Lana01 Skrevet 17 timer siden #44461 Skrevet 17 timer siden Jeg kan poste denne på nytt da ikke var mot @DivaBit , men generelt Tenker å dikte historier for å bygge opp et narrativ, sier mye om en usunn forhold til person, uansett hvem man er ute etter å bygge opp løgner rundt. Tenker ikke på konstruktiv kritikk , og sunn skepsis men når det bikker over til å må ha kontroll , og følger med på alt i en persons liv 3
ollie1 Skrevet 17 timer siden #44462 Skrevet 17 timer siden Bendie skrev (2 timer siden): Så naboen er fotoshoppet inn. 😂😂 Hvem her vet at det var "naboen" som var på bildet? Det ble det vel bare spekulert i her inne, ingen bekreftelse på hvem personen er. 2
ollie1 Skrevet 17 timer siden #44463 Skrevet 17 timer siden Bendie skrev (1 time siden): Det er åpenbart mye click bait. Men å dikte om scenarioer, slik det gjøres her inne å gjøre å gjøre det til et bevis på løgner her jo hinsides. Det er jo historier en lager uten et eneste holdepunkt for det er sant. Vis meg et indisie, som peker på at det kan være noe i. Jeg har ikke sett noe annet en grunnløse påstander. Slik det gjøres her inne er å vri enhver ting, som ikke kan bevises 100%, til en mulig løgn. Er det ikke nok å finne ellers, uten å måtte ty til dette? Hvorfor kan ikke vi her dikte opp en sannhet når I gjør det hele tiden 😂 4
Lana01 Skrevet 17 timer siden #44464 Skrevet 17 timer siden Klokkeblomstt skrev (6 timer siden): Jeg husker at hun fortalte at hun hadde prøvd å skrive til ham i desember, i håp om at det skulle gi resultater. Men han var ikke særlig mottakelig, så hun følte seg nødt til å ta kontakt med ham igjen. Hun har virkelig vært fast bestemt på å få ham tilbake. Hun skrev vel til han på bursdagen hans, og gratulerte han Han takket , men det ble ikke noe mere da, før hun tok kontakt igjen. Alt annet blir bare spekulasjoner De er sammen nå , og har det bra. Skjønner heller ikke hvorfor det er viktig hvem som tok kontakt, eller er folk opptatt av at dama ikke bør ta det første skrittet. Eller gjelder det kun Isabel ? 5
Bendie Skrevet 16 timer siden #44465 Skrevet 16 timer siden DivaBit skrev (1 time siden): Nøyaktig hva slags historie er det jeg har diktet opp, ut i fra det jeg skriver og det du svarer på? Jeg ser nå. Tok mer på din kappe en du faktisk påstår.
Bendie Skrevet 16 timer siden #44466 Skrevet 16 timer siden ollie1 skrev (25 minutter siden): Hvem her vet at det var "naboen" som var på bildet? Det ble det vel bare spekulert i her inne, ingen bekreftelse på hvem personen er. Det vet vi ikke sikkert. Vi vet det ikke var Jack og det var samme personen Isabel postet uten ansikt på hennes snap. Det at det skulle være naboen går i hop med resten. At naboen aldri har eksistert eller de andre gjøkene, stemmer dårlig. Dessuten om det var oppspinn må alle rundt Isabel ha vært med på løgnen.. ikke bare familie, men venner og alle på nyttårsfeiringen. Hvorfor?? 3
ollie1 Skrevet 16 timer siden #44467 Skrevet 16 timer siden Bendie skrev (11 minutter siden): Det vet vi ikke sikkert. Vi vet det ikke var Jack og det var samme personen Isabel postet uten ansikt på hennes snap. Det at det skulle være naboen går i hop med resten. At naboen aldri har eksistert eller de andre gjøkene, stemmer dårlig. Dessuten om det var oppspinn må alle rundt Isabel ha vært med på løgnen.. ikke bare familie, men venner og alle på nyttårsfeiringen. Hvorfor?? Det var vel ingen som egentlig kommenterte noen av gjestene som var der? Tror kanskje også I er god på å kommandere andre om hva de skal fortelle. Men man kan tro hva/hvem man vil og hva man ønsker er virkeligheten. 2
Lana01 Skrevet 16 timer siden #44468 Skrevet 16 timer siden ollie1 skrev (2 minutter siden): Det var vel ingen som egentlig kommenterte noen av gjestene som var der? Tror kanskje også I er god på å kommandere andre om hva de skal fortelle. Men man kan tro hva/hvem man vil og hva man ønsker er virkeligheten. Det er ingen ting som tyder på at de er samme person. De gikk jo til og fra i det forholdet ,det hun hadde med naboen . Hun sa hele veien at hun savnet spontanitet. Pakke kofferten og bare dra et sted. For naboen var planlegging viktig. Hun sa også at hun aldri hadde vært stormende forelsket . Jeg klarer ikke forstå heller hvorfor det er så viktig?å spekulere i dette. Rart hvordan man snur, for ved nyttår var det en sannhet at det var naboen som det var tatt bilde av 4
Bendie Skrevet 15 timer siden #44469 Skrevet 15 timer siden ollie1 skrev (16 minutter siden): Det var vel ingen som egentlig kommenterte noen av gjestene som var der? Tror kanskje også I er god på å kommandere andre om hva de skal fortelle. Men man kan tro hva/hvem man vil og hva man ønsker er virkeligheten. Ja en kan tro hva en vil. Men en må også tåle at noen synes det er helt absurd. . 2
ollie1 Skrevet 15 timer siden #44470 Skrevet 15 timer siden Bendie skrev (1 minutt siden): Ja en kan tro hva en vil. Men en må også tåle at noen synes det er helt absurd. . Selvfølgelig, har ingen problemer med det. Men det bør også gå begge veier 🤔 2 4
Bendie Skrevet 15 timer siden #44471 Skrevet 15 timer siden ollie1 skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig, har ingen problemer med det. Men det bør også gå begge veier 🤔 Selvfølgelig.
vilas Skrevet 14 timer siden #44472 Skrevet 14 timer siden (endret) Bendie skrev (2 timer siden): Det vet vi ikke sikkert. Vi vet det ikke var Jack og det var samme personen Isabel postet uten ansikt på hennes snap. Det at det skulle være naboen går i hop med resten. At naboen aldri har eksistert eller de andre gjøkene, stemmer dårlig. Dessuten om det var oppspinn må alle rundt Isabel ha vært med på løgnen.. ikke bare familie, men venner og alle på nyttårsfeiringen. Hvorfor?? Hva tror dere om at Sebastian Solberg ikke viser tegn på å røpe om naboen var der ? Sebastian var jo der. Og han var betalt av Prime video. Mens Pierre var også der og han tok bilde av kun denne " naboen" og la ut på sos.media ( iallfall snap) ?? Og d bilde forsvant raskt. Endret 14 timer siden av vilas Tilleggsinfo. 4
Bendie Skrevet 14 timer siden #44473 Skrevet 14 timer siden vilas skrev (10 minutter siden): Hva tror dere om at Sebastian Solberg ikke viser tegn på å røpe om naboen var der ? Sebastian var jo der. Og han var betalt av Prime video. Mens Pierre var også der og han tok bilde av kun denne " naboen" og la ut på sos.media ( iallfall snap) ?? Vet at kke om helt forstår spørsmålet. Hvorfor skulle Sebastian si noe om naboen? . Han har vel vært anonym hele veien og Pierre begikk trolig nok en blemme. Tror dere leter etter tegn, som ikke er der. Om Jack var der, ville Prime video være en del av narrativet, om at Isabel først møter Jack igjen, i februar Ennå har dere ikke vist til noe som helst, som faktisk viser til at Jack har vært alle gjøkene. Hadde trodd det var trolling, hadde jeg ikke kjent til nickene. 1 3
Lana01 Skrevet 14 timer siden #44474 Skrevet 14 timer siden vilas skrev (31 minutter siden): Hva tror dere om at Sebastian Solberg ikke viser tegn på å røpe om naboen var der ? Sebastian var jo der. Og han var betalt av Prime video. Mens Pierre var også der og han tok bilde av kun denne " naboen" og la ut på sos.media ( iallfall snap) ?? Og d bilde forsvant raskt. Ønsker du at det er Jack? Skjønner rett og slett ikke hvorfor dette er så viktig 2 1
vilas Skrevet 13 timer siden #44475 Skrevet 13 timer siden Lana01 skrev (51 minutter siden): Ønsker du at det er Jack? Skjønner rett og slett ikke hvorfor dette er så viktig Det virker som er du som er litt uvitende. Sebastian har hatt flere "realitets sjekk" ang I på sin kanal. Og han vet hva som ar skjedd, hvem som var tilstede i leiligheten osv. Og I og Sebastian har ett nært vennskap. Da Seb og I var på tur i ørkenen med kamelene, stilte Seb spørsmål om forholdet til Jack,han rådet henne til å tenke seg om, men hun var bestemt på å velge Jack da. D betyr vel at Jack allerede var inn i ett seriøst " bilde". Men selvsagt han har munnkurv ang alt for han er ansatt og betalt av Prime video. 1 1 3
Lana01 Skrevet 12 timer siden #44476 Skrevet 12 timer siden (endret) vilas skrev (27 minutter siden): Det virker som er du som er litt uvitende. Sebastian har hatt flere "realitets sjekk" ang I på sin kanal. Og han vet hva som ar skjedd, hvem som var tilstede i leiligheten osv. Og I og Sebastian har ett nært vennskap. Da Seb og I var på tur i ørkenen med kamelene, stilte Seb spørsmål om forholdet til Jack,han rådet henne til å tenke seg om, men hun var bestemt på å velge Jack da. D betyr vel at Jack allerede var inn i ett seriøst " bilde". Men selvsagt han har munnkurv ang alt for han er ansatt og betalt av Prime video. Her er det mye tolking. Jeg ser det ikke, som ikke å følge med , men snarere noen som at det letes etter noe, et ønske om at det skal være noe.? Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor? Ja jeg skal være med på at jeg ikke finkjemmer hver snap , men jeg henger ikke med på den tolkningen Hun har hele tiden snakket om Naboen , som forskjellig fra henne. Hun trenger noen som er mer spontan . Dette rimer dårlig med at det har vært Jack Endret 12 timer siden av Lana01 1 1
Bendie Skrevet 12 timer siden #44477 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (29 minutter siden): Det virker som er du som er litt uvitende. Sebastian har hatt flere "realitets sjekk" ang I på sin kanal. Og han vet hva som ar skjedd, hvem som var tilstede i leiligheten osv. Og I og Sebastian har ett nært vennskap. Da Seb og I var på tur i ørkenen med kamelene, stilte Seb spørsmål om forholdet til Jack,han rådet henne til å tenke seg om, men hun var bestemt på å velge Jack da. D betyr vel at Jack allerede var inn i ett seriøst " bilde". Men selvsagt han har munnkurv ang alt for han er ansatt og betalt av Prime video. Jeg følger deg ikke. Hva har den med hvor lenge Isabel har vært med Jack i andre runde og spørsmålet fra Sebastian? Han kan være like bekymret om hun er på vei inn i et nytt forhold, eller er i et nytt forhold. Her overtolkes det, for å passe inn o det narrativet en har satt seg. 1 2
Lana01 Skrevet 12 timer siden #44478 Skrevet 12 timer siden Bendie skrev (1 minutt siden): Jeg følger deg ikke. Hva har den med hvor lenge Isabel har vært med Jack i andre runde og spørsmålet fra Sebastian? Han kan være like bekymret om hun er på vei inn i et nytt forhold, eller er i et nytt forhold. Her overtolkes det, for å passe inn o det narrativet en har satt seg. Enig, merkelig tolking 2
vilas Skrevet 11 timer siden #44479 Skrevet 11 timer siden (endret) Lana01 skrev (1 time siden): Her er det mye tolking. Jeg ser det ikke, som ikke å følge med , men snarere noen som at det letes etter noe, et ønske om at det skal være noe.? Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor? Ja jeg skal være med på at jeg ikke finkjemmer hver snap , men jeg henger ikke med på den tolkningen Hun har hele tiden snakket om Naboen , som forskjellig fra henne. Hun trenger noen som er mer spontan . Dette rimer dårlig med at det har vært Jack Hennes uttalelser ang naboen har virkelig vært på kanten, hver gang hun kom derfra. Da gikk d på at han var den beste elskeren med stort redskap. Hun fortalte moren sin om opplevelsene med han, flere kvelder i uka. Selv om hennes mor var der så MÅTTE hun besøke han, kom hjem på morgenene. Kan ikke tenke meg at moren som er muslim likte d spes godt. Men hun MÅTTE være enig og ta imot fra I. Ellers kunne pengestrømmen stanse om de ble uenig. Og alt dette med kritikk kan I til selv for hun er åpen om mye. Men ikke alt. Narrer oss også mye. Og d ser ut som at hun liker det. Hørte henne idag, når hun kjedet seg hjemme hos Jack. Men d kan bli opplyst om dette fra meg el andre. Og når han kom hjem fra jobb, så måtte hun ut på biltur, selv om halve formiddagen gikk til å klage på hvor syk hun var. Og hun sa : du verden hvor mye jeg drar han med på. Endret 11 timer siden av vilas Feilstaving 3 1
Margit777 Skrevet 11 timer siden #44480 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (3 minutter siden): Hennes uttalelser ang naboen har virkelig vært på kanten, hver gang hun kom derfra. Da gikk d på at han var den beste elskeren med stort redskap. Hun fortalte moren sin om opplevelsene med hans, flere kvelder i uka. Selv om hennes mor var der så MÅTTE hun besøke han, kom hjem på morgenene. Kan ikke tenke meg at moren som er muslim likte d spes godt. Men hun MÅTTE være enig og ta imot fra I. Ellers kunne pengestrømmen stanse om de ble uenig. Og alt dette med kritikk kan I til selv for hun er åpen om mye. Men ikke alt. Narrer oss også mye. Og d ser ut som at hun liker det. Hørte henne idag, når hun kjedet seg hjemme hos Jack. Men d kan bli opplyst om dette fra meg el andre. Og når han kom hjem fra jobb, så måtte hun ut på biltur, selv om halve formiddagen gikk til å klage på hvor syk hun var. Og hun sa : du verden hvor mye jeg drar han med på. Hadde ei sånn vennine en gang, moren sa til henne engang hun kom hjem at hun kunne henge fi*** si på knaggen i gangen før hun kom inn. Artigste morra jeg har møtt 😄😄😄 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå