Fullrulle Skrevet 8 timer siden #44381 Skrevet 8 timer siden Kanskje jeg er litt «late to the party», men den serien, den var skikkelig *gjesp*. Måtte spole faktisk fordi det var så mye dødtid! Ja jeg har sett alt. Ikke stolt. 1 1
vilas Skrevet 7 timer siden #44382 Skrevet 7 timer siden Fullrulle skrev (58 minutter siden): Kanskje jeg er litt «late to the party», men den serien, den var skikkelig *gjesp*. Måtte spole faktisk fordi det var så mye dødtid! Ja jeg har sett alt. Ikke stolt. Alt har vært ute på snap før serien. Bortsett fra healingsesjonen sammen med Rami og Sidra. 1 1
AtleH Skrevet 2 timer siden #44383 Skrevet 2 timer siden Isabel sier ditt, så sier hun datt! Det ble fort avslørt at det var Jack som var flammen til Isabel, selv om hun prøvde å holde det hemmelig etter 4 år fra hverandre. Ordene hun brukte var hele tiden at hun så gjerne ville fortelle, men kunne ikke. Det var ikke opp til henne og heller ikke opp til Jack, men alt ville komme for en dag. Hun sa ofte hun ønsket å fortelle alt, men kunne altså ikke og det var utenfor hennes kontroll og at dette var veldig hardt for henne, men vi alle måtte bare forstå at hun kunne ikke si noe. Hun avkreftet også at historien var solgt, når noen spurte på snap, men det viste seg at den var solgt til Prime allikevel. Ups. I går var hun på vei til Edinburgh og satt i bilen sammen med Jack og kom innpå dette. Nå sier hun at det var ingenting som hindret henne eller Jack i å si noe den gang. Isabel sier rett ut at de ikke ville fortelle om forholdet. Det var noe de valgte helt selv. Så igjen et bevis på hvordan hun jugde for sine følgere tidligere i år. Snakk om å dra på. Det er ikke opp til meg eller Jack, sa hun. Jeg vil fortelle dere, men kan ikke, sa hun. Snakk om lystløgner for å pynte på ting så alt liksom er utenfor hennes kontroll og hun ikke har ansvaret, når det er akkurat det stikk motsatte. De ville ikke si noe, for de ville være private og finne seg selv i forholdet. Samtidig som Prime filmet dem daglig. Ups. Hun rantet godt på snap i går. Hun legger også all skyld på VG for at kjæresten ble avslørt, selv om det fantes bilder av de to lenge før og hun hadde også en video på snap hvor Jack gikk bak henne i gangen, så hemmeligheten ble avslørt av henne selv lenge før VG trykket bilde av de to på fotballkamp i USA. Mange advarte også Isabel på snap mot fotografer på fotballkampen, men de gikk inn sammen på stadion allikevel, også ble hun liksom overrasket etterpå. Ups. PS: Jeg ser flere har kommentert rundt denne rettsaken hun står i. Hun har allerede forsnakket seg, som jeg skrev for noen uker siden og utdypet godt, så hun står ikke i noen rettsprosess. Den er ikke påbegynt engang. Ups, igjen. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå