Outside Viewer Skrevet 18 timer siden #44161 Skrevet 18 timer siden Så; jeg er genuint interessert i å lære og forstå mer og bedre! For de av dere som er en «støttende deltagere» i den nye Facebook-gruppen til Isabell; Hva synes dere om at det absolutt ikke er rom for å stille noen form for spørsmål dersom man lurer på noe angående produkter, innhold, pris, markedsføring, uttalelser I har kommet med til presse og/eller på some som ikke stemmer, virker urimelige? (Dette gjelder både i gruppen og på snap). Jeg kjenner flere voksne og oppegående mennesker, som har blitt «kastet ut» av både gruppe / snap for å stille saklige, relevante spørsmål på en høflig og ikke-konfronterende måte. -«Poff» så er de sparket ut. -Ikke et svar / (tilsvar🫣), ikke en beskjed, bare «bort med vekk». De jeg kjenner har vært trofaste kunder av I i flere år, og betalt godt for varer og tjenester til I og hennes bedrifter. Synes noen at dette er greit? 2 10
Outside Viewer Skrevet 17 timer siden #44162 Skrevet 17 timer siden Sirah.2.0 skrev (10 minutter siden): Absolutt det reagerte jeg også på. Mulig hun bare ville avverge det, men det kunne hun gjort på en annen måte. Om hun bare ville avverge det, kunne hun svart privat. 🥳 7
Bendie Skrevet 16 timer siden #44163 Skrevet 16 timer siden Outside Viewer skrev (53 minutter siden): Så; jeg er genuint interessert i å lære og forstå mer og bedre! For de av dere som er en «støttende deltagere» i den nye Facebook-gruppen til Isabell; Hva synes dere om at det absolutt ikke er rom for å stille noen form for spørsmål dersom man lurer på noe angående produkter, innhold, pris, markedsføring, uttalelser I har kommet med til presse og/eller på some som ikke stemmer, virker urimelige? (Dette gjelder både i gruppen og på snap). Jeg kjenner flere voksne og oppegående mennesker, som har blitt «kastet ut» av både gruppe / snap for å stille saklige, relevante spørsmål på en høflig og ikke-konfronterende måte. -«Poff» så er de sparket ut. -Ikke et svar / (tilsvar🫣), ikke en beskjed, bare «bort med vekk». De jeg kjenner har vært trofaste kunder av I i flere år, og betalt godt for varer og tjenester til I og hennes bedrifter. Synes noen at dette er greit? For min del er jeg ikke med i denne facebook gruppen eller noen av den/ de tidligere gruppene. Jeg ser absolutt problemet i en gruppe, der alt skal kun være støtte til Isabel, men jeg forstår ikke hvordan dette i praksis faktisk skjer. Om det er kun Isabel som er administrator, kan hun jo ikke ha oversikt? Hun kan umulig ha oversikt? Samtidig må jeg si jeg ikke forstår dette behovet for å måtte ha kontroll av hva som skjer der inne?. Hvorfor en har dette behovet for å vite? Skjønner mange er «under cover» Tenker om verden går under fordi en sparkes ut av gruppen eller en har et behov for å kontroll over hva som skjer der inne, burde en logge av. Det er usund besettelse, uansett hvilken ende en befinner seg i. 3
vilas Skrevet 16 timer siden #44164 Skrevet 16 timer siden Outside Viewer skrev (1 time siden): Så; jeg er genuint interessert i å lære og forstå mer og bedre! For de av dere som er en «støttende deltagere» i den nye Facebook-gruppen til Isabell; Hva synes dere om at det absolutt ikke er rom for å stille noen form for spørsmål dersom man lurer på noe angående produkter, innhold, pris, markedsføring, uttalelser I har kommet med til presse og/eller på some som ikke stemmer, virker urimelige? (Dette gjelder både i gruppen og på snap). Jeg kjenner flere voksne og oppegående mennesker, som har blitt «kastet ut» av både gruppe / snap for å stille saklige, relevante spørsmål på en høflig og ikke-konfronterende måte. -«Poff» så er de sparket ut. -Ikke et svar / (tilsvar🫣), ikke en beskjed, bare «bort med vekk». De jeg kjenner har vært trofaste kunder av I i flere år, og betalt godt for varer og tjenester til I og hennes bedrifter. Synes noen at dette er greit? Ja jeg ble blokkert antageligvis etter ett spørsmål. Og ja jeg har støttet henne tidligere ( Ivorietiden) og noe nude, så dette er takk for økonomisk bidrag 🤔😡 blir ikke mere kjøp iallfall. Men nå har jeg prøvd d innkjøpte og desverre ikke bra noe av produktene. Shampo skummer ikke, mine litt mørke ringer under øynene er akkurat like ens etter en boks bruk av eye pads. Mascara klumper og gir overhode ikke extra lange vipper. Courage duften ( dype av Baccarat rouge, iflg I. Så sendte jeg tilbake ( luktet ikke godt på meg) Gjennomsiktig sort blondebukse ( sid ) så lang at jeg holdt på å ramle i den ( mister fasong om man syr om ), joggedress ødela min sofa med " røyting". Ja vet jeg ikke burde kjøpt noe, men ville ha bevis om jeg skulle bli misfornøyd. Så produktene syns jeg ikke holder den kvalitet I sier. 2 6
Outside Viewer Skrevet 16 timer siden #44165 Skrevet 16 timer siden Bendie skrev (20 minutter siden): For min del er jeg ikke med i denne facebook gruppen eller noen av den/ de tidligere gruppene. Jeg ser absolutt problemet i en gruppe, der alt skal kun være støtte til Isabel, men jeg forstår ikke hvordan dette i praksis faktisk skjer. Om det er kun Isabel som er administrator, kan hun jo ikke ha oversikt? Hun kan umulig ha oversikt? Samtidig må jeg si jeg ikke forstår dette behovet for å måtte ha kontroll av hva som skjer der inne?. Hvorfor en har dette behovet for å vite? Skjønner mange er «under cover» Tenker om verden går under fordi en sparkes ut av gruppen eller en har et behov for å kontroll over hva som skjer der inne, burde en logge av. Det er usund besettelse, uansett hvilken ende en befinner seg i. Det sies at kun I er administrator. Jeg vet ikke. Hun har også (på snap) oppfordret andre følgere i fb-gruppen til å sende henne screenshot / navn på de som hun «bør slette» / ikke godta. Usundt? I har ofte «rabatt-koder», spesiell info om lanseringer, «lukket Nude-samling» der kun de som er «innenfor» får tilgang til «dealene». Dette har I selv reklamert / informert om og bygget opp et «samfunn i samfunnet». Vil du har tilgang til koder / dealer må du være der (når det skjer / i tide), OG om du skriver/ uttrykker noe som hun ikke vil, så får du ikke tilgang. - Lov? -Rettferdig? Som kunde, og da er jo Isabell en «bedrift», så handler det da ikke om kontroll. Kanskje mer kontroll fra I sin side? Usunn besettelse? Det handler om business - Isabell selger noe og trenger kunder. Dersom vi prøver å «sette inn» hvilken som helst annen bedriftseier / selger i en hvilken som helst annen bedrift, vil det da bli annerledes? 5
Outside Viewer Skrevet 16 timer siden #44166 Skrevet 16 timer siden vilas skrev (21 minutter siden): Ja jeg ble blokkert antageligvis etter ett spørsmål. Og ja jeg har støttet henne tidligere ( Ivorietiden) og noe nude, så dette er takk for økonomisk bidrag 🤔😡 blir ikke mere kjøp iallfall. Men nå har jeg prøvd d innkjøpte og desverre ikke bra noe av produktene. Shampo skummer ikke, mine litt mørke ringer under øynene er akkurat like ens etter en boks bruk av eye pads. Mascara klumper og gir overhode ikke extra lange vipper. Courage duften ( dype av Baccarat rouge, iflg I. Så sendte jeg tilbake ( luktet ikke godt på meg) Gjennomsiktig sort blondebukse ( sid ) så lang at jeg holdt på å ramle i den ( mister fasong om man syr om ), joggedress ødela min sofa med " røyting". Ja vet jeg ikke burde kjøpt noe, men ville ha bevis om jeg skulle bli misfornøyd. Så produktene syns jeg ikke holder den kvalitet I sier. Det er faktisk sjokkerende! Tenk om sjefen i SAS skulle stengt deg ute fra SAS-appen og nektet deg å kjøpe billetter/ få tilgang til nettsidene om du gav en «bad review» eller (Gud forby) stilte et spørsmål. Kanskje til og med «hengte deg ut» på sine sosiale medier i tillegg. Kan ikke være lov? 1 8
Frida2026 Skrevet 16 timer siden #44167 Skrevet 16 timer siden vilas skrev (29 minutter siden): Ja jeg ble blokkert antageligvis etter ett spørsmål. Og ja jeg har støttet henne tidligere ( Ivorietiden) og noe nude, så dette er takk for økonomisk bidrag 🤔😡 blir ikke mere kjøp iallfall. Men nå har jeg prøvd d innkjøpte og desverre ikke bra noe av produktene. Shampo skummer ikke, mine litt mørke ringer under øynene er akkurat like ens etter en boks bruk av eye pads. Mascara klumper og gir overhode ikke extra lange vipper. Courage duften ( dype av Baccarat rouge, iflg I. Så sendte jeg tilbake ( luktet ikke godt på meg) Gjennomsiktig sort blondebukse ( sid ) så lang at jeg holdt på å ramle i den ( mister fasong om man syr om ), joggedress ødela min sofa med " røyting". Ja vet jeg ikke burde kjøpt noe, men ville ha bevis om jeg skulle bli misfornøyd. Så produktene syns jeg ikke holder den kvalitet I sier. Så utrolig useriøst. Håper folk slutter å handle og gir hun mere klikk og oppmerksomhet. Det altfor mange som er imot disse. Men enda sitter de å ser på de hver dag. De er under press nå heldigvis. 4 8
Bendie Skrevet 16 timer siden #44168 Skrevet 16 timer siden Outside Viewer skrev (4 minutter siden): Det sies at kun I er administrator. Jeg vet ikke. Hun har også (på snap) oppfordret andre følgere i fb-gruppen til å sende henne screenshot / navn på de som hun «bør slette» / ikke godta. Usundt? I har ofte «rabatt-koder», spesiell info om lanseringer, «lukket Nude-samling» der kun de som er «innenfor» får tilgang til «dealene». Dette har I selv reklamert / informert om og bygget opp et «samfunn i samfunnet». Vil du har tilgang til koder / dealer må du være der (når det skjer / i tide), OG om du skriver/ uttrykker noe som hun ikke vil, så får du ikke tilgang. - Lov? -Rettferdig? Som kunde, og da er jo Isabell en «bedrift», så handler det da ikke om kontroll. Kanskje mer kontroll fra I sin side? Usunn besettelse? Det handler om business - Isabell selger noe og trenger kunder. Dersom vi prøver å «sette inn» hvilken som helst annen bedriftseier / selger i en hvilken som helst annen bedrift, vil det da bli annerledes? Disse spesial kodene deles innenfor fb grupper? Har sett om du melder deg inn lyko/ Nude før du tilgang før andre og egne tilbud, men ikke at dette er forbeholdt fb gruppen? Om hun lanserer først der, så på snap , er mulig. Men de har vel normalt 48 t varighet eller noe. Jeg tror dette hauses opp. Om jeg ønsker å handle noe fra Nude gjør jeg dette uavhengig av en fb gruppe og det tror jeg også de fleste oppegående klarer å skille. En kan like eller mislike denne gruppe, men så stor makt har den ikke. Blir som alle andre fan grupper. Det er neppe slik at alle utenfor denne gruppen tilsidesettes. 1 1
Outside Viewer Skrevet 15 timer siden #44169 Skrevet 15 timer siden Bendie skrev (5 minutter siden): Disse spesial kodene deles innenfor fb grupper? Har sett om du melder deg inn lyko/ Nude før du tilgang før andre og egne tilbud, men ikke at dette er forbeholdt fb gruppen? Om hun lanserer først der, så på snap , er mulig. Men de har vel normalt 48 t varighet eller noe. Jeg tror dette hauses opp. Om jeg ønsker å handle noe fra Nude gjør jeg dette uavhengig av en fb gruppe og det tror jeg også de fleste oppegående klarer å skille. En kan like eller mislike denne gruppe, men så stor makt har den ikke. Blir som alle andre fan grupper. Det er neppe slik at alle utenfor denne gruppen tilsidesettes. Det er vel ingen profesjonelle «bedriftsledere» som holder på sånn? For hun sier jo selv at hun er «har bedrifter», er gründer og stiller til intervju i norsk presse som «boss». Måten hun bedriver business på, er uprofesjonelt og svært problematisk. Rollene privat / bedrift blandes / byttes på når det passer henne. Jeg synes ikke det kan sammenlignes med andre fan-grupper i det hele tatt. 2 6
vilas Skrevet 15 timer siden #44170 Skrevet 15 timer siden Outside Viewer skrev (17 minutter siden): Det er faktisk sjokkerende! Tenk om sjefen i SAS skulle stengt deg ute fra SAS-appen og nektet deg å kjøpe billetter/ få tilgang til nettsidene om du gav en «bad review» eller (Gud forby) stilte et spørsmål. Kanskje til og med «hengte deg ut» på sine sosiale medier i tillegg. Kan ikke være lov? Tenk at I som hadde over 30000 følgere på tidligere oppstartet Raadsquad gruppe ( da gruppe for henne og lidenskapelige følgere), men gikk inn og slettet seg selv derfra og startet opp en ny gruppe med henne selv som administrator ( mulig hun har flere). Dette etter Gucci episoden ( kastet hund mellom seg ) den heter visst Raadsquad ved Isabel ( el noe lign) Så nå ønsker hun kun de som er positive i uttalelser mot henne. 1 3
vilas Skrevet 15 timer siden #44171 Skrevet 15 timer siden Endelig er d mere på planen ang disse influenserne . Om noen vil se så gå på Tv2. no - underholdnings siden. Der står d endel nytt nå. Og Tv2 Nyhetskanalen hadde ett videre sending av hva de tre granskede Isabel Raad, Sara Emilie Tandberg og Cristian Brennhovd har sagt og sier videre. Barne og likestillingsminister Lene Vågslid er på banen nå med evt ny markedsføringslov. Tenk IR sier tydeligvis på en snap som Tv 2 har : når hun el jeg blir rik, så betyr d at de man får faktura fra også blir rike. Hun gneldrete jo og flirte at hun hadde betalt 9 mill i fakturaer den dagen på snap og d opplevdes for meg som nesten psykotisk på den snappen. Håper Stortinget får stoppet disse snarest mulig. Hvordan skal de da klare å betale sine nybygde/ nyinnkjøpte villaer på 25 mill på Tandberg og 47 mill på I Raad blir spennende å se. Jeg tror noe er på gang fra det offentlige Norge nå. 1 7
vilas Skrevet 15 timer siden #44172 Skrevet 15 timer siden Frida2026 skrev (47 minutter siden): Så utrolig useriøst. Håper folk slutter å handle og gir hun mere klikk og oppmerksomhet. Det altfor mange som er imot disse. Men enda sitter de å ser på de hver dag. De er under press nå heldigvis. At man følger med henne er vel pga at vi vil ha noe bevis på det man kritiserer. For vi vet alle nå at I vet hva hun er " varslet om" til myndighetene, men driter fullt i det. Ikke noe problem å finne nok bevis om man vil. 2 1
Outside Viewer Skrevet 15 timer siden #44173 Skrevet 15 timer siden vilas skrev (8 minutter siden): Endelig er d mere på planen ang disse influenserne . Om noen vil se så gå på Tv2. no - underholdnings siden. Der står d endel nytt nå. Og Tv2 Nyhetskanalen hadde ett videre sending av hva de tre granskede Isabel Raad, Sara Emilie Tandberg og Cristian Brennhovd har sagt og sier videre. Barne og likestillingsminister Lene Vågslid er på banen nå med evt ny markedsføringslov. Tenk IR sier tydeligvis på en snap som Tv 2 har : når hun el jeg blir rik, så betyr d at de man får faktura fra også blir rike. Hun gneldrete jo og flirte at hun hadde betalt 9 mill i fakturaer den dagen på snap og d opplevdes for meg som nesten psykotisk på den snappen. Håper Stortinget får stoppet disse snarest mulig. Hvordan skal de da klare å betale sine nybygde/ nyinnkjøpte villaer på 25 mill på Tandberg og 47 mill på I Raad blir spennende å se. Jeg tror noe er på gang fra det offentlige Norge nå. Enig med deg og takk for deling. Uttrykket «blinded by the light» kommer til meg… Det kan se ut som om de har blitt «høy på seg selv». Dette er ikke «rettferdig business» på flere måter. Og det må være likhet for loven. Det at myndighetene nå våkner og må agere, er jo fordi en del influensere har «tatt det for langt». Som om de ikke synes at de skal behandles som alle andre. Og i tillegg er det «de som gir beskjed» / får satt lys på hvordan noen «opererer» som gjør slik at det offentlige nå må reagere. 1 1
vilas Skrevet 15 timer siden #44174 Skrevet 15 timer siden Vi bør kanskje sende inn til Forbr.tilsynet om vi fortsatt ser el hører noe ulovlig Sara E påstår jo tydeligvis overfor Tv2 at hennes feilgrep har vært utilsiktet Men at hun nå har blitt bedre til å merke reklame. Nå ser jeg hun skriver Egenreklame Careless. Men d er på tide etter at hun tjente 150 mill ifjor. Isabel har fortsatt - reklame- men under navn og tekst. Eller i teksten hun skriver selv. 1 1
Outside Viewer Skrevet 15 timer siden #44175 Skrevet 15 timer siden vilas skrev (34 minutter siden): Tenk at I som hadde over 30000 følgere på tidligere oppstartet Raadsquad gruppe ( da gruppe for henne og lidenskapelige følgere), men gikk inn og slettet seg selv derfra og startet opp en ny gruppe med henne selv som administrator ( mulig hun har flere). Dette etter Gucci episoden ( kastet hund mellom seg ) den heter visst Raadsquad ved Isabel ( el noe lign) Så nå ønsker hun kun de som er positive i uttalelser mot henne. Ja, det er utrolig. Så utakknemlig for alt det de som opprettet den opprinnelige fb-gruppen har gjort for henne. Sier mye om mangt….. Og ofte er det dessverre slik at det som er noen sin «super-power», (som feks Isabell er flink til å «selge», framsnakke det hun vil og «få folk med») dersom man ikke klarer å «balansere / temme» sin super-power, så blir det fort det som «lager problem» for deg. Hun og flere influensere som opererer i «gråsonen», er nå selv de som gjør slik at det nå kommer til å bli flere lover og regler. Til det beste for oss alle. 💙 (Synes jeg) 2 2
Outside Viewer Skrevet 15 timer siden #44176 Skrevet 15 timer siden vilas skrev (3 minutter siden): Vi bør kanskje sende inn til Forbr.tilsynet om vi fortsatt ser el hører noe ulovlig Sara E påstår jo tydeligvis overfor Tv2 at hennes feilgrep har vært utilsiktet Men at hun nå har blitt bedre til å merke reklame. Nå ser jeg hun skriver Egenreklame Careless. Men d er på tide etter at hun tjente 150 mill ifjor. Isabel har fortsatt - reklame- men under navn og tekst. Eller i teksten hun skriver selv. Ja det er viktig å passe på hverandre. Det er det det er! Noen mener det er å sladre, hate og kritisere. Det er det ikke. Noe er lov og noe er ulovlig. Det er likt for alle. Om vi ikke gir beskjed, hva slags (forretnings)samfunn får vi da? Og om det er utilsiktet eller ikke, det vet jeg ikke. Dersom noen «utilsiktet» kjører for fort og blir stoppet av politiet, så må de likevel betale boten. Samme om noen utilsiktet ikke oppgir alt de har tjent på selvangivelsen, så må de gjøre opp for seg. Når det gjelde Isabell så har jeg selv hørt og lest ting hun har sagt i sine kanaler ang produkter hun selger og noe er faktisk talt ikke sant. Da blir det enda verre. 2 2
Sfr Skrevet 11 timer siden #44177 Skrevet 11 timer siden Har ikke lest de siste 50 sidene , men kan det være at Isabel sin veldedighet til kvinner i nød er til hennes mor og søster, kvinner som nødig vil jobbe ? 6 1
Sirah.2.0 Skrevet 7 timer siden #44178 Skrevet 7 timer siden Outside Viewer skrev (10 timer siden): Om hun bare ville avverge det, kunne hun svart privat. 🥳 Absolutt. Eventuelt lagt ut en generell melding uten å ta med den opprinnelige kommentaren. Det var bare en tanke, ikke sikkert det var noen som helst plan bak det 😅 vilas skrev (9 timer siden): Ja jeg ble blokkert antageligvis etter ett spørsmål. Og ja jeg har støttet henne tidligere ( Ivorietiden) og noe nude, så dette er takk for økonomisk bidrag 🤔😡 blir ikke mere kjøp iallfall. Men nå har jeg prøvd d innkjøpte og desverre ikke bra noe av produktene. Shampo skummer ikke, mine litt mørke ringer under øynene er akkurat like ens etter en boks bruk av eye pads. Mascara klumper og gir overhode ikke extra lange vipper. Courage duften ( dype av Baccarat rouge, iflg I. Så sendte jeg tilbake ( luktet ikke godt på meg) Gjennomsiktig sort blondebukse ( sid ) så lang at jeg holdt på å ramle i den ( mister fasong om man syr om ), joggedress ødela min sofa med " røyting". Ja vet jeg ikke burde kjøpt noe, men ville ha bevis om jeg skulle bli misfornøyd. Så produktene syns jeg ikke holder den kvalitet I sier. Jeg syntes det er bra at du har testet produktene jeg! For da har du faktisk belegg for å si de tingene du gjør. Du har faktisk testet og ikke likt - du sier ikke dette bare fordi det er Isabel sine produkter. Jeg har også testet noe og har ikke helt samme erfaring som deg. Jeg ELSKER mascaraen! Jeg får superlange og fine vipper av den. Får stadig spørsmål om jeg har extensions. Men nå har jeg veldig lange vipper i utgangspunktet så det spiller nok inn. Shampoo/Balsam prøvde jeg for første gang igår (fikk av en venninne som ikke likte den). Den skummet fint, men jeg likte ikke pumpene på flaskene. Om jeg liker selve produktet eller ikke skal jeg ikke uttale meg om enda da jeg har testet det en gang. Joggebuksen liker jeg også - har brukt den masse og den er like fin. Courage har jeg bare luktet på i butikk. Not my cup of tea. Jeg hadde nok likt blondebuksen om den er slik du beskriver, men jeg har svært lange bein og sliter med å finne lange nok bukser. Det er en av grunnene til at jeg liker joggebuksen også. En av de få jeg har funnet som faktisk passer i lengden 😅 Eye pads har jeg ikke testet så de skal jeg ikke mene noe om. Syntes det er litt gøy og diskutere produkter sånn for vi kan ha så veldig forskjellige meninger/erfaringer om samme produkt - og vi har rett begge to 😅 1 3
Snoopy82 Skrevet 5 timer siden #44179 Skrevet 5 timer siden Sirah.2.0 skrev (1 time siden): Absolutt. Eventuelt lagt ut en generell melding uten å ta med den opprinnelige kommentaren. Det var bare en tanke, ikke sikkert det var noen som helst plan bak det 😅 Jeg syntes det er bra at du har testet produktene jeg! For da har du faktisk belegg for å si de tingene du gjør. Du har faktisk testet og ikke likt - du sier ikke dette bare fordi det er Isabel sine produkter. Jeg har også testet noe og har ikke helt samme erfaring som deg. Jeg ELSKER mascaraen! Jeg får superlange og fine vipper av den. Får stadig spørsmål om jeg har extensions. Men nå har jeg veldig lange vipper i utgangspunktet så det spiller nok inn. Shampoo/Balsam prøvde jeg for første gang igår (fikk av en venninne som ikke likte den). Den skummet fint, men jeg likte ikke pumpene på flaskene. Om jeg liker selve produktet eller ikke skal jeg ikke uttale meg om enda da jeg har testet det en gang. Joggebuksen liker jeg også - har brukt den masse og den er like fin. Courage har jeg bare luktet på i butikk. Not my cup of tea. Jeg hadde nok likt blondebuksen om den er slik du beskriver, men jeg har svært lange bein og sliter med å finne lange nok bukser. Det er en av grunnene til at jeg liker joggebuksen også. En av de få jeg har funnet som faktisk passer i lengden 😅 Eye pads har jeg ikke testet så de skal jeg ikke mene noe om. Syntes det er litt gøy og diskutere produkter sånn for vi kan ha så veldig forskjellige meninger/erfaringer om samme produkt - og vi har rett begge to 😅 Enig 😊 Jeg likte ikke maskara eller håroljen. Shampoo og balsam skummet fint og fikk nok produkt, men passet ikke mitt hår. Datteren (15år) tok over og hun er veldig fornøyd, hun vet ikke hvem I er da. Kjøpte en kjole en gang, den likte jeg ikke. Risvsnnet sverger jeg til, serumet har jeg prøvd, helt ok. Courage parfymen er jeg veldig fornøyd med (på andre flasken), men ikke såpen og den sprayen. Hopeful liker jeg innimellom. 😅 liker st. Germain såpen, men ikke parfymen (kun luktet i butikk). Luktet på den nye og, men nesa mi syns den luktet sånn "gammel dame" og litt mugg som jeg syns gamle parfymer lukter. Har prøvd litt forskjellig og noe passer og noe passer ikke. 😊 Føler meg hverken lurt eller overbevist til å handle og har ikke gjeld etter å ha handlet. 😅 3 1
Alba1235 Skrevet 5 timer siden #44180 Skrevet 5 timer siden Bendie skrev (11 timer siden): For min del er jeg ikke med i denne facebook gruppen eller noen av den/ de tidligere gruppene. Jeg ser absolutt problemet i en gruppe, der alt skal kun være støtte til Isabel, men jeg forstår ikke hvordan dette i praksis faktisk skjer. Om det er kun Isabel som er administrator, kan hun jo ikke ha oversikt? Hun kan umulig ha oversikt? Samtidig må jeg si jeg ikke forstår dette behovet for å måtte ha kontroll av hva som skjer der inne?. Hvorfor en har dette behovet for å vite? Skjønner mange er «under cover» Tenker om verden går under fordi en sparkes ut av gruppen eller en har et behov for å kontroll over hva som skjer der inne, burde en logge av. Det er usund besettelse, uansett hvilken ende en befinner seg i. Den som har det største behovet for kontroll i den gruppen er jo åpenbart administratoren. Som kaster ut alt som ikke passer inn og på den måten kontrollerer alt som skjer. Litt som i Nord-Korea 😅 2 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå