Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #44401 Skrevet 6 timer siden agent skrev (9 minutter siden): Det kan virke som noen er mer opptatt av brukerne enn av IR, som denne siden handler om. Brudd på reglene burde alle reagerere på, og spesielt når en/flere bruker har mer enn en bruker her i tråden. Rart å ikke skulle reagere på det. 1 3
vilas Skrevet 6 timer siden #44402 Skrevet 6 timer siden Lana01 skrev (1 time siden): Ja hun betalte noe kontant , og resten i lån, noe som er helt normalt . må si du har god kontroll på detaljer. Har fulgt med på hva I og hele familien legger ut hver dag, i alt for lang tid. Hadde I enda kunnet holde noe for seg selv, men nei da , hun MÅ fortelle hvor mye penger hun har ellers er hun ikke "frisk". Og dette er skadelig for yngre mennesker som ikke har så mye som henne. Hun kan skade unge og sårbare som sitter og følger henne. 2 4
Margit777 Skrevet 6 timer siden #44403 Skrevet 6 timer siden adriana32 skrev (1 time siden): Jeg kikker innom nå og da, men desverre har jeg klisterhjerne på slike unødvendige ting. Betyr ikke at jeg har et kontrollbehov: skulle heller hatt klisterhjerne på viktige ting🙄 Syns derimot at det fokuset dere har på og hele tiden "shame" dem som kritiserer og husker detaljer er unødvendig. Jeg er akkurat sånn. Elsker å se dokumentarer men husker bare dumme unyttige ting mange ganger😄 Er faktisk mer irriterende 😄 1
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #44404 Skrevet 6 timer siden vilas skrev (3 minutter siden): Har fulgt med på hva I og hele familien legger ut hver dag, i alt for lang tid. Hadde I enda kunnet holde noe for seg selv, men nei da , hun MÅ fortelle hvor mye penger hun har ellers er hun ikke "frisk". Og dette er skadelig for yngre mennesker som ikke har så mye som henne. Hun kan skade unge og sårbare som sitter og følger henne. Tydeligvis mer skadelig for eldre personer som ikke evner å slutte å følge personen og skylder på IR for det. 6
Margit777 Skrevet 5 timer siden #44405 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Brudd på reglene burde alle reagerere på, og spesielt når en/flere bruker har mer enn en bruker her i tråden. Rart å ikke skulle reagere på det. Er ikke forbudt å ha flere brukere men diskuter og støtte seg selv. Er brudd på regler og diskutere brukere også. Er Tiril her så er hun her da. Er ikke forbudt for henne. 1
vilas Skrevet 5 timer siden #44406 Skrevet 5 timer siden Bendie skrev (1 time siden): Hva har det med saken at hun har tatt opp lån? Hun eier vel like fult villaen. Og påstandene var dessuten at hun ikke hadde midler til å kjøpe noe. Det var aldri snakk om et kontant kjøp hverken fra Isabel eller her i tråden. De aller aller fleste tar opp lån, ved kjøp av en hus. om Isabel har betalt 19 mill kontant, er det 40% av kjøpesummen. Langt fra alle spytter inn så stor andel av verdien. Hun har også nylig kjøpt seg bil. Så økonomien er romslig. Hun har også verdier i fond. Og tjener millioner i måneden. Så det blir for dumt å late som hun egentlig ikke har midler. Husk I retter seg mest mot norske følgere og her i landet er det ikke vanlig å kjøpe så dyr villa ( som hun har betalt 10/15 mill overpris for iflg en annen snap innlegg som hadde undersøkt prisene i Dubai. ) og nå har hun oppgradert noe, men skal oppgradere mer ( ca 4 mill. ) da har hun brukt over 50 mill. Og nå får hun betale over 1 mill til community'n hun bor i for å få godkjent endringene. Jaja la henne holde på. 1 2
Sologmåne1 Skrevet 5 timer siden #44407 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Brudd på reglene burde alle reagerere på, og spesielt når en/flere bruker har mer enn en bruker her i tråden. Rart å ikke skulle reagere på det. *det er ikke lov å diskutere med seg selv og utgi seg for å være flere personer i en tråd. Om man har mistanke om dette så kontakt moderator i stedet for å hive ut slike beskyldninger. 7
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #44408 Skrevet 5 timer siden Margit777 skrev (6 minutter siden): Er ikke forbudt å ha flere brukere men diskuter og støtte seg selv. Er brudd på regler og diskutere brukere også. Er Tiril her så er hun her da. Er ikke forbudt for henne. ja, er jo det vi snakker om her. At brukere diskuterer med hverandre i tråden, det er jo superlett å se. Ingen som har sagt det er forbudt for T, at hun er her i tråden ser vel de fleste. 3
vilas Skrevet 5 timer siden #44409 Skrevet 5 timer siden (endret) Bendie skrev (1 time siden): Hva har det med saken at hun har tatt opp lån? Hun eier vel like fult villaen. Og påstandene var dessuten at hun ikke hadde midler til å kjøpe noe. Det var aldri snakk om et kontant kjøp hverken fra Isabel eller her i tråden. De aller aller fleste tar opp lån, ved kjøp av en hus. om Isabel har betalt 19 mill kontant, er det 40% av kjøpesummen. Langt fra alle spytter inn så stor andel av verdien. Hun har også nylig kjøpt seg bil. Så økonomien er romslig. Hun har også verdier i fond. Og tjener millioner i måneden. Så det blir for dumt å late som hun egentlig ikke har midler. Nei hun eier ikke boligen før den er utbetalt ! D gjør ingen. Men hun har disposisjonsrett, men kan endre og pusse opp innvendig. Utvendig må hun søke om tillatelser. Endret 5 timer siden av vilas 2
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #44410 Skrevet 5 timer siden Sologmåne1 skrev (2 minutter siden): *det er ikke lov å diskutere med seg selv og utgi seg for å være flere personer i en tråd. Om man har mistanke om dette så kontakt moderator i stedet for å hive ut slike beskyldninger. Morsomt at flere her blir indignerte over at man påpeker dette, avslører seg selv på den måten. Du kan være sikker på at flere av oss rapporterer. 1 1
Sologmåne1 Skrevet 5 timer siden #44411 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Morsomt at flere her blir indignerte over at man påpeker dette, avslører seg selv på den måten. Du kan være sikker på at flere av oss rapporterer. Er så langt ifra indignert. Syns det er en uting at det stadig blir hevdet fra flere, da bør man rydde opp i det. Om du mener med ditt utsagn at jeg har flere brukere så må du gjerne kontakte moderatorer for å få svar på det. 3 3
agent Skrevet 5 timer siden #44412 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (17 minutter siden): Brudd på reglene burde alle reagerere på, og spesielt når en/flere bruker har mer enn en bruker her i tråden. Rart å ikke skulle reagere på det. Det gjelder også bruker debatt. 2 6
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #44413 Skrevet 5 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Det gjelder også bruker debatt. Har ikke nevnt noen brukere. Vi snakker generelt brukerdebatt isåfall. At noen nevnte T får være deres sak. 2
Ellenn Skrevet 5 timer siden #44414 Skrevet 5 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Det er helt normalt. Ingen har vel sagt noe annet. Men det betyr og at ikke engang Isabel har nok penger til å cashe ut boligen, som er slik det legges frem innimellom. Vi vet vel egentlig ikke om hun hadde penger på bok til å cashe ut boligen, om hun hadde ønsket det? Men hvor ofte ble det ikke påpekt her at hun aldri kom til å kjøpe seg hus, det var bare for content..og det samme med bil… 1
Margit777 Skrevet 5 timer siden #44415 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (13 minutter siden): Morsomt at flere her blir indignerte over at man påpeker dette, avslører seg selv på den måten. Du kan være sikker på at flere av oss rapporterer. Vær så snill jeg ber deg. Rapporter meg for flere brukere 😄 1 2
Sirah.2.0 Skrevet 5 timer siden #44416 Skrevet 5 timer siden Margit777 skrev (23 minutter siden): Jeg er akkurat sånn. Elsker å se dokumentarer men husker bare dumme unyttige ting mange ganger😄 Er faktisk mer irriterende 😄 Haha tenk om vi kunne brukt energien vår på noe som faktisk var nyttig? Men neida. Influensere var det vi skulle konsentrere oss om 😅
Margit777 Skrevet 5 timer siden #44417 Skrevet 5 timer siden Ellenn skrev (3 minutter siden): Vi vet vel egentlig ikke om hun hadde penger på bok til å cashe ut boligen, om hun hadde ønsket det? Men hvor ofte ble det ikke påpekt her at hun aldri kom til å kjøpe seg hus, det var bare for content..og det samme med bil… Hun har mast om bil og huskjøp/leilighetskjøp i flere år, så det har jo blitt brukt som content. 4
Morradi123 Skrevet 5 timer siden #44418 Skrevet 5 timer siden Bendie skrev (57 minutter siden): Det andre er at en har flere brukere her inne. Det er påfallende likheter og jeg ser flere andre har sterk mistanke om det samme. Disse mistankene forsterkes om brukere plutselig siterer seg selv, for så å fjerne. Så svaret til seg selv blir tomt. Det å opptre med flere brukere er en uting. Kan du dokumentere dette? Hvis ikke blir bare dette en ren spekulasjon fra din side, en total avsporing av debatten som kanskje også grenser opp mot en brukerdebatt. Riktignok ikke rettet mot en bruker, men det du skriver kan så tvil om svært mange som skriver her inne. Effektiv måte å devaluere verdien av kritikken som skrives da, ved å spekulere i at dette er samme bruker som står bak. Og ikke minst få tråden til å handle om brukere og ikke IR. Sjekket profilen min nå, og det er vel neppe tilfeldig at de to jeg anser som de ivrigste forsvarerne til IR har vært inne og tittet. Det er vel kanskje som en del av en slags kartlegging av brukere som skriver kritisk her inne? Og hvem vet, jeg er kanskje på blokka deres jeg også? Akkurat det tar jeg med knusende ro, men å devaluere innlegg på den måten du gjør nå er det jeg kritiserer sterkt. For der er i hvert fall en uting, å spekulere om brukere på denne måten. 2 2 8
Margit777 Skrevet 5 timer siden #44419 Skrevet 5 timer siden Sirah.2.0 skrev (3 minutter siden): Haha tenk om vi kunne brukt energien vår på noe som faktisk var nyttig? Men neida. Influensere var det vi skulle konsentrere oss om 😅 De gjør som regel så dumme komiske ting jeg finner underholdene, tror det er derfor jeg husker det så godt 😄 Fotballfrue tråden også 😄 1
Wanda_2025 Skrevet 5 timer siden #44420 Skrevet 5 timer siden AtleH skrev (7 timer siden): Isabel sier ditt, så sier hun datt! Det ble fort avslørt at det var Jack som var flammen til Isabel, selv om hun prøvde å holde det hemmelig etter 4 år fra hverandre. Ordene hun brukte var hele tiden at hun så gjerne ville fortelle, men kunne ikke. Det var ikke opp til henne og heller ikke opp til Jack, men alt ville komme for en dag. Hun sa ofte hun ønsket å fortelle alt, men kunne altså ikke og det var utenfor hennes kontroll og at dette var veldig hardt for henne, men vi alle måtte bare forstå at hun kunne ikke si noe. Hun avkreftet også at historien var solgt, når noen spurte på snap, men det viste seg at den var solgt til Prime allikevel. Ups. I går var hun på vei til Edinburgh og satt i bilen sammen med Jack og kom innpå dette. Nå sier hun at det var ingenting som hindret henne eller Jack i å si noe den gang. Isabel sier rett ut at de ikke ville fortelle om forholdet. Det var noe de valgte helt selv. Så igjen et bevis på hvordan hun jugde for sine følgere tidligere i år. Snakk om å dra på. Det er ikke opp til meg eller Jack, sa hun. Jeg vil fortelle dere, men kan ikke, sa hun. Snakk om lystløgner for å pynte på ting så alt liksom er utenfor hennes kontroll og hun ikke har ansvaret, når det er akkurat det stikk motsatte. De ville ikke si noe, for de ville være private og finne seg selv i forholdet. Samtidig som Prime filmet dem daglig. Ups. Hun rantet godt på snap i går. Hun legger også all skyld på VG for at kjæresten ble avslørt, selv om det fantes bilder av de to lenge før og hun hadde også en video på snap hvor Jack gikk bak henne i gangen, så hemmeligheten ble avslørt av henne selv lenge før VG trykket bilde av de to på fotballkamp i USA. Mange advarte også Isabel på snap mot fotografer på fotballkampen, men de gikk inn sammen på stadion allikevel, også ble hun liksom overrasket etterpå. Ups. PS: Jeg ser flere har kommentert rundt denne rettsaken hun står i. Hun har allerede forsnakket seg, som jeg skrev for noen uker siden og utdypet godt, så hun står ikke i noen rettsprosess. Den er ikke påbegynt engang. Ups, igjen. Snap har endret på utbetalingene og Ivorie AS er avviklet. Hvordan skal IR betale ned på leiligheten og leve i lyx når inntektsgrunnlaget blir så annerledes? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå