Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 11:44 #44201 Skrevet søndag kl. 11:44 Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Bendie Skrevet søndag kl. 12:46 #44202 Skrevet søndag kl. 12:46 Isild skrev (1 time siden): Oppussing og interiørløsninger er noe mange er interressert i, så der har hun muligheter til masse godt innhold. Men så langt må jeg si jeg ikke helt forstår hva hun driver med på interiørfronten - ikke noe for meg. Det blir litt "jenterom" over det, og det ser litt merkelig ut i en stor steinblokk-villa. Rosa kaffegreier på kjøkkenet passer ikke, denne merkelige hylla med random "nips" i trappen passer ikke, og jeg syns ikke sofaen passer heller, hun prøver på cozy, men det ser bare litt rart ut. Jeg hadde gått for "hotell-lobby"-stil i den stuen. Store firkantete sofaer og stoler i brunt skinn f.eks. Interiør er nok ikke helt hennes sterke side. Håper hun får hjelp til det, det kan bli kjempestilig der. Jeg syns sittegruppen hun har ute er lekker da. Enig, med deg når det gjelder stilen. Selv er jeg glad i Slettvoll stil. Og gjerne i bruntoner og bryte litt mellom stoff og skinn. Og så kan en friske opp med litt stilige puter. Store potter/ vaser. Jeg liker også sittegruppen. 1
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 12:47 #44203 Skrevet søndag kl. 12:47 vilas skrev (1 time siden): Dave finnes jo i hopetall i div deler av verden så tror d er vanskelig å si at I har rett ang han. Bare tull alt hun påstår ang Dave. Han var hvertfall i Afrika… 1 1
Women123 Skrevet søndag kl. 12:56 #44204 Skrevet søndag kl. 12:56 (endret) Virker som hun hadde et sikkelig “håp” hun trodde han skulle fri i paris🤣 tror det blir en sikkelig fight snart, prinsessen får det ikke til punkt og prikke som hun befaler😔 Endret søndag kl. 12:57 av Women123 2 10
vilas Skrevet søndag kl. 13:03 #44205 Skrevet søndag kl. 13:03 Women123 skrev (1 minutt siden): Virker som hun hadde et sikkelig “håp” hun trodde han skulle fri i paris🤣 Jack sa jo i serien da hun maste om ring på fingeren- kanskje innenfor 18 mnd 🙂 personlig så tror jeg fortsatt at d ikke er helt klart fra Jack ang dette. Han sa også : vi har jo aldri gjort d slutt, så vi har egentlig vært sammen i 6 år 🙂🙂🤣Men om han spiller en rolle i serien får vi se om en stund. Han bygger opp sitt firma nå med både god hjelp fra I ( praktisk) og økonomi i bakgrunnen. D er jo ikke måte på hvor mye " han jobber" nå iflg I. Hmhm... noe er uvisst her. 1 1 4
vilas Skrevet søndag kl. 13:05 #44206 Skrevet søndag kl. 13:05 Sirah.2.0 skrev (1 time siden): Haha ja den fikk jeg også med meg 😅 Reklamene følger med for å si det sånn. Ikke noe kompliment til Dave men 🤣 Apropo Dave - vet noen hvor det ble av han? Sikkert mange nordmenn som kjøper wienerpølser med hennes kode...🙂🙂blir penger av det
Sirah.2.0 Skrevet søndag kl. 13:07 #44207 Skrevet søndag kl. 13:07 vilas skrev (1 time siden): Dave finnes jo i hopetall i div deler av verden så tror d er vanskelig å si at I har rett ang han. Bare tull alt hun påstår ang Dave. Tenker på personen Dave. Han som startet hele greia med Dave. Han var jo en veldig aktiv følger som byttet mellom å poste stygge og fine kommentarer og så ble det bare en greie ut av det. Han postet mye frem til for kanskje et par år siden og så var han vekk. Han var en karakter Isild skrev (1 time siden): Oppussing og interiørløsninger er noe mange er interressert i, så der har hun muligheter til masse godt innhold. Men så langt må jeg si jeg ikke helt forstår hva hun driver med på interiørfronten - ikke noe for meg. Det blir litt "jenterom" over det, og det ser litt merkelig ut i en stor steinblokk-villa. Rosa kaffegreier på kjøkkenet passer ikke, denne merkelige hylla med random "nips" i trappen passer ikke, og jeg syns ikke sofaen passer heller, hun prøver på cozy, men det ser bare litt rart ut. Jeg hadde gått for "hotell-lobby"-stil i den stuen. Store firkantete sofaer og stoler i brunt skinn f.eks. Interiør er nok ikke helt hennes sterke side. Håper hun får hjelp til det, det kan bli kjempestilig der. Jeg syns sittegruppen hun har ute er lekker da. Helt enig med deg! Det høres skikkelig fint ut. Ja sittegruppen ute nailet hun Teflonhjernen skrev (17 minutter siden): Han var hvertfall i Afrika… Da har vi svaret 😁 2
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 13:49 #44208 Skrevet søndag kl. 13:49 Sirah.2.0 skrev (40 minutter siden): Tenker på personen Dave. Han som startet hele greia med Dave. Han var jo en veldig aktiv følger som byttet mellom å poste stygge og fine kommentarer og så ble det bare en greie ut av det. Han postet mye frem til for kanskje et par år siden og så var han vekk. Han var en karakter Helt enig med deg! Det høres skikkelig fint ut. Ja sittegruppen ute nailet hun Da har vi svaret 😁 Jeg trodde du mente den der navla fuglen hun næget over i tide og utide. 1
Snoopy82 Skrevet søndag kl. 13:58 #44209 Skrevet søndag kl. 13:58 Sirah.2.0 skrev (50 minutter siden): Tenker på personen Dave. Han som startet hele greia med Dave. Han var jo en veldig aktiv følger som byttet mellom å poste stygge og fine kommentarer og så ble det bare en greie ut av det. Han postet mye frem til for kanskje et par år siden og så var han vekk. Han var en karakter Helt enig med deg! Det høres skikkelig fint ut. Ja sittegruppen ute nailet hun Da har vi svaret 😁 Lenge siden Dave har skrevet noe som er vist oss, men hun delte en kommentar for en (god) stund siden. Etter det har det vært stille igjen. 😅 1
antiraad Skrevet søndag kl. 13:59 #44210 Skrevet søndag kl. 13:59 Nå er det helt slutt på de store rosebukettene hun sendte til seg selv. Ganske patetisk å sende til seg selv for å bygge opp et image hos kjæresten sin. 3 9
Lana01 Skrevet søndag kl. 14:13 #44211 Skrevet søndag kl. 14:13 Nå snakker hun om podcasten og Tiril igjen. Hun mener at Tiril må stoppes. Vi får se da. Ny episode på tirsdag., kanskje hun og Shehed velger å ta kontakt også . 3
Snoopy82 Skrevet søndag kl. 14:46 #44212 Skrevet søndag kl. 14:46 Lana01 skrev (32 minutter siden): Nå snakker hun om podcasten og Tiril igjen. Hun mener at Tiril må stoppes. Vi får se da. Ny episode på tirsdag., kanskje hun og Shehed velger å ta kontakt også . Har de bestemt det blir enda en episode?
Sirah.2.0 Skrevet søndag kl. 15:20 #44213 Skrevet søndag kl. 15:20 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Jeg trodde du mente den der navla fuglen hun næget over i tide og utide. Ja men det var nesten riktig, fuglen Dave er jo oppkalt etter mennesket Dave 🤣 Snoopy82 skrev (1 time siden): Lenge siden Dave har skrevet noe som er vist oss, men hun delte en kommentar for en (god) stund siden. Etter det har det vært stille igjen. 😅 Hmmmm Dave var lissom fast inventar 😅 Lana01 skrev (1 time siden): Nå snakker hun om podcasten og Tiril igjen. Hun mener at Tiril må stoppes. Vi får se da. Ny episode på tirsdag., kanskje hun og Shehed velger å ta kontakt også . Spennende! 4
Outside Viewer Skrevet søndag kl. 15:41 #44214 Skrevet søndag kl. 15:41 antiraad skrev (1 time siden): Nå er det helt slutt på de store rosebukettene hun sendte til seg selv. Ganske patetisk å sende til seg selv for å bygge opp et image hos kjæresten sin. Dersom det er sant, så er det ille. 😢 1
Lana01 Skrevet søndag kl. 15:44 #44215 Skrevet søndag kl. 15:44 Snoopy82 skrev (57 minutter siden): Har de bestemt det blir enda en episode? Ja, minst en til, og kan bli flere. 2
Lana01 Skrevet søndag kl. 15:45 #44216 Skrevet søndag kl. 15:45 Outside Viewer skrev (3 minutter siden): Dersom det er sant, så er det ille. 😢 Dette er bare oppspinn, diktet opp her inne. 2 2
Eli27 Skrevet søndag kl. 16:10 #44217 Skrevet søndag kl. 16:10 vilas skrev (3 timer siden): Jack sa jo i serien da hun maste om ring på fingeren- kanskje innenfor 18 mnd 🙂 personlig så tror jeg fortsatt at d ikke er helt klart fra Jack ang dette. Han sa også : vi har jo aldri gjort d slutt, så vi har egentlig vært sammen i 6 år 🙂🙂🤣Men om han spiller en rolle i serien får vi se om en stund. Han bygger opp sitt firma nå med både god hjelp fra I ( praktisk) og økonomi i bakgrunnen. D er jo ikke måte på hvor mye " han jobber" nå iflg I. Hmhm... noe er uvisst her. Veldig rart om han hadde fridd nå når hun engang ikke har møtt foreldrene hans etter bruddet. De lever i en bare Isabel Raad ego boble 7
Lana01 Skrevet søndag kl. 16:16 #44218 Skrevet søndag kl. 16:16 Eli27 skrev (3 minutter siden): Veldig rart om han hadde fridd nå når hun engang ikke har møtt foreldrene hans etter bruddet. De lever i en bare Isabel Raad ego boble Det var nok for å skape content. 2
Cami9 Skrevet søndag kl. 16:19 #44219 Skrevet søndag kl. 16:19 antiraad skrev (2 timer siden): Nå er det helt slutt på de store rosebukettene hun sendte til seg selv. Ganske patetisk å sende til seg selv for å bygge opp et image hos kjæresten sin. Haha ja, var bare for å få det frem på tv-seieren - så sykelig opptatt av fasade 1 5
Eli27 Skrevet søndag kl. 16:38 #44220 Skrevet søndag kl. 16:38 Lana01 skrev (21 minutter siden): Det var nok for å skape content. Så du mener hun har møtt de?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå