Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snoopy82 skrev (19 minutter siden):

Enig 😊 Jeg likte ikke maskara eller håroljen. Shampoo og balsam skummet fint og fikk nok produkt, men passet ikke mitt hår. Datteren (15år) tok over og hun er veldig fornøyd, hun vet ikke hvem I er da. Kjøpte en kjole en gang, den likte jeg ikke. Risvsnnet sverger jeg til, serumet har jeg prøvd, helt ok. 

Courage parfymen er jeg veldig fornøyd med (på andre flasken), men ikke såpen og den sprayen. Hopeful liker jeg innimellom. 😅 liker st. Germain såpen, men ikke parfymen (kun luktet i butikk). Luktet på den nye og, men nesa mi syns den luktet sånn "gammel dame" og litt mugg som jeg syns gamle parfymer lukter. 

Har prøvd litt forskjellig og noe passer og noe passer ikke. 😊 Føler meg hverken lurt eller overbevist til å handle og har ikke gjeld etter å ha handlet. 😅

Ikke sant 😃 Det er jo det som er så spennende med produkter. Det som passer meg kan være helt feil for deg - og omvendt! Jeg elsker lukten av St Germain, men parfymen syntes jeg forsvant fort. Men dusjskummet er jeg skikkelig glad i! Syntes faktisk det er bedre enn Rituals sitt og jeg er egentlig en kjempe Rituals fan 😅

Risvannet var helt ok i mine øyne, men jeg har andre produkter jeg liker bedre. Serumet var helt katastrofe for meg så det gikk i søpla 😅

Har fulgt litt med de siste dagene og syntes hun har hatt fint innhold fra Paris. Nydelig by! Gøy å se noe annet enn bassenget hennes i Dubai og kaffemaskinen 🙃 Og den konserten? Hjelpes der skulle jeg gjerne vært 😍

• Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Alba1235 skrev (9 minutter siden):

Den som har det største behovet for kontroll i den gruppen er jo åpenbart administratoren. Som kaster ut alt som ikke passer inn og på den måten kontrollerer alt som skjer. Litt som i Nord-Korea 😅 

La merke til at hun har søskene sine der før jeg ble hivd ut, så familien har nok full kontroll ja.

Endret av Sologmåne1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sologmåne1 skrev (3 minutter siden):

La merke til at hun har søskene sine der før jeg ble hivd ut, så familien har nok full kontroll ja.

Det er helt sikkert noen slike soldater her inne også

• Nyttig 5
Skrevet
Alba1235 skrev (3 minutter siden):

Det er helt sikkert noen slike soldater her inne også

Garantert.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (2 timer siden):

Absolutt. Eventuelt lagt ut en generell melding uten å ta med den opprinnelige kommentaren.

Det var bare en tanke, ikke sikkert det var noen som helst plan bak det 😅

Jeg syntes det er bra at du har testet produktene jeg! For da har du faktisk belegg for å si de tingene du gjør. Du har faktisk testet og ikke likt - du sier ikke dette bare fordi det er Isabel sine produkter.

Jeg har også testet noe og har ikke helt samme erfaring som deg. Jeg ELSKER mascaraen! Jeg får superlange og fine vipper av den. Får stadig spørsmål om jeg har extensions. Men nå har jeg veldig lange vipper i utgangspunktet så det spiller nok inn.

Shampoo/Balsam prøvde jeg for første gang igår (fikk av en venninne som ikke likte den). Den skummet fint, men jeg likte ikke pumpene på flaskene. Om jeg liker selve produktet eller ikke skal jeg ikke uttale meg om enda da jeg har testet det en gang.

Joggebuksen liker jeg også - har brukt den masse og den er like fin. 

Courage har jeg bare luktet på i butikk. Not my cup of tea. Jeg hadde nok likt blondebuksen om den er slik du beskriver, men jeg har svært lange bein og sliter med å finne lange nok bukser. Det er en av grunnene til at jeg liker joggebuksen også. En av de få jeg har funnet som faktisk passer i lengden 😅 Eye pads har jeg ikke testet så de skal jeg ikke mene noe om.

Syntes det er litt gøy og diskutere produkter sånn for vi kan ha så veldig forskjellige meninger/erfaringer om samme produkt - og vi har rett begge to 😅

Jeg også er fornøyd med joggedressen. Samme med  bralettene. Har en i svart og en i hvit, som jeg er fornøyd med. Av Nude sine produkter har jeg brukt hårmasken. Den er veldig bra for mitt hår. Og har kjøpt den flere ganger..Har også varmebeskyttende hårspray, som funker bra. Risvannet har jeg også prøvd. Helt ok. Elsker toalettmappene. Har to, den ene fikk jeg på kjøpet. Perfekte på reiser. Har også courage, som jeg synes lukter godt. Bruker den en del i hverdagen. Eneste at jeg synes den ikke varer så lenge. Men eyepadsene var ikke noe bra. Mulig jeg var uheldig, men jeg synes de fort ble tørre og merket ikke noe effekt. 

Jeg har ikke testet noe av sminkene. Jeg er nok litt kresen på hva jeg velger her. Og har ikke vært fristet til å prøve noe. Dusjkremen kan det være jeg tester og jeg vurderer også speilet. 

• Liker 3
Skrevet
Snoopy82 skrev (51 minutter siden):

Enig 😊 Jeg likte ikke maskara eller håroljen. Shampoo og balsam skummet fint og fikk nok produkt, men passet ikke mitt hår. Datteren (15år) tok over og hun er veldig fornøyd, hun vet ikke hvem I er da. Kjøpte en kjole en gang, den likte jeg ikke. Risvsnnet sverger jeg til, serumet har jeg prøvd, helt ok. 

Courage parfymen er jeg veldig fornøyd med (på andre flasken), men ikke såpen og den sprayen. Hopeful liker jeg innimellom. 😅 liker st. Germain såpen, men ikke parfymen (kun luktet i butikk). Luktet på den nye og, men nesa mi syns den luktet sånn "gammel dame" og litt mugg som jeg syns gamle parfymer lukter. 

Har prøvd litt forskjellig og noe passer og noe passer ikke. 😊 Føler meg hverken lurt eller overbevist til å handle og har ikke gjeld etter å ha handlet. 😅

Vi vet jo at vi alle har forskjellige kroppsfasong, hår og hud. Så ja d vil alltid bli meninger og opplevelser. Jeg er nå bare glad for at Storting og Regjering kommer på banen og stopper denne aggresive markedsføringen som mange influencere utfører ulovlig. Spesielt mot unge mennesker, de som lever på snap og tik tok. 

• Nyttig 8
Skrevet
Sfr skrev (6 timer siden):

Har ikke lest de siste 50 sidene , men kan det være at Isabel sin veldedighet til kvinner i nød er til hennes mor og søster, kvinner som nødig vil jobbe ?

Ja kan d være slik 🙂🤔 mor er jo ganske stille for tiden. Er i Irak med sin fraskilte mann 🤔 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (35 minutter siden):

Ikke sant 😃 Det er jo det som er så spennende med produkter. Det som passer meg kan være helt feil for deg - og omvendt! Jeg elsker lukten av St Germain, men parfymen syntes jeg forsvant fort. Men dusjskummet er jeg skikkelig glad i! Syntes faktisk det er bedre enn Rituals sitt og jeg er egentlig en kjempe Rituals fan 😅

Risvannet var helt ok i mine øyne, men jeg har andre produkter jeg liker bedre. Serumet var helt katastrofe for meg så det gikk i søpla 😅

Har fulgt litt med de siste dagene og syntes hun har hatt fint innhold fra Paris. Nydelig by! Gøy å se noe annet enn bassenget hennes i Dubai og kaffemaskinen 🙃 Og den konserten? Hjelpes der skulle jeg gjerne vært 😍

Jeg også har fulgt med på alt fra Paris. Absolutt den typen innhold jeg liker. Selv snappet jeg  fort i gjennom konserten. Litt klipp er ok, men aldri skjønt det med å dele masse fra konserter. Selvom musikken er bra, blir det mye for min del.  Å blir det også mye reise fremover og håper virkelig det blir noe av New York før jul. 😅

Innholdet fra Dubai eller Maldivene er ikke særlig fengende. Så der er det mye jeg ikke ser. Eller trykker meg fort igjennom. Men oppussingen det blir gøy tror jeg. 

• Liker 5
Skrevet
Bendie skrev (18 minutter siden):

Jeg også er fornøyd med joggedressen. Samme med  bralettene. Har en i svart og en i hvit, som jeg er fornøyd med. Av Nude sine produkter har jeg brukt hårmasken. Den er veldig bra for mitt hår. Og har kjøpt den flere ganger..Har også varmebeskyttende hårspray, som funker bra. Risvannet har jeg også prøvd. Helt ok. Elsker toalettmappene. Har to, den ene fikk jeg på kjøpet. Perfekte på reiser. Har også courage, som jeg synes lukter godt. Bruker den en del i hverdagen. Eneste at jeg synes den ikke varer så lenge. Men eyepadsene var ikke noe bra. Mulig jeg var uheldig, men jeg synes de fort ble tørre og merket ikke noe effekt. 

Jeg har ikke testet noe av sminkene. Jeg er nok litt kresen på hva jeg velger her. Og har ikke vært fristet til å prøve noe. Dusjkremen kan det være jeg tester og jeg vurderer også speilet. 

Ja husker du har skrytt av de bralettene før også :)  Angrer litt på at jeg ikke testet dem. 

Ja toalettmappene ser fine ut! Virker til å ha en fin størrelse. 

Siruppen blir et stort savn her i gården! Den likte jeg skikkelig godt 😭

Bendie skrev (6 minutter siden):

Jeg også har fulgt med på alt fra Paris. Absolutt den typen innhold jeg liker. Selv snappet jeg  fort i gjennom konserten. Litt klipp er ok, men aldri skjønt det med å dele masse fra konserter. Selvom musikken er bra, blir det mye for min del.  Å blir det også mye reise fremover og håper virkelig det blir noe av New York før jul. 😅

Innholdet fra Dubai eller Maldivene er ikke særlig fengende. Så der er det mye jeg ikke ser. Eller trykker meg fort igjennom. Men oppussingen det blir gøy tror jeg. 

Ja så ikke hele konserten jeg heller, så spennende var det ikke 😅 Men den skulle jeg gjerne fått med meg live. Har alltid likt Celine Dion ❤️ Tror Scotland kan bli spennende! Men jeg har kanskje sett for mye på Outlander og ser for meg at det er slikt hun skal vise frem. Regner med at jeg nok blir veldig skuffet 🤣

Ja Dubai er en ting, men Maldivene er skikkelig kjedelig. Jeg har faktisk mistet lysten til å dra til Maldivene pga henne 😅 Ser jo dørgende kjedelig ut 😅 Med mindre man har skikkelig mye penger så man kan kjøpe masse opplevelser og der er ikke jeg for å si det sånn...

Ja oppussingen tror jeg blir veldig spennende! Håper hun faktisk tar seg sammen og bruker de pengene og får det slik hun ønsker. Akkurat nå ser villaen litt ut som en Temu-rikmannsbolig - om det gir mening?

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (7 minutter siden):

Ja husker du har skrytt av de bralettene før også :)  Angrer litt på at jeg ikke testet dem. 

Ja så ikke hele konserten jeg heller, så spennende var det ikke 😅 Men den skulle jeg gjerne fått med meg live. Har alltid likt Celine Dion ❤️ Tror Scotland kan bli spennende! Men jeg har kanskje sett for mye på Outlander og ser for meg at det er slikt hun skal vise frem. Regner med at jeg nok blir veldig skuffet 🤣

Ja Dubai er en ting, men Maldivene er skikkelig kjedelig. Jeg har faktisk mistet lysten til å dra til Maldivene pga henne 😅 Ser jo dørgende kjedelig ut 😅 Med mindre man har skikkelig mye penger så man kan kjøpe masse opplevelser og der er ikke jeg for å si det sånn...

Ja oppussingen tror jeg blir veldig spennende! Håper hun faktisk tar seg sammen og bruker de pengene og får det slik hun ønsker. Akkurat nå ser villaen litt ut som en Temu-rikmannsbolig - om det gir mening?

Ja, Scotland gleder jeg meg til også. Spent på hva vi får se der.  Så enig med Maldivene. Har tenkt det samme, frister ikke å reise ditt. Et par dager der, så tror jeg det behovet med strender hadde vært dekket. Så reisebudsjettet mitt blir ikke brukt på Maldivene, det er helt klart. 😅

Ja, hun trenger hjelp med oppussingen. Håper virkelig stylisten får mye frihet her. At det ikke blir for mye pastell farger og at de går for noe kunst på veggene. Det bilde Isabel valgte ble for blast. Men for al del, det er Isabel, som skal bo der og det er hennes valg. Vi alle har ulik stil. Men det er bra hun nå får hjelp.,

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (1 time siden):

Helt sant. Produkter kan passe veldig bra for noen, men ikke for andre. Det er vel derfor det er så mye utvalg der ute, da folk er så forskjellige ☺️ 

Jeg har selv ikke kjøpt noe fra Nude eller Ivorie, men fikk mascaraen fra en venninne som ikke likte den. Funket helt fint på meg. Har også lange vipper fra før, så de ble lange og fine. Men jeg er litt vanedyr, så når den var brukt opp så kjøpte jeg bare den samme jeg har brukt i årevis. Ikke fordi jeg ikke likte Nude sin, men liker kosten hakket bedre på den andre. 
Jeg har luktet på parfymene. Courage og Hopeful likte jeg, men de andre var ikke min smak. Men de traff meg ikke nok til å kjøpe, da jeg har mine to til tre favoritter som jeg alltid havner tilbake til. 

To ting jeg kunne tenkt meg fra Ivorie er bralettene og den svarte «silke» buksa. Tror de hadde hvit av den også? Den tror jeg hadde vært fin i syden. Muligens jeg angrer neste år når jeg skal til varmere strøk, for nå er det for seint 🤣 Noe av lounge antrekkene har vært fine syns jeg (den tynne morgenkåpen bla.) men jeg får meg ikke til å kjøpe masse ting jeg eeegentlig ikke trenger. Har så mye koseklær allerede. Jeg bor i koseklær hjemme 🤣🙈

Kommentar til flere: Anyways, jeg har nettopp lest meg opp på det som er skrevet i går. Syns det var fin tone her inne i forhold til hva det pleier å være. Saklig diskusjon uten mye drittslenging. Fint å se ☺️ 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (3 timer siden):

Absolutt. Eventuelt lagt ut en generell melding uten å ta med den opprinnelige kommentaren.

Det var bare en tanke, ikke sikkert det var noen som helst plan bak det 😅

Jeg syntes det er bra at du har testet produktene jeg! For da har du faktisk belegg for å si de tingene du gjør. Du har faktisk testet og ikke likt - du sier ikke dette bare fordi det er Isabel sine produkter.

Jeg har også testet noe og har ikke helt samme erfaring som deg. Jeg ELSKER mascaraen! Jeg får superlange og fine vipper av den. Får stadig spørsmål om jeg har extensions. Men nå har jeg veldig lange vipper i utgangspunktet så det spiller nok inn.

Shampoo/Balsam prøvde jeg for første gang igår (fikk av en venninne som ikke likte den). Den skummet fint, men jeg likte ikke pumpene på flaskene. Om jeg liker selve produktet eller ikke skal jeg ikke uttale meg om enda da jeg har testet det en gang.

Joggebuksen liker jeg også - har brukt den masse og den er like fin. 

Courage har jeg bare luktet på i butikk. Not my cup of tea. Jeg hadde nok likt blondebuksen om den er slik du beskriver, men jeg har svært lange bein og sliter med å finne lange nok bukser. Det er en av grunnene til at jeg liker joggebuksen også. En av de få jeg har funnet som faktisk passer i lengden 😅 Eye pads har jeg ikke testet så de skal jeg ikke mene noe om.

Syntes det er litt gøy og diskutere produkter sånn for vi kan ha så veldig forskjellige meninger/erfaringer om samme produkt - og vi har rett begge to 😅

Ja, kjekt med saklige reviews fra «ekte mennesker» 🤩

Dette er noe av det jeg har prøvd;

Risvannet; først ok fornøyd. Etter hvert ble jeg misfornøyd. Viste seg at silikon i risvannet bygger seg opp i håret over tid. Dette sa aldri I. Og man må bruke rense-shampo for at det ikke skal skje. 

Maskaraen; Smusset/ flasset/klumpet seg . Ikke for meg. 

Vippeserumet; Ser ingen forskjell. Har prøvd mange andre merker og ser tydelig hva som virker og ikke. 

Eyepads; VILLE virkelig at jeg skulle like de! (Elsker fargen 🫣). Jeg syntes de var tørre / limete og ikke gav nok fukt. (Har brukt mange andre merker så vet hvordan det kan/ bør være.

Parfymene St.G (lukten forsvinner med en gang).

Courage; likte ikke lukten, «gammel dame lukt» 🐥

Ansiktsserumet; Ikke fuktgivende for meg. Har prøvd/har mange andre merker og vet hvordan det skal være. 

Den nye «dupen» /rosa kremen; ikke god nok. Om man sjekker %andel av virkestoffer og at det er brukt billigste type av virkestoffer, så er det ikke så rart. (I tillegg er Nude den dyreste leverandør av denne kremen.) NB; I sier at hun/ de har jobbet et år med å teste ut / lage dette produktet og hun har presset prisen ned til sine elsklinger. Jeg har hørt at det er en koreansk produsent som har laget produktet og selger «rettighetene» til ulike firmaer som kan klistre sin logo på og selge? Så et innlegg her (fra @AtleH) der dette ble forklart. Der ble det også vist hvor høyt Nude har priset denne kremen i forhold til alle andre. 

Lipliner: likte godt. 

joggedress; flasser i starten men liker den godt! Bra man kan klippe benlengde. Bra at den er tykk og myk. Fin farge. 

Toalettmappe (bamsestoff) Liker godt. stor, myk og linser at den kan ikke er stiv og hard. Passer på glidelåsen for er redd den ikke skal tåle. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (11 timer siden):

At man følger med henne er vel pga at vi vil ha noe bevis på det man kritiserer. For vi vet alle nå at I vet hva hun er " varslet om" til myndighetene, men driter fullt i det. Ikke noe problem å finne nok bevis om man vil.

Forstår noen må også gjøre det. Men får håpe antall på følgere synker. 

• Liker 2
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (52 minutter siden):

Jeg tenker d kan bli mye oppussing man må vente på nå, om d kommer nye lover og regler fra våre offentlige myndigheter. Og I nå taper inntekt på praksisen hun driver nå. Og om hun blir rammet av de enorme store bøter som planlegges nå, blir inntekt hardt rammet. Og så mister hun mye følgere nå ser jeg flere skriver.  I var jo noe tankefull på snap en dag hvor hun hadde begynt å tenke på at hun nå hadde betalt ut ny bil på 2,3 mill. Og oppussing blir over 4 mill ++.... Hun har jo sagt at hun har mistet inntekt allerede pga " noe" rundt Ivorie. Tenk alle hun må betale hver mnd- hushjelp,gartner,poolboy,regnskapsfører,advokater osv .. i tillegg koster d lån og drift av villa. Tidligere har hun sagt at hun sikkert bestiller take away for over 30000 kr pr mnd og nå er de to ( delvis tre,Rami ) som spiser der. Så hvor mye penger har hun til oppussing videre ?

• Nyttig 2
Skrevet
Frida2026 skrev (19 minutter siden):

Forstår noen må også gjøre det. Men får håpe antall på følgere synker. 

D har vel allerede sunket. Fra  over 392000 ved Gucci episoden ( hunden som ble kastet i lufta) og til nå ca  386800 ( som noen skrev). Og hun mister følgere hver dag har noen fulgt med på.

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker d kan bli mye oppussing man må vente på nå, om d kommer nye lover og regler fra våre offentlige myndigheter. Og I nå taper inntekt på praksisen hun driver nå. Og om hun blir rammet av de enorme store bøter som planlegges nå, blir inntekt hardt rammet. Og så mister hun mye følgere nå ser jeg flere skriver.  I var jo noe tankefull på snap en dag hvor hun hadde begynt å tenke på at hun nå hadde betalt ut ny bil på 2,3 mill. Og oppussing blir over 4 mill ++.... Hun har jo sagt at hun har mistet inntekt allerede pga " noe" rundt Ivorie. Tenk alle hun må betale hver mnd- hushjelp,gartner,poolboy,regnskapsfører,advokater osv .. i tillegg koster d lån og drift av villa. Tidligere har hun sagt at hun sikkert bestiller take away for over 30000 kr pr mnd og nå er de to ( delvis tre,Rami ) som spiser der. Så hvor mye penger har hun til oppussing videre ?

Ja det ble jo uansett ikke noe enda, noe som sikkert er svært fornuftig av henne. Men den dagen hun eventuelt gjør det så er det en av de tingene jeg tror det blir spennende å se på :) Villaen har absolutt potensiale, men det må inn folk med kunnskap. Nå skal ikke jeg si noe, har ikke mye peiling på oppussing selv, men nå har heller ikke jeg en villa til FØRTISJUMILLIONER 😅 Og som @Bendie skriver: Det er Isabel som skal bo der, så hva jeg syntes er jo egentlig rivende likegyldig så lenge hun er fornøyd selv.

Ellers syntes jeg de siste sidene nå har vært skikkelig fine. Gøy å lese hva andre syntes om produktene de har testet. Det virker som om alle her som har testet noe har gjort det med åpent sinn og det er sånn det skal være. 

Gøy å lese det @SagaH og @Outside Viewer skriver også. Spesielt den delen med ansiktskremen. Slikt har jeg ingen peiling på og litt interessant å vite hvordan firmaene gjør dette. Hvor mange andre firmaer gjør det på samme måte tro og hva må man handle for å få et faktisk utviklet produkt? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg må nesten le litt også, for igår skrev en av følgerne til I om at denne Burji Khalifa ( tårnet ). I brukte å kalle den " pikk.. til Dave". Så kom d reklame mellom snappen te I, med reklame for wienerpølser fra Gilde 🤣🙂

Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Jeg må nesten le litt også, for igår skrev en av følgerne til I om at denne Burji Khalifa ( tårnet ). I brukte å kalle den " pikk.. til Dave". Så kom d reklame mellom snappen te I, med reklame for wienerpølser fra Gilde 🤣🙂

Haha ja den fikk jeg også med meg 😅 Reklamene følger med for å si det sånn. Ikke noe kompliment til Dave men 🤣

Apropo Dave - vet noen hvor det ble av han?

Skrevet
Sirah.2.0 skrev (2 minutter siden):

Haha ja den fikk jeg også med meg 😅 Reklamene følger med for å si det sånn. Ikke noe kompliment til Dave men 🤣

Apropo Dave - vet noen hvor det ble av han?

Dave finnes jo i hopetall i div deler av verden så tror d er vanskelig å si at I har rett ang han. Bare tull alt hun påstår ang Dave.

Skrevet
Sirah.2.0 skrev (1 time siden):

Oppussing og interiørløsninger er noe mange er interressert i, så der har hun muligheter til masse godt innhold. Men så langt må jeg si jeg ikke helt forstår hva hun driver med på interiørfronten - ikke noe for meg. Det blir litt "jenterom" over det, og det ser litt merkelig ut i en stor steinblokk-villa. Rosa kaffegreier på kjøkkenet passer ikke, denne merkelige hylla med random "nips" i trappen passer ikke, og jeg syns ikke sofaen passer heller, hun prøver på cozy, men det ser bare litt rart ut. 

Jeg hadde gått for "hotell-lobby"-stil i den stuen.  Store firkantete sofaer og stoler i brunt skinn f.eks. 

Interiør er nok ikke helt hennes sterke side. Håper hun får hjelp til det, det kan bli kjempestilig der. 

Jeg syns sittegruppen hun har ute er lekker da. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...