Sirah.2.0 Skrevet 1 minutt siden #44001 Skrevet 1 minutt siden Outside Viewer skrev (18 minutter siden): Så jeg forstår at det å «influense» / være en influenser i 2026, betyr at man er «online» og filmer fra livet sitt. Det jeg har problemer med å forstå, muligens en «meg-ting», er hvordan folk rundt f.eks. I, klarer å være der med / rundt henne? Jeg hører jo også at hun kun er rundt familien sin, og typen, men uansett! Og nå når alle søsknene (og typen?) også er influensere… De filmer gjerne det samme på hver sin tlf. Jeg hadde ikke giddet å «henge rundt» dette. Det er vel sånn, at når du er koblet «online», så er du også koblet «off life»… Ingen pengesum / veske / bil, hadde kunnet «lokke meg» inn i den fellen. På et medmenneskelig plan synes jeg synd på I. Hun har holdt på med dette, og gjort seg selv og alle i familien avhengig av dette i livet sitt. Dersom hun hadde vært min venninne, så hadde jeg ønsket hun hadde nå brukt tid på å virkelig «heale seg sjøl». Ta time-out. Og evnt bruke innsikten og kunnskapen fra det til å hjelpe andre, om mulig. Jeg har en influenser i omgangskretsen. I langt mindre skala så klart. Det er ganske slitsomt 😅 Hun respekterer heldigvis at folk flest ikke vil legges ut og hun legger bort mobilen mens hun er med oss - med mindre hun oppdager noe som bør filmes. Men hun er en herlig dame og hun får gjøre som hun vil. Outside Viewer skrev (5 minutter siden): Ja, vi får vel vite det før eller senere? Vet d forresten om det er mulig å slette et innlegg? Så at jeg hadde lagt inn samme innlegget to ganger. #pølse-fingre 🫣 Du kan slette innholdet men ikke selve innlegget
Sirah.2.0 Skrevet 1 minutt siden #44002 Skrevet 1 minutt siden Outside Viewer skrev (Akkurat nå): Blir som et 3D ekkokammet. I tillegg til det som en online. Ikke rart «narsissismen» gror. Og jeg tviler på at det er en «seriøs mann» som synes dette er greit?? Eller er jeg bare helt gått ut på dato? Ingen menn jeg kjenner hadde syntes det var greit at kjæresten la ut alt det I gjør. Og på den måten. Bli stilt til veggs og utlevert for «hele verden». -Med mindre man da tenker dette er «en stepping Stone»? og by the way; bare det faktum at etter 4 år fra hverandre, så inviteres et TV-team med på den videre (usikre?) ferden? Mye som ikke er greit her. Og for de som har fått med seg hvor hardt og dypt I faller når hun faller, så er dette faktisk foruroligende på mange måter. (Synes jeg da)🫣🤔 Enig med deg......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå