Mmeeri Skrevet 4. oktober #44221 Skrevet 4. oktober Det er ikke rart at folk bruker flere timer i gjennomsnitt å se på Isabel sin snap chat. Når man er på snap så ser man jo egentlig ikke antall snaps hun legger ut, men på storykeek så ser man faktisk antall snaps. De siste 24 timene har hun lagt ut 315 stk. Forrige dagen var det noe med 500. 😱 2 2
Lana01 Skrevet 4. oktober #44222 Skrevet 4. oktober Eli27 skrev (13 minutter siden): Så du mener hun har møtt de? Nei, det med frieri , var laget for å skape content 2 1
Sirah.2.0 Skrevet 4. oktober #44223 Skrevet 4. oktober Mmeeri skrev (12 minutter siden): Det er ikke rart at folk bruker flere timer i gjennomsnitt å se på Isabel sin snap chat. Når man er på snap så ser man jo egentlig ikke antall snaps hun legger ut, men på storykeek så ser man faktisk antall snaps. De siste 24 timene har hun lagt ut 315 stk. Forrige dagen var det noe med 500. 😱 De aller fleste ser vel ikke absolutt alt håper jeg? De dagene jeg er inne å ser så skipper jeg gjennom det meste. Og så stopper jeg og ser om det er noe jeg faktisk syntes virker spennende. 1
Lana01 Skrevet 4. oktober #44224 Skrevet 4. oktober Sirah.2.0 skrev (4 minutter siden): De aller fleste ser vel ikke absolutt alt håper jeg? De dagene jeg er inne å ser så skipper jeg gjennom det meste. Og så stopper jeg og ser om det er noe jeg faktisk syntes virker spennende. Samme her, tror det gjelder veldig mange, de fleste Er vel få som har ork eller tid til å se alt . Noen må nok ha kontroll da, som Tiril. Og noen fan som elsker å se alt Men de er nok få i prosent 1
Sirah.2.0 Skrevet 4. oktober #44225 Skrevet 4. oktober Lana01 skrev (1 time siden): Samme her, tror det gjelder veldig mange, de fleste Er vel få som har ork eller tid til å se alt . Noen må nok ha kontroll da, som Tiril. Og noen fan som elsker å se alt Men de er nok få i prosent Ja noen får nok med seg absolutt alt, men det har jeg hverken ork eller tid til. Og det gjelder nok de aller fleste av oss. SÅ mye spennende kommer altså ikke ut av det nebbet 😅
Cami9 Skrevet 4. oktober #44226 Skrevet 4. oktober Mmeeri skrev (1 time siden): Det er ikke rart at folk bruker flere timer i gjennomsnitt å se på Isabel sin snap chat. Når man er på snap så ser man jo egentlig ikke antall snaps hun legger ut, men på storykeek så ser man faktisk antall snaps. De siste 24 timene har hun lagt ut 315 stk. Forrige dagen var det noe med 500. 😱 Sier litt om hvor weird livet hennes er! Er jo kun pga penger hun gjør det 2 5
Mmeeri Skrevet 4. oktober #44227 Skrevet 4. oktober Sirah.2.0 skrev (1 time siden): De aller fleste ser vel ikke absolutt alt håper jeg? De dagene jeg er inne å ser så skipper jeg gjennom det meste. Og så stopper jeg og ser om det er noe jeg faktisk syntes virker spennende. Var det ikke det alle trakk frem at i gjennomsnittet så ser folk på hennes snap i 2 + timer. Husker en del influensere som trakk frem den delen. Jeg skipper mye jeg også, men før så så jeg på alle og jeg vet at jeg brukte en god del tid på å se hennes story. 🫣 1
Hatsumomo Skrevet 4. oktober #44228 Skrevet 4. oktober Mmeeri skrev (10 minutter siden): Var det ikke det alle trakk frem at i gjennomsnittet så ser folk på hennes snap i 2 + timer. Husker en del influensere som trakk frem den delen. Jeg skipper mye jeg også, men før så så jeg på alle og jeg vet at jeg brukte en god del tid på å se hennes story. 🫣 Før var hun da mer interessant - hvor mange ganger skal man se på gardiner som trekkes fra, hun går ned trappen, lager seg iskaffe, spiser det samme gørrkjedelige måltidet, viser hva som er i kjøleskapet og i skuffene, ligger på solsengen og leser ei bok - altså HALLO!? Hvis folk faktisk sitter å ser på det hver bidige dag uten å skippe det, så må det jo mangle noe vesentlig i topplokket. 11 8
Sirah.2.0 Skrevet 4. oktober #44229 Skrevet 4. oktober Mmeeri skrev (8 minutter siden): Var det ikke det alle trakk frem at i gjennomsnittet så ser folk på hennes snap i 2 + timer. Husker en del influensere som trakk frem den delen. Jeg skipper mye jeg også, men før så så jeg på alle og jeg vet at jeg brukte en god del tid på å se hennes story. 🫣 Når jeg begynte å følge henne så var jeg sykemeldt og mer eller mindre bundet til senga/sofaen. Da så jeg nok mesteparten kort og greit for å få tiden til å gå. Men så fort jeg begynte å virke igjen så gikk jo dette drastisk ned! Det er vel ingen med jobb og familie som faktisk har mulighet til å se mesteparten? Helt vilt. 2 timer om dagen er jo sykt mye! Og i tillegg til dette kommer sikkert instagram, tiktok, andre influensere på snap, surfing, Facebook, Candy Crush og alt annet... Hva i alle dager har disse menneskene i skjermtid? 8 2
vilas Skrevet 4. oktober #44230 Skrevet 4. oktober Mmeeri skrev (2 timer siden): Det er ikke rart at folk bruker flere timer i gjennomsnitt å se på Isabel sin snap chat. Når man er på snap så ser man jo egentlig ikke antall snaps hun legger ut, men på storykeek så ser man faktisk antall snaps. De siste 24 timene har hun lagt ut 315 stk. Forrige dagen var det noe med 500. 😱 Sidra sa jo i serien at I hadde lagt ut totalt ove 430000 siden hun startet på snap... 1
Mmeeri Skrevet 4. oktober #44231 Skrevet 4. oktober vilas skrev (7 minutter siden): Sidra sa jo i serien at I hadde lagt ut totalt ove 430000 siden hun startet på snap... Omg 😱🫣 Hatsumomo skrev (32 minutter siden): Før var hun da mer interessant - hvor mange ganger skal man se på gardiner som trekkes fra, hun går ned trappen, lager seg iskaffe, spiser det samme gørrkjedelige måltidet, viser hva som er i kjøleskapet og i skuffene, ligger på solsengen og leser ei bok - altså HALLO!? Hvis folk faktisk sitter å ser på det hver bidige dag uten å skippe det, så må det jo mangle noe vesentlig i topplokket. Enig ja, før var hun annerledes og mer gøy å følge med på. Jeg datt av da hun bare shoppet og shoppet og ikke åpnet pakkene sine. Da fikk jeg nok. 😅 3 1
Eli27 Skrevet 4. oktober #44232 Skrevet 4. oktober Lana01 skrev (3 timer siden): Nei, det med frieri , var laget for å skape content Åja, beklager jeg misforstod 1
Lana01 Skrevet 4. oktober #44233 Skrevet 4. oktober Eli27 skrev (17 minutter siden): Åja, beklager jeg misforstod Det er greit 😊 1
Outside Viewer Skrevet 4. oktober #44234 Skrevet 4. oktober (endret) Ang det å ta opp/snakke høyt om/ be om/ ytre ønske om å bli fridd til. Er dette vanlig? Jeg mener «in real life» med sin kjære, nå for tiden? Og også å ta det opp foran typen sin på kamera? Jeg hadde aldri gjort det selv. Og jeg tror ikke noen mann (eller dame) ville ønsket det? Eller? Endret 4. oktober av Outside Viewer 4 4
Tenkeselv Skrevet søndag kl. 23:11 #44235 Skrevet søndag kl. 23:11 Mmeeri skrev (6 timer siden): Det er ikke rart at folk bruker flere timer i gjennomsnitt å se på Isabel sin snap chat. Når man er på snap så ser man jo egentlig ikke antall snaps hun legger ut, men på storykeek så ser man faktisk antall snaps. De siste 24 timene har hun lagt ut 315 stk. Forrige dagen var det noe med 500. 😱 Å nettopp burde alle se via der. Det er helt vanvittig måten hun drar ut tiden på for å tjene penger. Alle burde gå inn via der og ikke Snap ! 3 3
Tenkeselv Skrevet søndag kl. 23:18 #44236 Skrevet søndag kl. 23:18 (Her mener jeg ikke T sin oppførsel,men dobbelmoralen i det Isabel her skriver) Ja det er virkelig skremmende når enkelte trakasserer andre både på nett og det virkelige liv .... = Nor du ber stadig RS om å gjøre. Man kan ikke bare fortsette uten åfå konsekvenser skriver Isabel....= vel tåler du en konsekvens ? T har gjort mye sykt både i kommentarfelt og hva som kommer frem i Henlagt, men jaggu meg skulle de vist mer om hvordan du har hengt ut mennesker også ! Du er til tider enda mer "farlig" enn T, for du har en massiv følgerskare som gjør alt du sier de skal gjøre. Dere som enda ser på via Snap, hvorfor ??? 2 10
Outside Viewer Skrevet søndag kl. 23:26 #44237 Skrevet søndag kl. 23:26 Tenkeselv skrev (2 minutter siden): (Her mener jeg ikke T sin oppførsel,men dobbelmoralen i det Isabel her skriver) Ja det er virkelig skremmende når enkelte trakasserer andre både på nett og det virkelige liv .... = Nor du ber stadig RS om å gjøre. Man kan ikke bare fortsette uten åfå konsekvenser skriver Isabel....= vel tåler du en konsekvens ? T har gjort mye sykt både i kommentarfelt og hva som kommer frem i Henlagt, men jaggu meg skulle de vist mer om hvordan du har hengt ut mennesker også ! Du er til tider enda mer "farlig" enn T, for du har en massiv følgerskare som gjør alt du sier de skal gjøre. Dere som enda ser på via Snap, hvorfor ??? Helt enig med det du skriver altså! Dette viser dobbeltmoral på høyt nivå. Og det at hun har laget seg et «lukket rom», både on- og offline, der ingen konstruktiv kritikk kommer inn, gjør dette verre. Hun har i tillegg holdt på slik, og blitt høyt belønnet, siden hun var ung. Jeg lurer på om hun genuint tror på det hun her skriver, og ikke «ser» umoralen, eller om hun tror at alle er glemske og «dumme»? 🤔 4 12
Lykkeliten* Skrevet mandag kl. 04:04 #44238 Skrevet mandag kl. 04:04 Cami9 skrev (9 timer siden): Sier litt om hvor weird livet hennes er! Er jo kun pga penger hun gjør det Men selvsagt er det for penger. Det er vel stort sett derfor vi alle jobber? 2
antiraad Skrevet mandag kl. 04:35 #44239 Skrevet mandag kl. 04:35 Cami9 skrev (12 timer siden): Haha ja, var bare for å få det frem på tv-seieren - så sykelig opptatt av fasade Ja fascinerer meg hva folk gjør for fasaden. Itilegg betaler hun jo for de begge. Det er også helt greit, forstår bare ikke hvorfor hun ikke er åpen om det. Hun fremstiller han som rik. Det er absolutt ikke tilfelle. Han er en helt alminnelig mann. Noe som også er helt greit, men ikke lyg om det. 3 7
Sologmåne1 Skrevet mandag kl. 07:19 #44240 Skrevet mandag kl. 07:19 Tenkeselv skrev (7 timer siden): (Her mener jeg ikke T sin oppførsel,men dobbelmoralen i det Isabel her skriver) Ja det er virkelig skremmende når enkelte trakasserer andre både på nett og det virkelige liv .... = Nor du ber stadig RS om å gjøre. Man kan ikke bare fortsette uten åfå konsekvenser skriver Isabel....= vel tåler du en konsekvens ? T har gjort mye sykt både i kommentarfelt og hva som kommer frem i Henlagt, men jaggu meg skulle de vist mer om hvordan du har hengt ut mennesker også ! Du er til tider enda mer "farlig" enn T, for du har en massiv følgerskare som gjør alt du sier de skal gjøre. Dere som enda ser på via Snap, hvorfor ??? Er rett å slett farlig det Isabel driver med her. Man kan jo bare tenke seg hva som kan settes i gang i denne venninne/elskling gjengen. Den dobbeltmoralen I. viser her er skremmende. 2 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå