp med en «røverhistorie» om at J bare stod der og «reddet» Gucci når «noen» kastet han. Hun gikk i forsvar FOR seg selv + J , istedenfor den forsvarsløse hunden. Men, det at jeg ikke har sett / lest kritikkens du nevner, betyr selvsagt ikke at det ikke har skjedd. Jeg har ikke vært i forumet så lenge. Jeg synes det ofte diskuteres «sak» her mht I. Jeg ser oftere at brukere her i forumet går på «personer» som diskuterer her. Endret tirsdag kl. 09:54 av Outside Viewer 4 5 1
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 10:35 #44318 Skrevet tirsdag kl. 10:35 Tapaz skrev (1 time siden): Hva forventet ledelsen i Alernativ jul når de inviterer Norges største influenser på juleoppdrag? Jeg velger å tro at Isabel trodde at hun gjorde en god gjerning ved å lage oppmerksomhet rundt arrangementet. Men for all del, her er det mange som vet bedre hva intensjonene var enn henne som det gjelder. Det handler ikke om å vite bedre enn henne hva intensjonene hennes var, men at det er normal folkeskikk å forvente at når man setter av tid og prioriterer andre for en gang skyld, så gjør man faktisk det. Noe og ledelsen der er klokkeklare på at de forventer av de som bidrar, enten det er dronning Isabel eller hans majestet kong Haakon. 2 1 10
Bendie Skrevet tirsdag kl. 10:35 #44319 Skrevet tirsdag kl. 10:35 Mange her indikerer og også sier gang på gang at hun er dum. Enda flere om moren. Det er en gjenganger her i tråden. Hun har også blitt kalt hest her inne også dette har blitt gjentatt i flere runder og det er også delt bilde av en hest for sammenligning. Øynene hennes har blitt kommentert og det har blitt brukt ord som «araber øyne, med negativt fortegn. Kinnbeina er blitt kommentert. Det har også blitt antydet at Jack liker småjenter. Der hun blir fremstilt som lavere enn hun er og at hun ter seg og ser ut som en jentunge. Når det gjelder ikke verdt å elske er dette sagt mellom linjene. Da hun vil aldri kunne holde på en mann. Og at Jack kun er med henne fordi hun har mer penger. Hun burde aldri få barn. Familien liker henne ikke. Hun er venneløs og masse personlighetstrekk, som understreker om hvorfor. Disse tingene kommer med jevne mellomrom Når det gjelder Gucci saken er det langt mer enn kritikken angående beskyttelse Jack av sin rolle som ble diskutert. Hun ble kalt dyremishandler, som ikke burde ha dyr. Hun var rettmessig eier og derfor ansvarlig. Mange hevdet at hun kunne ha vært i rommet og en person hevdet også at hun kunne være den, som var sladdet. Om en ikke ser disse tingene i tråden, er en blendet. 5
Ellenn Skrevet tirsdag kl. 10:52 #44320 Skrevet tirsdag kl. 10:52 Bendie skrev (15 minutter siden): Når det gjelder Gucci saken er det langt mer enn kritikken angående beskyttelse Jack av sin rolle som ble diskutert. Hun ble kalt dyremishandler, som ikke burde ha dyr. Hun var rettmessig eier og derfor ansvarlig. Mange hevdet at hun kunne ha vært i rommet og en person hevdet også at hun kunne være den, som var sladdet. Om en ikke ser disse tingene i tråden, er en blendet. Isabel var ikke i rommet, så det kan like gjerne være at hun gjenfortalte det hun fikk høre, og ikke at hun jugde for å forsvare Jack. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå