Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ollie1 skrev (8 minutter siden):

Det er noe som heter AI. Og I er veldig god på fotoshopping😅 

Så Isabel har fotoshoopet bildene  folk har postet her inne fra hennes egen  og andres story på snap. 

Alt for at det skal passe inn i fantasi historien 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ollie1 skrev (9 minutter siden):

Heller ikke noe i veien for at bildet var av en helt annen fyr, postet for å sette i gang spekulasjoner (🤑💸). De vet hva de gjør disse influenserene, store deler av det de deler er et regissert skuespill hvor handlingen tar utgangspunkt i hverdagen deres. Jack kan fint ha vært på den festen han også, det vet bare de som var der.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
ollie1 skrev (31 minutter siden):

Så naboen er fotoshoppet inn. 😂😂

• Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (1 minutt siden):

Så naboen er fotoshoppet inn. 😂😂

Var det ikke Sebastian sin snap også ? Eller  en av de andre gjestene 😂

• Liker 2
Skrevet
Lana01 skrev (1 minutt siden):

Hva er det med Sebastian sin snap ?

Skrevet
Sølvpilen skrev (1 minutt siden):

Hva er det med Sebastian sin snap ?

Som postet bilde av Naboen på nyttårsaften. 

• Liker 1
Skrevet
DivaBit skrev (18 minutter siden):

Heller ikke noe i veien for at bildet var av en helt annen fyr, postet for å sette i gang spekulasjoner (🤑💸). De vet hva de gjør disse influenserene, store deler av det de deler er et regissert skuespill hvor handlingen tar utgangspunkt i hverdagen deres. Jack kan fint ha vært på den festen han også, det vet bare de som var der.

Eller så er historien, så enkel, som det som er forklart,  og som er vist på snap.  Jack og Isabel har begge datet hver for seg. Isabel tok kontakt i desember og de møttes i februar og ble sammen igjen. Den historien stemmer med at naboen ble avslørt nyttårsaften og med tidligere glimt av gjøker. Det er først når en begynner å bygge opp andre historier, en får problemer med at ting ikke går opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Lana01 skrev (4 minutter siden):

Pierre sin tror jeg det var. Den ble slettet rimelig fort.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bendie skrev (Akkurat nå):

Pierre sin tror jeg det var. Den ble slettet rimelig fort.

Ja det stemmer vel 

Skrevet
Bendie skrev (12 minutter siden):

Eller så er historien, så enkel, som det som er forklart,  og som er vist på snap.  Jack og Isabel har begge datet hver for seg. Isabel tok kontakt i desember og de møttes i februar og ble sammen igjen. Den historien stemmer med at naboen ble avslørt nyttårsaften og med tidligere glimt av gjøker. Det er først når en begynner å bygge opp andre historier, en får problemer med at ting ikke går opp. 

Nå siterer du og gjenforteller IR som om det skulle ha vært en sannhet med to streker under svaret, noe stort sett bare RS velger å gjøre.

Ingen historie jeg bygger opp slik du hentyder, jeg forteller bare at jeg tror bildet var av en annen mann enn Jack, men holder muligheten åpen for at han kan ha vært tilstede. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
DivaBit skrev (26 minutter siden):

Nå siterer du og gjenforteller IR som om det skulle ha vært en sannhet med to streker under svaret, noe stort sett bare RS velger å gjøre.

Ingen historie jeg bygger opp slik du hentyder, jeg forteller bare at jeg tror bildet var av en annen mann enn Jack, men holder muligheten åpen for at han kan ha vært tilstede. 

Det er åpenbart mye click bait. Men å dikte om scenarioer, slik det gjøres her inne å gjøre å gjøre det til et bevis på løgner her jo hinsides. Det er jo historier en lager  uten et eneste holdepunkt for det er sant.  Vis meg et indisie, som peker på at det kan være noe i. Jeg har ikke sett noe annet en grunnløse påstander.  

Slik det gjøres her inne er å vri enhver ting, som ikke kan bevises 100%, til en mulig løgn. Er det ikke nok å finne ellers, uten å måtte ty til dette? 

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
Bendie skrev (12 minutter siden):

Det er åpenbart mye click bait. Men å dikte om scenarioer, slik det gjøres her inne å gjøre å gjøre det til et bevis på løgner her jo hinsides. Det er jo historier en lager  uten et eneste holdepunkt for det er sant.  Vis meg et indisie, som peker på at det kan være noe i. Jeg har ikke sett noe annet en grunnløse påstander.  

Slik det gjøres her inne er å vri enhver ting, som ikke kan bevises 100%, til en mulig løgn. Er det ikke nok å finne ellers, uten å måtte ty til dette? 

Nøyaktig hva slags historie er det jeg har diktet opp, ut i fra det jeg skriver og det du svarer på? 

Endret av DivaBit
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (10 minutter siden):

Tenker å dikte historier for å bygge opp et  narrativ,  sier mye  om en usunn forhold  til person, uansett hvem man er ute etter  å bygge opp løgner rundt. 

• Nyttig 2
Skrevet
Lana01 skrev (1 minutt siden):

Tenker å dikte historier for å bygge opp et  narrativ,  sier mye  om en usunn forhold  til person, uansett hvem man er ute etter  å bygge opp løgner rundt. 

Jeg har ikke diktet opp en historie fordi jeg holder muligheten åpen for at han kan ha vært tilstede. Å dikte opp en historie ville vært å påstå at han var der, det har jeg altså ikke gjort.

Det morsomste her er at det er du og Bendie som nå dikter opp en historie om at det diktes opp historier 😅

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
DivaBit skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke diktet opp en historie fordi jeg holder muligheten åpen for at han kan ha vært tilstede. Å dikte opp en historie ville vært å påstå at han var der, det har jeg altså ikke gjort.

Det morsomste her er at det er du og Bendie som nå dikter opp en historie om at det diktes opp historier 😅

Jeg snakker på generelt grunnlag. At noen blir besatt av en person at man dikter opp og leter opp alt rundt personen liv, og har full kontroll 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lana01 skrev (5 minutter siden):

Jeg snakker på generelt grunnlag. At noen blir besatt av en person at man dikter opp og leter opp alt rundt personen liv, og har full kontroll 

Om du snakker på et generelt grunnlag så får du heller gjøre det i et frittstående innlegg, ikke i et innlegg hvor jeg er beskyldt for å ha diktet opp en historie. Bendie har fortsatt ikke pekt ut hva som skal være oppdiktet i det jeg skriver, så du bare overtok stafettpinnen med beskyldning om oppdiktning etter henne.

Endret av DivaBit
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
ollie1 skrev (7 timer siden):

Naboen er nok J det også. Hun har jo fortalt at J har vært jevnlig i Dubai i mange år, og har også venner der.  Har ikke noe tro på at alle hennes gjøker er forskjellige typer.

Jeg syntes ikke det er en dum teori. Jeg tror hun har snakket med J lenger enn hun vil innrømme 😇 Det er nok andre gjøker inne i bildet også, men jeg tror mye er J. Så klart bare spekulasjoner.

Soli skrev (5 timer siden):

Men hvis I og Jack ble sammen i februar, var det da han som sendte den store rosebuketten hun fikk på Maldivene i forbindelse med «sammenbruddet» som kom like etter nyttår. Når hun koblet av noen dager? Hva skjedde egentlig da?

Det var han som sendte den ja.

Anneisabell skrev (5 timer siden):

Tror rett og slett tidslinjen hun snakker om overhode ikke stemmer og har Jack mest sannsynlig er en og samme gjøk. Men nå må hun bare fortsette og prøve å huske eventyr historien hun har servert sine elsklinger og prøve å ikke bli avslørt 

Nei tidslinjen stemmer ikke.

Snoopy82 skrev (5 timer siden):

Jeg tror heller ikke hun bevisst lyver om alt, men at hun forteller hva hun ønsker og har lyst til, mye får hun ikke til eller gjennomført. Noe tror jeg hun rett og slett ombestemmer seg på og noe tror jeg ikke hun helt har innsikt i hvordan fungerer. Jeg har ombestemt meg mange ganger, men som du sier,  jeg har ikke snakket på snap om det da. Hadde aldri orket hatt hennes "jobb". 

Så er det sikkert noe løgn, bortforklaringer osv. Tror heller ikke hodet hennes helt klarer holde oversikt da det er veldig "okkupert av andre ting" 

Nei og hun har jo fullstendig munndiare innimellom og snakker før hun tenker. Det er jo veldig mye jabb til tider! Og da er det klart at det blir mye krøll på tråden. Når vi ombestemmer oss/sier feil så er det jo ingen som følger med på det. Jeg kunne aldri hatt hennes "jobb" jeg heller.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Bendie skrev (3 timer siden):

Du svarte innlegge der det ble antatt  at det hadde kun vært en gjøk hele veien. Da antok jeg at du også at det var dette du viste til. Noe jeg mener er oppspinn  uten noe som helst rot i virkeligheten. Det er disse påstandene jeg viste til, at er uten belegg. 

Ja, det er jo viktig at vi alle leser innleggene før vi evnt svarer? Og spør hva noen mener her, uten å anta hva noen mener? 

Jeg kjenner ikke I personlig, så jeg vet ikke noe annet enn det hun evnt sier / viser. Men kanskje du kjenner henne og dermed kan si at andre ikke har «belegg» for sine uttalelser. 

Når det gjelder at folk i forumet «lager oppspinn» om I, så vet jeg heller ikke det med sikkerhet. Dersom jeg likevel beskylder noen for å lyge her, feks sier at «de sier at de ikke følger I på some, men gjør det».er ikke det da «bruker-debatt»? Og/ eller om jeg beskylder noen i forumet for å være en løgner, er ikke det også «bruker-debatt»?  I så fall en slags hersketeknikk og ikke lov her? 🤔

Hva tror du grunnen til at folk her ikke tror helt på det I sier? Feks med blomstene? Jeg har ikke tillit til at alt hun sier er sant, og det er pga I selv. Hun sa bl.a at hun selv kjøpte blomster fra J til seg selv forrige gang de var sammen. «Ulv,ulv-historien» for meg. 

Endret av Outside Viewer
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

vilas skrev (5 timer siden):

Bukett til 24000 kr ja... 🤔🤔

Kjedelige roser også, finnes da mer spennende blomster. Hvis den ikke var photoshoppa og roser er den eneste blomsten I vet om.

• Liker 1
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (5 timer siden):

Jeg husker at hun fortalte at hun hadde prøvd å skrive til ham i desember, i håp om at det skulle gi resultater. Men han var ikke særlig mottakelig, så hun følte seg nødt til å ta kontakt med ham igjen. Hun har virkelig vært fast bestemt på å få ham tilbake.

Eller har det vært han hele tiden 🤔

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...