Sirah.2.0 Skrevet 2 timer siden #44341 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Når skal denne rettsaken foregå ? På snap idag sa hun : jeg skal ikke til Norge mere i år ! Heler ingenting planlagt til neste år. Men jeg er jo der bare pga jobb el lignende. D tar lang tid å få dette inn i rettsvesenet ? Sånt kan ta både vinter og vår... Ting går ikke kjapt i rettsvesenet 🙃
Soli Skrevet 2 timer siden #44342 Skrevet 2 timer siden (endret) Bendie skrev (1 time siden): Synes det argumentet om at hun forsvarer rosegjøken, når hun selv ikke var til stedet, er meget tynt. Hun har vel fått gjenfortalt hele episoden, etter det tok av og han har vel fort nedgradert sin rolle. Vi vet heller ikke hvorvidt han viste hva, som skjedde før hunden kastes. Det at hun forsvarer han er vel for å beskytte han fra mobben. Og om hun ikke hadde utalt seg, fordi hun ikke var til stedet. Hadde det definitivt blitt tolket, som hun ikke tok avstand fra hendelsen. Forstår ikke argumentet ditt her. Hun hadde intervjuer hele dagen og de andre hadde mye dødtid. Da de var med på kun deler. Hun er ikke i bildet. Allikevel blir det gjort poeng av at en ikke vet. Nei, ingen kan garantere noe. Men om en skal utdele mulighet for skyld, hver gang det ikke kan utelukkes 100%, er det ikke rart listen med nag mot Isabel er milelang. Det er 2 mennesker som står klar med kameraene for å filme. Jeg tror det blir litt vanskelig å bortforklare at de ikke visste noe kom til å skje med hunden akkurat da. Endret 2 timer siden av Soli 5 4
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #44343 Skrevet 2 timer siden Aristokrat1 skrev (1 time siden): Herregud holder dere på med den bikkja fortsatt?! Det går på repeat. Hoppet over flere titalls sider her. ja, her blir de aldri ferdig med å ta visse ting på repeat. Enten det er skatt, moren og leilighetene, bikkja eller analyse av selskapene så durer det på dag etter dag. Skjønn det den som kan. 2
Ellenn Skrevet 1 time siden #44344 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (4 timer siden): Snakk om å flytte målstreken. Du påsto du ikke var bastant på at hun ikke var der. Det var du. Og jeg viste deg hvor. Og nå blander du inn andre. Jeg burde kanskje ha skrevet: Da hun mest sannsynlig ikke var tilstedeværende rommet, da ingen har sett henne der? Jeg synes det er litt rart at jeg må legge frem bevis for det jeg skriver, når andre kan koke sammen historier helt ut på viddene, uten at «kritikerne» reagerer, så lenge det er negativt for Isabel. Har du hengt deg opp i andre, som har påstått at hun var i rommet? agent skrev (2 timer siden): Jeg spør deg , ettersom du antyder at hun ikke var tilstede. Synes det er rart at hun forsvarer Rosenkålen, når hun ifølge henne selv ikke var tilstede. Rosenkålen hennes kjære var med på mishandlingen av hunden. Hun har vel skrevet en hel setning om Jack i forbindelse med den saken? Og hva vet vi, kanskje til og med setningen var sannheten? Og ja, jeg antyder at hun mest sannsynlig ikke var tilstede. Så du henne i det rommet? 1 1
Ellenn Skrevet 1 time siden #44345 Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (56 minutter siden): ja, her blir de aldri ferdig med å ta visse ting på repeat. Enten det er skatt, moren og leilighetene, bikkja eller analyse av selskapene så durer det på dag etter dag. Skjønn det den som kan. Hvis hun juger 95% av tiden burde det være nok av ting å ta henne på…men tydeligvis ikke, siden de samme tingene tas opp igjen og igjen og igjen…. 4 1
vilas Skrevet 54 minutter siden #44346 Skrevet 54 minutter siden Hmhm jeg har skrevet d tidligere men ikke fullført hele prosessen med å fje ne henne fra mine muligheter til å se henne pga at æ ser henne i utforsk ofte. Ja kan blokkere henne og bare følge med her inne. Men har ikke gjort d. Eneste jeg syns hadde vært greit og se er evt oppussing. MEN NÅÅÅ.... må jeg få d gjennomført. Jeg har egentlig ingen interesse for hva hun gjør i hverdagen. Syns alt er kvalmt og blir uvel av d. Jeg driter vel i hvordan hun og Jack har d, jeg driter i hva hun kjøper, jeg driter i haul og sminkevideoer. Jeg driter i kaffedrikkingen hennes og jeg driter i hvor mange snabelsafarier hun har pr døgn og så driter jeg i hvor mange mensen dgr hun har. Og om hun blir gravid el når. Oj d ble mye utblåsning her nå. Men d eneste jeg vet at jeg ikke liker Isabel, Jack el noen av den familien lengre. Synes d er nok nå. Og til slutt, hun bryr seg ikke om oss, om hun er her å leser noe av det. Forstår egentlig ikke hvorfor jeg har fått så mye mot henne, men hun oppleves jo provokativ, manipulerende og kynisk. Og d er ingen god følelse. Sånn er d med hennes søsken også. Bort med dem på nettet. 2 5
vilas Skrevet 46 minutter siden #44347 Skrevet 46 minutter siden Bendie skrev (4 timer siden): Jeg har forstått det slik at det kommer etter konkursbegjæringen er ferdig. At det er forberedt en sak, men at den først startet etter dette. Noe som for meg høres logisk ut. Om det er et søksmål, så bør dette på plass først. Da dette naturlig nok er en del av den videre prosessen. Les Store norske leksikon
Margit777 Skrevet 35 minutter siden #44348 Skrevet 35 minutter siden agent skrev (9 timer siden): Har du bevis for at hun ikke var der? De vet tilogmed hva hun hadde på seg akkurat da. Sikkert hvor lenge siden hun hadde vært på do også. Og mensa. 1
Margit777 Skrevet 25 minutter siden #44349 Skrevet 25 minutter siden Alex_rude skrev (2 timer siden): Unnskyld , men alt det der er jo faktisk «litt» sant 😆. «Sorry, not sorry» Ja. Hadde tenkt å si det samme. Er jo sannheter 😄
Cami9 Skrevet 25 minutter siden #44350 Skrevet 25 minutter siden Natu skrev (På 5.10.2026 den 17.11): Her tar du feil. Det var 11 randome mennesker som reagerte på hennes snapping i forbindelse med arrangementet Alternativ Jul i Oslo 2024. En av de var Tiril, men de andre? Jeg kjenner den ene og her tar du klinkende feil. Isabel fikk også kritikk av arrangøren på fremgangsmåten hun brukte. Det var kommentarer i denne samanheng hun trakk ut og folkene bak dem. Det var i forbindelse med denne episoden jeg fikk sjokk av henne selv. Meg og venninnen min var blodfan av henne, hadde Isabel kvelder osv. Men etter hun delte venninna mi sitt navn fikk hun ett sant helvete med RS. Jeg vil understreke: Venninna mi skrev EN kritisk setning. Og Isabel sendte RS etter henne. Det var bare så stygt å se på. Isabel er nok søt og snill så lenge man stryker henne med hårene. Men hun er også ondskapsfull og utspekulert. Og bruker RS så hun slipper gjøre drittarbeidet selv. RS er en sekt 😮 Skremmende og sinnsykt! Har folk virkelig ikke annet å bruke tiden sin på?! 1 2
Cami9 Skrevet 25 minutter siden #44351 Skrevet 25 minutter siden Lykkeliten* skrev (På 5.10.2026 den 16.07): Når det er det som er jobben, ja. Og vi ser ikke 24 t i døgnet, det håper jeg du vet? Er fader ikke langt unna😂
Lina 34 Skrevet 7 minutter siden #44352 Skrevet 7 minutter siden vilas skrev (44 minutter siden): Hmhm jeg har skrevet d tidligere men ikke fullført hele prosessen med å fje ne henne fra mine muligheter til å se henne pga at æ ser henne i utforsk ofte. Ja kan blokkere henne og bare følge med her inne. Men har ikke gjort d. Eneste jeg syns hadde vært greit og se er evt oppussing. MEN NÅÅÅ.... må jeg få d gjennomført. Jeg har egentlig ingen interesse for hva hun gjør i hverdagen. Syns alt er kvalmt og blir uvel av d. Jeg driter vel i hvordan hun og Jack har d, jeg driter i hva hun kjøper, jeg driter i haul og sminkevideoer. Jeg driter i kaffedrikkingen hennes og jeg driter i hvor mange snabelsafarier hun har pr døgn og så driter jeg i hvor mange mensen dgr hun har. Og om hun blir gravid el når. Oj d ble mye utblåsning her nå. Men d eneste jeg vet at jeg ikke liker Isabel, Jack el noen av den familien lengre. Synes d er nok nå. Og til slutt, hun bryr seg ikke om oss, om hun er her å leser noe av det. Forstår egentlig ikke hvorfor jeg har fått så mye mot henne, men hun oppleves jo provokativ, manipulerende og kynisk. Og d er ingen god følelse. Sånn er d med hennes søsken også. Bort med dem på nettet. Jeg blokket hele Raad familien og det er godt å bli kvitt noe som bare var irriterende følge med på. Det er samme pisset som foregår der hver dag, så ikke vits kaste bort livet på noe sånt
adriana32 Skrevet akkurat nå #44353 Skrevet akkurat nå Stemmer det at leiligheten til Jack egentlig er en airbnb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå